Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser63804

Guest
Zolang hij hier BS post kraak ik hem af :)



Op dat moment was de samenwerking nog redelijk, enkel ben jij te dom om dat in te zien. Je was zelf de enige die niet samenwerkte en loog vervolgens over hetgeen dat wij jou niet wouden helpen. Ik weet niet hoelang het duurt tot jij realiseerd dat je het zelf gewoonweg grandioos verneukt hebt. Maar ik durf te wedden dat je te ijdel bent dat toe te geven. :eek:

Wanneer was jou laatst enigzins succesvolle account ook alweer? Ohja Nooit ;)

En van jou? Straks wordt je van de kaart geveegd :)
Dit :
Wanneer was jullie laatste succesvolle massa ook al weer?
 
Reactiescore
117
En van jou? Straks wordt je van de kaart geveegd :)
Dit :

Ohja want ik speel nog echt enzo, daarbij heb jij enkel dorpen verloren. :rolleyes:

Poosje terug ja.
 

DeletedUser63804

Guest
Ohja want ik speel nog echt enzo, daarbij heb jij enkel dorpen verloren. :rolleyes:

Poosje terug ja.

Niet enkel verloren :D (Aus kom nu niet af met jouw overnames :p)

Akitsukuni (511|420) K45 9,756 Aku ni wa aku wo [Creed!] Arreat [Choice] 2014-03-02 12:47:49
Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Aku ni wa aku wo [Creed!] Arreat [Choice] 2014-03-02 10:12:02

En er was ook een groei op arreat tot Creed! Langskwam ...
 
Reactiescore
60
Pff, ik wou het hier neerzetten, maar aangezien het om ruim 220 overnames gaat pas ik :(
 

DeletedUser

Guest
Niet enkel verloren :D (Aus kom nu niet af met jouw overnames :p)

Akitsukuni (511|420) K45 9,756 Aku ni wa aku wo [Creed!] Arreat [Choice] 2014-03-02 12:47:49
Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Aku ni wa aku wo [Creed!] Arreat [Choice] 2014-03-02 10:12:02

En er was ook een groei op arreat tot Creed! Langskwam ...

Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Arreat [Choice] Aku ni wa aku wo [Creed!] 2014-03-02 07:46:32
Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Arreat [Choice] Aku ni wa aku wo [Creed!] 2014-03-02 12:15:26

Was gewoon een dorp dat ik van jou overnam hoor? Ik ben nog nooit een dorp aan NoID/Choice/String verloren zonder dat het een recap was.
 

DeletedUser

Guest
Uitgeluld.

Overigens snap ik allebeide partijen wel. Arnaud heeft een zeer irritante manier van posten. Stom droog feiten onnoemen waar niemand de meerwaarde van in ziet.
Tevens heeft hij op arreat geen goede prestatie neergezet maar ook niet gefaald. Stam hielp ook niet mee. Zelfde geval als jessey op Igranka.

Daarbij wordt arnaud wel te pas en onpas afgekraakt wat hij ook zegt. Maar goed zolang hij deze poststijl blijft aanhouden zal dat blijven gebeuren vrees ik.
 

DeletedUser

Guest
Jij weet niet hoe de zaken er aan toe gingen op w28 , dus bemoei je er dan ook niet mee :)
Ik verlies enkel mijn controle wanneer ik in een stam zit die amper samenwerkt ...
Wanneer was jullie laatste succesvolle massa ook al weer?

Heeft dat er ook maar iets mee te maken?:eek:



Gek he.. Als je met argumenten komt als "wie stabte er niet" en "ja maar ik heb netjes gestabbed" rofl

Zolang hij hier BS post kraak ik hem af :)



Op dat moment was de samenwerking nog redelijk, enkel ben jij te dom om dat in te zien. Je was zelf de enige die niet samenwerkte en loog vervolgens over hetgeen dat wij jou niet wouden helpen. Ik weet niet hoelang het duurt tot jij realiseerd dat je het zelf gewoonweg grandioos verneukt hebt. Maar ik durf te wedden dat je te ijdel bent dat toe te geven. :eek:

Wanneer was jou laatst enigzins succesvolle account ook alweer? Ohja Nooit ;)

Amen.


Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Arreat [Choice] Aku ni wa aku wo [Creed!] 2014-03-02 07:46:32
Akitsukuni (511|420) K45 9,742 Arreat [Choice] Aku ni wa aku wo [Creed!] 2014-03-02 12:15:26

Was gewoon een dorp dat ik van jou overnam hoor? Ik ben nog nooit een dorp aan NoID/Choice/String verloren zonder dat het een recap was.

Oeps Arnaut :eek:

Uitgeluld.

Overigens snap ik allebeide partijen wel. Arnaud heeft een zeer irritante manier van posten. Stom droog feiten onnoemen waar niemand de meerwaarde van in ziet.
Tevens heeft hij op arreat geen goede prestatie neergezet maar ook niet gefaald. Stam hielp ook niet mee. Zelfde geval als jessey op Igranka.

Daarbij wordt arnaud wel te pas en onpas afgekraakt wat hij ook zegt. Maar goed zolang hij deze poststijl blijft aanhouden zal dat blijven gebeuren vrees ik.

Droge "feiten" ja. Verschil met Granka is nog dat Jessey hulp zocht maar niet kreeg, Arnaud hulp letterlijk in zn schoot geworpen kreeg maar te ijdel was die te accepteren (om dan de volgende dag te komen janken dat Aus 's nachts aangevallen had)
 

DeletedUser19123

Guest
Droge "feiten" ja. Verschil met Granka is nog dat Jessey hulp zocht maar niet kreeg, Arnaud hulp letterlijk in zn schoot geworpen kreeg maar te ijdel was die te accepteren (om dan de volgende dag te komen janken dat Aus 's nachts aangevallen had)

cijfer is mss niet de beste poster en roept misschien ook niet de beste dingen maar zo zijn er een heleboel op deze forum die moord en brand roepen maar zelf geen haar beter zijn. Voorbeeldje:

Maximus Ranekevo heeft gewonnen

Aanvallers geluk
-1.2% Pech
Geluk
Moraal: 100%
Aanvaller: An Idiot Abroad
Herkomst: Reloading The Future (444|534) C54

Aantal: 0 0 5691 196 2634 0 374 205 0
Verliezen: 0 0 5691 196 2634 0 374 205 0
Overlevend: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
ODA: 25.841

Verdediger: Maximus Ranekevo
Doel: Concedo nulli (473|571) C54

Aantal: 26809 18922 0 324 0 3689 0 0 0 0
Verliezen: 2414 1704 0 29 0 332 0 0 0 0
Overlevend: 24395 17218 0 295 0 3357 0 0 0 0
ODD: 62.440

Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 18
Schade door katapultbeschietingen: Smederij is beschadigd van level 20 naar level 19

En dan mij proberen zwart te maken over mijn kata gebruik maar ik heb niet eens meer als 100 katas in mijn clears gehad zolang ik tw speel:) Maak het me niet uit wat jullie doen met jullie clears, ik moet er vooral veel mee lachen, alleen zullen vms en dontqq niet blij mee zijn, het zijn namelijk hun 148 dorpen waar aia zijn clears op gegooit heeft in volledig safezone.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik beweer ook nergens dat No-ID allemaal heilig zijn, ik probeer Arnaut alleen duidelijk te maken dat als hij zulke domme bullshit post hij niet raar moet opkijken als wij commentaar hebben. En over t katagebruik van AIA kan je beter bij hun aankloppen dan bij mij, heb er weinig over te zeggen :)
 

DeletedUser19123

Guest
cijfer is mss niet de beste poster en roept misschien ook niet de beste dingen maar zo zijn er een heleboel op deze forum die moord en brand roepen maar zelf geen haar beter zijn. Voorbeeldje:



En dan mij proberen zwart te maken over mijn kata gebruik maar ik heb niet eens meer als 100 katas in mijn clears gehad zolang ik tw speel:) Maak het me niet uit wat jullie doen met jullie clears, ik moet er vooral veel mee lachen, alleen zullen vms en dontqq niet blij mee zijn, het zijn namelijk hun 148 dorpen waar aia zijn clears op gegooit heeft in volledig safezone.:rolleyes:

Er staat toch echt voorbeeldje :)
 

DeletedUser19123

Guest
Jan klaagt over kata'en en doet het zelf terug, maar wat heeft dat met Arnaud of met mij te maken? :p

Probeer eventjes begrijpend lezen toe te passen want het staat er al :)

cijfer is mss niet de beste poster en roept misschien ook niet de beste dingen maar zo zijn er een heleboel op deze forum die moord en brand roepen maar zelf geen haar beter zijn. Voorbeeldje:
 

DeletedUser71655

Guest
Uitgeluld.

Overigens snap ik allebeide partijen wel. Arnaud heeft een zeer irritante manier van posten. Stom droog feiten onnoemen waar niemand de meerwaarde van in ziet.
Tevens heeft hij op arreat geen goede prestatie neergezet maar ook niet gefaald. Stam hielp ook niet mee. Zelfde geval als jessey op Igranka.

Daarbij wordt arnaud wel te pas en onpas afgekraakt wat hij ook zegt. Maar goed zolang hij deze poststijl blijft aanhouden zal dat blijven gebeuren vrees ik.

Dat hij geen goede prestatie heeft neergezet lijkt me duidelijk, maar zoals Daan al zegt, heeft hij genoeg hulp aangeboden gekregen, ik weet nog goed dat die vroeg om een nacht vv, Daan wilde de vv wel, maar hij gaf de vv niet, en vervolgens zag Daan om 7u dat arreat dorpen verloor, tsja zo veroorzaak je idd problemen.

Daarbij kan je zeggen wat je zeggen wil, maar Arnaud had nog vv'ers, als hij die niet had gehad was hij de eerste dag al down geweest, en ik heb toch nog 4dagen(eigenlijk 3,want 1dag veel verloren:() weinig dorpen verloren, op die ene dag na dan.

Probeer eventjes begrijpend lezen toe te passen want het staat er al :)

cijfer is mss niet de beste poster en roept misschien ook niet de beste dingen maar zo zijn er een heleboel op deze forum die moord en brand roepen maar zelf geen haar beter zijn. Voorbeeldje:

Zoals Daan zegt, wat heeft het kata gebruik met arnaud te maken?
Daarbij vind ik smederijen kata'en nog tot daar aan toe, wat jullie destijds op UP deden, dát vond ik erover gaan ja.
 

DeletedUser

Guest
Uitgeluld.

Overigens snap ik allebeide partijen wel. Arnaud heeft een zeer irritante manier van posten. Stom droog feiten onnoemen waar niemand de meerwaarde van in ziet.
Tevens heeft hij op arreat geen goede prestatie neergezet maar ook niet gefaald. Stam hielp ook niet mee. Zelfde geval als jessey op Igranka.

Daarbij wordt arnaud wel te pas en onpas afgekraakt wat hij ook zegt. Maar goed zolang hij deze poststijl blijft aanhouden zal dat blijven gebeuren vrees ik.

