Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser

Guest
Ik ben de stam ook later gejoined, wat vooraf ging weet ik dus ook niet precies, op dit moment speelt Dogma meer solo ;)
 

DeletedUser71655

Guest
De wonderen zijn de wereld nog niet uit hé. Dogma kwam er ook weer bovenop, zélfs met crisisaccounts. Een speler zoeken voor AA zou dan niet zo veel moeilijker mogen zijn. Al ziet de stam Choice/String/No Id/... w/e er nu ook wel niet bepaald aantrekkelijk uit...

Dogma kwam er boven op met een sterke BG, daarbij zoals Aus zegt, nieuwe spelers vinden is nog niet zo'n probleem geweest, enkel iemand die ook maar een beetje tegenstand kan geven vind je niet zo maar puur omdat Choice/No ID zoveel verliezen heeft geleden en Creed! zoveel sterker is, het enige wat je aantrekt is spelers zoals Arnaud met 0 ervaring, en ja dan kan je zeggen dat ze niet aangenomen moeten worden, maar wat moet je dan? De accs leeglaten en internen? No thnx.

Man man man, hoelang wil jij hier nog over gaan doorzeiveren? Net zoals derest eigelijk? Iedereen praat elkaar na over Arnaud, laat die jonge toch, hij post niet wat normaals meteen weer die afzeikerij van die figuren hier, ik denk dat we het na 50 posts wel begrepen hebben mensen, hou alsjeblieft op zeg. Stuur hem desnoods een pb als je nog meer te zeiken hebt, thanks.

Het hele idee van hem afzeiken is een plan om hem weg te jagen van dit forum, puur en alleen omdat die de meest domme reacties plaatst.
En zoals verwacht, een soort 'live-blog' bijhoud, hetzelfde wat die destijds deedin Choice, enkel was het toen een live blog van zijn verloren dorpen:eek:
Alleszins beter dan Choice op m'n cv te zetten. :rolleyes: Daarbij zou ik niet weten voor wie we als moraalbreker zouden moeten spelen. :confused: Én moest dat zelfs het geval zijn; liever dat dan in de 'internstam' te zitten hé. Wederom iets waar Creed! wel in geslaagd is en jullie dus niet.


Heeft die ooit gezegt dat Choice een goede stam was om in je cv te zetten? Dat lijkt me inmiddels wel duidelijk, maar ik zou ook niet een stam die lekker in de rug van Creed! ligt op mijn cv zetten hoor, jullie hebben misschien veel betekend voor Creed! maar voor de wereld zeer weinig.
 

DeletedUser63804

Guest
Dogma kwam er boven op met een sterke BG, daarbij zoals Aus zegt, nieuwe spelers vinden is nog niet zo'n probleem geweest, enkel iemand die ook maar een beetje tegenstand kan geven vind je niet zo maar puur omdat Choice/No ID zoveel verliezen heeft geleden en Creed! zoveel sterker is, het enige wat je aantrekt is spelers zoals Arnaud met 0 ervaring, en ja dan kan je zeggen dat ze niet aangenomen moeten worden, maar wat moet je dan? De accs leeglaten en internen? No thnx..

Hoezo 0 ervaring? Als je top 25 speelde op een wereld (28) , rang 6 ODA stond op een bepaald moment en je continent domineert , dan kun je niets??

Owja dit is een vrij forum , dus ik blijf hier zolang ik wil ;)
 
Reactiescore
86
Hoezo 0 ervaring? Als je top 25 speelde op een wereld (28) , rang 6 ODA stond op een bepaald moment en je continent domineert , dan kun je niets??

Owja dit is een vrij forum , dus ik blijf hier zolang ik wil ;)

Arnaud, het hele punt is juist dat er iemand moest worden gevonden die het aan kon om tegen Chronus/Creed! te deffen (en zoals je hierboven al zei en in het verleden ook al vaak hebt gezegd, ben/was jij niet zo iemand). Het 'niets' kunnen doelt dus op defensieve vaardigheden en ervaring.

Gewoon rustig lezen;).
 

DeletedUser51416

Guest
Dogma kwam er boven op met een sterke BG, daarbij zoals Aus zegt, nieuwe spelers vinden is nog niet zo'n probleem geweest, enkel iemand die ook maar een beetje tegenstand kan geven vind je niet zo maar puur omdat Choice/No ID zoveel verliezen heeft geleden en Creed! zoveel sterker is, het enige wat je aantrekt is spelers zoals Arnaud met 0 ervaring, en ja dan kan je zeggen dat ze niet aangenomen moeten worden, maar wat moet je dan? De accs leeglaten en internen? No thnx.

