Moderatie Vrije Forum

DeletedUser7072

Guest
Waarom is het topic over het forum verwijderd? Je had het ook naar het echte vrije forum kunnen verplaatsen als het zo erg was. Er werd niets gezegd over het functioneren van specifieke mods en er werden ook geen politiek extreme dingen geuit.
 

DeletedUser52001

Guest
Dirk, je weet best dat specifieke gevallen niet besproken mogen worden.
 

DeletedUser34772

Guest
als jij niet steeds handelde zoals je nu doet zouden er geen topics gemaakt worden over jou handelen denk daar maar eens over na
 

DeletedUser40402

Guest
Ik vind dat je veel te snel topics sluit/samenvoegt. Er zijn genoeg topics die er nu zijn die eigenlijk ook kunnen samengevoegd worden met hun hoofdtopic (fm-topic, LoL topic,...). Waarom gebeurt dat niet? Omdat er genoeg gebruikers zijn die het interessant vinden en er dus genoeg gepost wordt. Daarom zijn ze blijven staan. Maar dat kan niet met nieuwe topics omdat ze direct samengevoegd worden, er is niet genoeg tijd om te kijken of ze aantrek hebben. Zoals bvb met het dota topic van enkele weken geleden. Mijn voorstel is dus: bij niet spamtopics maar specifieke topics (zoals dus dota geweest), laat ze 2 weken gewoon open. Is er genoeg animo laat je ze staan, is dat er niet voeg je ze alsnog samen met hun algemene topic.
 
Reactiescore
770
Volledig akkoord met wat Glenn zegt.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik vind dat je veel te snel topics sluit/samenvoegt. Er zijn genoeg topics die er nu zijn die eigenlijk ook kunnen samengevoegd worden met hun hoofdtopic (fm-topic, LoL topic,...). Waarom gebeurt dat niet? Omdat er genoeg gebruikers zijn die het interessant vinden en er dus genoeg gepost wordt. Daarom zijn ze blijven staan. Maar dat kan niet met nieuwe topics omdat ze direct samengevoegd worden, er is niet genoeg tijd om te kijken of ze aantrek hebben. Zoals bvb met het dota topic van enkele weken geleden. Mijn voorstel is dus: bij niet spamtopics maar specifieke topics (zoals dus dota geweest), laat ze 2 weken gewoon open. Is er genoeg animo laat je ze staan, is dat er niet voeg je ze alsnog samen met hun algemene topic.

Meh, als een topic toch niet wordt gebruikt, mis ik het nut van samenvoegen ook een beetje.
 

DeletedUser62889

Guest
Meh, als een topic toch niet wordt gebruikt, mis ik het nut van samenvoegen ook een beetje.

Daarom dus dat hij zegt dat nieuwe topics +/- 2 weken open gelaten moeten worden om te kijken of er voldoende animo voor is.
 

DeletedUser52001

Guest
Ik vind dat je veel te snel topics sluit/samenvoegt. Er zijn genoeg topics die er nu zijn die eigenlijk ook kunnen samengevoegd worden met hun hoofdtopic (fm-topic, LoL topic,...). Waarom gebeurt dat niet? Omdat er genoeg gebruikers zijn die het interessant vinden en er dus genoeg gepost wordt. Daarom zijn ze blijven staan. Maar dat kan niet met nieuwe topics omdat ze direct samengevoegd worden, er is niet genoeg tijd om te kijken of ze aantrek hebben. Zoals bvb met het dota topic van enkele weken geleden. Mijn voorstel is dus: bij niet spamtopics maar specifieke topics (zoals dus dota geweest), laat ze 2 weken gewoon open. Is er genoeg animo laat je ze staan, is dat er niet voeg je ze alsnog samen met hun algemene topic.

Hier kan ik wel inkomen.
Zal in het vervolg eerst even aankijken hoe actief het gaat zijn, voor ik topics samenvoeg. Gaat dan natuurlijk alleen over dingen die een 'algemeen' topic hebben, als het een topic is dat eigenlijk al bestaat zal ik het nog steeds direct samenvoegen met het oorspronkelijke topic, maar dat lijkt me logisch.
 

DeletedUser52001

Guest
Deze regel is zo vreselijk achterhaald.

Maar daar kan helaas niets aan gedaan worden. Daarvoor moet je bij het CM zijn.

Meh, als een topic toch niet wordt gebruikt, mis ik het nut van samenvoegen ook een beetje.

Als het een bepaald spel is bijvoorbeeld, waarom kan het dan niet samengevoegd worden met het algemene topic ervoor? Lijkt me nuttig genoeg.
 

DeletedUser62889

Guest
Omdat er nogal een verschil zit tussen een of ander derderangs gamepje, wat makkelijk in het algemene Games topic kan, en een wereldberoemd spel als DOTA.
 

DeletedUser52001

Guest
Het grootste probleem dat je daarmee krijgt is wel dat mensen dan gaan vinden dat andere games ook een eigen topic horen te krijgen, en allemaal topics over verschillende games is overbodig, dan moet je maar naar een forum gaan wat daar over gaat xD
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet echt lief :eek:

Maar wat is er aan het handje dan?

Toch apart dat mijn quote bij Poo blijft staan, terwijl mijn bericht is verwijderd zonder dat ik daar op de hoogte ben gesteld. Dit onderschrijft toch mijn stelling dat sommige moderatoren nog erger dan bepaalde groepen - die op dit moment bezig zijn in Syrie om een eigen staat op te richten - zijn.
 

DeletedUser52001

Guest
Lees de eerste post nog maar eens dan. In dit topic wordt alles wat offtopic is en niet bijdraagt direct verwijderd, zonder extra melding.

In andere topics stuur ik wel altijd een melding mocht een post verwijderd worden.
 

DeletedUser58575

Guest
Het grootste probleem dat je daarmee krijgt is wel dat mensen dan gaan vinden dat andere games ook een eigen topic horen te krijgen, en allemaal topics over verschillende games is overbodig, dan moet je maar naar een forum gaan wat daar over gaat xD

Ja want sinds we een wielrentopic en een voetbaltopic hebben ipv een algemeen sporttopic, wil ook iedereen topics aanmaken over cricket en waterpolo! :)
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat mijn post als off topic wordt beschouwd, terwijl ik het wel meende. Er valt zo weinig te modden tegenwoordig dat sommige fora gewoon geen mod nodig hebben.
 
Reactiescore
770
Het grootste probleem dat je daarmee krijgt is wel dat mensen dan gaan vinden dat andere games ook een eigen topic horen te krijgen, en allemaal topics over verschillende games is overbodig, dan moet je maar naar een forum gaan wat daar over gaat xD

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?175842-League-of-Legends

:bijl:

Ja want sinds we een wielrentopic en een voetbaltopic hebben ipv een algemeen sporttopic, wil ook iedereen topics aanmaken over cricket en waterpolo! :)

dit dus ;d
 

DeletedUser73803

Guest
Daarom dus dat hij zegt dat nieuwe topics +/- 2 weken open gelaten moeten worden om te kijken of er voldoende animo voor is.

Ja precies, maar als die 2 weken voorbij zijn en niemand praat er meer in, wat is dan het nut nog van samenvoegen? Het wordt toch niet gebruikt.

Als het een bepaald spel is bijvoorbeeld, waarom kan het dan niet samengevoegd worden met het algemene topic ervoor? Lijkt me nuttig genoeg.

Als het niet wordt gebruikt, zoals in Glenn zijn idee dan wordt getest, heeft het toch ook gewoon geen nut om het samen te voegen?
 
Bovenaan