De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
ik heb sinds kort een hekel aan de achtelijke arrogante opmerkingen van P mensen die zichzelf een pluim geven dat ze al gewonnen hebben terwijl 2/3e van wereld 18 dat geneens vind.

nogmaals, de laatste tijd maakten jullie amper winsten meer. vooral niet vs equi. en dan nu op delete gaan omdat qualitate zijn acc gaat verliezen xd

Omdat we al een tijd zitten met het idee van stoppen ? Geen motivatie meer hebben om door te doen ? Dat is de reden waarom bepaalde accounts dorpen verliezen ;)
 

DeletedUser

Guest
ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me

ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me
 

DeletedUser

Guest
ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me

ik geloof er aan de ene kant geen klap van dat jullie gaan stoppen. net blokte TI nog een trein van me

Hij zal zijn tijd tot hij grijs gaat goed willen gebruiken zeker ?

Btw wie stop er nog allemaal als Phalanx helemaal op grijs gaat ?
 

DeletedUser

Guest
nogmaals, ik zit er steeds meer aan te denken dat het één grote grap is. jullie lopen aandacht te geilen.
 

DeletedUser

Guest
naja, als je een beetje pro bent dan kun je dat toch makkelijk aan? jullie kunnen slapend nog onze treintjes deffen?^^
 

DeletedUser

Guest
ik heb sinds kort een hekel aan de achtelijke arrogante opmerkingen van P mensen die zichzelf een pluim geven dat ze al gewonnen hebben terwijl 2/3e van wereld 18 dat geneens vind.

nogmaals, de laatste tijd maakten jullie amper winsten meer. vooral niet vs equi. en dan nu op delete gaan omdat qualitate zijn acc gaat verliezen xd
Een groot deel van die 2/3 kan je net zo goed ontoerekeningsvatbaar verklaren, de paar mensen voor wie dat niet zijn hebben verschillende meningen hierover.

Dan geloof je het niet Conquer:D
 

DeletedUser

Guest
flos, toontje lager kan. Je hebt verloren, gedraag je ernaar. Phalanx heeft W18 niet gewonnen, Phalanx heeft verloren. Over de manier waarop valt te discussiëren, maar het is een feit. Jouw respectloze houding zegt alleen maar dat je een hele slechte verliezer bent.

Phalanx heeft W18 in geen enkel opzicht gewonnen trouwens. Phalanx had dat kunnen doen, ze hebben het nagelaten. Phalanx heeft overleefd. Uitgehouden. Doorgezet tegen een overmacht, maar uiteindelijk hebben ze het onderspit gedolven. Phalanx zal dus niet bekend staan als de winnaar van W18, maar als de premade die het heel lang heeft uitgehouden tegen een overmacht. Meer niet, hoe vaak je dat ook met je P&P op dit AF wil spuien. Ik vind het jammer dat je zelfs als voor jou de wereld beëindigd is je nog steeds geen greintje erkenning aan noch EQUI noch Break kan geven. Het maakt toch niet meer uit voor de oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Als phalanx break en / of equi Persoonlijk naar de afgrond had geholpen dan hadden ze nog eer gehad aan wereld 18. waar ze nu hooguit de eer voor kunnen krijgen is dat ze het inderdaad lang hebben uitgehouden. of door 2 tactisch goeie massa's op iron-law en bananass wat voor halvering heeft gezorgd. maar ach. zowel break en equi hebben talloze succesacties op |p| uitgevoerd, wel met de kanttekening dat er vaak meer def en off beschikbaar was maar dan nog. als |p| zoveel meer kwaliteit had dan die noobs van break en equi dan hadden ze makkelijker stand gehouden. maar de werkelijkheid is dat er een paar toppers in |p| zaten en de rest was gewoon middelmatig niveau. precies wat lord lenears zei, ik heb nog geneens serieus tegenstand gehad. qualified, war-dog etc. het klopt gewoon.

