Sweet & TfC. VS ~H~

DeletedUser

Guest
Twee spelers van ~H~ zijn ons komen versterken, denk dat de oorlog inmiddels niet veel serieus meer kan zijn. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Twee spelers van ~H~ zijn ons komen versterken, denk dat de oorlog inmiddels niet veel serieus meer kan zijn. :eek:

Betekend dit dat er een samenwerking is of komt tussen ~H~ of eigenlijk ex H want die stam is (zoals vele zeggen) ten dode opgeschreven. Komen er meer spelers over, of hebben die nieuwe spelers PBG's met andere H leden?

Komt hier nog een verassings element uit?



:D
 

DeletedUser58227

Guest
Betekend dit dat er een samenwerking is of komt tussen ~H~ of eigenlijk ex H want die stam is (zoals vele zeggen) ten dode opgeschreven. Komen er meer spelers over, of hebben die nieuwe spelers PBG's met andere H leden?

Komt hier nog een verassings element uit?



:D

De wereld zit vol verassingen.
De toekomst zal het wijzen ;)
 

DeletedUser38776

Guest
Een oorlog moet verklaard zijn voor het een oorlog is... ;)


1. Ik heb stats gepost die het tegendeel bewijzen.
2. Het heeft wel een meerwaarde, namelijk dat ook stammen die minder op het AF actief zijn de oorlog officieel verklaren...
3. Dus?
4. Hij zegt van mij mag het op slot, niet dat hij het bepaalt..
5. Dat klopt niet, ~H~ is al gevallen voordat jullie de oorlog verklaarde, ik wist in ieder geval al voor de oorlogsverklaring van Sweet dat Henkybanky ging stoppen en dat daarmee het einde van ~H~ ergens deze dagen ook zou komen, dat lag al vast, ligt eraan hoe snel de rest een nieuwe stam vindt en of ze er een vinden, niet aan jullie prestaties.


Ik vind van wel, maar dat terzijde, je co-speler of wat dan ook, die zei dat het enkel voor de stats is en dat jullie het daarom normaal ook nooit doen, mijn antwoord daarop was de vraag: "Want jullie hebben op dit na nog andere serieuze stamacties gedaan de afgelopen tijd? :rolleyes:"

Als je hem dan beantwoord met wat ik hierboven geciteerd heb, dan kan ik daaruit dus begrijpen dat het niet het geval is en dat je co-speler dus loopt te liegen met z'n normaal doen wij dat nooit, aangezien jullie normaal ook geen serieuze stamacties hebben en dus ook geen oorlogen voeren. Boem. Weer een punt voor Ashie.

Daarnaast, als je als stam ook iets anders wilt doen dan internen, dan moet je in dit stadium dus ook serieuze stamacties doen om als stam te fungeren, moet dus zeggen, het moet er niet altijd zijn, in jullie geval niet, want jullie internen blijkbaar veel liever, maar voor de andere stammen, die niet alleen maar willen internen is het inderdaad nodig, ik hoop dat ik je vraag hiermee heb beantwoord...

jij trekt een feit op iets waarop ik helemaal niet heb geantwoord dus daaruit kan jij geen conclusie trekken.
 

DeletedUser

Guest
jij trekt een feit op iets waarop ik helemaal niet heb geantwoord dus daaruit kan jij geen conclusie trekken.

Lol, deed je wel. Ik stelde een vraag, jij reageerde daarop.
De definitie van antwoorden is reageren op een vraag. XD

Trouwens nog zo'n grappig iets, is het feit dat jullie tussen kerst en nieuwjaar nog spelers van ~H~ hebben gevraagd te joinen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben binnenkort ook weg.
Het heeft geen enkele zin om tegen TfC. te strijden in me eentje uiteindelijk zal ik de strijd toch verliezen.
~H~ was eigenlijk al dood voor de oorlog begon alleen de top 7 van dat moment speelde nog maarja als je activiteit omlaag gaat etc. is het gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
niemand kan tegen mij op :p

wem spijtig had graag spannender oorlog gekregen:cool:
 

DeletedUser1527

Guest
Twee spelers van ~H~ zijn ons komen versterken, denk dat de oorlog inmiddels niet veel serieus meer kan zijn. :eek:

Versterken ?.

Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Zoals je al is doorgegeven zullen we verder blijven aanvallen op deze spelers, het zijn vluchters en niet meer dan dat.

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Het gaat jullie alleen om hoog op de ranglijst te staan.
 

DeletedUser

Guest
Versterken ?.

Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Zoals je al is doorgegeven zullen we verder blijven aanvallen op deze spelers, het zijn vluchters en niet meer dan dat.

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Het gaat jullie alleen om hoog op de ranglijst te staan.

Shit jullie kunnen echt op ons forum zo te lezen!!!!
 

DeletedUser

Guest
Versterken ?.

Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Zoals je al is doorgegeven zullen we verder blijven aanvallen op deze spelers, het zijn vluchters en niet meer dan dat.

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Het gaat jullie alleen om hoog op de ranglijst te staan.

dat getuigt alleen maar dat de plague leiding over een groter tactisch inzicht beschikt dan de sweet leiding, wat mij overigens ook niks verbaast.
Hoor ik hier btw nou ook een verkapte oorlogsverklaring?
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor ook een oorlogsverklaring.
Maak daar maar een topic over

Ash@ ik vroeg je wat
 

DeletedUser

Guest
Versterken ?.

Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Zoals je al is doorgegeven zullen we verder blijven aanvallen op deze spelers, het zijn vluchters en niet meer dan dat.

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Het gaat jullie alleen om hoog op de ranglijst te staan.

Ja, ik kan zo een PM erbij pakken waarin je vraagt of DreadKing wilt joinen hoor, enkel had je wat rare voorwaarden, bijv. dat hij zou zorgen dat er genoeg te internen was voor Sweet, niet? :rolleyes:
Van mij mag je doorgaan met aanvallen hoor, maar zeg maar niet dat het me al is doorgegeven?
Bij Sweet was die welkom hoor, zal even de PM opvragen.

Betekend dit dat er een samenwerking is of komt tussen ~H~ of eigenlijk ex H want die stam is (zoals vele zeggen) ten dode opgeschreven. Komen er meer spelers over, of hebben die nieuwe spelers PBG's met andere H leden?

Komt hier nog een verassings element uit?



:D

Zou zomaar kunnen. XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan