Winter has come.

Reactiescore
582
Hou je werelden eens gescheiden, je leeft in het verleden en dat laat je met je W16 steeds weer opnieuw zien. En de blokkade is er omdat je tijdverspilling bent... je wilt ons en onze BG uiteen drijven... en je zult alles doen omdat te bereiken. Fijn, maar dan zijn wij uitgesproken. Ik vind iets en dan verander jij mijn inzichten of mening(en) niet... en net als Maks... je moet en zult je gelijk halen, als iemand anders jouw standpunt niet deelt. Verspilde tijd en moeite dus.

Verder... en ik blijf dat zeggen: IK MOET NIETS. Laat dat eens tot je doordringen. Ik ben aan jou niet schatplichtig. En jouw mening, wat jij wilt dat er gebeurd etc. zal mij aan mijn reet roesten (om het eens plastisch uit te drukken).
 

DeletedUser20611

Guest
En de blokkade is er omdat je tijdverspilling bent... je wilt ons en onze BG uiteen drijven... en je zult alles doen omdat te bereiken. Fijn, maar dan zijn wij uitgesproken. Ik vind iets en dan verander jij mijn inzichten of mening(en) niet... en net als Maks... je moet en zult je gelijk halen, als iemand anders jouw standpunt niet deelt. Verspilde tijd en moeite dus.

Verder... en ik blijf dat zeggen: IK MOET NIETS. Laat dat eens tot je doordringen. Ik ben aan jou niet schatplichtig. En jouw mening, wat jij wilt dat er gebeurd etc. zal mij aan mijn reet roesten (om het eens plastisch uit te drukken).

Welkom in de wereld van politiek & propaganda knul ;)

Hou je werelden eens gescheiden, je leeft in het verleden en dat laat je met je W16 steeds weer opnieuw zien.
Hoort er allemaal bij. Voor een zelfuitgeroepen expert in het lezen tussen de lijnen stel je toch vrij zwaar teleur.
Verder blijft TW een sociaal spel, als ik me afvraag of Sander14 dezelfde is als een eerdere tegenstander van me mag ik dat toch vragen ofniet? Als ik dan toevallig de kans grijp om even te vermelden dat het Nilva van deze wereld niet hetzelfde is als het Nilva op een andere wereld en hetzelfde voor Mental dan is dat nog steeds relevant voor deze wereld. Als ik stel dat A niet gelijk is aan B dan wordt A nog steeds vermeld en bekeken als relevant. (A zijnde W37 Nilva en B zijnde W16 Nilva).
 

DeletedUser65242

Guest
Ik kan in deze wel mee met Chimairajoel, Mental heeft tot noch toe vrij weinig laten zien op het slagveld. Oke, ze slaan nu slim hen slag op diplomatiek gebied. Maar inderdaad, zoals Chima zegt. Als Nilva en Mental de wereld op deze manier willen eindigen hen goed recht. Maar een veelzeggende overwinning zal het zeker niet zijn.
 
Reactiescore
582
Welkom in de wereld van politiek & propaganda knul ;)


Hoort er allemaal bij. Voor een zelfuitgeroepen expert in het lezen tussen de lijnen stel je toch vrij zwaar teleur.
Verder blijft TW een sociaal spel, als ik me afvraag of Sander14 dezelfde is als een eerdere tegenstander van me mag ik dat toch vragen ofniet? Als ik dan toevallig de kans grijp om even te vermelden dat het Nilva van deze wereld niet hetzelfde is als het Nilva op een andere wereld en hetzelfde voor Mental dan is dat nog steeds relevant voor deze wereld. Als ik stel dat A niet gelijk is aan B dan wordt A nog steeds vermeld en bekeken als relevant. (A zijnde W37 Nilva en B zijnde W16 Nilva).
Knul? Wss kan ik je vader zijn... maar dat terzijde.

En weer lees je alleen wat je wilt lezen. Ik had het niet over die post aan Sander... maar over al je vorige posten en PM's etc.... waarin je steeds W16 erbij haalt. Wss heb je niets bereikt op een andere wereld.
 

