Wereld 42 discussietopic

Reactiescore
2.493
Wereld 42

Beste spelers,

Wereld 42 komt eraan! We willen jullie vooreerst graag bedanken voor jullie input in de Enquête wereldinstellingen. Omdat wereld 41 een snellere wereld was, moet Wereld 42 weer op het normale tempo zijn. De andere instellingen komen recht uit de enquête!

Nogmaals bedankt voor jullie massale deelname daaraan.

Wereld 42 start op 29 januari 2015 in de loop van de ochtend.

Zonder jullie langer in spanning te houden:

Wereld 42: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 100% (1.0)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1.0)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
    - Ridder/Standbeeld: Neen
    - Bonusdorpen: Actief, verbeterde
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel; deactivatie vanaf 2 dorpen.
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 5.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 5 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd voor de eerste 40 dagen in ratio 3

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden

  • Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Dominantievoorwaarden, Een stam moet 60% dominantie verkrijgen en deze voor 90 dagen behouden.
    - Ledenlimiet Stam: 40
    - Vlaggen: Geactiveerd

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen:Geactiveerd
    - Direct afbouwen: Geactiveerd
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd
    - +20% productie: Geactiveerd
    - Ruilen met de handelaar:Geactiveerd
    - Grondstoffen ruilen voor premium: Geactiveerd

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het Feedbacktopic

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team


Bij deze ;) Bedankt voor jullie input!
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
En link naar enquête werkt niet.

En ik vind het nogal raar om te zeggen dat de rest wel uit de enquête zou moeten komen.

https://docs.google.com/forms/d/1MODrkfieDLQtMGWKy3kQbBgH4FjJ1ZMnvzwAZslvaIs/viewanalytics?usp=form_confirm

Volgens mij is toch echt een meerderheid voor de afwezigheid voor vlaggen. En de snelheid toch zelf bepalen: dit is wel een grote factor bij elke wereld hoor, de snelheid.

Dit wordt opeens een héél andere wereld. Grote bb's, lage snelheid.

Ledenlimiet stam: ook hele andere voor gebruikt.
Nachtbonus ook, maar die vind ik gelukkig niet eens zo heel erg.

Naar mijn mening is hieruit toch gebleken dat de enquete een redelijke farce was.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.493
Wereld 42 start op 29 januari 2015 in de loop van de ochtend. is evne toegevoegd :)

Je zit trouwens in het feedbacktopic ;)
 

DeletedUser59685

Guest
Redelijk mooie instellingen, alleen jammer van de snelheid 1.0 :(
Ook denk ik dat de overwinningsvoorwaarden iets te makkelijk zijn. Of ik ga starten weet ik nog niet, starter waarschijnlijk wel maar echt spelen is nog afwachten.
 

DeletedUser65921

Guest
Weet ik, maar met de link kwam ik uit op een onbestaande site!
 

DeletedUser75237

Guest
Volgens mij komt dit niet bepaald overeen met wat er gemiddeld ingevuld is in die enquete op de blog, maar kan me vergissen :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Redelijk mooie instellingen, alleen jammer van de snelheid 1.0 :(
Ook denk ik dat de overwinningsvoorwaarden iets te makkelijk zijn. Of ik ga starten weet ik nog niet, starter waarschijnlijk wel maar echt spelen is nog afwachten.

Te makkelijk? Op W36 zitten wij met onze stam na bijna precies 'n jaar op 41,9%. Dat is een snelheid 2 wereld. Ik denk dat 60% prima is hoor, misschien zelfs aan de hoge kant voor zo'n lage snelheid.

Volgens mij komt dit niet bepaald overeen met wat er gemiddeld ingevuld is in die enquete op de blog, maar kan me vergissen :p

Nee. Daar vergis je je niet in. Zie mijn post iets eerder. ;)
 

DeletedUser60278

Guest
Volgens mij komt dit niet bepaald overeen met wat er gemiddeld ingevuld is in die enquete op de blog, maar kan me vergissen :p

Wij vullen ook onnodig enquetes in. Dit omdat ze allang de wereld instellingen bepaald hebben. Jammer maar toch..
 

DeletedUser

Guest
Zit ik me te verheugen op snelheid 2 en geen vlaggen en dan flikken ze dit....
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Zit ik me te verheugen op snelheid 2 en geen vlaggen en dan flikken ze dit....

Of op z'n minst 1.5/1.0, wat de meeste stemmen daarna had. Laatste wereld waar eenhedensnelheid hoger lag (classics buiten beschouwing gelaten) was w19.

TW-Team moet zich echt schamen hiermee. Eerst doodleuk een enquête doen, de spelers het gevoel geven dat ze willen luisteren naar hun input, en vervolgens toch een dikke en dikke vinger in de pap hebben.
 

DeletedUser67551

Guest
Zit ik me te verheugen op snelheid 2 en geen vlaggen en dan flikken ze dit....

denk er precies hetzelfde over. Ben hier helemaal niet mee akkoord. Hou dan in het vervolg geen enquête als jullie toch zelf beslissen. daar gaat mijn zin in w42..
 

DeletedUser72975

Guest
Nice, slome wereld in voordeel van noeps! (toch?) Ik maak kans!
 
Reactiescore
2.493
Of op z'n minst 1.5/1.0, wat de meeste stemmen daarna had. Laatste wereld waar eenhedensnelheid hoger lag (classics buiten beschouwing gelaten) was w19.

TW-Team moet zich echt schamen hiermee. Eerst doodleuk een enquête doen, de spelers het gevoel geven dat ze willen luisteren naar hun input, en vervolgens toch een dikke en dikke vinger in de pap hebben.

Van zodra een voorgaande wereld snelheid hoger dan 1 heeft zijn we verplicht een volgende op snelheid 1 te doen. Wij hebben daar zelf niets over te zeggen, voor wereld 43 kunnen we een hogere snelheid aanvragen.

Zoals de enquête begint is het een peiling, geen definitie voor een volgende wereld.

Mvg,
Duckje
 

DeletedUser75237

Guest
Dan was het op z'n zachts gezegd wel zo eerlijk geweest als dat aangegeven was in de enquête lijkt me? :)
 
Bovenaan