Je kan wel Arnaud op een safe acc / acc zonder front zetten en die spelers die dan vrij komen op een acc met front. Want er zat toch zoveel ervaring/kwaliteit op deze accounts? Dan was dit mooi een aangelegenheid geweest voor deze spelers om zich te bewijzen aan het front.

PS:
Let op Arnaud, dit is niks richting jou enkel een opmerking richting Choice.
 

DeletedUser63804

Guest
Je kan wel Arnaud op een safe acc / acc zonder front zetten en die spelers die dan vrij komen op een acc met front. Want er zat toch zoveel ervaring/kwaliteit op deze accounts? Dan was dit mooi een aangelegenheid geweest voor deze spelers om zich te bewijzen aan het front.

PS:
Let op Arnaud, dit is niks richting jou enkel een opmerking richting Choice.

Ik ben het Helemaal met je eens Leon !
Ik schrok destijds toen ik zag dat ik een frontaccount kreeg en dan nog tegen één van de betere spelers op deze wereld.
De overstap was toen al gemaakt en er was geen weg meer terug dus heb ik het toen geprobeerd .
Trouwens men raadde me aan een CO te zoeken , ik had er eentje gevonden maar dat bleek een stabber te zijn ...
Stel je voor dat ze me toen bv op charge zetten , die eigenlijk toen nog geen front had met Creed! .
Dan konden de spelers van charge overstappen naar arreat of een andere account , want volgens mij hebben die meer kwaliteit dan mij :)
Zet me op een safe account en ik doe er goede dingen meer hoor :)

Het is natuurlijk allemaal makkelijk gezegd achteraf ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
117
Ik ben het Helemaal met je eens Leon !
Ik schrok destijds toen ik zag dat ik een frontaccount kreeg en dan nog tegen één van de betere spelers op deze wereld.
De overstap was toen al gemaakt en er was geen weg meer terug dus heb ik het toen geprobeerd .
Trouwens men raadde me aan een CO te zoeken , ik had er eentje gevonden maar dat bleek een stabber te zijn ...
Stel je voor dat ze me toen bv op charge zetten , die eigenlijk toen nog geen front had met Creed! .
Dan konden de spelers van charge overstappen naar arreat of een andere account , want volgens mij hebben die meer kwaliteit dan mij :)
Zet me op een safe account en ik doe er goede dingen meer hoor :)

Het is natuurlijk allemaal makkelijk gezegd achteraf ...

Je hebt destijds aangegeven een front acc te zoeken, ik wil je de skype logjes er nog wel weer bijgeven ;)
Toen wij jou sommeerden een CO te zoeken zij je dat je het alleen af kon...

Op een MB account ben je beter vertrouwd.


Hoezo 0 ervaring? Als je top 25 speelde op een wereld (28) , rang 6 ODA stond op een bepaald moment en je continent domineert , dan kun je niets??

Owja dit is een vrij forum , dus ik blijf hier zolang ik wil ;)

Rang zegt mij persoonlijk niks. Je kon ook gwn lekker Safe in de rim liggen ODA te scoren. Volcanotje staat hier ook rang 1 maar dat zegt hier ook niks over zijn ervaring. Zelfde geld voor AA, dat hebben we gezien.

En wat Wouter heeft aangegeven.

Blijf hier maar zolang je wil, in diezelfde tijd zal ik al jou onwaarheden blijven ontkrachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dogma kwam er boven op met een sterke BG, daarbij zoals Aus zegt, nieuwe spelers vinden is nog niet zo'n probleem geweest, enkel iemand die ook maar een beetje tegenstand kan geven vind je niet zo maar puur omdat Choice/No ID zoveel verliezen heeft geleden en Creed! zoveel sterker is, het enige wat je aantrekt is spelers zoals Arnaud met 0 ervaring, en ja dan kan je zeggen dat ze niet aangenomen moeten worden, maar wat moet je dan? De accs leeglaten en internen? No thnx.

Even deze misvatting rechtzetten: Dogma kwam er bovenop door 2 mensen die de hele stam droegen. Een maand lang waren ze met 2 en draaiden ze vv's voor een stam van 11. Zij hebben enkele oude spelers teruggehaald en enkele mensen gevonden om de overblijvende accounts weer over te nemen.
Betreffende de BG ga ik echter niet ontkennen dat dat ons geen groot voordeel biedt, desalniettemin hebben wij nog steeds redelijk wat front :smile:


Edit: Ridder heeft ook z'n aandeel in de recovery van Dogma.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
alleen CoC werd extern gevved, voorderest heb ik samen met Erza Scarlet derest van Dogma die tijd moeten vv'en, gelukkig zijn er spelers bijgekomen en de stam doet het nu al een stuk beter, intern loopt alles nu weer goed en de communicatie is puik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Hoezo 0 ervaring? Als je top 25 speelde op een wereld (28) , rang 6 ODA stond op een bepaald moment en je continent domineert , dan kun je niets??