DeletedUser35742

Guest
Rare post wederom van Joel. Hij heeft respect voor mensen die doorvechten, niet op delete gaan of niet voor de makkelijke overwinning kiezen. En dat komt dan van iemand die een wereld heeft gewonnen door genadeloos te backstabben, en op deze wereld zelfs helemaal nog geen gevecht heeft geleverd (zijn eigen woorden). De logica is ver te zoeken.

Concreet: ik spreek Simplicity al vanaf 36 punten en ik heb m'n stam op dag 1 opgericht. Al ver voordat Cyan de oorlog verklaarde aan Mental stond vast dat Mental en Nilva samen de overwinning wilden behalen. Dat Cyan ons nog dichter naar elkaar toe dreef, dat Cyan is geimplodeerd, of dat iemand als Joel alsnog z'n best doet om ons uit elkaar te drijven: het zal me wat. Linksom of rechtsom willen wij deze wereld winnen, en als iemand ons in de weg wil staan moeten ze dat maar lekker doen:) maar verwijt ons verdorie niet dat we het nu maar makkelijk hebben.
 
Reactiescore
3.586
Rare post wederom van Joel. Hij heeft respect voor mensen die doorvechten, niet op delete gaan of niet voor de makkelijke overwinning kiezen. En dat komt dan van iemand die een wereld heeft gewonnen door genadeloos te backstabben, en op deze wereld zelfs helemaal nog geen gevecht heeft geleverd (zijn eigen woorden). De logica is ver te zoeken.

Concreet: ik spreek Simplicity al vanaf 36 punten en ik heb m'n stam op dag 1 opgericht. Al ver voordat Cyan de oorlog verklaarde aan Mental stond vast dat Mental en Nilva samen de overwinning wilden behalen. Dat Cyan ons nog dichter naar elkaar toe dreef, dat Cyan is geimplodeerd, of dat iemand als Joel alsnog z'n best doet om ons uit elkaar te drijven: het zal me wat. Linksom of rechtsom willen wij deze wereld winnen, en als iemand ons in de weg wil staan moeten ze dat maar lekker doen:) maar verwijt ons verdorie niet dat we het nu maar makkelijk hebben.

Jullie hebben het ook makkelijk maar jullie kunnen er idd niks aan doen dat de vijand zo zwak is/was.
Jullie hebben een afspraak gemaakt om samen de wereld te winnen dus dat is mooi dat jullie je er aan houden.
Als iemand vind dat nilva en mental het te makkelijk hebben ga pro doen maak een stam en ga ze edelen en dat is zeker niet onmogelijk, overmacht in punten en troepen is niet alles waardoor je een oorlog kan winnen.

Er is nog niks verloren zegt Jannes :cool:

En doe mij aub een plezier als nilva en mental zijnde en neem geen afvallige Cyan spelers aan die voor de makkelijke weg kiezen :rolleyes:
Geef ze 2 opties: vechten of op del gaan we moeten nu eenmaal hard zijn :0
 

DeletedUser60969

Guest
Voor de weinigen die de moeite zullen doen om de PM te lezen: jullie zijn vast ook meesters in het tussen regels doorlezen zoals Triador.
Hopelijk hebben jullie iets meer gevoel voor diplomatie..
Laat het duidelijk zijn: Ja ik zie graag een breuk tussen Nilva & Mental en met mij iedere kenner of liefhebber van dit spel.
Waarom? Deze wereld bestaat nog geen eens een jaar en er zijn 2 'oorlogen' geweest, los van de discussie of ze de term oorlog waard zijn, is dat bitter weinig voor een wereld. Laat staan als je dan nog met z'n 2en de wereld gaat beeindigen binnen zo een korte tijd? Dat is volgens mij en vele andere tribalwarsspelers geen prestatie hoor: dat is gewoon belachelijk. Kun je net zo goed samen in een stam gaan en met 70 leden de wereld beeindigen.

