Divine vs Qaa?

DeletedUser66265

Guest
ohoh, gaan onze devine vrienden nou dingen zien die er niet zijn?

jonazke dc vandaag om 20:04 uur
ik heb deze pm even op het leiders forum gezet, ik ga het eerst even met hen bespreken

rudy-73 vandaag om 19:52 uur
dus jij blijft in de oorlog?
en dan zal ik enkele spelers van quim op de hoogte brengen.

Gr eelco


jonazke dc vandaag om 19:25 uur
wij hebben geen enkel probleem met divine en ook niet met quiem, voorlopig liggen we nog op voldoende afstand.

maar gelijk welke kant dat indiana uit gaat, hij stuit zoiezo op ons. want wij liggen rondom hem

ik zou ook het liefst jullie te vriend blijven, maar ik vrees dat dat niet lukt als indiana in ons midden ligt

mvg


rudy-73 vandaag om 17:36 uur
beste,

ik heb een voorstel, wat nou als we duidelijke edel lijnen afspreken? indiane heeft nu toch niet in de planning om verder jullie kant op te komen.

want qaa? heeft jullie vast niet vertelt dat ze ook oorlog hebben met quim! (kijk maar stats en naar de leden die qaa hebben verlaten allemaal gepakt door quim) wij hebben goede connecties met quim en ik weet niet of jullie er zin in hebben om ook nog ruzie met quim te krijgen.

zeg het maar wil je doorgaan met de oorlog of trek je je er uit terug?

van qaa hebben jullie niks te vrezen een deel van hun leden is zelfs ons goed gezind en zal ons niet aanvallen.

denk er over

Gr eelco


jonazke dc vandaag om 16:28 uur
Wij hebben ook niet echt plannen tegen divine, en we helpen ook niet met de grote oorlog tegen divine.
Maar, zoals je zelf wel weet en zeker niet kan ontkennen, ligt Indiana in onze weg en wij in die van hem. Ofwel blijft de stal grace leven ofwel Indiana want hij ligt midden tussen ons.

Nu kwal Qaa bij ons met de vraag hen te helpen. Dus ik denk dat wij divine niet ten oorlog verklaren maar enkel Indiana.

Mvg


rudy-73 vandaag om 15:08 uur
Beste jonaz,

zou ik mogen vragen wat de reden van de oorlog is?
wij hebben inderdaad niet al te beste banden met enkele leden van qaa?
maar zijn zelf nooit tot oorlog over gegaan al zullen wij nu alles doen om qaa? flink aan te pakken.

maar ik snap niet wat het nut voor jullie is om qaa? te helpen naar mijn mening brengen jullie jezelf dan alleen maar in een benarde situatie omdat wij totaal geen plannen tegen jullie hadden.

Gr eelco



darksem vandaag om 22:14 uur
Zal het eens doorlezen.


willemurk vandaag om 22:13 uur
omdat rudy liegt
op t AF staat dat quiem helemaal niets heb met divine en wel respect voor qaa

check mn link af forum ff vernieuwen douwen dan zie je allen


darksem vandaag om 22:11 uur
Wij zouden liever ook niet stoppen, maar wij kunnen het echt niet hebben als we Quiem! ook nog op ons dak krijgen. Dan zouden we dus op 2 fronten moeten gaan vechten.

En dat kunnen wij als kleine stam simpelweg niet aan.

Maar waarom geloof jij niet in de dreiging als ik vragen mag?


willemurk vandaag om 22:08 uur
als je t af zou lezen zie je dat quiem helemaal niets heeft met divine


willemurk vandaag om 22:07 uur
ik geloof tevens ook niet in deze dreigfing en zou t zeker niet chill vinden als jullie nu stopten


Wat wil devine hiermee bereiken?

Ik geloof niet helemaal dat quiem ze opeens heel erg gaat helpen of wel soms?



Volgens mij vind devine het niet fijn dat ze van meerdere kanten worden aangevallen en daarom proberen ze ervoor te zorgen dat de iets kleinere stammen niet meedoen met aanvallen. Eigenlijk haalt devine alle fun voor de kleinere spelers onder ons weg:mad:




Misschien zit ik wel helemaal fout, maar dat denk ik niet ;)




volgens mij trekt devine het nu niet alleen en gaat het dreigen met quiem.

(hoogst wss omdat ze weten dat quiem vrij goede spelers heeft die al meerdere dorpen van ons hebben gepakt:( )

Maar goed, we zullen zien wat de toekomst brengt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36258

Guest
ohoh, gaan onze devine vrienden nou dingen zien die er niet zijn?








Wat wil devine hiermee bereiken?

Ik geloof niet helemaal dat quiem ze opeens heel erg gaat helpen of wel soms?



Volgens mij vind devine het niet fijn dat ze van meerdere kanten worden aangevallen en daarom proberen ze ervoor te zorgen dat de iets kleinere stammen niet meedoen met aanvallen. Eigenlijk haalt devine alle fun voor de kleinere spelers onder ons weg:mad:




Misschien zit ik wel helemaal fout, maar dat denk ik niet ;)




volgens mij trekt devine het nu niet alleen en gaat het dreigen met quiem.

(hoogst wss omdat ze weten dat quiem vrij goede spelers heeft die al meerdere dorpen van ons hebben gepakt:( )

Maar goed, we zullen zien wat de toekomst brengt.

Wat een leuke discussie hier. eindelijk weer wat om te lezen :D

Maar idd wij hebben geen betrekkingen met divine en dit zal ook niet gaan gebeuren, dus weet niet waar hij al die onzin vandaan haalt :) Vind het ook een beetje laag om onze naam te gebruiken, om de wat kleinere stammen te bedreigen. Maar goed veel succes verder aan beide kanten :)
 

DeletedUser60542

Guest
hij gebruikt onze naam niet eens, weet hem niet te spellen xd
 

DeletedUser60542

Guest
de verklaring(excuus) van rudy

rudy-73 18.10.12 16:17
Beste vexX,

wij zijn momenteel ook in oorlog met qaa?.
ik weet niet of jullie door nog intensief mee bezig zijn.
maar wij zouden graag weer overleggen of er ook een mogelijk heid is om samen te werken tegen qaa?.

wij kunnen u vertellen dat qaa? BG's heeft gesloten met een groot deel van de kleinere stammen rond divine heen. waaronder we ten oosten van ons ook de stam [ally]Grace![/ally] zien.

ik heb al wel contact gehad met enkele van uw leden, maar de gesprekken met HFM liepen niet zo lekker aangezien er problemen met zijn internet waren en het gesprek daardoor langzaam verliep.

MvG. Eelco

VexX 18.10.12 22:36
Beste Rudy-73,

Na enig overleg zijn we het erover eens geworden dat we GEEN pact aan willen gaan.
Waarom?
Nou we zien geen groot voordeel voor onze kant om een pact te sluiten met jullie stam, niks persoonlijks.
We staan er goed voor maar we hebben ons op meerdere doelen gezet, niet enkel qaa, dus we zouden jullie ook niet de maximale hulp kunnen bieden die je dan van ons zou verwachten.

Het spijt ons, toch wensen we jullie erg veel succes in jullie oorlog tegen qaa?

Mvg,

VexX, NOMT en HFM.

rudy-73 18.10.12 22:40
Ok,

Jullie ook succes :)

VexX 18.10.12 22:41
Teleurgesteld?
Je bent in ieder geval goed in een conversatie afkappen.

Chapeau.

Mvg,
Gerard

rudy-73 18.10.12 22:47
Mwah, valt mee, ik begin meer en meer door te krijgen dat de kwaliteiten van qaa toch meer tegenvallen dan ik had verwacht :)

- gaat vooralsnog voorspoedig :)

VexX 18.10.12 22:48
vanwaar dan dat je zegt goede connecties met ons te hebben en andere stammen bedreigen vanuit onze naam.

rudy-73 18.10.12 22:51
dat was m'n co, ik heb niets met die uitspraak te maken, en ik ben het ook niet met m'n co eens dat hij dat heeft gedaan, alleen dat weet willemurk ook...

VexX 18.10.12 22:52
beste excuus ooit dus je wilt zeggen dat hij er al vanuit was gegaan dat wij in zouden stemmen met deze aanvraag.

rudy-73 18.10.12 22:53
zou best kunnen, dat moet je aan hem vragen.

ik houd me niet met alle diplomatieke contacten bezig, ik focus me meer op m'n eigen dorpen :)

VexX 18.10.12 22:56
misschien toch handig jezelf er wel mee te bemoeien voor je weer zoiets krijgt als dit.

en idd stop met je dorpen want je haalt me weer in, niet goed.


nuff said
 

DeletedUser

Guest
hahah die rudy,

gaat hij kleinere stammen bedreigen om mee te doen kan je het niet winnen jongen??
Of stiekem toch een beetje spijt dat je niet na onze stam was gekomen maar dat durfde je niet omdat je wist dat we oorlog zouden krijgen met quiem! en nu hun beschouwen als je grootte vriend.

Los je eigen problemen op en kom maar met de aanvallen

laat de beste maar winnen zou ik zeggen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin hier verder nog op te reageren, zie wat vexx heeft gepost, dat zegt genoeg, laten we die oorlog ingame uitvechten en niet hier oneindig lopen moddergooien.
 
Reactiescore
20
Goedemorgen heren van het goede leven :)

Ik weet niet precies waar je dit vandaan haalt maar voor zover ik weet is Qaa? de hechtste stam van w26. :D

mvg, Thom / Willemurk

We weten allemaal dat er in Qaa de nodige problemen zijn, dus die hoef ik eigenlijk niet te herhalen maar, WeHaveFun die naar quiem wilde en de 3 leden die recent gestopt zijn geven toch niet echt het beeld van ' de hechtste stam van w26'.

Maar natuurlijk heeft Divine de zelfde problemen.

Fr3aKyBoss op 15.10. om 20:14 uur
hoe staan de zaken in Requiem ?

kunnen we misschien even praten over een mogelijke overstap van een paar leden van ons naar jullie toe?

smashingone op 16.10. om 17:52 uur
Kom zelf maar met een concreet plan, maar ik zie het niet zo gebeuren aangezien wij laatst nog gefuseerd zijn

Fr3aKyBoss op 16.10. om 17:58 uur

En een plan? Nee niks, gewoon mijn opties bekijken.
En ik neem er dan 3 extra mee. Meer niet.


( onnodige info even uit deze PM's gehaald)

Maar dat zelfs de leiding het gaan naar een ander stam als reële optie ziet.... zegt toch veel.

smash
 

DeletedUser

Guest
Divine, heeft denk ik heel wat goed te maken als het gaat om schriftelijk verweer... Dit is al de derde keer op 1 dag dat ze tegen de grond gaan :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin hier verder nog op te reageren, zie wat vexx heeft gepost, dat zegt genoeg, laten we die oorlog ingame uitvechten en niet hier oneindig lopen moddergooien.

Niet om het één of ander hoor Rudy,

Maar ik vond het jammer dat dit topic begon met modder naar ons toe.
Er zijn zo te zien in beide stammen een aantal problemen en problemen geweest.

Maar het bedreigen van kleinere stammen, met Requiem als dreigend middel. :confused:
Ik kan geen goede bewoording vinden,

Enkel modder door steeds het aanhalen van losse meningen,
Ik zie nu inderdaad wat modder op Qaa? zitten,
Maar zoals het hier nu voorstaat zie ik jullie stam inderdaad niet meer door alle modder.

Als jullie echt nog iets aan te merken hebben.
Kom dan met goede argumenten,

En smeer de pijp niet nadat jullie hem zelf hebben aangestoken.
Dat is ook een teken van lafhartigheid.

Ik denk niet dat jullie nog enige stam meekrijgen om te helpen,
Aangezien dit genoeg zegt wie er nu wel daadwerkelijk backstabt.

- Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het moddergooien gaat Qaa goed af.... het ontvangen van de modder gaat Divine ook zeer goed af :D

Maar, voor als nog is het rustig met aanvallen :( Wanneer komt er vuurwerk, lopen er al aanvallen?

Zijde 1:
Stammen: Divine
Zijde 2:
Stammen: Qaa?

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 3
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,579
Kant 2: 25,555
Verschil: 15,976

chart
 

DeletedUser

Guest
Het moddergooien gaat Qaa goed af.... het ontvangen van de modder gaat Divine ook zeer goed af :D

Maar, voor als nog is het rustig met aanvallen :( Wanneer komt er vuurwerk, lopen er al aanvallen?

Zijde 1:
Stammen: Divine
Zijde 2:
Stammen: Qaa?

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 3
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,579
Kant 2: 25,555
Verschil: 15,976

chart

bij de stats zitten aan hun zijde ook Grace! en THRILL nog, maar dat terzijde.

wat ik binnen heb gekregen: wat obvious fakes van spelers van 40k, 100k en 300k...
 

DeletedUser

Guest
Teveel gekibbel, te weinig statestiekjes. Here ya go!
Stand na 40uur oorlog.

Veroverde dorpenPuntenstijgingVerslagen tegenstanders als aanvallerVerslagen tegenstanders als verdediger
Divine439.5691.838.9163.537.22
Qaa? + THRILL654.9822.311.4862.409.831
Verschil t.o.v. Divine-2-15.413-472.5701.127.39

Niet zo spectaculair dus..
 

DeletedUser

Guest
#Kuche,-

Jij begon met kibbelen :confused:


Verder wil ik hier aan toevoegen dat Divine gisteren nog een aanvraag kreeg van Qaa? om de NAP te verlengen, alsook werden valse berichtjes rondgestuurd, om onrust in de stam te veroorzaken.
Sommige zien dit misschien als 'tactiek', maar persoonlijk vind ik dit een laffe daad.
Hopelijk kan Qaa? ook bewijzen dat ze buiten achterbaks doen ook deftig kunnen aanvallen.

Veel succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Teveel gekibbel, te weinig statestiekjes. Here ya go!
Stand na 40uur oorlog.

Veroverde dorpenPuntenstijgingVerslagen tegenstanders als aanvallerVerslagen tegenstanders als verdediger
Divine439.5691.838.9163.537.22
Qaa? + THRILL654.9822.311.4862.409.831
Verschil t.o.v. Divine-2-15.413-472.5701.127.39

Niet zo spectaculair dus..

1) als je niet tegen gekibbel kan, moet je niet op AF komen :D
2) Stats tonen niets aan... Lijkt maar een oorlogje maar goed, ieder zijn ding maar ik vind het het posten niet waard
 
Bovenaan