De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Alsjeblieft, laatste tijd negeren ze en jij blijft posten maken, en ze lezen ze niet eens, je zoekt gewoon aandacht?:D

Lol, zelfs als ze niet reageren of lezen, blijf ik hier inderdaad posten. Dat is m'n goed recht en ja ik blijf voor elke buitenstaander Phalanx afbreken tot op de fundamenten. Als je denkt dat ik Phalanxers zelf probeer te overtuigen wat ik van hen vind, dan zit je er volledig naast :D
En als ik aandacht wil, ga ik die wel uit RL halen, daar krijg ik aandacht genoeg, don't worry ;)
 

DeletedUser58043

Guest
Lol, zelfs als ze niet reageren of lezen, blijf ik hier inderdaad posten. Dat is m'n goed recht en ja ik blijf voor elke buitenstaander Phalanx afbreken tot op de fundamenten. Als je denkt dat ik Phalanxers zelf probeer te overtuigen wat ik van hen vind, dan zit je er volledig naast :D
En als ik aandacht wil, ga ik die wel uit RL halen, daar krijg ik aandacht genoeg, don't worry ;)

Haha van je pc ja
 

DeletedUser

Guest
Oeps! Je maakt je weer belachelijk! :eek:
Ik was niet degene die 's nachts opbleef voor TW noch was ik degene die afspraken met vrienden zou afzeggen voor Tribalwars. Ik stop nog liever TW, dan dat TW mijn RL gaat coördineren. ;)

Tsss half gemotiveerd stukje gamer :eek:
 

DeletedUser26046

Guest
Oeps! Je maakt je weer belachelijk! :eek:
Ik was niet degene die 's nachts opbleef voor TW noch was ik degene die afspraken met vrienden zou afzeggen voor Tribalwars. Ik stop nog liever TW, dan dat TW mijn RL gaat coördineren. ;)

Degene waar je hier op doelt staat bekend als 'Calimero', 'TheHiddenClown' of 'Swaggurboy'.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Je vergat the hidden fail.

Ik wijs je er enkel op, ik vind M. best een goede speler.
 

DeletedUser

Guest
Degene waar je hier op doelt staat bekend als 'Calimero', 'TheHiddenClown' of 'Swaggurboy'.

THP heeft al tig keren aangetoond dat hij soms amper online is. Soms enerveerde het me zelfs dat mijn PM altijd zo laatstondig werd geopend. THP heeft wel een leven, echter weet jij er niets van.

Maar we bekijken het eens anders ;) Wie stuurde al z'n aanvallen op mij élke keer diep in de nacht? Krepox
Wié stuurde was er altijd als de kippen bij om 3uur 's nachts in het nachtbrakerstopic? Aus en Flos453. Ik bedoel maar... :D
Verder vind ik grappig dat je direct al weer gaat denken dat ik ergens op doel ;) Ik had zelfs nog niet bovenstaand vernoemde namen in m'n hoofd. Ik had het over de algemene kijk over hoe ik tribalwars beleef. Namelijk RL > TW.

En het is verdorie weer typerend dat jij je onmiddelijk aangesproken voelt. Gevoelige snaar? ;)
 

DeletedUser58043

Guest
Oeps! Je maakt je weer belachelijk! :eek:
Ik was niet degene die 's nachts opbleef voor TW noch was ik degene die afspraken met vrienden zou afzeggen voor Tribalwars. Ik stop nog liever TW, dan dat TW mijn RL gaat coördineren. ;)

Gelukkig werd er op mij genacht en werden 99 procent van de dorpen in de nacht op mij gepakt en was ik er nooit
 
Bovenaan