Maargoed dat is mijn oordeel natuurlijk. Als jullie genoegen nemen met zo een pover wereldverloop is dat aan jullie, kan ik niks aan veranderen zo blijkt. En als ik er iets aan wil veranderen word ik op de block gegooid. Ik kan enkel hopen dat enkele individueen binnen Mental en Nilva wel op zoek zijn naar een prestatie of uitdaging. Hopelijk staan ze op tijd op! :)

Normaal zou ik nu een soort felicitatie aan beide stammen zetten maar ik vind het gewoon geen felicitatie waard sorry :)

Zoals al wel vaker gebeurd is dit het gevolg van wat Cyan gecreëerd heeft. Enkele andere mensen denken er anders over, maar ik had ook gehoopt dat er meer uitdaging in deze wereld zat (wat wellicht ook nog wel zat kan).
Je kan niet op Mental/Nilva afschuiven dat wij de wereld dood hebben gemaakt, want dit is vooral aan Cyan te danken. Daarom snap ik Triador ook wel dat ze niet de band met Nilva zullen opheffen, en als je eerlijk bent is een oorlog tussen Nilva en Mental op het eind ook weinig aan. Zal enkel een oorlog zijn met enorme stacks aan het front waar bijna niet doorheen te komen is.

Het enige wat ik lees is dat de schuld voor de korte wereld naar Mental en Nilva gaan, terwijl zoals Triador al aangegeven heeft wij gedwongen zijn om met Nilva samen te werken. Dat zowel de leiding als de spelers goed met elkaar kunnen is het ons goed recht, en zal het zonde zijn om hiermee te stoppen. Al had ik ook liever een langere wereld gehad met meer ‘spelplezier’ dan wat het nu is.




Ik kan in deze wel mee met Chimairajoel, Mental heeft tot noch toe vrij weinig laten zien op het slagveld. Oke, ze slaan nu slim hen slag op diplomatiek gebied. Maar inderdaad, zoals Chima zegt. Als Nilva en Mental de wereld op deze manier willen eindigen hen goed recht. Maar een veelzeggende overwinning zal het zeker niet zijn.

Ligt eraan hoe je dat ziet, heeft Cyan dat wel met de overmacht en de safezones die zij hadden? Wij konden bijna geen vuist maken door de vele def wat vrij was binnen Cyan & co. Toch hebben best veel spelers zich nog goed stand gehouden ondanks dat we in een underdog positie waren.
De rollen zijn nu omgedraaid, met een wat betere positie voor Mental & Nilva, maar in plaats van de aanval op te zoeken gaan er veel accounts op delete of stoppen ermee. Waarschijnlijk omdat er ook niet makkelijk een vuist gemaakt kan worden door de ‘oud’ spelers van Cyan, waar dit probleem zit weet ik ook niet.
Op ons kwam ook veel kritiek dat we dorpen verloor, spelers verloor, fouten maakten in def en dat we achter stonden in de oorlog. Toch was dit gezien de verhoudingen niet heel vreemd, en ook niet heel slecht voor ons.

Het ligt maar net hoe je het kijkt, in verhouding heeft Cyan het echt niet beter gedaan op het slagveld dan Mental. Dat wij bleven vechten en doorgegaan zijn maakt dat tot wij nu zijn. We hadden er ook voor kunnen kiezen om op delete te gaan, had Cyan dan ook alle banden opgeheven? Ik geloof het niet om eerlijk te zijn.
 

DeletedUser

Guest
:eek: Dat mensen nog steeds hier Discussiëren.. Aja voor sommige is het lastig dat ze van de winnende kant naar de verliezende kant zijn gegaan, compliment voor degene die blijven reageren op dat soort mensen, persoonlijk laat ik ze gefrustreerd zijn.