Owja dit is een vrij forum , dus ik blijf hier zolang ik wil ;)

Zoals Jan al zei, je mag blijven zolang je wilt, enkel doe je er niemand een plezier mee.
Top 25 zegt echt helemaal niets, en al helemaal niet op w28 waar het algemeen bekend was dat het een en al stabs was en het niveau bedroevend laag lag.

Ik ben het Helemaal met je eens Leon !
Ik schrok destijds toen ik zag dat ik een frontaccount kreeg en dan nog tegen één van de betere spelers op deze wereld.
De overstap was toen al gemaakt en er was geen weg meer terug dus heb ik het toen geprobeerd .
Trouwens men raadde me aan een CO te zoeken , ik had er eentje gevonden maar dat bleek een stabber te zijn ...
Stel je voor dat ze me toen bv op charge zetten , die eigenlijk toen nog geen front had met Creed! .
Dan konden de spelers van charge overstappen naar arreat of een andere account , want volgens mij hebben die meer kwaliteit dan mij :)
Zet me op een safe account en ik doe er goede dingen meer hoor :)

Het is natuurlijk allemaal makkelijk gezegd achteraf ...

Tuurlijk ben jij het met hem eens, je zult het eens niet eens zijn met een Creed! speler he:eek:

Jij wilde destijds een front acc, dat je dan pas laat een co gaat zoeken, is volledig jou fout omdat jij zogezegt 'het wel alleen afkon' enkel kwamen toen de eerste incomings, en toen schreeuwde meneer moord en brand om een co /deff of vv, en dan word er een nacht vv aangeboden omdat bekend was dat Aus snachts ging aanvallen, en dan geef je de vv niet af? Hoe bedoel je de problemen opzoeken?

Het zal me niets verbazen dat je zelfs op een safe account nog wat verkeerds doet.

Even deze misvatting rechtzetten: Dogma kwam er bovenop door 2 mensen die de hele stam droegen. Een maand lang waren ze met 2 en draaiden ze vv's voor een stam van 11. Zij hebben enkele oude spelers teruggehaald en enkele mensen gevonden om de overblijvende accounts weer over te nemen.
Betreffende de BG ga ik echter niet ontkennen dat dat ons geen groot voordeel biedt, desalniettemin hebben wij nog steeds redelijk wat front :smile:


Edit: Ridder heeft ook z'n aandeel in de recovery van Dogma.

Naja, zoals je zelf al zegt, aan Creed! hebben jullie enorm veel gehad, jullie hebben misschien wel een groot front, maar een erg actief front kun je het ook niet echt noemen volgens mij.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Hoezo 0 ervaring? Als je top 25 speelde op een wereld (28) , rang 6 ODA stond op een bepaald moment en je continent domineert , dan kun je niets??

Owja dit is een vrij forum , dus ik blijf hier zolang ik wil ;)

Je was tot 1m MB, hebt toen lopen stabben om een intern te krijgen en bent overgestapt naar onze tegenstander, kan niet zeggen dat dat echt iets noemenswaardig is. Ook was het niveau van 28 vrij laag, zelfs ik stond zonder moeite top 20 :rolleyes:
 

DeletedUser63804

Guest
Je was tot 1m MB, hebt toen lopen stabben om een intern te krijgen en bent overgestapt naar onze tegenstander, kan niet zeggen dat dat echt iets noemenswaardig is. Ook was het niveau van 28 vrij laag, zelfs ik stond zonder moeite top 20 :rolleyes:

Wie stabte er niet destijds op w28? Vrijwel iedereen en ik deed het dan nog op een vrij nette manier .
Matthias tannhauser gaf op Skype het wachtwoord .... Ik nam gewoon dorpen over van Tanhauser , gezien hij toch stopte ...
Ik heb die gelegenheid inderdaad gebruikt om mijn positie in c43 te versterken , ik kan me wel herinneren dat jij ook niet altijd even netjes speelde ...
Bovendien stond iedere vijand van cervix vrij om me weg te spelen , maar ik herinner me dat dit niet gelukt is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
117
Wie stabte er niet destijds op w28? Vrijwel iedereen en ik deed het dan nog op een vrij nette manier .
Matthias tannhauser gaf op Skype het wachtwoord .... Ik nam gewoon dorpen over van Tanhauser , gezien hij toch stopte ...
Ik heb die gelegenheid inderdaad gebruikt om mijn positie in c43 te versterken , ik kan me wel herinneren dat jij ook niet altijd even netjes speelde ...
Bovendien stond iedere vijand van cervix vrij om me weg te spelen , maar ik herinner me dat dit niet gelukt is :)

