Wereld 42 discussietopic

Reactiescore
7.942
Top, had de resultaten van de enquête in mijn hoofd. Ik start in ieder geval niet meer. Schrap de volgende keer de enquête maar, als je toch al niet van plan bent om je instellingen erop aan te passen. Zoveelste teleurstelling dit, bekijk het lekker maar.

Totziens tw.
 

DeletedUser69459

Guest
Leuke instellingen, ondanks de vlaggen die ik liever niet zie. Dit wordt nog eens een keertje starten :)
 

DeletedUser62766

Guest
Voor 2000pp kan iedereen zich inkopen in mijn toekomstige topaccount.
 

DeletedUser26750

Guest
Ik start ook , weet alleen niet wanneer juist... Is het het beste van de dag zelf te starten, een paar dagen later of een week later?
 

DeletedUser56459

Guest
Ik start ook , weet alleen niet wanneer juist... Is het het beste van de dag zelf te starten, een paar dagen later of een week later?

Dat is je eigen keuze. als je meteen begint zul je sowieso minder uit je farms halen dan dat je over een week of 2 start.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Maar heb je uiteraard wel voorsprong qua tijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het vooral jammer dat die opties voor snelheid 2 en snelheid 1.5 er gewoon tussen zaten als ze toch nooit zouden toegepast worden, dat is toch echt wel wat valse hoop geven. Overigens snap ik het nut niet van 3 vlaggenwerelden op rij. Ik vind vlaggen persoonlijk enkel een extra last en het lijkt alsof TW er enkel geld mee wil binnenhalen. Daarbij zouden bij deze instellingen, die toch wel zeker noobvriendelijk zijn (5k BBs, snelheid 1, simpele techs etc) beter geen vlaggen horen, want daarbij haal je volgens mij juist voordeel als je een account hebt dat in het verleden veel vlaggen behaald heeft, dit is toch zeker in de start een groot verschil.
 

DeletedUser26750

Guest
En nog een vraag, kan je bij het pre-registreren kiezen dat je met een aantal mensen bijeen ligt zodat je samen een stam kan vormen? Of hoe werkt dat pre-registreer systeem? Laatste wereld die ik heb weten starten is al jaren geleden, dus dat weet ik al allemaal niet meer .
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het vooral jammer dat die opties voor snelheid 2 en snelheid 1.5 er gewoon tussen zaten als ze toch nooit zouden toegepast worden, dat is toch echt wel wat valse hoop geven. Overigens snap ik het nut niet van 3 vlaggenwerelden op rij. Ik vind vlaggen persoonlijk enkel een extra last en het lijkt alsof TW er enkel geld mee wil binnenhalen. Daarbij zouden bij deze instellingen, die toch wel zeker noobvriendelijk zijn (5k BBs, snelheid 1, simpele techs etc) beter geen vlaggen horen, want daarbij haal je volgens mij juist voordeel als je een account hebt dat in het verleden veel vlaggen behaald heeft, dit is toch zeker in de start een groot verschil.

Peiling

Vlaggen stond ook niet als favoriet aangeduid, zelfde verhaal bij de nachtbonus (00.00-07.00). Ben ook wat teleurgesteld, maar goed het zij zo.
 

DeletedUser56459

Guest
En nog een vraag, kan je bij het pre-registreren kiezen dat je met een aantal mensen bijeen ligt zodat je samen een stam kan vormen? Of hoe werkt dat pre-registreer systeem? Laatste wereld die ik heb weten starten is al jaren geleden, dus dat weet ik al allemaal niet meer .



Als je pre- registreert heb je een optie om spelers uit te nodigen via mail of via een lijstje van spelersnamen (rechts) waarmee je in vorige werelden al hebt samen gespeeld.
Als je met mail iemand uitnodigt moeten ze wel via de mail op w42 starten en niet zelf anders lukt het niet.

Daarna zullen de spelers in je regio moeten liggen :)
 
Reactiescore
1.367
Wanneer komt er weer een x een wereld zonder die pp rotzooi?
 

DeletedUser

Guest
Alweer lekker verneukt van InnoCash. Ik ben er helemaal klaar mee, ik zet al mijn accounts op delete en ga naar The West.

Ajuus
 
Bovenaan