Overigens gaan de oud cyan leden rustig door met hun lage acties.
Ik weet niet wat er al genoemd is maar noem als voorbeeld de PM die vanuit toen nog Cyan kwam om te breken met Mental door hun fusie met R_R(hebben wij een PM gestuurd naar de bondgenoten van Cyan toen Gas op ging in cyan, nee)
Muchas die nu weer probeert om een breuk te foceren, maar jammer genoeg gaat dat niet gebeuren.
De lage actie van Mompel, eerst aansturen op een fusie daarna snel afwijzen en gelijk(ondanks een NAP) aanvallen.

Verder klopt het dat er inderdaad een enkele speler is binnen Nilva & Mental die geen fusie wilt, maar die hebben zich daarbij neergelegd.

Wat ik nog wil zeggen is dat niet Nilva en niet Mental deze wereld op slot hebben gegooid maar Cyan zelf.
Doordat Cyan intern een rotzooi was en slecht hun BG onderhield en die daardoor overliep is deze wereld op slot gegaan.
Ik snap in de verste verte ook niet waarom jullie nog komen zagen op het AF, terwijl het jullie eigen fout was.
 

DeletedUser81928

Guest
1 correctie, we onderhielden de bg's goed. Tenminste ik. Niet om mezelf op het scouder te kloppen want uiteindelijk ben ik ergens wel de aanleiding van de val van cyan geweest maar dat is dan maar even zo. Maar de banden werden keurig onderhouden ik denk dat zowel mompel, R_R, swag, en FWB dat kunnen beamen. Als er een stam is geweest waar de banden het minst mee werden onderhouden is het swag, dit omdat ze fusseerden met R_R.

En ik denk niet dat je acties van spelers nu nog kan afrekenen op cyan aangezien cyan gevallen is.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jaja zeg gewoon Cya en je bent klaar;)
 
Reactiescore
972
Knul? Wss kan ik je vader zijn... maar dat terzijde.

Wat is daar relevant aan? Ik heb zat "knullen" gezien die een beter verstand hebben dan "vaders" die hier rondlopen. Bij gebrek aan betere argumentatie, zullen we dan maar zeggen.

Verder valt er met jou niet te discussiëren omdat het ene na het andere verwijt over de tafel komt, zonder dat je de punten van Joel onderuit haalt. Verder dan "Ik moet niets" in caps lock neerzetten kom je niet, vind je het gek dat hij daarop blijft doorzetten. Vrij kansloos, Edje.
 

DeletedUser73132

Guest
:eek: Dat mensen nog steeds hier Discussiëren.. Aja voor sommige is het lastig dat ze van de winnende kant naar de verliezende kant zijn gegaan, compliment voor degene die blijven reageren op dat soort mensen, persoonlijk laat ik ze gefrustreerd zijn.

Overigens gaan de oud cyan leden rustig door met hun lage acties.
Ik weet niet wat er al genoemd is maar noem als voorbeeld de PM die vanuit toen nog Cyan kwam om te breken met Mental door hun fusie met R_R(hebben wij een PM gestuurd naar de bondgenoten van Cyan toen Gas op ging in cyan, nee)
Muchas die nu weer probeert om een breuk te foceren, maar jammer genoeg gaat dat niet gebeuren.
De lage actie van Mompel, eerst aansturen op een fusie daarna snel afwijzen en gelijk(ondanks een NAP) aanvallen.

Verder klopt het dat er inderdaad een enkele speler is binnen Nilva & Mental die geen fusie wilt, maar die hebben zich daarbij neergelegd.

Wat ik nog wil zeggen is dat niet Nilva en niet Mental deze wereld op slot hebben gegooid maar Cyan zelf.
Doordat Cyan intern een rotzooi was en slecht hun BG onderhield en die daardoor overliep is deze wereld op slot gegaan.
Ik snap in de verste verte ook niet waarom jullie nog komen zagen op het AF, terwijl het jullie eigen fout was.

Ongelofelijk dat je zulke onzin verkondigd op dit forum.

