De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Als phalanx break en / of equi Persoonlijk naar de afgrond had geholpen dan hadden ze nog eer gehad aan wereld 18. waar ze nu hooguit de eer voor kunnen krijgen is dat ze het inderdaad lang hebben uitgehouden. of door 2 tactisch goeie massa's op iron-law en bananass wat voor halvering heeft gezorgd. maar ach. zowel break en equi hebben talloze succesacties op |p| uitgevoerd, wel met de kanttekening dat er vaak meer def en off beschikbaar was maar dan nog. als |p| zoveel meer kwaliteit had dan die noobs van break en equi dan hadden ze makkelijker stand gehouden. maar de werkelijkheid is dat er een paar toppers in |p| zaten en de rest was gewoon middelmatig niveau. precies wat lord lenears zei, ik heb nog geneens serieus tegenstand gehad. qualified, war-dog etc. het klopt gewoon.

Als je iemand later naar wereld 18 zal vragen zal het gaan over hoe triest |p| hier afscheid gaat nemen (al geloof ik nog niet 100% in een gehele delete) maar dat terzijde. break heeft een aantal keer op punt gestaan om te deleten, gelukkig is het niet zover gekomen op een enkel account na. Als P nu daadwerkelijk de brui aan geeft dan is het gewoon triest. ik weet uit eigen ervaring dat de zin in TW soms weg kan zijn en dat even stoppen vaak juist weer beter kan werken, dat je later weer dubbel zo veel zin en motivatie in TW krijgt. maar een hele stam stoppen... triest
Onnozele Conquerking toch... Ten eerste heb jij nog meerdere ellenlange posts om te beantwoorden, doe dat eerst voordat je wééral nieuwe infame en abjecte quatsch hier neerplempt want het begint wat vermoeiend te worden.

Goed, de 'inhoud'.
Break stond aan de afgrond Conquerking, meerdere keren. EQUI heeft zich door laf spel in stand gehouden, dat laffe spel beheersten ze tot in de puntjes maar dat is nou niet echt iets om trots op te zijn lijkt me. LEF is verslagen, de oorlog tegen twee grotere stammen is winnend afgesloten, de vierfrontenoorlog is gewonnen(immers viel het pact om ons heen uit elkaar, en niet Phalanx), we hebben het leeuwendeel van de sterke posters én spelers afgeleverd, we hebben de beste massa's uitgevoerd, de beste verdedigingen tentoon gespreid, we hebben de meeste ODA en ODD vergaard, de lijsten van spelers wat ODA en ODD betreft worden volledig gedomineerd door ons. Je kunt lullen tot je een ons weegt Conquerking maar onze grootsheid is evident en je weet dat ook. Alles wat je nu doet is gefrustreerd nee roepen maar dat betekent niet dat je gelijk hebt, het duidt eerder op het omgekeerde.

EQUI en Break hebben kwalitatief heel weinig laten zien, dat is de realiteit. Er valt te beredeneren dat onze situatie vier à vijf keer zo moeilijk was, jullie hadden twee keer zoveel offence en defence als de helft van Phalanx, EQUI zelfs tweeënhalf keer zoveel, daarnaast stonden jullie ook tegenover de helft van die mensen. Het was waarlijk alsof twee 18-jarigen een 17-jarige in elkaar probeerden te meppen, maar faalden. We hebben stand gehouden, meer dan dat zelfs... We hebben de oorlog met winst afgesloten waar we dus in een vier keer zo moeilijk parket zaten, dan doe je zelfs veel meer dan standhouden.

Conquerking, die paar toppers zouden niet al die middelmaat kunnen compenseren. Als jullie echt even goed waren als wij, als de meesten althans, dan was er elke week een account omgevallen. Dat is toch logisch. Twee tegen één komt het dan op neer, dan maak je toch geen schijn van kans werkelijk? Dat was alles behalve het geval, we domineerden Conquerking. En dan de rest de enige conclusie dat wij zo veel op jullie voor stonden, kwalitatief, dat jullie geeneens besproken hoeven te worden. En dat is zonde, Break had die potentie namelijk wel. Ze kozen echter de weg die ook Naamloos al meermaals bewandelde, een weg van laf en achterbaks spel en zodoende kan Break geen topstam worden genoemd, inderdaad, door die allesbepalende BG met EQUI, dat we natuurlijk geeneens hoeven te bespreken. Break heeft ooit wat voorgesteld, EQUI nimmer.

