Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

DeletedUser63354

Guest
Dwingen tot antwoorden zat er niet in. Het was alsof je tegen een muur aan het praten was. Enkel maar zeiken over TCD & Bonaparte en verder niets over eigen gedrag zeggen. Zo ook getuige het laatste bericht van Willem die hier ergens op het AF ronddwarreld.
 

DeletedUser73082

Guest
Waarin hij ook volkomen gelijk heeft. Kutstabbers die Finity mensen.
 

DeletedUser72175

Guest
Ik had niet verwacht van iemand in Babe dat die meteen de stam zou verlaten, en dat moest ook niet. Wel had ik gehoopt dat ze zelf vragen zouden stellen, en de leiding tot antwoorden zou dwingen, in plaats van zich te verschuilen achter "ja er waren geen harde bewijzen dus het zijn leugens, we negeren ze". Je kan nog steeds je stamleiding aanspreken, vragen waar de info dan wel vandaan komt, vragen waarom er dan geen nap aangeboden is.

Ja en dat is nu precies wat intern gebeurde.
 
Reactiescore
661
Ach zelfs op W1 hebben ze een kerel met de alias "bracke" laten loggen op een account in talk (die toen wss gingen winnen) en ook bepaalde zaken in het profiel laten zetten, om een aanvalbare ban te creëren, dat hebben we gelukkig met iemand van de tegenpartij die niet de dochter of zoon van een struisvogel was kunnen oplossen. Met als gevolg 2 accounts kwijt, wij eentje en de tegenpartij eentje.

Ik wil maar zeggen, zelfs op de eerste wereld was het al prijs. Natuurlijk, die liep ook wel 8 jaar, en dat was end game. Je account van 80m kwijt aan zo'n mensen, dat doet ook pijn.

Niks nieuws, en het zal zeker niet de laatste keer zijn.
 
Reactiescore
372
CA toch maar voor Daap gekozen na zijn mislukte sollicitatie bij Finity? En Satraps ook al na z'n mislukte pogingen zichzelf bij ons naar binnen te likken...
 

DeletedUser75778

Guest
Had je het logischer gevonden als ze solo zouden doorgaan dan? Of wat probeer je precies te zeggen?
 
Reactiescore
853
Zou er inderdaad blij mee zijn, denk dat de afdankertjes allemaal naar Daap zijn gegaan. We zullen wel zien hoe deze stam het klaar gaat spelen, ze zijn momenteel namelijk niet in het voordeel :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Had je het logischer gevonden als ze solo zouden doorgaan dan? Of wat probeer je precies te zeggen?

Nou nee, maar het is wal grappig om te zien dat als hun sollicitatie bij Finity niet lukt, ze dan maar naar Daap gaan toch?
Samenwerking zal vast optimaal zijn dan..

SoB was niet heel blij dat Ithy niet wilde ingaan op zijn voorstel om een 5 vakjes front te internen van SoB en dat SoB dan in Finity kon. Jammer maar helaas, we spelen hem wel weg:D
 
Reactiescore
661
Had je het logischer gevonden als ze solo zouden doorgaan dan? Of wat probeer je precies te zeggen?

BBK heeft niet eens sollicitaties ontvangen. We zijn niet goed genoeg?
 
Reactiescore
1.015
Dat staat er niet he ;) Ik ben altijd enorm nauwkeurig met mijn woorden. Ik ben exact, precies, perfect en ik laat geen ruimte voor verkeerde interpretaties heheheh

Een voorstel tot deel intern indienen om te kunnen joinen. Lijkt er toch sterk op, zeker indirect. Maar idd, je bent perfect dus wat je zegt is waar :cool: :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Heeft SoB gesolli'd? :eek:

Een echte solli was het niet, maar vond het wel grappig om te zien dat hij begon te dreigen met 'naja als ik Finity niet binnen kom worden het barbaartjes'.
Hij snapte blijkbaar niet dat hij volledig met Ithy grenst en dat een join dus nooit een mogelijkheid is, toen kwam hij met een voorstel dat ik wel een 5 vakjes front van hem kon internen, dan kon iedereen doorgroeien.
Uitermate goed voorstel moet ik zeggen, maar ik sla over^^
 

DeletedUser71655

Guest
Zeker:cool:
Hoop deze keer alleen iets meer tegenstand, en dan bedoel ik tegenstand van de speler zelf, en niet van de 8-12deff stacks:eek:
 
Bovenaan