Na de leave bij Cyan hebben we alle opties open gelaten wat we zouden doen in de toekomst. Nilva had interesse, Mental had interesse en wij wilden gewoon eens jullie verhaal aanhoren en de bijhorende toekomstplannen. Wij hebben NOOIT aangestuurd op een fusie! Onzin dus..

Daarnaast slaat die NAP wat je nu weer uitkraamt ook helemaal nergens op. Volgens mij hebben wij jou duidelijk laten weten hoe het zat en als je het nog niet begrijpt wil ik je aanbevelen om het gesprek nog eens terug te lezen.

Lekker makkelijk hé, de tegenstander zwart maken! Dat jullie er nou vanuit gingen dat wij Nilva zouden joinen is niet ons probleem.
 

DeletedUser66129

Guest
Zoals al wel vaker gebeurd is dit het gevolg van wat Cyan gecreëerd heeft. Enkele andere mensen denken er anders over, maar ik had ook gehoopt dat er meer uitdaging in deze wereld zat (wat wellicht ook nog wel zat kan).
Je kan niet op Mental/Nilva afschuiven dat wij de wereld dood hebben gemaakt, want dit is vooral aan Cyan te danken. Daarom snap ik Triador ook wel dat ze niet de band met Nilva zullen opheffen, en als je eerlijk bent is een oorlog tussen Nilva en Mental op het eind ook weinig aan. Zal enkel een oorlog zijn met enorme stacks aan het front waar bijna niet doorheen te komen is.

Het enige wat ik lees is dat de schuld voor de korte wereld naar Mental en Nilva gaan, terwijl zoals Triador al aangegeven heeft wij gedwongen zijn om met Nilva samen te werken. Dat zowel de leiding als de spelers goed met elkaar kunnen is het ons goed recht, en zal het zonde zijn om hiermee te stoppen. Al had ik ook liever een langere wereld gehad met meer ‘spelplezier’ dan wat het nu is.

Als het alleen bij R_R was gebleven had ik je hiermee gelijk gegeven dat wij de wereld deels dood maken, maar het blijkt ook wel dat jullie dat zelf ook willen, want jullie waren vervolgens ook bezig met FwB & Mompel, sorry maar als je nu nog steeds beweert dat het alleen door ons komt en jullie er niks mee te maken hebben dat een wereld dood word, dan moet je het zelf weten, maar er is genoeg bewijs dat jullie ermee begonnen zijn ;)
 

DeletedUser28257

Guest
Het is allemaal simpel opgelost.

Mompel, SYG, Swag, Fresh, RED, ex-Cyan, jullie kunnen die 70% daar gaan vormen. En dan is er terug een strijd in de wereld zeker?

En Glenn, het is spijtig dat er nog altijd zo hard op jou gesteund werd in Cyan. Je deed dit al redelijk vanaf het begin aan en was communicatief dan ook zeer sterk. Het wegvallen van Wraak en Weedish heel vroeg was al redelijk spijtig omdat voor zover ik weet deze spelers echte funderingen waren van Cyan. Alles heeft al een geluk lang blijven staan, maar hoe meer nieuwe leden (en bespelers) erbij kwamen, hoe dichter ik in mijn ogen de instorting zag aankomen. Niet te vergeten dat ik regelmatig wijzigingen zag in de leiderslijst. Deathwing dat op inactief ging was spijtig en met de situatie (lees: er gebeurde niets of alles ging grotendeels fout) kon het niet anders dat het oostelijk gedeelte zich toch ging afsplitsen. Dit had ik al voorspelt toen wij er inzaten als er niet snel genoeg een verbinding kwam.

Nogmaals aan de rest, geef die andere 70% en start een oorlog. En stop met zeuren en de BG's zwart te maken.
 

DeletedUser66129

Guest
je kijkt er nu wel zo leuk tegen aan, maar ik had het net over dat jullie mompel wouden, dan zouden jullie al helemaal de wereld dood leggen, maar jij maakt er weer meteen een heel ander verhaal van.

