FIRM; Het echte verhaal

DeletedUser

Guest
Newsflash: BB (en haar voorgangers) is al langer dan een jaar aan het aanvallen op B0RG, dit loopt dus gewoon door. Dat onze aanvallen nu plotseling in verband worden gelegd met de situatie FIRM moet je zelf weten. Wij gaan gewoon onveranderd verder met waar we mee bezig waren.

jullie springen allebei zo in de verdediging hierover...

on-schuldigen hoeven zichzelf niet te verdedigen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er wordt gevraagd naar het verband, dus ik geef hier alleen een antwoord op.

Maar goed, B0RG viel al maandenlang tegelijkertijd met FIRM aan tegen ons en dat werd steeds ontkent. Nu wordt B0RG een keer door 2 stammen aangevallen en dan wordt er om uitleg gevraagd.

Wel, de situatie is toch duidelijk lijkt mij? FIRM vs B0RG is voldoende duidelijk voor iedereen (onstaan na de recente ontwikkelingen)
BB vs B0RG is ook voor iedereen duidelijk (langdurige vete)

1 + 1 = 2
 

DeletedUser

Guest
lol

kun je nog meer onzin vertellen. Ja jullie zijn al een jaar bezig met B0RG. en in dat jaar heb ik nog nooit 1 incoming gezien van =SDM=/CDM/=BB=

En nu opeens komen jullie tegelijk aanvallen. Waarbij ik aangevallen word door een ongemotiveerde MDG zonder ook maar enkele timing in zijn aanval. Precies na de avond dat ik ruzie had met T en M ( firm dus )

Dat je nu aangevallen word is mischien omdat ervoor die aanvalle naar sommige firm spelers gingen ? of ergens anders
 

DeletedUser

Guest
Er wordt gevraagd naar het verband, dus ik geef hier alleen een antwoord op.

Maar goed, B0RG viel al maandenlang tegelijkertijd met FIRM aan tegen ons en dat werd steeds ontkent. Nu wordt B0RG een keer door 2 stammen aangevallen en dan wordt er om uitleg gevraagd.

Wel, de situatie is toch duidelijk lijkt mij? FIRM vs B0RG is voldoende duidelijk voor iedereen (onstaan na de recente ontwikkelingen)
BB vs B0RG is ook voor iedereen duidelijk (langdurige vete)

1 + 1 = 2

We vragen niet om uitleg we zeggen gewoon wat wij denken te weten. En net zoals Firm des tijds het ontkende doen jullie het ook. Ik snap niet waar jij moeilijk over doet.
 

DeletedUser

Guest
Hoor je mij iets ontkennen...? Ik zeg alleen waarom wij aanvallen. Waarom FIRM aanvalt is ook duidelijk. Dus nogmaals 1 + 1 = ..... !!!
 

DeletedUser

Guest
ac er werd behoorlijk wat uitleg gevraagd destijds.. Waarom firm aanviel.

het gaat er hard aan toe:eek:

Side 1: BORG B0RG

Side 2: FIRM

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 181
Kant 2: 32
Verschil: 149

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6
Kant 2: 8
Verschil: 2

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 1,236,282
Kant 2: 231,245
Verschil: 1,005,037

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 59,268
Kant 2: 84,329
Verschil: 25,061

image.php



t en m kreeg ook een paar incommings:)

hebbie niet meer.. zei:
T en M Enschede vandaag om 15:09 uur
is dat alles???

bastard vandaag om 15:10 uur
Jup, anders komt het in de nachtbonus aan, sorry.
 

DeletedUser

Guest
bastard waarom slaag je mij altijd over ? heb dorpje naast jou geadelt al 3 je kan stand trug gelijk brengen
 

DeletedUser

Guest
tja als je aanvalt met 65 clears, die er minimaal 25 uur over doen, bewijs je je iid van veel spelinzicht...
 
Reactiescore
1.736
hij moet niks ;)


en oja bastard die stats kloppen al niet meer.

moet 9 - 6 voor FIRM zijn :D. net nog een dorpje van mijn allergrootste vriend sonnie :)
 

DeletedUser

Guest
Zo MOH jij bent echt goed :rolleyes:

Je hebt er ook al 3 verloren waarom jij het lef hebt om op te scheppen weet ik niet echt. Ik heb er ook al 3 gepakt van MasterM!nd.