Eindelijk iemand die het inziet
als beide partijen een beetje gas terugnemen kan het hier miss weer gezellig gaan worden:ram:
 

DeletedUser

Guest
Het is nog erger, Het was niet dat hij het vroeg, response kreeg en hem niet afgaf, hij kreeg t aangeboden maar hij vond t onnodig, om vervolgens de volgende dag verder te klagen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63804

Guest
Het is nog erger, Het was niet dat hij het vroeg, response kreeg en hem niet afgaf, hij kreeg t aangeboden maar hij vond t onnodig, om vervolgens de volgende dag verder te klagen :D

Tsss , verdraai de feiten maar .
Ik wou doe vv niet geven aan jou omdat we een zware discussie hadden in de stamchat en ik jou dus niet vertrouwde op mijn account. Of ben je het mss vergeten die gesprekken s'avonds waarbij Marije probeerde te bemiddelen?
Getuige mijn leave : Choice Geeneen 01st April 2014 - 00:16:11 2,028,082
Ik geef altijd een vv als ik dat nodig acht , en ik jij was de enigste die de nacht deed binnen choice , wel dan kies ik nog liever voor de domme keuze ....
Bovendien herhaal ik nog maar eens dat ik meer def kreeg van buitenaf (headhunterke ) dan van binnenuit :eek:

Voor de rest zou ik zeggen : get over it.

Het is inmiddels al een poosje geleden , of gaan we hier nog verder over praten tot creed! 60% heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
117
cijfer is mss niet de beste poster en roept misschien ook niet de beste dingen maar zo zijn er een heleboel op deze forum die moord en brand roepen maar zelf geen haar beter zijn. Voorbeeldje:



En dan mij proberen zwart te maken over mijn kata gebruik maar ik heb niet eens meer als 100 katas in mijn clears gehad zolang ik tw speel:) Maak het me niet uit wat jullie doen met jullie clears, ik moet er vooral veel mee lachen, alleen zullen vms en dontqq niet blij mee zijn, het zijn namelijk hun 148 dorpen waar aia zijn clears op gegooit heeft in volledig safezone.:rolleyes:

Ik heb je nergens proberen zwart te maken, wat je hier zegt slaat nergens op want dat heb ik hier nergens gezegd clown. Als je van mij een post terug kunt vinden over mijn mening over kata's dan ben je knap bezig want deze is er niet ;) Ik zou het ook grappig vinden als mijn stamgenoten de dupe werden van mijn acties ja :rolleyes:

Tsss , verdraai de feiten maar .
Ik wou doe vv niet geven aan jou omdat we een zware discussie hadden in de stamchat en ik jou dus niet vertrouwde op mijn account. Of ben je het mss vergeten die gesprekken s'avonds waarbij Marije probeerde te bemiddelen?
Getuige mijn leave : Choice Geeneen 01st April 2014 - 00:16:11 2,028,082
Ik geef altijd een vv als ik dat nodig acht , en ik jij was de enigste die de nacht deed binnen choice , wel dan kies ik nog liever voor de domme keuze ....
Bovendien herhaal ik nog maar eens dat ik meer def kreeg van buitenaf (headhunterke ) dan van binnenuit :eek:

Voor de rest zou ik zeggen : get over it.

Het is inmiddels al een poosje geleden , of gaan we hier nog verder over praten tot creed! 60% heeft?

Het was jou account niet, je hebt het gewoon voor elkaar gespeeld het binnen recoordtijd te verneuken. Daarbij leave je ook nog met een account dat niet aan jou toebehoord + de e-mail heb je ongevraagd gewijzigd, terwijl die op mijn naam zou moeten blijven staan. Het is gewoonweg dom om te zeggen dat je Daan niet zou vertrouwen, hij zou echt niet opzettelijk iets gaan verneuken wat ten nadele is voor de stam ;)

Nee we gaan hierover door tot jij eindelijk toegeeft dat je er gewoon niks van bakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tsss , verdraai de feiten maar .
Ik wou doe vv niet geven aan jou omdat we een zware discussie hadden in de stamchat en ik jou dus niet vertrouwde op mijn account. Of ben je het mss vergeten die gesprekken s'avonds waarbij Marije probeerde te bemiddelen?
Getuige mijn leave : Choice Geeneen 01st April 2014 - 00:16:11 2,028,082
Ik geef altijd een vv als ik dat nodig acht , en ik jij was de enigste die de nacht deed binnen choice , wel dan kies ik nog liever voor de domme keuze ....
Bovendien herhaal ik nog maar eens dat ik meer def kreeg van buitenaf (headhunterke ) dan van binnenuit :eek:

Voor de rest zou ik zeggen : get over it.

