Wereld 42 discussietopic

DeletedUser75283

Guest
He wat jammer van de snelheid en de vlaggen! Ook dat hele pp mogen ze wel een keer weglaten..
Een aantal vrienden en ik hadden ons zo verheugd op wereld 42, maar helaas!

Ik denk dat we deze overslaan met z'n allen en hopen maar dat wereld 43 wel een fijne wereld word.

Wanneer kunnen we wereld 43 verwachten? :p
 

DeletedUser

Guest
He wat jammer van de snelheid en de vlaggen! Ook dat hele pp mogen ze wel een keer weglaten..
Een aantal vrienden en ik hadden ons zo verheugd op wereld 42, maar helaas!

Ik denk dat we deze overslaan met z'n allen en hopen maar dat wereld 43 wel een fijne wereld word.

Wanneer kunnen we wereld 43 verwachten? :p

Vaak om de drie maanden komt er nieuwe wereld.
 
Reactiescore
88
Beste spelers,

Wereld 42 komt eraan! We willen jullie vooreerst graag bedanken voor jullie input in de Enquête wereldinstellingen. Omdat wereld 41 een snellere wereld was, moet Wereld 42 weer op het normale tempo zijn. De andere instellingen komen recht uit de enquête!

Grappig hoe beweerd wordt dat op de snelheid na alle instellingen rechtstreeks uit de enquete komen :eek:

2ylmbf8.png


Snelheid, tja daar ga ik me niet over uitspreken omdat het blijkbaar verplicht is..

eip3m9.png


Nachtmodus boeit me nu niet echt, maar tis in ieder geval anders in de enquête..

105xqa0.png


Ledenlimiet staat duidelijk op 25, wat met dergelijke kleine werelden toch wel een belangrijk gegeven is imo..

5kkflw.png


Ook vlaggen wordt niet actief gestemd, maar in de instellingen actief gezet.


Mijn conclusie is dat er naar de enquête slechts met een half oog wordt gekeken en dat de resultaten gewoon worden verdraaid, met bepaalde dingen in het voordeel van de community.
Zoals vlaggen, wat natuurlijk een aardig centje opbrengt voor de community :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
Willen we het spelletje blijven spelen hebben we ze misschien wel nodig :rolleyes:
 
Reactiescore
7.942
Willen we het spelletje blijven spelen hebben we ze misschien wel nodig :rolleyes:

Nee, er word een verkeerde tactiek gehanteerd imo.
Door het invoeren door die functies zijn al veel spelers vertrokken en nu ook nog eens blijkt dat er toch niet naar de community wordt geluisterd op vrijwel de meeste vlakken dan krijg je nog meer leeg loop. Vroeger betaalde ik voor dit spel, maar met die nieuwe functies (GS ->PP) is dat niet eens meer nodig, waardoor de inkomsten worden gegenereerd door een kleiner clubje dan eerst. Tribalwars heeft zichzelf de afgrond in geholpen.
 

DeletedUser71900

Guest
Nee, er word een verkeerde tactiek gehanteerd imo.
Door het invoeren door die functies zijn al veel spelers vertrokken en nu ook nog eens blijkt dat er toch niet naar de community wordt geluisterd op vrijwel de meeste vlakken dan krijg je nog meer leeg loop. Vroeger betaalde ik voor dit spel, maar met die nieuwe functies (GS ->PP) is dat niet eens meer nodig, waardoor de inkomsten worden gegenereerd door een kleiner clubje dan eerst. Tribalwars heeft zichzelf de afgrond in geholpen.

Hier kan ik me goed in vinden :)
 

DeletedUser56459

Guest
Nee, er word een verkeerde tactiek gehanteerd imo.
Door het invoeren door die functies zijn al veel spelers vertrokken en nu ook nog eens blijkt dat er toch niet naar de community wordt geluisterd op vrijwel de meeste vlakken dan krijg je nog meer leeg loop. Vroeger betaalde ik voor dit spel, maar met die nieuwe functies (GS ->PP) is dat niet eens meer nodig, waardoor de inkomsten worden gegenereerd door een kleiner clubje dan eerst. Tribalwars heeft zichzelf de afgrond in geholpen.

Klopt, voordien kocht ik ook PP maar sinds de verkoop functie heb ik een hoop PP staan dus koop ik niets meer.
alhoewel ze er misschien winst uithalen omdat spelers die nooit PP hadden het nu ook hebben.
Als deze functie er lang inlijft zullen ze er wel winst uithalen neem ik aan ^^
 

DeletedUser

Guest
Zowaar mooie instellingen op de 3:1 regel en pp boost na. Kon veel erger thou dus ik klaag niet :) mili sec check, geen boogjes check, geen kerk check, wereld zonder ridder is alweer een tijd geleden voor me, ik verheug me erop.

Edit: verder nog een paar kleine dingetjes, max 40 leden limiet en 60% dominantie van de kaart, mkay. Dat klinkt wel fishy imho.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73229

Guest
Wat zijn verbeterde bonusdorpen precies?
Weet echt niet wat ik hiervan moet verwachten dus dacht vraag het ff :p

Mvg, Dabosio
 
Reactiescore
88
Klopt, voordien kocht ik ook PP maar sinds de verkoop functie heb ik een hoop PP staan dus koop ik niets meer.
alhoewel ze er misschien winst uithalen omdat spelers die nooit PP hadden het nu ook hebben.
Als deze functie er lang inlijft zullen ze er wel winst uithalen neem ik aan ^^

Je mag er zeker van zijn dat door die gs-voor-pp-functie de verkoop van pp serieus de hoogte in is gegaan hoor.
Een groot deel spelers koopt geen pp meer (ik ook niet trouwens), maar wat ik wel merk is dat ik sinds ik constant tussen de 3k en 10k gratis pp op men accounts heb staan, ik al veel gemakkelijker eens een vlaggenpakket koop. Ook de verhoogde gs functie staat nu bijna 24/7 aan, want ja heb toch voldoende pp, terwijl ik die functie voordien nooit gebruikte. Ik denk dat er genoeg spelers momenteel met pp gooien, omdat ze het toch gratis krijgen. Vermits die pp van ergens moet komen, wordt er ook wel elke wereld voldoende gekocht lijkt me..

Wel ben ik volledig akkoord met het wegpesten van spelers door deze nieuwe functie. Ik denk dat het TW-team dit zou kunnen verhelpen door 1 om de 3 werelden ongeveer zonder pp-koop functies te starten.
Het zou volgens mij ook elke keer om de 3 werelden een veel hoger niveau zijn op die manier en dus ook meer ervaren spelers aantrekken.
 
Reactiescore
111
Vind het wel leuke instellingen :)
 

DeletedUser74430

Guest
Wel ben ik volledig akkoord met het wegpesten van spelers door deze nieuwe functie. Ik denk dat het TW-team dit zou kunnen verhelpen door 1 om de 3 werelden ongeveer zonder pp-koop functies te starten.
Het zou volgens mij ook elke keer om de 3 werelden een veel hoger niveau zijn op die manier en dus ook meer ervaren spelers aantrekken.

Ik denk dat in dat geval 2 op de 3 werelden helemaal leeg staan. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aardig leuke instellingen.

Maar eens een premade in elkaar draaien :D
 

DeletedUser69459

Guest
Niemand gebruikt deze functie nog op w39, al het gezaag over de premiun functie gs handelen komt dan ook wrs van mensen die niet beter weten.
 
Bovenaan