Ik kom overigens op de stats 7-6 uit. En als je de stats eerlijk maakt kom ik op 7-16 uit


Side 1: FIRM TCP

Side 2: B0RG BORG

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 35
Kant 2: 175
Verschil: 140

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 16
Verschil: 9

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 226,728
Kant 2: 1,215,878
Verschil: 989,150

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74,978
Kant 2: 157,315
Verschil: 82,337

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.736
Zo MOH jij bent echt goed :rolleyes:

Je hebt er ook al 3 verloren waarom jij het lef hebt om op te scheppen weet ik niet echt. Ik heb er ook al 3 gepakt van MasterM!nd.

Ik kom overigens op de stats 7-6 uit. En als je de stats eerlijk maakt kom ik op 7-16 uit


Side 1: FIRM TCP

Side 2: B0RG BORG

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 35
Kant 2: 175
Verschil: 140

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 16
Verschil: 9

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 226,728
Kant 2: 1,215,878
Verschil: 989,150

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74,978
Kant 2: 157,315
Verschil: 82,337

image.php


TCP hoort sinds gister niet meer bij FIRM. ;)


en ik heb idd 3 dorpen verloren. die dorpen lagen afgelegen en daar kon ik dus niet optijd ondersteuning krijgen. maar ik heb er wel 7 andere voor terug ;).
 

DeletedUser

Guest
Dat is altijd makelijk dorpjes die jij van spelers pakt van B0RG horen dan ook tijdelijk niet bij B0RG dus staan wij met 7-0 voor
 
Reactiescore
1.736
Dat is altijd makelijk dorpjes die jij van spelers pakt van B0RG horen dan ook tijdelijk niet bij B0RG dus staan wij met 7-0 voor


uhm. nee ;). TCP hoort niet meer bij ons ;) en B0RG en B0RG horen nog steeds bij jullie. halen jullie BORG weg heb ik er als nog 5 ;)
 

DeletedUser

Guest
mmm, denk na en lees anders nog eens gans dit topic.
je kunt dit wel inschatten;) hoeveel heb ik je niet gezegt dat ik er niet opzit:eek:
genoeg denk ik:rolleyes: dus nu mag je het toch wel weten.
 

DeletedUser

Guest
mmm, denk na en lees anders nog eens gans dit topic.
je kunt dit wel inschatten;) hoeveel heb ik je niet gezegt dat ik er niet opzit:eek:
genoeg denk ik:rolleyes: dus nu mag je het toch wel weten.

Je zegt wel meer.

Zoals ik zei het acount heet nog steeds Metalfreack en zolang ik niet weet wie er op speelt noem ik het acount Metalfreack punt.

Dan kun jij blijven janken tot je een ons weegt dat jij er niet op speelt.

I DONT CARE
 

DeletedUser

Guest
Mischien een legendarisch iets..

Voor de eerste keer is Mohniels niet de compleet kinderachtigste, het meest onlogische van iedereen.
Deze keer is het de voormalig nr.2, King.


En borg-collectief waar zeiken jullie over?

Het spelletje heet niet voor niets tribal wars, het is de bedoeling dat je aanvalt.
En ja, als je 2 vijanden hebt, die gezamelijk dezelfde tegenstander hebben, is het toch alleen maar slim dat zij samenwerken?


Want volgens mij was het een tijdje terug dat bijna elke stam samenwerkte om Cdm\etc. neer te halen.
En nu gebeurt het bij jullie en jullie roepen moord en brand.



@ king.

Op dit moment ben je het meest triest, onvolwassenste persoon op het forum.

Eerst zit je in FIRM, nu in Borg.
En je hebt het lef nog wel om je ex-medestamgenoten te beledigen.
Jij moet zo ongeloofelijk laag zijn gezonken daarvoor, alhoewel soms raak je de onderkant van de put( mohniels hihi)

Dus go Firm en go =BB=!
 
Reactiescore
1.736
lol ik ben echt niet zo laag als king.

ik scheld me oud stamgenoten niet uit ;) ik maak ze niet belachelijk. ik zeg alleen wat ik er van vind dat ze zijn gevlucht naar B0RG.
 
Bovenaan