Niet triest... Groots. Dit is de enige juiste manier. Triest, dat was steeds verder teruggedrongen worden en als een nachtkaars verdwijnen. Nee, we stoppen nu we nog steeds krachtiger zijn dan EQUI en Break tezamen, nu we nog steeds op elke manier de grootste zijn, opdat we altijd de stam van deze wereld blijven en zodoende, nogmaals op een bepaalde manier, W18 hebben gewonnen.

Je weet niet wat de druk is geweest... Phalanx heeft diepere dalen moeten doorstaan dan Break, elke dag was het weer slopend om tegen twee stammen op te boksen. Het is absurd om te stellen dat jullie grotere doorzetters zijn omdat jullie vaker besloten te deleten om het toch net niet te doen, nee, in onze situatie zouden jullie dagelijks zo'n moment hebben. Het is geen zwakte. Natuurlijk zijn wij ook maar mensen en we hebben onze limiet, na een tijdje wordt het gewoon teveel, qua tijd die je er in moet steken, de stress die er zelfs uit voortvloeit... Dat heb je er voor over maar op een bepaalde hoogte niet meer. Dat betekent niet dat we zwak zijn, dat betekent dat we niet oneindig sterk zijn... Maar dat was hopelijk al wel duidelijk.

En ja, we stoppen als stam, omdat we een eenheid zijn en omdat W18 voor ons niets is zonder Phalanx, en voor mij TW zelfs niets is zonder Phalanx. We speelden voor Phalanx, Phalanx loopt op zijn einde en zodoende is het avontuur voorbij hier.

Wat bewijzen jullie je weer eerlijk hoe jullie tegenover je vijanden staan. Een greintje respect kan er niet vanaf?

Goh DS3, misschien ben ik te fel geweest bijvoorbeeld gisteren, maar kom hee, stel je voor dat je Agonoize serieus benadert en al zijn posts leest? Tien keer zo erg als ik in mijn hele carrière.
 

DeletedUser

Guest
Och zielig flosje toch... je gaat weer maar eens gaan lopen hé?

Denk je nu echt dat P hier als winnaar uitkomt? Zo massaal op delete gaan net op het moment dat jullie wat dorpen verliezen?

Een echte topstam die gaat niet lopen als het eens wat slechter gaat. Break en Equi hebben dikwijls slechte periodes gehad, maar we zijn nooit verslagen. P daarentegen...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Goh DS3, misschien ben ik te fel geweest bijvoorbeeld gisteren, maar kom hee, stel je voor dat je Agonoize serieus benadert en al zijn posts leest? Tien keer zo erg als ik in mijn hele carrière.

Komop flos, hoe ze Phalanx nu ineens behandelen is uitermate zielig. Nu jullie het opgeven is het like zij zijn de oorzaak.

Break en EQUI, mijn lieve stamgenootjes en mijn bgtjes. Phalanx viel niet door jullie.
 

DeletedUser

Guest
Och zielig flosje toch... je gaat weer maar eens gaan lopen hé?

Denk je nu echt dat P hier als winnaar uitkomt? Zo massaal op delete gaan net op het moment dat jullie wat dorpen verliezen?

Een echte topstam die gaat niet lopen als het eens wat slechter gaat. Break en Equi hebben dikwijls slechte periodes gehad, maar we zijn nooit verslagen. P daarentegen...
Hee, Jeroen. Ik ga niet lopen, de stam gaat op delete. Ik ga daarin mee.

Ja, we hebben gewonnen. De verliezen zijn niet relevant.

Een echte topstam vecht niet twee tegen een.

Komop flos, hoe ze Phalanx nu ineens behandelen is uitermate zielig. Nu jullie het opgeven is het like zij zijn de oorzaak.

Break en EQUI, mijn lieve stamgenootjes en mijn bgtjes. Phalanx viel niet door jullie.

Oh, richtte je je tot hen? Ik dacht tot ons. Goed, dan wederom respect voor jou. Zonde dat je uit Phalanx bent gegaan, je paste eigenlijk wel bij ons.
 

DeletedUser

Guest
Hee, Jeroen. Ik ga niet lopen, de stam gaat op delete. Ik ga daarin mee.

Ja, we hebben gewonnen. De verliezen zijn niet relevant.

Een echte topstam vecht niet twee tegen een.
2ihuij5.jpg
 

Bijlagen

  • divine.jpg
    divine.jpg
    17,9 KB · Weergaven: 13

DeletedUser

Guest
Bijlage doet het niet, Divine is niet relevant. Mag ook best, haal ik LEF erbij. Weer 1000 dorpjes erbij.
 

DeletedUser

Guest
Over M. zullen wij het dan niet eens worden. Weet niet precies op welke punten je doelt, maar waarom die moeilijke weg kiezen als een makkelijkere ook mogelijk is? Vooral in tijden waarin het Break al lastig gaat, kun je je tijd beter besteden. Backstabber die vat ik ook niet. Bovendien was hij in zijn eerste periode Iron-law natuurlijk minder goed. Mede door (wellicht) onkunde kost alles meer tijd. Teveel tijd. Dat hij toen stopte hebben wij als Break compleet aan ons zelf te danken.

Liegen? De originele Mb6 wou zeker al op delete gaan: er speelde maarliest 3 (of 4?) spelers op, maar de zin was weg, en het account was er bijzonder slecht aan toe. Alle vv's, ook uit equi kunnen dat wel bevestigen. Nee dat konden jullie niet ruiken, maar er werd ook niet bijzonder veel tegen mb6 ondernomen geloof ik. De stacks vielen daarnaast mee bij mb6. Nadat het acc op delete was gezet kreeg ik na wat praten van een v/d spelers de vv + het ww, en er werd een nieuwe speler op gezet.
Deze smerige speler genaamd Martie, was helaas een foute keuze. Hij begon met het aanvallen van de speler die noordelijk van Mb6, genaamd Bosnie. Dit terwijl er 10tallen dorpen juist gratis en voor niets overgenomen mochten worden. Wanneer dat gebeurd was stond het account een stuk stabieler, maar in plaats daarvan was Bosnie boos, en besloot de afspraak over het internen van die dorpjes (eerder vastgelegd tussen M. van mb6 en Bosnie), op te heffen. Naast de westelijke aanvallen van meerdere TNO' spelers, begon Bosnie nu ook vollop te sturen, en mengde P zich ook opeens in de strijd. Dat zorgde uiteindelijk voor het einde van Mb6, en niet anders, zover ik weet.

AbVetkwab is al lang verleden tijd, tot dat moment ging het goed met wexzo. TLD heeft er nooit meer dan een paar dagen op gespeeld, omdat hij wegens bepaalde redenen geen tw kón spelen. Gefaald o.i.d. is hij niet. Het genie Rashani is inderdaad een Genie, en heeft veel voor Break betekend. Omdat onze kennisenkring niet zo groot is als die van Phalanx, zijn wij eerder geneigd was spelers aan te nemen van een lager niveau, of waarvan we minder zeker zijn dat ze oké zijn. Puur omdat dit in de meeste gevallen beter is dan een totaal onbemand account. Rashani heeft tijdenlang alleen de vv gehad van wexzo, en pas tot niet zo heel lang geleden kwamen er 2 nieuwe spelers op. Door de stab die bekent is, geloof ik, is het account helaas naargehaald.

Waarop ik doel? Ten eerste het feit dat hij achter |P|'s rug om naar Break ging om een fusie te regelen, gesprekken die maandenlang bezig waren, en toen daarnaar werd gevraagd werd alles ten stelligste ontkend. Ten tweede zou ik eens op Qualitates profiel kijken, er staat daar een mooie spoiler met een PM van Rashani van toen hij een PBG met Howlin afsloot. Het ergste is dan nog dat Rashan niet eens even liet weten dat hij naar Break ging, terwijl hij ook dat beloofd had, alsnog liet hij na het te doen. En ja, dat Break graag de makkelijke weg bewandelt wisten we al, maar om even Howlins woorden te gebruiken: we kunnen aan de start van een wereld, of later, ook allemaal in één stam gaan kruipen, en zo de wereld winnen. Dat is ook tactisch en de makkelijke weg! Waarom voor moeilijk kiezen, was het niet?

En grappig dat ook dat weer het verschil is tussen Conquerking en de gemiddelde Phalanxer: wij spelen door ook al verliezen we eens dorpen doordat er geen VV is, zelfs al worden we dan voor noob uitgemaakt. Maar bij Break is dat natuurlijk een geldig excuus om al het gepruts van de speler zelf, en het feit dat hij weg liep goed te praten. Jullie hebben werkelijk geen flauw benul hoe zwaar een account in Phalanx beheren was. Daarnaast kon Browny daarna wél elke dag VVen, dus het is allemaal nogal vaag/ Liegen, inderdaad. Je zegt dat de val van MB6 louter aan die nieuwe speler te wijten was, terwijl dat helemaal het geval niet was natuurlijk. Voor de rest an je zeker gelijk hebben en daar zal ik dan ook niets over zeggen.

En ja, ik vond hem echt een prima speler, de enige Breaker die ik persoonlijk ben tegengekomen die het lekker tacisch en slim aanpakte. En tjah TLD op een account halen is garantie voor een lam verhaaltje over een of ander sterfgeval, ik ben blij dat ik niet aan hem verwant ben of k was al drie keer gestorven, bij wijze van spreken uiteraard. En voor de moraalridders die hier misshien goedkoop willen scoren: ik kan zes sterfgevallen opnoemen die hij op TW gebruikt heeft om te stoppen, alsook enkele andere verhalen die de psychologisch gezondheid van TLD zwaar in twijfel trekken. Ik had Break ook gewaarschuw op het AF, maar Rashani en Calbero kwamen hem verdedigen, onterecht zo blijkt maarr weer ;)





ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me

ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me


Haha, was wel grappig om dat treintje te stoppen, ik had toch nog wat zaakjes af te handelen. Acountje staat inmiddels al een uur of tien op delete, tot ziens Conquerking. Ben je overigens nog van plan om een reactie te geven, Conquer?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81928

Guest
Even wat op een aanmerkingen.

De gesprekken tussen break en divine duurden niet zo heel lang. Maar ja ze werden wel ontkend. Puur en alleen omdat we het op een goede manier wilden afsluiten met P. Rashani zelf heeft gepleit om een 2 weken durende nap af te sluiten met p voor we ook maar iets zouden doen. Wat hij verder heeft afgesproken weet ik niet doe ik dan ook geen uitspraken over.

Conquer is misschien gaan lopen jammer maar helaas. Het feit blijft dat ie ondanks alles er wel weer voor break staat. Dat is wat nu telt.
Ja eerst gaan lopen maar wel een blokje om vervolgens terug te keren en het weer op te pakken. Dat is meer dan wat je van P kan zeggen al is de situatie hier wel wat anders.

En TLD. gewoon geen goed woord voor over. Al op w19 niet en hier ook niet. ik heb al die gesprekken nog met hem waarin ik heb geloofd dat zijn vriendin echt dood was. Dat hij zelf overal en nergens last van had en dat soort onzin. Naja klaar die is weg komt niet meer terug net als P al vind ik dat laatste jammer.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet verloren Rafinator, en wie denk jij te zijn om van mij een toontje lager te vragen?Phalanx heeft gewonnen Raf, in een wat minder letterlijke zin maar dat is mijn mening. Als mensen hem niet begrijpen, prima, hou je eigen mening er op na.
Mijn houding is zoals hij hoort te zijn Rafinator, respectvol waar dat op z'n plaats is en fel waar dát op zijn plaats is. Ik vind het toch buitengewoon merkwaardig hoe je mij nu van alles verwijt terwijl je vriendjes nog immer als bavianen over dit forum paraderen.

Och, bral toch niet jongen. Phalanx heeft gedomineerd, ik las net zelfs dat het doél was om Phalanx van W18 te krijgen... Ja, dan is het duidelijk. Dan is er maar één stam die telt. Je doet een zwakke imitatie van mijn houding Raf maar je moet niet vergeten dat ik een degelijk standpunt heb terwijl jij louter imiteert maar mijn mening niet begrijpt en daarom een verkeerde houding aanneemt.
We hebben het onderspit niet gedolven, triomf heeft plaats gevonden ondanks zowel vuil spel als overmacht, de statistieken spreken ondanks alles in ons voordeel, dat zegt toch genoeg? Phalanx was en is(!) dé stam van W18, zelfs over een jaar als jullie hier nog steeds bezig zijn met jullie kneuzengevecht, enkel een dwaas ontkent dat. Of jij je bij de dwaze wilt voegen weet ik niet, ik hoop het niet maar ik twijfel er wel aan inmiddels. Eeuwig zonde.

Ja Rafinator, dit is inderdaad het P&P forum. EQUI en Break hadden mijn erkenning gekregen als ze het hadden verdiend maar ik vind de manier waarop dit nu ten einde loopt zeer betreurenswaardig en om wel meerdere redenen heb ik nog niet het minste respect voor de 'prestaties' van EQUI en Break. En daar zul je het mee moeten doen.

Als je bekendheid behalen als hoofddoel van een wereld beschouwt, dan heeft Phalanx gewonnen. Voor mij, en volgens mij voor de rest van W18 geldt, dat de partij die het laatst overblijft de winnaar is van de wereld. Dat is |P| geenszins.
De reden dat ik jou aanspreek is omdat jij beter kan. Dat je agonoize nog serieus neemt roept bij mij al een vraagteken op. Hij weet zelf ook dat hij soms onzin praat. Sterker nog, dat doet hij bewust. Als de oorlog voorbij is is dat een perfect moment om respectvol te zijn. Dan heeft wat je zegt namelijk geen invloed meer ingame.

Phalanx heeft even gedomineerd. Afgelopen jaar zijn ze heel sterk teruggekomen. De laatste maanden bakt Phalanx er echter niets meer van tegen EQUI. De afgelopen 3 maanden heeft EQUI meer dan 1000 dorpen winstgemaakt op |P|, O² meegeteld. Weliswaar met meer mankracht, maar ook met meer daadkracht. Aan het EQUI front heeft Phalanx niets laten zien de afgelopen tijd. Phalanx was vastgelopen. Phalanx werd teruggedrongen. Nu is Phalanx verslagen. De stats spreken ook niet in je voordeel. Break en EQUI staan over de gehele oorlog nu 100 dorpen voor. Deze wereld is zo interessant als je hem maakt. Nu Phalanx verslagen is is W18 voor jou niet relevant meer. Prima. EQUI en Break staan nog, en wie weet volgt er nog een hele leuke oorlog. W18 heeft bestaan uit 4 grootmachten (5 als je LEF meetelt). 2 zijn er nu over, en daar hoort Phalanx niet bij. Dat Phalanx daar geen deel van uitmaakt betekent allerminst dat het niet boeiend is. Als je overigens denkt dat ik jou imiteer dan moet ik je toch uit je dromen helpen. Zo voorbeeldig gedraag je je niet.

Dat Phalanx ten einde loopt door de samenwerking met Break is volledig aan jullie te danken. Jullie respectloze houding jegens jullie vijanden heeft grote rivaliteit met Break en EQUI opgewekt, en de vijand van een vijand is een vriend. Als Phalanx zich normaal had opgesteld, en niet zoals de kinderachtige, arrogante dwazen die we nu zien en eigenlijk altijd gezien hebben, was W18 heel anders verlopen.
 

DeletedUser

Guest
Haha, was wel grappig om dat treintje te stoppen, ik had toch nog wat zaakjes af te handelen. Acountje staat inmiddels al een uur of tien op delete, tot ziens Conquerking. Ben je overigens nog van plan om een reactie te geven, Conquer?
nou ik krijg os op overgenomen dorpen ;)
Leuk dat het op delete staat. kan ik eindelijk mn cluster weer helemaal clean maken. jammer dat het niet op de oorlog manier kan ipv internen nu
 

DeletedUser

Guest
flos,

gewoon je mond houden.
P is verleden tijd:D

Eindelijk schoon schip op W18.

Veel succes op andere werelden.
Laat wel even weten hoeveel accounts je daar om zeep kunt helpen, mischien verbeter je je record van 3 accounts op W18
 

DeletedUser39557

Guest
pff ben overal aant spammen:p, het is nu ook eenmaal leuk om te weten dat we de oorlog zo snel gewonnen hebben! Ongelofelijk hoe snel we ze neergekregen hebben!

mooi gezegt not afraid!
 

DeletedUser37978

Guest
flos,

gewoon je mond houden.
P is verleden tijd:D

Eindelijk schoon schip op W18.

Veel succes op andere werelden.
Laat wel even weten hoeveel accounts je daar om zeep kunt helpen, mischien verbeter je je record van 3 accounts op W18

Dat Flos vaak arrogant is weten we wel. Maar moet ik nu echt op bijna elke pagina gaan lezen dat hij 3 accounts heeft verloren? Het begint eentonig te worden nu ;)

pff ben overal aant spammen:p, het is nu ook eenmaal leuk om te weten dat we de oorlog zo snel gewonnen hebben! Ongelofelijk hoe snel we ze neergekregen hebben!

mooi gezegt not afraid!

Als je dan ook even normaal iets gaat vertellen, dan zou het al een hoop schelen hoor J. Ga nu niet steeds zo hoog van de toren blazen. Doordat |P| nu op delete gaat, is er minder strijd en zul je een BB zee moeten edelen. Denk toch echt dat je dan meer credit zou halen als er een |P| speler ligt/lag! Dus gedraag je eens een beetje.
 

