Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

Reactiescore
3.583
Jokersbrain.. Ga nou eens fietsen met je mening doordrukken, echt vermoeiend jij...

En degene waar je nu tegen tekeer gaat is een objectieve lezer, geen Babe-speler :eek: Dus je ge-jullie kan je de prullenbak in gooien, blijkt maar weer eens hoe weinig jij er vanaf weet :eek:



Er was (tot manu zijn post) nooit 100% bewijs geleverd, alleen vermoedens en toevalligheden.. Finity heeft zelf in dat stadium ook toegegeven dat het bewijs niet sluitend was en dat ze het nooit gingen vinden, gelukkig klapten de daders uiteindelijk wel uit de school.. Maar jij zou natuurlijk meteen verhalen van de vijand geloven, niet je vrienden en stamgenoten


Het is dus gebrek aan persoonlijkheid en karakter om niet meteen propaganda te geloven en in je eigen stam/vrienden te vertrouwen, volgens mij getuigd het juist wel van karakter.. Toen het echte verhaal duidelijk was, heeft niemand ook maar geprobeerd de actie te verdedigen

Om af te sluiten, de stammen zijn nu met elkaar in gesprek en er worden allemaal afspraken gemaakt omtrent de gewonnen dorpen met de stab, de gebande accounts, etc.. Dus jou mening doordrukken hebben we niet nodig, we regelen het hier zelf wel :eek:

Doet er trouwens totaal niet toe of hij een BaBe speler is of niet. Zoals ik al verwoorden was er geen sluitend bewijs, wat wil je? We kunnen ze moeilijk gaan verhoren om een bekentenis te krijgen. Het bewijs moet niet uitsluitend zijn om iets met zekerheid te weten. Toeval bestaat, maar teveel toeval? Die eerste post was voor mij al zo duidelijk om een correcte conclusie te trekken, dat blijkt toch maar? Wie dat niet kon was niet objectief/betrokken of dacht ik reageer niet en doe alsof er niets is gebeurd (menig BaBe speler)

Zoals ik ook al eerder zei heb ik meer kennissen in BaBe dan in Finty sterker nog ik heb geen 1 goede kennis in Finity ik ben dan ook 100% neutraal.

Heel fijn dat het nu wel allemaal geregeld kan worden, dan was mijn mening die ik trachtte door te drukken achteraf gezien toch de juiste? Het verschil is dat je er toen respect voor zou krijgen en het nu overkomt van 'we kunnen er niet meer onderuit' Dus heel fijn voor Finity dat alles tegoei komt mijn mening over BaBe zal dezelfde blijven.
 
Reactiescore
1.015
Irrelevante post, want hij begint met een redenering waar alleen iemand zichzelf kan van overtuigen mits hij dom is. Het doet er wel toe als slasher in BaBe zit. Als je dat al niet inziet ...
 
Reactiescore
38
Doet er trouwens totaal niet toe of hij een BaBe speler is of niet. Zoals ik al verwoorden was er geen sluitend bewijs, wat wil je? We kunnen ze moeilijk gaan verhoren om een bekentenis te krijgen. Het bewijs moet niet uitsluitend zijn om iets met zekerheid te weten. Toeval bestaat, maar teveel toeval? Die eerste post was voor mij al zo duidelijk om een correcte conclusie te trekken, dat blijkt toch maar? Wie dat niet kon was niet objectief/betrokken of dacht ik reageer niet en doe alsof er niets is gebeurd (menig BaBe speler)

Zoals ik ook al eerder zei heb ik meer kennissen in BaBe dan in Finty sterker nog ik heb geen 1 goede kennis in Finity ik ben dan ook 100% neutraal.

Heel fijn dat het nu wel allemaal geregeld kan worden, dan was mijn mening die ik trachtte door te drukken achteraf gezien toch de juiste? Het verschil is dat je er toen respect voor zou krijgen en het nu overkomt van 'we kunnen er niet meer onderuit' Dus heel fijn voor Finity dat alles tegoei komt mijn mening over BaBe zal dezelfde blijven.

Je redenering slaat helemaal nergens op.
Het is niet omdat je achteraf gezien de juiste conclusie trok, dat het ook de enigste logische conclusie was indertijd. Het mag nog zo veel in richting X of Y wijzen, dat wil niet zeggen dat X of Y ook degelijk de juiste conclusie is. Je staaft trouwens je argumentatie voor je keuze in het verleden met gegevens uit de (toen nog) toekomst. "Die eerste post was voor mij al zo duidelijk om een correcte conclusie te trekken, dat blijkt toch maar?" Je kon onmogelijk weten dat je de juiste conclusie trok, op het moment dat je die conclusie trok. Dat kon je enkel maar later weten, toen het bewijs ook effectief op tafel kwam.