Dan daarbij werken al deze stammen niet eens meer samen, dus zeg ik tegen jou (net zoals anderhalve week geleden in het andere topic werd gezegd door Mental tegen Cyan) ga geen commentaar geven als je er niks van weet, want voor zover ik weet was Reb met geen een stam BG/NAP, we hadden met een aantal af en toe contact, maar is nooit sprake gekomen van een BG..

dan nog maak eens een kaart met de verhouding hoe je het nu verteld, en kijk hoe dat er uit ziet, stel je zelf een voor in zo'n situatie:
SWAG heeft 100% front, niet echt grote & goeie spelers, maken die kans om schade bij mental te doen, Ja. maken ze kans om te overleven, Nee.

SYG is een goeie stam, niet al te grote spelers, maar hebben ontzettend veel front, ze hebben al het een en ander aan leuke acties laten zien, maar zijn lang niet goed genoeg om het tegen mental & nilva op te nemen.

Fresh is gewoon een matige stam die alleen aansluiting heeft met mompel, maar geef hun ook weinig kans.

RED ligt helemaal ingesloten door nilva, denk dat ook hun na verloop van tijd weinig kans hebben.

dan blijft ex cyan over, maar denk je dat een stam dat echt net gevallen is, iedereen nog zo goed met elkaar kan samen werken om door te gaan?? volgens mij moet je beter nadenken over de verhoudingen want je verhalen kloppen helemaal niks van.
 

DeletedUser61042

Guest
Kap nu eens met dit zeik topic en ga ingame vechten en gooi dit op slot.
 

DeletedUser66129

Guest
Kijk dan eens naar de stats voordat je reageerd Auri, want eigenlijk heb je het recht dus niet om dit te zeggen...
 

DeletedUser61042

Guest
Kijk dan eens naar de stats voordat je reageerd Auri, want eigenlijk heb je het recht dus niet om dit te zeggen...

Ow hoezo niet? cyan is gevallen en daar mee baste de overige spelers kunnen er proberen wat er van te gaan maken en voor de rest is dit alleen maar een gezeik topic om 2bg's uit elkaar te gaan halen wat niet gaat gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Rare post wederom van Joel. Hij heeft respect voor mensen die doorvechten, niet op delete gaan of niet voor de makkelijke overwinning kiezen. En dat komt dan van iemand die een wereld heeft gewonnen door genadeloos te backstabben, en op deze wereld zelfs helemaal nog geen gevecht heeft geleverd (zijn eigen woorden). De logica is ver te zoeken.

Concreet: ik spreek Simplicity al vanaf 36 punten en ik heb m'n stam op dag 1 opgericht. Al ver voordat Cyan de oorlog verklaarde aan Mental stond vast dat Mental en Nilva samen de overwinning wilden behalen. Dat Cyan ons nog dichter naar elkaar toe dreef, dat Cyan is geimplodeerd, of dat iemand als Joel alsnog z'n best doet om ons uit elkaar te drijven: het zal me wat. Linksom of rechtsom willen wij deze wereld winnen, en als iemand ons in de weg wil staan moeten ze dat maar lekker doen:) maar verwijt ons verdorie niet dat we het nu maar makkelijk hebben.


Zoals al wel vaker gebeurd is dit het gevolg van wat Cyan gecreëerd heeft. Enkele andere mensen denken er anders over, maar ik had ook gehoopt dat er meer uitdaging in deze wereld zat (wat wellicht ook nog wel zat kan).
Je kan niet op Mental/Nilva afschuiven dat wij de wereld dood hebben gemaakt, want dit is vooral aan Cyan te danken. Daarom snap ik Triador ook wel dat ze niet de band met Nilva zullen opheffen, en als je eerlijk bent is een oorlog tussen Nilva en Mental op het eind ook weinig aan. Zal enkel een oorlog zijn met enorme stacks aan het front waar bijna niet doorheen te komen is.

Yeah right.

Maar het zal allemaal wel, Cyan is helaas gevallen. Ik had ook veel liever gezien dat Cyan er nog gewoon was, maar helaas.
 
Bovenaan