Het is inmiddels al een poosje geleden , of gaan we hier nog verder over praten tot creed! 60% heeft?

Ik had inderdaad ruzie met jou, omdat ik je ook toen al niet kon uitstaan. Maar denk je nou echt dat ik om een persoonlijk ruzietje te winnen expres een stamaccount naar de verdoemenis zou helpen? Ik heb in de tijd dat ik speelde alles gegeven voor de stam, zijn er zat aan wie je dat kan navragen en die het kennelijk door hebben gehad, omdat ze me genomineerd hebben voor beste stamspeler. Nou wil ik niet zeggen dat ik een heilig boontje ben, maar een stamacc verneuken om jou een hak te zetten gaat me veel en veel te ver.
 

DeletedUser63804

Guest
Ik heb je nergens proberen zwart te maken, wat je hier zegt slaat nergens op want dat heb ik hier nergens gezegd clown. Als je van mij een post terug kunt vinden over mijn mening over kata's dan ben je knap bezig want deze is er niet ;) Ik zou het ook grappig vinden als mijn stamgenoten de dupe werden van mijn acties ja :rolleyes:



Het was jou account niet, je hebt het gewoon voor elkaar gespeeld het binnen recoordtijd te verneuken. Daarbij leave je ook nog met een account dat niet aan jou toebehoord + de e-mail heb je ongevraagd gewijzigd, terwijl die op mijn naam zou moeten blijven staan. Het is gewoonweg dom om te zeggen dat je Daan niet zou vertrouwen, hij zou echt niet opzettelijk iets gaan verneuken wat ten nadele is voor de stam ;)

Nee we gaan hierover door tot jij eindelijk toegeeft dat je er gewoon niks van bakt.


1. Ik mocht de e-mail wijzigen van Thomas ( dit heb ik al eens eerder aangehaald) getuigt ook weer van de goede communicatie binnen de leiding toen ....
2. Ja jammer voor jullie dat arreat niet meer onder jullie naam stond , want anders had je nu vrijspel met t4h ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Ik heb je nergens proberen zwart te maken, wat je hier zegt slaat nergens op want dat heb ik hier nergens gezegd clown. Als je van mij een post terug kunt vinden over mijn mening over kata's dan ben je knap bezig want deze is er niet ;) Ik zou het ook grappig vinden als mijn stamgenoten de dupe werden van mijn acties ja :rolleyes:

Als je mijn naam niet weet lijkt het me verstandig me meneer te noemen ipv clown:)

Wat ik wel grappig vind ik dat er gelijk een aantal zijn die zich aangesproken voelen, als je niet aangesproken voel waarom moet je dan jezelf verdedigen? Dan zit er volgens mij ergens iets niet goed wat je gedaan heb anders heb je geen reden.

Als je mij met je nutteloze kata actie denkt mij te pakken dan heb je het fout, je heb er dontqq en vms ermee, al jaren proberen spelers me kapot te kata'en omdat ze niets anders aan kunnen richten bij mij maar nogmaals het is wel grappig.

Iedereen probeert cijfer te pakken omdat hij een makkelijk doelwit is en dat is precies mijn punt, iedereen probeert deze jongen weg te pesten omdat ze zelf geen haar beter zijn en zich verstoppen achter hun pest gedrag. Alleen is cijfer wat ongelukkig met zijn manier van typen. Nog steeds teveel geblabla en te weinig actie :) Lang leven dramawars! :D
 
Bovenaan