Clustercontest W44: De Uitslag!!!

DeletedUser34772

Guest
Ik heb gekeken naar de efficiëntie van een compact cluster, een compact cluster hebben is lekker veilig. Maar op lange termijn niet handig. Alex heeft een redelijke front, waardoor hij heel zijn gebied (of tenminste grootendeels) dicht heeft geedeld. Aan het front was dit inderdaad nodig, maar in zijn wat safer gebied totaal niet. Wat betreft Tazmanian heeft hij een wat uitgebreider cluster, maar heeft hij wel beter gehandeld naar de situatie, iets wat ik ook waardeer op een andere manier.

Klikje, ondanks het andere cluster van 4 farmers (die ik niet heb meegenomen) is hun front/safe ongeveer evenredig.

Dat was geen keuze die er te maken was, het is nu eenmaal de core, en als we daar meer spelers hadden laten liggen hadden we ofwel constant gevaar in onze rug, ofwel bleven er spelers die enkel barbs edelden liggen, hetgeen nog nadeliger zou zijn voor onze farmruimte.
 

DeletedUser74005

Guest
We kunnen toch ook eens blij zijn dat dit georganiseerd wordt dan overal maar weer eens op te zeiken? Of zeg ik nou iets heel geks?

Had niet anders verwacht :p

Uiteindelijk hebben we niet voor niks 8 juryleden; ze zullen niet precies hetzelfde beoordelen en zo wordt je cluster beoordeeld vanuit het oogpunt van 8 personen. Je kunt mij dan niet wijsmaken, dat het uiteindelijke oordeel niet behoorlijk objectief is.
 

DeletedUser74404

Guest
Had niet anders verwacht :p

Uiteindelijk hebben we niet voor niks 8 juryleden; ze zullen niet precies hetzelfde beoordelen en zo wordt je cluster beoordeeld vanuit het oogpunt van 8 personen. Je kunt mij dan niet wijsmaken, dat het uiteindelijke oordeel niet behoorlijk objectief is.

Het oordeel is niet behoorlijk objectief :p
 

DeletedUser74005

Guest
Het juryoordeel van Poo. staat er nu ook op! Vanavond zal er sws nog eentje volgen.
 

DeletedUser34772

Guest
heb het nog niet gelezen maar ik weet bijna zeker dat het op niks trekt
 
Reactiescore
2.039
Lol die slaat idd echt nergens op, uitbreiding naar front beperkt? We krijgen naast Alexandria het grootste front van de stam.
Safe/frontverhouding een 6? We hebben een gigantische safe maar ook een groot front... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is die inham in ons cluster ruim voor het laatste jurylid verdwenen ;)
 
Reactiescore
1.075
al die lange teksten, straks ga ik me schamen :D
 
Reactiescore
1.075
kort maar krachtig
 
Reactiescore
28
Re: Clustercontest W44 (Inschrijvingen)

Jurylid 3: Poo.


10. bobby1:

Hele mooie mislukte hond ;) uitbreidingsmogelijkheden zijn er zeker. Dit is zeker één van mijn favorieten voor beginnende clusters.


3 punten voor Jelle86
2 punten voor Bobby1
1 punt voor The Night Pharmacy



Mij hoor je zeker niet klagen. Thanx Poo voor je positieve reactie. Tja en de beoordelingen, ze kennen niet mijn situatie ingame ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Re: Clustercontest W44 (Inschrijvingen)

Mij hoor je zeker niet klagen. Thanx Poo voor je positieve reactie. Tja en de beoordelingen, ze kennen niet mijn situatie ingame ;)

Wat is trouwens de naam van je acc in-game? Mocht je premiumpunten winnen, moet ik ze daarheen kunnen sturen.
 

DeletedUser74005

Guest
Re: Clustercontest W44 (Inschrijvingen)

Huh je geeft hem plaats 10 en kent zijn in game status niet, ben ik enige die nu opeens enorm verward is?

Was me ontgaan dat dat zijn accnaam was. Heb vooral het kaartje van hem zelf gebruikt tijdens het raten en het kaartje van twstats. Heb daarbij ongeveer gekeken waar zijn cluster lag en dat lukte prima.
 

Deleted User - 2265525

Guest
Dat "gat" zijn idd onze mb's en du's zoals raiden :p hadden we eig ff moeten vermelden :S
 
Bovenaan