[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #187

Reactiescore
746
ik twijfel steeds harder en harder.
Enerzijds ben ik redelijk verbaasd over de reacties van Bappos, maar anderzijds was ik redelijk zeker over Stan Marsh.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik vind het raar dat gekkou bappos verdenkt/verdacht en zomaar met hem meegaat. Stan is niet verdacht in mijn ogen, ondanks die rare theorie. Ben nu op mobiel dus kan ik het niet lekker volgen.gekkou dus.
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik twijfel steeds harder en harder.
Enerzijds ben ik redelijk verbaasd over de reacties van Bappos, maar anderzijds was ik redelijk zeker over Stan Marsh.

Ik ben voor 90% zeker dat Bappos wolfje is, en er moet een wolf uit, want stel dat er 3 wolven in het spel zijn (wat ik niet verwacht) is het na vandaag over.

Nog een feitje, zoals Gekkou aanhaalde was Bappos de eerste dag inactief, en was er ook geen lunch.
 

DeletedUser63648

Guest
Iets nadere toelichting: als Stan goedje is is het voor mij duidelijk. Zo typisch wolfs. Daarmee kan je gelijk de volgende lynch bepalen. En heb je er dus weer een goedje eruit.
 
Reactiescore
1.577
Op het goede spoor

De Wakkerdammers stonden op met een kater. Ze legden zelf Angelino om, om te merken dat op hetzelfde moment Flexibility koud werd gemaakt. De burgemeester merkte, hoe hard die waarheid ook was, dat ze waarschijnlijk fout zaten om Angelino te vermoorden. "Alweer een onschuldige moord," luidde de algemene gedachtegang. Maar, dit keer hadden ze een spoor. De heks Flexibility werd namelijk aangetroffen een paar kilometer buiten het dorp aan de oevers van de rivier waarin de riool van Wakkerdam uitmondt. Een oplettende burger legde de link tussen de moord en de riool: "Er bestaat geen betere plek om een lijk te dumpen!". Door middel van het nakijken van de alibi's van alle burgers kon men een shortlist maken van de meest verdachte burgers. De hoofdverdachte op die lijst: Stan Marsh. Sinds een aantal weken was Stan Marsh steevast te vinden in de plaatselijke kroeg. Een select groepje, het burgerkorps genoemd, wachtte Stan Marsh op. Die kwam straalbezopen buiten en wandelde naar huis. In een donker steegje, enkele meters van de kroeg sloeg het burgerkorps toe. Stan Marsh huilde en kefte van de pijn. In zijn jaszak een briefje: "Vanavond bijeenkomst op de gebruikelijke plaats om 00:00". Is er meer dan één moordenaar?

Stemming:
Bappos --> Stan Marsh
Stan Marsh --> Cgrain
Poo. --> Stan Marsh
Capricorno --> Bappos
EoS --> Cgrain
Gekkou --> Stan Marsh
Cgrain --> Gekkou

3x Stan Marsh
2x Cgrain
1x Bappos
1x Gekkou

Stan Marsh was de welp.
 
Reactiescore
1.577
Uitstel van executie

"Verdorie, waar blijft Stan Marsh nu? Zou hij zijn roes aan het uitslapen zijn?", foeterde de criminele leider. In een verlaten huis, enkele kilometers buiten Wakkerdam, had de criminele bende afgesproken. De moordenaars van de jager en Flexibility zouden hun volgende slachtoffer bepalen, maar een van de bendeleden kwam maar niet opdagen. De criminele bendeleider besloot om Stan Marsh te zoeken, maar zijn zoektocht draaide op niets uit, wat hem het ergste deed verhopen. "We annuleren onze plannen voor vanavond, de burgers zijn ons op het spoor," concludeerde hij.

Er is geen lunch.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja hoor!

Poo. of Capricorno.
Overtuig me beiden maar van jullie goedheid.
 

DeletedUser65460

Guest
Capricorno ook mijn hoofdverdachte ja.
Alleen die laatste post van Poo. kan je ook niet negeren.

Klopt, en de post ervoor ook niet echt. Maar 2 wolven en een welp lijkt me iets te veel van het goede?
 
Reactiescore
746
Nice, eerste wolf (welp) eruit. Mijn stem stond dus goed, en heb dus idd op het gevoel gegaan. Netjeuhs.

Nu denk ik inderdaad ook capricorno. Zo hard haar best gedaan om de welp te beschermen.
Echter, men komt pas na de derde dag te weten wie de wolven zijn/welpen zijn?
 

DeletedUser16768

Guest
Nice, eerste wolf (welp) eruit. Mijn stem stond dus goed, en heb dus idd op het gevoel gegaan. Netjeuhs.

Nu denk ik inderdaad ook capricorno. Zo hard haar best gedaan om de welp te beschermen.
Echter, men komt pas na de derde dag te weten wie de wolven zijn/welpen zijn?

Klopt, maar capricorno ging er vanuit dat hij geen wolf was. Alleen wolven weten dat.
 
Bovenaan