Dus om mijn post af te sluiten nog een vraag aan jou... Hoe kon je met 100% zekerheid geweten hebben dat deze actie NIET het werk was van een lone wolf?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser54299

Guest
Ik begin dragon slashers posts steeds beter te vinden :eek:

Overigens jannes, je komt totaal niet objectief over. Vanaf dat je hier bent begonnen met posten heb ik je (bijna?) nooit woorden van finity in twijfel zien trekken, of je tegen iets van finity zien uitspreken, terwijl je je constant tegen babe zit/zat uit te spreken.

Je beweert objectief te zijn, en je eerdere posts leken redelijk objectief, maar waren vooral herhalingen van wat finity spelers zeiden om een extra reactie te krijgen van babe spelers. In je recentere posts heb je zelf geprobeerd die standpunten te verdedigen, maar met een argumentatie die kant noch wal raakt.
 

DeletedUser54299

Guest
Ruben ga je nog ergens anders op W43 spelen?

Waarschijnlijk niet... De instellingen waren wel heerlijk tho.

Ben wel benieuwd waarom je het vraagt, uit dingen die je eerder hebt gezegd vermoed ik dat je wil proberen me weg te bashen, maar anderzijds is het meer een vraag die je stelt als je met iemand wil spelen.
 

DeletedUser73082

Guest
Of gewoon nieuwschierigheid. 1x een BaBe speler op mijn account was genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Irrelevante post, want hij begint met een redenering waar alleen iemand zichzelf kan van overtuigen mits hij dom is. Het doet er wel toe als slasher in BaBe zit. Als je dat al niet inziet ...

Hhahahahha en mij een stabber noemen? Shame on you, kijk eens naar je eigen stam. Zal me niks verbazen als een randebiel als jij er mee te maken had:D
 

DeletedUser73082

Guest
God, kan jij dan niet is voor een keer opflikkeren, Gilles speelde al lang niet meer in Babe toen. Nice try.
 

DeletedUser71655

Guest
Hhahahahha en mij een stabber noemen? Shame on you, kijk eens naar je eigen stam. Zal me niks verbazen als een randebiel als jij er mee te maken had:D

Flikker even lekker op Paul, niemand mag je, niemand zal je ooit mogen. En volgens mij ben jij juist een van de grootste stabbers.

Stop lekker met TW, zijn wij ook weer van je af, danku!
 

DeletedUser9529

Guest
God, kan jij dan niet is voor een keer opflikkeren, Gilles speelde al lang niet meer in Babe toen. Nice try.

Gilles is, as far as I remember, na die sloopmass op sjon gestopt. Dus de dag zelf, of de dag na de stab op DBTD. Jup, Pauls statement hier is niets waard :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hhahahahha en mij een stabber noemen? Shame on you, kijk eens naar je eigen stam. Zal me niks verbazen als een randebiel als jij er mee te maken had:D

Kakkerlakken overleven zelfs nucleaire aanvallen. Jij blijft dus ook terugkeren neem ik aan?:rolleyes:
 
Reactiescore
3.583
Ik begin dragon slashers posts steeds beter te vinden :eek:

Overigens jannes, je komt totaal niet objectief over. Vanaf dat je hier bent begonnen met posten heb ik je (bijna?) nooit woorden van finity in twijfel zien trekken, of je tegen iets van finity zien uitspreken, terwijl je je constant tegen babe zit/zat uit te spreken.

Je beweert objectief te zijn, en je eerdere posts leken redelijk objectief, maar waren vooral herhalingen van wat finity spelers zeiden om een extra reactie te krijgen van babe spelers. In je recentere posts heb je zelf geprobeerd die standpunten te verdedigen, maar met een argumentatie die kant noch wal raakt.

Ik ben alsnog objectief het is niet omdat ik partij trek voor Finity en niet voor BaBe dat ik daarom niet objectief ben.
Ik kwam totaal onschuldig dit gebeuren meelezen en trok objectief mijn conclusies, dat die negatief overkomen voor BaBe heeft daar niets mee te maken.

Iedereen behalve BaBe en zijn vriendjes had dezelfde conclusie getrokken dat hun dat niet konden is naïef. Niemand deed er wat aan dus allemaal schuldig voor mij, te weinig ruggengraat van de leden om op te komen voor de 'mensenrechten' je rug draaien en doen of er niets aan de hand is, was een totaal verkeerde handeling. Daarom blijf ik BaBe zoals ik al eerder verklaarde een zwakke stam vinden. Slechte leiders/stabs, leden die alles tolereren is voldoende om mijn mening oprecht te maken.
 
Bovenaan