Hypocriet much? Dit slaat toch nergens op? Als de rest van W28 in de sloot springt ga jij dan mee op een "nette" manier?
Je hebt dus gewoon gestabt waar het ook op neer komt :rolleyes:
Je hebt vast enkel fakes als inc gehad want anders verlies jij je zelfcontrole als er ook maar één stack breekt.;)
 

DeletedUser63804

Guest
Hypocriet much? Dit slaat toch nergens op? Als de rest van W28 in de sloot springt ga jij dan mee op een "nette" manier?
Je hebt dus gewoon gestabt waar het ook op neer komt :rolleyes:
Je hebt vast enkel fakes als inc gehad want anders verlies jij je zelfcontrole als er ook maar één stack breekt.;)

Jij weet niet hoe de zaken er aan toe gingen op w28 , dus bemoei je er dan ook niet mee :)
Ik verlies enkel mijn controle wanneer ik in een stam zit die amper samenwerkt ...
Wanneer was jullie laatste succesvolle massa ook al weer?

Goh is het weer onze maandelijkse kraak-arnaud-af-dag?

Dagelijkse :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wie stabte er niet destijds op w28? Vrijwel iedereen en ik deed het dan nog op een vrij nette manier .
Matthias tannhauser gaf op Skype het wachtwoord .... Ik nam gewoon dorpen over van Tanhauser , gezien hij toch stopte ...
Ik heb die gelegenheid inderdaad gebruikt om mijn positie in c43 te versterken , ik kan me wel herinneren dat jij ook niet altijd even netjes speelde ...
Bovendien stond iedere vijand van cervix vrij om me weg te spelen , maar ik herinner me dat dit niet gelukt is :)

Ik ging vanuit Cervix een nieuwe stam oprichten, toen begonnen zij ineens aan te vallen. Ja dan kan ik terug aanvallen, kan niet echt zeggen dat ik daar nu de stabkoning was.
Overigens begon jij met het internen van dorpen terwijl we 0 dorpen met jou hadden afgesproken, toch gewoon blijven sturen dus op een gegeven moment zijn we je maar gaan recappen. Jij bent daarna snel gaan huilen bij Matthias om het ww om daarna heel het acc te internen. Als ik ook kijk heb je alleen maar liggen internen nadat je cervix inkwam, toen je door resist genobled werd zat je daarna ineens in resist? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser63804

Guest
Ik ging vanuit Cervix een nieuwe stam oprichten, toen begonnen zij ineens aan te vallen. Ja dan kan ik terug aanvallen, kan niet echt zeggen dat ik daar nu de stabkoning was.
Overigens begon jij met het internen van dorpen terwijl we 0 dorpen met jou hadden afgesproken, toch gewoon blijven sturen dus op een gegeven moment zijn we je maar gaan recappen. Jij bent daarna snel gaan huilen bij Matthias om het ww om daarna heel het acc te internen. Als ik ook kijk heb je alleen maar liggen internen nadat je cervix inkwam, toen je door resist genobled werd zat je daarna ineens in resist? :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Zegt toch genoeg dat ik het ww kreeg van hem? :)
Owja Pellipalace deed toen nog moeite om ons weg te spelen , maar we hebben daar wel onze waarde bewezen.
Btw : Joris en Robin speelden verder op het account tijdens de resist periode , ik was toen al gestopt .
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zegt toch genoeg dat ik het ww kreeg van hem? :)
Owja Pellipalace deed toen nog moeite om ons weg te spelen , maar we hebben daar wel onze waarde bewezen.
Btw : Joris en Robin speelden verder op het account tijdens de resist periode , ik was toen al gestopt .

Je werd gerecapped en hij blockte je edels, nou zieke baas ben je dat je dat overleefde
 
Reactiescore
117
Goh is het weer onze maandelijkse kraak-arnaud-af-dag?

Zolang hij hier BS post kraak ik hem af :)

Jij weet niet hoe de zaken er aan toe gingen op w28 , dus bemoei je er dan ook niet mee :)
Ik verlies enkel mijn controle wanneer ik in een stam zit die amper samenwerkt ...
Wanneer was jullie laatste succesvolle massa ook al weer?

Op dat moment was de samenwerking nog redelijk, enkel ben jij te dom om dat in te zien. Je was zelf de enige die niet samenwerkte en loog vervolgens over hetgeen dat wij jou niet wouden helpen. Ik weet niet hoelang het duurt tot jij realiseerd dat je het zelf gewoonweg grandioos verneukt hebt. Maar ik durf te wedden dat je te ijdel bent dat toe te geven. :eek:

Wanneer was jou laatst enigzins succesvolle account ook alweer? Ohja Nooit ;)
 
Bovenaan