Wereld 42 discussietopic

DeletedUser75237

Guest
Is toch in de settings dan verwerkt mag ik hopen of zal dit nu elke wereld zo zijn? :( :mad:

Het staat niet tussen de settings maar is gewoon ingevoerd. Ik vermoed dus dat het niet meer zal verdwijnen. Inno kan ons uiteraard altijd positief verrassen :).
 

DeletedUser

Guest
in de engelse servers is het wel zo dat het er niet elke wereld is maar tot nu toe is het hier nog elke wereld aanwezig :(

Dat is wel goed nieuws, dan zal Inno ons toch wel gaan verbazen dit keer volgens mij, als het op de Engelse word doorgevoerd zal dat hier ook wel kunnen, gelukkig! :)

Alweer lekker verneukt van InnoCash. Ik ben er helemaal klaar mee, ik zet al mijn accounts op delete en ga naar The West.

Ajuus

Is Arbeitje echt gestopt? :eek: weer een toppertje minder :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59685

Guest
Een toppertje als hij zo zijn stamgenoten in de steek laat door alles op delete te gaan?
Als hij echt op delete gaat, die spelers moeten nooit meer terug komen en als ze dat doen meteen weer weg geveegd worden.
Trouwens, let op je dubbelposts want dit is niet de eerste die ik van je zie.
 

DeletedUser69459

Guest
Een toppertje als hij zo zijn stamgenoten in de steek laat door alles op delete te gaan?
Als hij echt op delete gaat, die spelers moeten nooit meer terug komen en als ze dat doen meteen weer weg geveegd worden.
Trouwens, let op je dubbelposts want dit is niet de eerste die ik van je zie.

Als de slimmerikken van dit Algemeen forum gewoon terug ervoor zorgen dat posts na elkaar binnen een bepaalde tijdspanne bij elkaar worden gezet, is er geen probleem. Dan zijn er ook geen mods die iemand willen bannen voor meerdere keren dubbelposten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Als de slimmerikken van dit Algemeen forum gewoon terug ervoor zorgen dat posts na elkaar binnen een bepaalde tijdspanne bij elkaar worden gezet, is er geen probleem. Dan zijn er ook geen mods die iemand willen bannen voor meerdere keren dubbelposten :eek:

inderdaad, dacht dat dat gebeurde voordien, ben ik zelfs 100% zeker van, why the hell is dat nou eigenlijk weg?

Een toppertje als hij zo zijn stamgenoten in de steek laat door alles op delete te gaan?
Als hij echt op delete gaat, die spelers moeten nooit meer terug komen en als ze dat doen meteen weer weg geveegd worden.
Trouwens, let op je dubbelposts want dit is niet de eerste die ik van je zie.

dan maar via men bericht bewerken, excuses hiervoor, is inderdaad zo, ben het gewoon dat het vanzelf bij elkaar komt te staan binnen bepaalde tijdspanne


En ja dat is jammer, maar ik spreek niet over de werelden waar die nu actief is die helaas op delete staan, afgezien van dit was het wel steeds een topper imo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59685

Guest
Geen idee, ik vind het ook maar dom dat dit verboden is om dubbelposts te zetten. Dus als je bv 5 dagen geleden op een wereldforum hebt gepost, mag je daarna geen nieuwe maken omdat het dan bubbelpost is, wie gaat er dan nog heen zien?
Zolang er geen spam is, moeten dubbelposts gewoon toegestaan worden, is de domste regel ooit:p
 

DeletedUser69459

Guest
inderdaad, dacht dat dat gebeurde voordien, ben ik zelfs 100% zeker van, why the hell is dat nou eigenlijk weg?



dan maar via men bericht bewerken, excuses hiervoor, is inderdaad zo, ben het gewoon dat het vanzelf bij elkaar komt te staan binnen bepaalde tijdspanne

Het is door een update van het forum. Volgens Poo is er een bepaalde knop om ervoor te zorgen dat ze achter elkaar staan, alleen heb ik deze toch nog niet gevonden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is door een update van het forum. Volgens Poo is er een bepaalde knop om ervoor te zorgen dat ze achter elkaar staan, alleen heb ik deze toch nog niet gevonden :rolleyes:

Haha :eek:

Hoorde je vroeger niet eens een knopje voor te gebruiken, zelfs als het er was zouden ze dat terug op die manier moeten laten verlopen dat het zonder knopje gewoon automatisch kan.
 

DeletedUser

Guest
Haha :eek:

Hoorde je vroeger niet eens een knopje voor te gebruiken, zelfs als het er was zouden ze dat terug op die manier moeten laten verlopen dat het zonder knopje gewoon automatisch kan.

Het heeft te maken met een update van het forum waardoor het nu niet meer kan, volgens mij hebben ze het niet met opzet gedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie gingen van Innogames die het spel verpest met die Premium Punten over naar het probleem van dubbelposts. Wat een leuke plottwist :D
 

DeletedUser

Guest
Jullie gingen van Innogames die het spel verpest met die Premium Punten over naar het probleem van dubbelposts. Wat een leuke plottwist :D

Moet kunnen... :)

Nou ja, vond het gesprek eigenlijk idd wel interessanter toen het over de pp ging :D
 

DeletedUser44415

Guest
En dat wilt zeggen dat een redelijke speler niet weggespeelt kan worden door slechtere spelers die PA abusen? Het buy to win is sowieso tot een zekere lengte aanwezig en dat juist voor vele de fun van tw eruithaalt ongeacht of ze kunnen overleven of niet.

Ken zo ook een speler die meerdere wereld easy de top haalde en nu weggespeelt werd door 2 zware pa abusers.

Werd ik wel weggespeeld door een stam vol pp-abusers :mad:
 
Bovenaan