Syrniachick vs Aedis

DeletedUser

Guest
Of het nu spionnen of informanten zijn. 'Informant' is slechts een verbloeming van het woord 'spion'.Grtz

Wat wij bedoelen met 'informant' en 'spion'

Spion
: Iemand moedwillig in een stam plaatsen, met voorbedachte rade.

Informant: Een speler die denkt baat te hebben met het doorspelen van informatie, echter zonder dat de stam die informatie krijgt op voorhand contact had met die speler
 

DeletedUser

Guest
doet me denken aan spoonk in het begin van w2 hahaha

Spoonk doet nu toch gwoon verder op hardcored zijn account , waar hij niet te veel van bakt heb ik horen zeggen =)

Spionnen,informanten , ze worden beide toegepast in TW , ik vindt het eerder een strategische zet om overal mensen te hebben die je kunnen informeren dan dat je alles zelf moet zien afkomen.

Iedereen heeft zo zijn bronnen in stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Uhm, Aedis: Als jullie het raar vinden dat Syrnia heeft gezegt dat Axis een spy bij jullie heeft, dat is het niet :D

Vindt nu nog maar is uit wie of wat het is :)

Anyway, goodluck. Denk alleen niet dat jullie ver zullen komen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Schrik heeft ze dus al , da is een feit . Haar capsones beginnen haar parten te spelen in dit spelletje.
Qua IQ zit ze blijkbaar ook al serieus onder het gemiddelde!!
Als ik ergens een spion zou hebben , zou ik dat vooral niet zeggen op het nationaal forum . mits meer info te verkrijgen voor in de toekomst ..
De paniek heeft blijkbaar de overhand genomen en haar doen beseffen dat ze zonder (misschien zelfs met) haar goede stam eigenlijk maar een gemiddeld spelertje is

Volgens mij heb je het eerder tegen jezelf, of neem eerst een kijkje op w1 voor je iets zegt!
 

DeletedUser

Guest
Syrniachick, op BALL kan je altijd rekenen ;) tenminste op mij, al lig ik mss wat ver :p
Aedis heeft namelijk al enkele goeie leden van ons afgenomen...

het is aar effe om te zeggen! maar jullie hebben al ongeveer 10 leden in de stam die eerst bij ons zaten!
Dus ik denk dat het omgekeerd is!
 

DeletedUser

Guest
Uhm, Aedis: Als jullie het raar vinden dat Syrnia heeft gezegt dat Axis een spy bij jullie heeft, dat is het niet :D

Vindt nu nog maar is uit wie of wat het is :)

Anyway, goodluck. Denk alleen niet dat jullie ver zullen komen :rolleyes:

Voor alle duidelijkheid : er zit geen spion in aedis !!
we moeten dus niet zoeken naar een spion of informant .


Volgens mij heb je het eerder tegen jezelf, of neem eerst een kijkje op w1 voor je iets zegt!

Kom hier niet met wereld 1 aan e man . moest ik intresse hebben in wat daar gebeurd , was ik daar wel actief .

Syrniachick, op BALL kan je altijd rekenen ;) tenminste op mij, al lig ik mss wat ver :p
Aedis heeft namelijk al enkele goeie leden van ons afgenomen...

Ge gaat mij toch geen nieuwe post of collage doen maken van alle leden die jullie ons hebben afgenomen e ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha.. Echt, zoveel onzin gepost in dit topic.
Syrnia dom door dit te posten? Wat is hier dom aan?
Aedis weet nu dat wij informanten in hun stam hebben.. So what? Daar hebben wij alleen maar baat bij. Ze weten dat die informant er in zit, maar ze weten niet wie? Oftewel: Plannetjes tegen Axis zullen ze niet zo gauw meer maken. Als dit niet door Syrnia gepost werd hadden er aan beide zijdes verliezen geleden, erg onnodig niet dan?

Spelers die posten dat Syrnia dom is vanwege dit soort dingen zijn zelf dom, omdat ze er zelf niet bij nadenken. Net als zeggen dat ze arrogant is, door dat te zeggen laat je zien dat je veel arroganter ben.
Als je Syrnia arrogant vindt zeg je het haar, in IGM of wat dan ook. Niet op het forum zodat je haar zwart kan maken.
 

DeletedUser

Guest
Het is een domme zet van syrniachick om dit zomaar op het forum te zetten..
Eigenlijk is dit een waarschuwing voor ons.
Ik betwijfel hoe slim ze eigenlijk is..
ik herhaal: een heel domme zet om dit hier te posten!
Axis 1 - 1 Aedis

Naief! misschien is het juist de bedoeling om het hier neer te zetten..
 

DeletedUser

Guest
Waar zijn die bewijzen dat de leiding van Aedis deze aanval plant / gepland heeft ??


Dus wat weet ze eigenlijk ?

Door de reacties die ze gegeven hebben is het duidelijk dat ze die gepland hadden, ofniet?
 

DeletedUser

Guest
ik heb nergens te gelezen gekregen dat dat zo was .

Reacties kunnen ook geplaatst zijn in de veronderstelling dat het nu wel zo was om de confrontatie aan te gaan e ;)
 

DeletedUser

Guest
Dus? Ik doel hiermee alleen op dat degene die dit postte vele malen arroganter is door het te posten.

herriner jij de post over laurensco waarin syrnia hem uitroept tot de grootste noob op W3 ?
 

DeletedUser

Guest
is zij dan niet arrogant ? had zij hem beter geen igm gestuurd om dat te zeggen ??
Ze doen er zelfs nog een schepje bovenop ..
ze scouten hem en plaatsen de hoeveelheid troepen op het forum ??!!!
 

DeletedUser

Guest
is zij dan niet arrogant ? had zij hem beter geen igm gestuurd om dat te zeggen ??
Ze doen er zelfs nog een schepje bovenop ..
ze scouten hem en plaatsen de hoeveelheid troepen op het forum ??!!!

Heet dat niet propaganda?
 

DeletedUser

Guest
Heet dat niet propaganda?

jij spreekt hier op een uur tijd jezelf tegen ..
hier 1 van je vorige posts...

Spelers die posten dat Syrnia dom is vanwege dit soort dingen zijn zelf dom, omdat ze er zelf niet bij nadenken. Net als zeggen dat ze arrogant is, door dat te zeggen laat je zien dat je veel arroganter ben.
Als je Syrnia arrogant vindt zeg je het haar, in IGM of wat dan ook. Niet op het forum zodat je haar zwart kan maken.
 
Bovenaan