exodus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
simpelweg eigen fout van fvg, De opheffing van exodus eist zijn slachtoffers.

@ T&M Bedoel je dit stukje:

Code:
Woonplaats:	k45 en straks overal (en nergens)
:D;)

lol ik zal wat posten:

gestopt zei:
fanvangrover op 05.08. om 16:13 uur
hoi, ik was al lang geleden gestopt. af en toe kijk ik eens naar mijn account. nu zag ik dat ik bij FIRM zat en dat metalfreack mijn vv had. dat is het laatste wat ik zou willen wat er met mijn dorpen gebeurt. hopelijk zorg jij er beter voor. als het je interesseert mag je ze hebben

Groundus op 05.08. om 16:15 uur
uhm, ik heb al een zwaar edel tekort (A)

fanvangrover op 05.08. om 16:17 uur
ah, ok. dan ga ik gewoon mijn account wissen

Groundus op 05.08. om 16:19 uur
mss wil Michael hem? =)
of mss iemand van CdM?

Groundus op 05.08. om 16:28 uur
geef je VV maar, ik doe er wel wat mee =)

fanvangrover op 06.08. om 10:24 uur
yo groundus.....
ben nooit van plan geweest van te stoppen....
het komt alleen maar door mijn vv....
mvg,

Groundus op 06.08. om 10:26 uur
dan ga je daar gezellig fun hebben? je Kan FIRM daar goed kloten =)

fanvangrover op 06.08. om 10:31 uur
idd...ben al in hun stam geweest en al uit hahahaha

zoals je ziet wou hij eigenlijk zijn account wissen.
Dus komt FIRM nog goed weg.
 

DeletedUser

Guest
mooi dat je vuile plannetje is mislukt, en jullie nu lekker op je bek gaan,

zwaar edeltekort????? slecht beleid dus..... ik zal je wel wat tips geven via pm
 

DeletedUser

Guest
Mooie mededeling groundus ik heb hem ook gelezen ja

En ik ben jullie er erg dankbaar voor ;)

Side 1: FIRM

Side 2: Exodus

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 294
Kant 2: 10
Verschil: 284

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 94
Kant 2: 0
Verschil: 94

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 2,614,293
Kant 2: 64,608
Verschil: 2,549,685

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 937,532
Kant 2: 0
Verschil: 937,532

image.php




overigens vind ik dit wel mooie stats :D:D
 

DeletedUser1380

Guest
Wedden dat ik hetzelfde kan doen, maar dan op men eentje?

Ergo, niets om over te braggen. :p
 

DeletedUser1380

Guest
Nee dat kun je niet.

Simpel weg omdat je er lang niet genoeg edels voor hebt :D

Voor hoeveel wil je wedden?

*edit*

Nuja, fanvangrover moest maar beter zijn sharers kiezen I guess.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor hoeveel wil je wedden?

*edit*

Nuja, fanvangrover moest maar beter zijn sharers kiezen I guess.

Je hebt momenteel 418 dorpjes. Je groei is geleidelijk omhoog. Je hebt echt geen 100 edels klaar staan om zoveel dorpjes te pakken in 3 dagen tijd.

Er staat wel van laatste week maar het is allemaal gebeurt op Zondag + maandag + Dinsdag.

Dus ga nouw geen grote bek hebben van hoeveel wil je wedden. Je weet zelf net zo goed als ik dat het je niet zal lukken.

Whooe :p

Firm heeft een loopjongetje genaamd: B0rg :p

Jaloers ??

Ik durf te wedden dat jij niet zo'n groot loop jongetje hebt.
 

DeletedUser

Guest
ik zou borg idd niet een loopjongentje willen noemen, ok ze hebben een probleem in de onderste regio, met de oud djv leden , die blijven verliezen aan CDM, maar het gebied grenzend aan Firm gebied, heeft zich in het verleden een zeer waardig, en gevaarlijk tegenstander getoond, dat weet exodus heel goed,
 

DeletedUser

Guest
Het punt dat ik met mijn PM wil benadrukken, de dorpen waren sowieso bij FIRM of B0rg terecht gekomen aangezien ik en Michael hem niet hoefde, en hij voor de rest alleen bij FIRM lag.
 

DeletedUser

Guest
Het punt dat ik met mijn PM wil benadrukken, de dorpen waren sowieso bij FIRM of B0rg terecht gekomen aangezien ik en Michael hem niet hoefde, en hij voor de rest alleen bij FIRM lag.

voor mdg was het overigens wel een sterke uitbreiding geweest aan de grens van Firm toch.... aangezien ie daar nog een klein clustertje heeft...
 

DeletedUser1380

Guest
Je hebt momenteel 418 dorpjes. Je groei is geleidelijk omhoog. Je hebt echt geen 100 edels klaar staan om zoveel dorpjes te pakken in 3 dagen tijd.

Er staat wel van laatste week maar het is allemaal gebeurt op Zondag + maandag + Dinsdag.

Dus ga nouw geen grote bek hebben van hoeveel wil je wedden. Je weet zelf net zo goed als ik dat het je niet zal lukken.

Again, voor hoeveel wil je wedden?

Je geeft weer aan dat je maar weinig snapt met het spel. Betekent niet dat ik 418 dorpen heb, dat ik niet veel edels kan hebben he. Paar hersencellen gebruiken en twstats checken kan je afleiden dat ik wel over zo'n aantal kan beschikken.
 

DeletedUser

Guest
Again, voor hoeveel wil je wedden?

Je geeft weer aan dat je maar weinig snapt met het spel. Betekent niet dat ik 418 dorpen heb, dat ik niet veel edels kan hebben he. Paar hersencellen gebruiken en twstats checken kan je afleiden dat ik wel over zo'n aantal kan beschikken.


Veel suc6 met je 100 edels.

Die je wss neit eens hebt maar ga je gang lieg maar verder schijnt een hobby te zijn van CDM leden :eek:


Waarbij er een speler was die tegen Fanvangrover aan ligt met iets van 100 edels en die kon er in deze tijd ook nog maar 20 pakken.

Maar ga maar door met je opschepperij en je leugens dat jij veel beter kent en dat jij dat wel zouw kunnen.
 

DeletedUser14450

Guest
Veel suc6 met je 100 edels.

Die je wss neit eens hebt maar ga je gang lieg maar verder schijnt een hobby te zijn van CDM leden :eek:


Waarbij er een speler was die tegen Fanvangrover aan ligt met iets van 100 edels en die kon er in deze tijd ook nog maar 20 pakken.

Maar ga maar door met je opschepperij en je leugens dat jij veel beter kent en dat jij dat wel zouw kunnen.

hij heeft er 100 believe me
 

DeletedUser

Guest
vexx je zit in cdm :p die liegen wat ze barsten volgens king, dus jou gelooft ie niet ^^;;
 

DeletedUser

Guest
Veel suc6 met je 100 edels.

Die je wss neit eens hebt maar ga je gang lieg maar verder schijnt een hobby te zijn van CDM leden :eek:


Waarbij er een speler was die tegen Fanvangrover aan ligt met iets van 100 edels en die kon er in deze tijd ook nog maar 20 pakken.

Maar ga maar door met je opschepperij en je leugens dat jij veel beter kent en dat jij dat wel zouw kunnen.

Zucht. Gelukkig dat King er is, die altijd precies alles afweet van diplomatie van andere stammen waar hij geen fuck mee te maken heeft, en zelfs beter weer dan spelers zelf hoeveel edels ze beschikbaar hebben :rolleyes:

Wat zou de wereld toch zonder hem zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan