De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Phalanx heeft even gedomineerd. Afgelopen jaar zijn ze heel sterk teruggekomen. De laatste maanden bakt Phalanx er echter niets meer van tegen EQUI. De afgelopen 3 maanden heeft EQUI meer dan 1000 dorpen winstgemaakt op |P|, O² meegeteld. Weliswaar met meer mankracht, maar ook met meer daadkracht. Aan het EQUI front heeft Phalanx niets laten zien de afgelopen tijd. Phalanx was vastgelopen. Phalanx werd teruggedrongen. Nu is Phalanx verslagen. De stats spreken ook niet in je voordeel. Break en EQUI staan over de gehele oorlog nu 100 dorpen voor. Deze wereld is zo interessant als je hem maakt. Nu Phalanx verslagen is is W18 voor jou niet relevant meer. Prima. EQUI en Break staan nog, en wie weet volgt er nog een hele leuke oorlog. W18 heeft bestaan uit 4 grootmachten (5 als je LEF meetelt). 2 zijn er nu over, en daar hoort Phalanx niet bij. Dat Phalanx daar geen deel van uitmaakt betekent allerminst dat het niet boeiend is. Als je overigens denkt dat ik jou imiteer dan moet ik je toch uit je dromen helpen. Zo voorbeeldig gedraag je je niet.

Dat Phalanx ten einde loopt door de samenwerking met Break is volledig aan jullie te danken. Jullie respectloze houding jegens jullie vijanden heeft grote rivaliteit met Break en EQUI opgewekt, en de vijand van een vijand is een vriend. Als Phalanx zich normaal had opgesteld, en niet zoals de kinderachtige, arrogante dwazen die we nu zien en eigenlijk altijd gezien hebben, was W18 heel anders verlopen.

Even? Al na twee maanden stop Phalanx top drie, niet lang daarna rang 1, ODA rang 1 en daar zijn we nagenoeg altijd gebleven. Tot Break een aantal Eiland accounts rekruteerde en Equi fuseerde met LEF, ook het verlies van Sneekie en Brokensound speelde daarin mee uiteraard. Dat is heel mooi, maar in zo'n situatie hebben we wel vaker verkeerd en dat was echt geen onoverkomelijk probleem hoor. Zoals reeds gezegd hadden we net een nieuw team voor War-Dog, kwam er een deffwall bij Qualified en werd Kredict wat rechtgetrokken door CHesser. Die verliezen waren weinig relevant bij de beslissing om de stekker eruit te trekken. En nee nu Phalanx weg is, is w18 inderdaad niet relevant meer, niet alleen voor ons maar voor de buitenwereld: met Phalanx verdwijnt immers de mooie oorlog die w18 kende endie het zoveel publiciteit opleverde, er is niemand die het daarna nog wat zal kunnen schelen we er daarna nog wint, behalve zij die nog overblijven natuurlijk.

Daarnaast zal het maaanden duren eer het front tussen Equi en Break enigzins groot genoeg is om niet alles dood te zien lopen op stacks tot de 20ste linie. En weer iemand die zo'n onzin gaat lopen praten. Lef en Equi hadden reeds een BG toen wij LEF de oorlog verklaarden, wat automatisch ook een oorlog met Equi opleverde. Insane lag midden in ons cluster en hadden we nog om de aansluiting tussen het westen en het oosten te verzekeren, dat gat zag er zo uit:

clusterna.png


Break was een NAP mee, maar zodra -Naamloos- zijn kans schoon zag om veilig de oorlog te kunnen starten , 4 v 1 is imers onhaalbaar normaal gezien, blies hij de onderhandelingen op en verklaarde ons ook de oorlog, wat volgens Break een tactische keuze was, en tevens 'slim om de makkelijke weg te kiezen'. Dat jullie nu allerlei andere redenen gaan erzinnen is vrij grappig, maar incorrect. |P| kon, behalve met Break, niet aan dplomatie doen, iig niet zonder de helft van zijn accounts vast te leggen. Dus dan liever de uidaging aangaan en eervol ten onder gaan dan een zwaktebod te tonen en onze accounts te gaan vastleggen. Dus nee Rafinator, w18 was helemaal niet anders verlopen.


nou ik krijg os op overgenomen dorpen ;)
Leuk dat het op delete staat. kan ik eindelijk mn cluster weer helemaal clean maken. jammer dat het niet op de oorlog manier kan ipv internen nu

Ja en als je kijkt hoelang die al loopt zul je zien dat ze verstuurd werden voor het account op delete gingen, om de OS van Empraz aan te vullen.

Ik heb tot vandaag geen enkele clear gestuur met 800 katas,
(vraag maar aan kredict en quilified, die clears lopen op stacks, wil van die 800 katas af)
ik heb ze wel destijds gebouwd.


Wel degelijk. Op War-Dog en op Qualitate. om precies te zijn. Hoe zou ik andes weten dat je 800 kata's had in je clears? :eek: Maar Flos ga je dus niet meer op in? Mooi zo, hoop dan ook dat je je in het vervolg van dergelijke kortzichtige en incorrecte uitspraken zult onthouden.



Even wat op een aanmerkingen.

De gesprekken tussen break en divine duurden niet zo heel lang. Maar ja ze werden wel ontkend. Puur en alleen omdat we het op een goede manier wilden afsluiten met P. Rashani zelf heeft gepleit om een 2 weken durende nap af te sluiten met p voor we ook maar iets zouden doen. Wat hij verder heeft afgesproken weet ik niet doe ik dan ook geen uitspraken over.

Conquer is misschien gaan lopen jammer maar helaas. Het feit blijft dat ie ondanks alles er wel weer voor break staat. Dat is wat nu telt.
Ja eerst gaan lopen maar wel een blokje om vervolgens terug te keren en het weer op te pakken. Dat is meer dan wat je van P kan zeggen al is de situatie hier wel wat anders.

En TLD. gewoon geen goed woord voor over. Al op w19 niet en hier ook niet. ik heb al die gesprekken nog met hem waarin ik heb geloofd dat zijn vriendin echt dood was. Dat hij zelf overal en nergens last van had en dat soort onzin. Naja klaar die is weg komt niet meer terug net als P al vind ik dat laatste jammer.

Wel degelijk. CbC zei me dat hij er al maanden mee bezg was. En dat is onzin, we kregen ook nog eens vollop verwijten naar het hoofd geslingerd van o.a.tribaljosh toen we hen aan de tand gingen voelen over het hele gebeuren. Ik weet het wel, bewijzen zijn ook op het AF geplaatst dacht ik, en de PM staat op Qualitates. profiel. En dat is heel mooi hoor, maar moet die geen onterecht grote mond opzetten. Vind het wel grappig hoe hij dan vervolgens mijn post negeert,maar goed we weten al wat er gebeurd zodra het hem te heet onder de voeten wordt.

En meer dan je van |P| kan zeggen? Weet je wel hoeveel accounts wij verloren hebben? Dit zijn lang niet de eerste hoor, maar ook wij hebben onze limiet.
 

DeletedUser

Guest
Nah, dat met break was niet helemaal hun schuld. dat was toch dat gedoe met bbs edelen over zo lijn bij destijds vincio? weet nog nooit wie toen daar gelijk had;D
 

DeletedUser

Guest
Anass pate CFs in het cluster van Vincio waarop die reageerde door dat ook te doen bij Anass. Vervolgens kwamen de frontspelers eruit en zouden de dorpen geruild worden, maar -Naamloos- ging er niet mee akkoord en blies de onderhandelingen op.
 

DeletedUser

Guest
Wel degelijk. Op War-Dog en op Qualitate. om precies te zijn. Hoe zou ik andes weten dat je 800 kata's had in je clears? :eek: Maar Flos ga je dus niet meer op in? Mooi zo, hoop dan ook dat je je in het vervolg van dergelijke kortzichtige en incorrecte uitspraken zult onthouden.

Dus jij weet meer over wat ik heb gedaan op not-afraid dan ikzelf?
Nou, wie speelt er dan nu op not-afraid?

Eeens kijken of je die weet
 

DeletedUser81928

Guest
Nou dan was die er mee mee bezig dan ik. Volgens mij waren het Rashani en nog eentje, ik weet het al niet eens meer die er mee bezig waren. Maar zal best allemaal, naar TJ moet je niet luisteren :p
 

DeletedUser

Guest
Als je bekendheid behalen als hoofddoel van een wereld beschouwt, dan heeft Phalanx gewonnen. Voor mij, en volgens mij voor de rest van W18 geldt, dat de partij die het laatst overblijft de winnaar is van de wereld. Dat is |P| geenszins.
De reden dat ik jou aanspreek is omdat jij beter kan. Dat je agonoize nog serieus neemt roept bij mij al een vraagteken op. Hij weet zelf ook dat hij soms onzin praat. Sterker nog, dat doet hij bewust. Als de oorlog voorbij is is dat een perfect moment om respectvol te zijn. Dan heeft wat je zegt namelijk geen invloed meer ingame.

Phalanx heeft even gedomineerd. Afgelopen jaar zijn ze heel sterk teruggekomen. De laatste maanden bakt Phalanx er echter niets meer van tegen EQUI. De afgelopen 3 maanden heeft EQUI meer dan 1000 dorpen winstgemaakt op |P|, O² meegeteld. Weliswaar met meer mankracht, maar ook met meer daadkracht. Aan het EQUI front heeft Phalanx niets laten zien de afgelopen tijd. Phalanx was vastgelopen. Phalanx werd teruggedrongen. Nu is Phalanx verslagen. De stats spreken ook niet in je voordeel. Break en EQUI staan over de gehele oorlog nu 100 dorpen voor. Deze wereld is zo interessant als je hem maakt. Nu Phalanx verslagen is is W18 voor jou niet relevant meer. Prima. EQUI en Break staan nog, en wie weet volgt er nog een hele leuke oorlog. W18 heeft bestaan uit 4 grootmachten (5 als je LEF meetelt). 2 zijn er nu over, en daar hoort Phalanx niet bij. Dat Phalanx daar geen deel van uitmaakt betekent allerminst dat het niet boeiend is. Als je overigens denkt dat ik jou imiteer dan moet ik je toch uit je dromen helpen. Zo voorbeeldig gedraag je je niet.

Dat Phalanx ten einde loopt door de samenwerking met Break is volledig aan jullie te danken. Jullie respectloze houding jegens jullie vijanden heeft grote rivaliteit met Break en EQUI opgewekt, en de vijand van een vijand is een vriend. Als Phalanx zich normaal had opgesteld, en niet zoals de kinderachtige, arrogante dwazen die we nu zien en eigenlijk altijd gezien hebben, was W18 heel anders verlopen.
Bekendheid is een slecht woord... Aanzien, grootsheid, superioriteit. Prima, als jij de metafoor niet wenst te begrijpen dan doe je het niet, ik weet wat ik ermee bedoel en ik weet dat dat gegrond is.
Ik neem Agonoize al maanden niet meer serieus, dat was inmiddels wel duidelijk denk ik, dat neemt niet weg dat zijn gedrag misselijk is, ook al is het inderdaad overduidelijk 'expres'. Agonoize krijgt mijn respect niet omdat hij dat geenszins verdient, hij is wel de laatste zo'n beetje, met Rashani. IG beïnvloeden is maar een deel van P&P, het heeft ook te maken met wat ik eerder zei.