Als je iemand later naar wereld 18 zal vragen zal het gaan over hoe triest |p| hier afscheid gaat nemen (al geloof ik nog niet 100% in een gehele delete) maar dat terzijde. break heeft een aantal keer op punt gestaan om te deleten, gelukkig is het niet zover gekomen op een enkel account na. Als P nu daadwerkelijk de brui aan geeft dan is het gewoon triest. ik weet uit eigen ervaring dat de zin in TW soms weg kan zijn en dat even stoppen vaak juist weer beter kan werken, dat je later weer dubbel zo veel zin en motivatie in TW krijgt. maar een hele stam stoppen... triest
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wat bewijzen jullie je weer eerlijk hoe jullie tegenover je vijanden staan. Een greintje respect kan er niet vanaf?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Thx voor je reactie Conquer, wist wel dat er niets tegen n te brengen viel maar helemaal geen reactie? Sterk.
 

DeletedUser

Guest
flos, toontje lager kan. Je hebt verloren, gedraag je ernaar. Phalanx heeft W18 niet gewonnen, Phalanx heeft verloren. Over de manier waarop valt te discussiëren, maar het is een feit. Jouw respectloze houding zegt alleen maar dat je een hele slechte verliezer bent.

Phalanx heeft W18 in geen enkel opzicht gewonnen trouwens. Phalanx had dat kunnen doen, ze hebben het nagelaten. Phalanx heeft overleefd. Uitgehouden. Doorgezet tegen een overmacht, maar uiteindelijk hebben ze het onderspit gedolven. Phalanx zal dus niet bekend staan als de winnaar van W18, maar als de premade die het heel lang heeft uitgehouden tegen een overmacht. Meer niet, hoe vaak je dat ook met je P&P op dit AF wil spuien. Ik vind het jammer dat je zelfs als voor jou de wereld beëindigd is je nog steeds geen greintje erkenning aan noch EQUI noch Break kan geven. Het maakt toch niet meer uit voor de oorlog.
Ik heb niet verloren Rafinator, en wie denk jij te zijn om van mij een toontje lager te vragen?Phalanx heeft gewonnen Raf, in een wat minder letterlijke zin maar dat is mijn mening. Als mensen hem niet begrijpen, prima, hou je eigen mening er op na.
Mijn houding is zoals hij hoort te zijn Rafinator, respectvol waar dat op z'n plaats is en fel waar dát op zijn plaats is. Ik vind het toch buitengewoon merkwaardig hoe je mij nu van alles verwijt terwijl je vriendjes nog immer als bavianen over dit forum paraderen.

Och, bral toch niet jongen. Phalanx heeft gedomineerd, ik las net zelfs dat het doél was om Phalanx van W18 te krijgen... Ja, dan is het duidelijk. Dan is er maar één stam die telt. Je doet een zwakke imitatie van mijn houding Raf maar je moet niet vergeten dat ik een degelijk standpunt heb terwijl jij louter imiteert maar mijn mening niet begrijpt en daarom een verkeerde houding aanneemt.
We hebben het onderspit niet gedolven, triomf heeft plaats gevonden ondanks zowel vuil spel als overmacht, de statistieken spreken ondanks alles in ons voordeel, dat zegt toch genoeg? Phalanx was en is(!) dé stam van W18, zelfs over een jaar als jullie hier nog steeds bezig zijn met jullie kneuzengevecht, enkel een dwaas ontkent dat. Of jij je bij de dwaze wilt voegen weet ik niet, ik hoop het niet maar ik twijfel er wel aan inmiddels. Eeuwig zonde.

Ja Rafinator, dit is inderdaad het P&P forum. EQUI en Break hadden mijn erkenning gekregen als ze het hadden verdiend maar ik vind de manier waarop dit nu ten einde loopt zeer betreurenswaardig en om wel meerdere redenen heb ik nog niet het minste respect voor de 'prestaties' van EQUI en Break. En daar zul je het mee moeten doen.
 
Bovenaan