DeletedUser

Guest
Als je dan ook even normaal iets gaat vertellen, dan zou het al een hoop schelen hoor J. Ga nu niet steeds zo hoog van de toren blazen. Doordat |P| nu op delete gaat, is er minder strijd en zul je een BB zee moeten edelen. Denk toch echt dat je dan meer credit zou halen als er een |P| speler ligt/lag! Dus gedraag je eens een beetje.

We moeten ons gedragen en lief zijn omdat de laffe hondjes van Phalanx allemaal op delete gaan om de wereld te vergallen? Ik zie er de logica niet van in maargoed, elk z'n mening ;)
 

DeletedUser37978

Guest
We moeten ons gedragen en lief zijn omdat de laffe hondjes van Phalanx allemaal op delete gaan om de wereld te vergallen? Ik zie er de logica niet van in maargoed, elk z'n mening ;)

Ik begrijp niet goed wat jullie hier zo leuk aan vinden. Zoals sommigen hier praten, vinden ze het leuk om straks een BB zee te gaan edelen. Ik zie daar de logica niet van in. Maar dat zal dan ook zeker ieders eigen mening zijn.

Ik weet ook wel dat sommige |P|ers ons behandeld hebben als honden. Maar om dan nu zo te gaan juichen zie ik niet zitten.
 

DeletedUser

Guest
oohnee ik juich de bb-zee ook niet toe,

maar wil gwn even het gedrag van sommige P ers nabootsen
 

DeletedUser

Guest
Ongeleid projectiel:D

Ach voor een paar dagen mag dat toch wel?
Dit weekend zal het wss over zijn, en ben ik weer de serieuse not-afraid
 

DeletedUser

Guest
flos,

gewoon je mond houden.
P is verleden tijd:D

Eindelijk schoon schip op W18.

Veel succes op andere werelden.
Laat wel even weten hoeveel accounts je daar om zeep kunt helpen, mischien verbeter je je record van 3 accounts op W18

Och wij zullen binnenkort ook onze mond houden hoor, gaat het w18 AF ook meteen zo goed als dood. Verder vind ik het grappig hoe jullie het over drie accounts hebben, dit terwijl er maar één account negatief staat tegen Equi en O&, en Break. Flos453 stond namelijk 93 dorpen in de plus tegen Equi en O² voor het op BB ging, maar gezien 90% van de spelers die zitten te roepen dat hij op dat account gefaald is dat geeneens weten en maar wat zitten te roepen, is het niet verwonderlijk dat jullie niet serieus genomen worden.

FOD werd idd opgeadelt, na langdurige massa's op een moment dat Flos er niet eens was, bij zijn terugkomst was het account ook zo goed als verloren dus zag hij het niet meer zitten om verder te gaan (het verschil me Conquer zijnde dat FOD een langwerpig cluster met heel veel front en weinig veilige libies had, als die veilige linies vervolgens ook nog eens geCF't worden terwijl je weg bent, dan is er weinig redden meer aan. Daarnaast had P de deff niet om al de dorpen die ik pakte te stacken, die waren dan ook easy terug te adelen. Bij Equi was dat wel het geval, hopeloos dus).

En dan Xinram Ocmer natuurlijk, waar hij niet alleen elke massa onder stamdeff heeft gedefft maar ook nog eens positief staat tegen Calbero en Browny. Maar hij is gefaald? Als je een idiote uitspraak wilt doen kun je dat zeggen ja.



Ongeleid projectiel:D

Ach voor een paar dagen mag dat toch wel?
Dit weekend zal het wss over zijn, en ben ik weer de serieuse not-afraid

Ach ik zou niet anders verwachten van iemand die er een sport van maakt om dorpjes kapot te katapulteren en het nog grappig vind ook. 800 kata's per clear, was het niet? Wat een held ben je toch vanuit de safezone.
 

DeletedUser

Guest
Ach ik zou niet anders verwachten van iemand die er een sport van maakt om dorpjes kapot te katapulteren en het nog grappig vind ook. 800 kata's per clear, was het niet? Wat een held ben je toch vanuit de safezone.

Ik heb tot vandaag geen enkele clear gestuur met 800 katas,
(vraag maar aan kredict en quilified, die clears lopen op stacks, wil van die 800 katas af)
ik heb ze wel destijds gebouwd.
 
Bovenaan