IR.vs IR

DeletedUser

Guest
Als je hele account zowat bestaat uit internen, heb je nog niet laten zien wat je daadwerkelijk kunt als het gaat om clearen e.d., hopelijk kunnen ze dat bij deze oorlog bewijzen.

ik vind dit persoonlijk helemaal van de situatie afhangen. :)
 

DeletedUser

Guest
Als je hele account zowat bestaat uit internen, heb je nog niet laten zien wat je daadwerkelijk kunt als het gaat om clearen e.d., hopelijk kunnen ze dat bij deze oorlog bewijzen.

De vorige keer ben ik niet serieus op dit geneuzel ingegaan maar ik voel me hier nu toch tot geroepen. Desbetreffende spelers zijn gestopt/gaan stoppen met het spel. Misschien dat jij zo edelmoedig bent om dan de dorpen niet op te edelen, ik vind het zonde. Aangezien de edels de dorpen niet bijhouden ben ik daar nu een tijd mee bezig. Ik doe het liever niet maar soms is het gewoon nodig.

Wat je zegt klopt. Maar jullie gaan er vanuit dat ik niet kan clearen e.d. Daar zit het verschil. Ik vind het verder best hoor maar misschien toch ietwat voorbarig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De vorige keer ben ik niet serieus op dit geneuzel ingegaan maar ik voel me hier nu toch tot geroepen. Desbetreffende spelers zijn gestopt/gaan stoppen met het spel. Misschien dat jij zo edelmoedig bent om dan de dorpen niet op te edelen, ik vind het zonde. Aangezien de edels de dorpen niet bijhouden ben ik daar nu een tijd mee bezig. Ik doe het liever niet maar soms is het gewoon nodig.

Wat je zegt klopt. Maar jullie gaan er vanuit dat ik niet kan clearen e.d. Daar zit het verschil. Ik vind het verder best hoor maar misschien toch ietwat voorbarig.

kijk, mooi voorbeeld opvolgend van mijn post, danku :D
 

DeletedUser

Guest
Jullie verklaren ons de oorlog, dan moet je ook wel wat doen vind ik hoor.

Groetjes,
Floris

Als jullie bij de eerste beste aanval ons target uit de stam knikkeren kunnen wij daar niet zoveel aan doen he.
 

DeletedUser58574

Guest
Jullie verklaren ons met veel BlaBla de oorlog, verkondigen dit zelfs op het AF, en nu vallen jullie stil omdat een lid wegvalt uit onze stam?

Hier kunnen jullie wel iets aan doen hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Veel blabla.. Je kan ook overdrijven. Nouja wij zijn nog druk bezig. Alleen zijn de statistiekjes het vermelden niet waard omdat het niet meer onder de oorlog valt.

Maar maak je geen zorgen, het is slechts een stilte voor de storm.

een lid wegvalt

Wegvalt... :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50144

Guest
Zijde 1:
Stammen: IR.
Zijde 2:
Stammen: IR
Spelers: Heer Jaws

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 91
Kant 2: 240
Verschil: 149

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 3
Verschil: 30

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 533,607
Kant 2: 1,690,610
Verschil: 1,157,003

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 285,080
Kant 2: 22,586
Verschil: 262,494

chart


Lijkt toch nog steeds door te gaan?
 

DeletedUser

Guest
Tja.. Wij verklaren met veel blabla de oorlog. We doen een prachtaanval op heer Jaws. Vervolgens flikkeren jullie hem uit de stam en dan gaan jullie zeuren dat het stil is en dat Heer Jaws geen IR is. Zullen we daarom maar stoppen met het opedelen van Jaws?

Wat een logica jongens..
 

DeletedUser

Guest
Klopt, er is geen logica maar heer jaws was een foutje, die had nooit in IR gemoeten.
 

DeletedUser51416

Guest
Blijkbaar hebben zij goed gebruik gemaakt van jullie foutje en moeten jullie inderdaad nu niet op het forum gaan verkondigen dat het stil is aan hun kant. Ben dan ook een vent en geef eerlijk toe dat ze een goede actie hebben gedaan op dit account, wat jullie er toe heeft aangezet om hem er uit te knikkeren.

Het is niet hun fout dat dit nu gebeurt, jullie hebben blijkbaar een verkeerd recruit beleid en dat komt nu boven water.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar hebben zij goed gebruik gemaakt van jullie foutje en moeten jullie inderdaad nu niet op het forum gaan verkondigen dat het stil is aan hun kant. Ben dan ook een vent en geef eerlijk toe dat ze een goede actie hebben gedaan op dit account, wat jullie er toe heeft aangezet om hem er uit te knikkeren.

Het is niet hun fout dat dit nu gebeurt, jullie hebben blijkbaar een verkeerd recruit beleid en dat komt nu boven water.

Ik ben niet degene die zegt dat het stil is aan de kant van IR. dus je hoort mij daar niet op af te rekenen. ;-)
Het klopt dat hun actie mooi was. m'n complimenten.
 

DeletedUser51416

Guest
Ik ben niet degene die zegt dat het stil is aan de kant van IR. dus je hoort mij daar niet op af te rekenen. ;-)
Het klopt dat hun actie mooi was. m'n complimenten.

Nee maar je geeft nog wel even aan dat heer Jaws niet in IR zit, maar hij zat wel degelijk in de stam in tijden van oorlog. Dat er getracht wordt de oorlog stats niet heel erg in jullie nadeel te doen staan, kicken jullie hem. Dan moet er als stam niet populair gedaan worden op het AF.
 

DeletedUser

Guest
Nee maar je geeft nog wel even aan dat heer Jaws niet in IR zit, maar hij zat wel degelijk in de stam in tijden van oorlog. Dat er getracht wordt de oorlog stats niet heel erg in jullie nadeel te doen staan, kicken jullie hem. Dan moet er als stam niet populair gedaan worden op het AF.

Heer Jaws was de moraalbreker/DU van Decimus. Decimus was stamleider en had hem in de stam uitgenodigd, wat niet klopte, dit hebben we rechtgezet. De rest van IR had niets te maken met heer jaws vanzelfspreken dat wij hem nooit bij IR gerekend hebben. Ikzelf heb hier niet lopen populair doen op het AF ;-)
 
Bovenaan