Phalanx heeft 90% van de duur van W18 gedomineerd, alleen het uiterste begin was voor Select. We zijn niet afgelopen jaar teruggekomen Rafinator, haha, was je er überhaupt al toen? De dominantie en soevereiniteit is absoluut en onophoudelijk geweest. Ook de afgelopen maanden is EQUI in het noorden verder teruggedrongen, het zuiden staat tegenover een enorme hoeveelheid spelers, minstens het drievoudige, met twee keer zoveel defence en offence. Gek hè, dat er verliezen worden geleden? En dan heeft EQUI spelers als Boendal en King.Lnd nog nodig gehad... Wat een treurnis.
Nee, Phalanx heeft de oorlog winnend afgesloten, dorpen die overgenomen worden terwijl de hele stam op delete staat tellen niet hè Raf. Nee, haha, W18 was interessant omdat twee laffe stammen niet op konden boksen tegen één kleinere doch superieure en zeer roemrijke stam, nu blijven er wat kneuzen over waar niemand iets om geeft. Net als W10, ook één van de meest trieste werelden sinds Sangu daar weg is.
W18 heeft bestaan uit één echte grootmacht, Break is even een topstam geweest, Select ook. Om Select er maar bij te halen, dat is eigenlijk de nummer twee van W18 geweest, en die zijn al jaren weg. EQUI en Break zijn gewoon niets, opvulling. Geen idee waarom je LEF mee zou tellen, dan kan je Divine, Insane en Eiland net zo goed meetellen, en dat zijn dan alleen de stammen uit de eindfase.
Ik had inderdaad sterk het idee dat je me imiteerde, zij het niet zo bewust, daar hoef ik me verder absoluut niet voorbeeldig voor te gedragen al heb ik naar mijn weten niets misdaan.

Nogmaals, je kletst. Het is de vijfde keer dat ik dit moet zeggen maar alleen van Krepox kun je zeggen dat hij dermate fel was tegen tegenstanders dat hij Phalanx' imago verslechterde. Je maakt mij niet wijs dat dat voor mij ook geldt, en wie je anders zou kunnen bedoelen kan ik niet bedenken.

Dat Flos vaak arrogant is weten we wel. Maar moet ik nu echt op bijna elke pagina gaan lezen dat hij 3 accounts heeft verloren? Het begint eentonig te worden nu ;)

Ik heb één account verloren, in afwezigheid.

Als je dan ook even normaal iets gaat vertellen, dan zou het al een hoop schelen hoor J. Ga nu niet steeds zo hoog van de toren blazen. Doordat |P| nu op delete gaat, is er minder strijd en zul je een BB zee moeten edelen. Denk toch echt dat je dan meer credit zou halen als er een |P| speler ligt/lag! Dus gedraag je eens een beetje.
:)

oohnee ik juich de bb-zee ook niet toe,

maar wil gwn even het gedrag van sommige P ers nabootsen

Je slaagt niet echt Not-Afraid, je komt vooral als je achterlijke zelf over.

Dus jij weet meer over wat ik heb gedaan op not-afraid dan ikzelf?
Nou, wie speelt er dan nu op not-afraid?

Eeens kijken of je die weet

He noobje ga je nog op zijn tekst in of?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jij verlangt dat mensen je respecteren, maar jij behandelt niemand met respect. Tuurlijk krijg je dan geen respect terug.
 

DeletedUser

Guest
Jij verlangt dat mensen je respecteren, maar jij behandelt niemand met respect. Tuurlijk krijg je dan geen respect terug.

Vanaf het moment dat ik hier kwam werd ik en nog zoveel andere doodnormale spelers respectloos behandeld. Dat nog voor TBT. Toen was ik een doodbrave speler, waarop niets aan te merken was. Mijn eerste reactie was van 'wtf is me dat hier', m'n tweede reactie was; tegenaanval met provocatie, zoals het tegen mij gebruikt wordt.

En zoals je hierboven ziet, flamet Flos om een vrij onduidelijke reden Not-Afraid. 'ga nog wat barbaren edelen, naab.'
Daarop reageer ik zelfs nog behoorlijk braaf dat ZIJ de oorzaak zijn van de barbaren, met ook nog een brave vocatief; 'sukkelaar'. Dus waar maak je je eigenlijk druk om :eek:?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Alsjeblieft, laatste tijd negeren ze en jij blijft posten maken, en ze lezen ze niet eens, je zoekt gewoon aandacht?:D
 
Bovenaan