Project 5th of November

DeletedUser40358

Guest
dit is nu hetzelfde verhaal als toen maori. spelers de grote /dome aanviel.

wat gebeurde er toen achter ons rug........?

sick. viel massaaaaal maori. binnen.

nu maak je hetzelfde mee als toen ons spelers dit meemaakte.

alleen de maori. spelers bleven heel netjes,zoals het hoort.

samen bij het nachtvuur hebben deze de nachtpijp gerookt en de ellende in de wind geblazen :)
 

DeletedUser52174

Guest
dit is nu hetzelfde verhaal als toen maori. spelers de grote /dome aanviel.

wat gebeurde er toen achter ons rug........?

sick. viel massaaaaal maori. binnen.

nu maak je hetzelfde mee als toen ons spelers dit meemaakte.

alleen de maori. spelers bleven heel netjes,zoals het hoort.

samen bij het nachtvuur hebben deze de nachtpijp gerookt en de ellende in de wind geblazen :)

Achter je rug binnenvallen?
Dan mis jij toch een stukje inzicht, als je dat niet aan zag komen:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Duidelijk geen hoog niveau lol :p

misschien moet jij ook 2 keer nadenken voordat je reageert, op het moment zit ik nog in 4 VWO waardoor ik sowieso nog geen universiteit kan doen.

verder over het verzinnen, daar ben ik achter :cool:
70% verzint een smoes als ze worden aangevallen om ze de vv door te kunnen geven en zelf niks te hoeven doen, slechts 30% doet het meeste werk zelf.
 

DeletedUser52174

Guest
misschien moet jij ook 2 keer nadenken voordat je reageert, op het moment zit ik nog in 4 VWO waardoor ik sowieso nog geen universiteit kan doen.

verder over het verzinnen, daar ben ik achter :cool:
70% verzint een smoes als ze worden aangevallen om ze de vv door te kunnen geven en zelf niks te hoeven doen, slechts 30% doet het meeste werk zelf.

nouja, gezien dit spel voor 80% (eigen schatting, dus kan afwijkend zijn) bestaat uit scholieren en studenten, vind ik et niet raar dat niet iedereen nolife kan gaan deffen..
 

DeletedUser

Guest
misschien moet jij ook 2 keer nadenken voordat je reageert, op het moment zit ik nog in 4 VWO waardoor ik sowieso nog geen universiteit kan doen.

verder over het verzinnen, daar ben ik achter :cool:
70% verzint een smoes als ze worden aangevallen om ze de vv door te kunnen geven en zelf niks te hoeven doen, slechts 30% doet het meeste werk zelf.

Rustig an Tthhss we willen Evi niet van lafheid beschuldigen. Hij had graag gedeft als hij had gekunt dat weet ik zeker.

Het gaat er hier om of die 2 Naps nu werkelijk zijn afgesloten ja dan nee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rustig an Thijs we willen Evi niet van lafheid beschuldigen. Hij had graag gedeft als hij had gekunt dat weet ik zeker.

Het gaat er hier om of die 2 Naps nu werkelijk zijn afgesloten ja dan nee.

Dat van die NAP's is ook gezeur, Het gebeurt zovaak, er zijn hier op het W20 forum veels teveel jankerds! Je wordt aangevallen, JA je had met 2 van hun een NAP maar als zie het zo: Als zij zich er niet meer aan hoduen hoef jij je er ook niet aan te houden.

En voor de mensne die het toch moeten zeggen, zeg het dan 1x, dan hebben we ook wel door dat je je genaaid voelt.
 

DeletedUser57683

Guest
misschien moet jij ook 2 keer nadenken voordat je reageert, op het moment zit ik nog in 4 VWO waardoor ik sowieso nog geen universiteit kan doen.

verder over het verzinnen, daar ben ik achter :cool:
70% verzint een smoes als ze worden aangevallen om ze de vv door te kunnen geven en zelf niks te hoeven doen, slechts 30% doet het meeste werk zelf.

Misschien moet jij 5x nadenken voordat je je post gaat plaatsen.
Als een speler een lange periode onder vuur ligt, kun je niet zonder VV.
Aangezien Evi al een mooi ODD'tje heeft kunnen scoren waarbij hij grotendeels zelf op het acc heeft gezeten is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat hij op een bepaalde dag weer een inhaalslag moet doen met zijn opleiding.
Om hem dan op deze manier op het AF voor een lafaard te gaan uitmaken, zegt in mijn ogen meer over jou als speler, dan over Evi.
Als je het AF een beetje volgd en de stats bekijkt, zie je dat Evi zich goed heeft verweerd tegen een massa.
En ja als er dan spelers mee gaan doen waarvan hij dacht dat een PBG in hield dat je mekaar met rust zou laten, tja dan is het logisch dat er een paar dorpen van eigenaar gaan veranderen he?
 

DeletedUser40358

Guest
evi til heeft goed gespeelt.
als je zoveel aanvallen kunt overleven ben je goed bezig,
en dan ook nog een zwakke uitkiezen waardoor je in punten gelijk wilt blijven was er een goede inzet.

echter vindt ik de vv er wat slechter maar deze moet op een ander account spelen waar alles leeg is.
leuk dat er nog spelers zijn die hem wilde ondersteunen,wel meer dan 100 uur lopen.

dan staat de achter deur open,daar waar niet gevochten werdt,
daar waar de def. naar het front geplaatst moest worden.

als er daar dan een aanval op komt = evi til niet meer te houden.
dit kan ieder speler gebeuren.
evi til ligt compleet ingesloten zoals de stam STNO!

ik wens je het besten met je studie toe RL gaat immers voor.
 

DeletedUser24056

Guest
Inglorious Basterds hou jij je mond eens even heel snel dicht, je bent een schande voor The V.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier ook maar eens reageren. Als eerst vind ik het zeer jammer als ik door de leiding van The V. Een paar weken geleden word van vies spel. Hier zal ik niet over doorgaan, maar goed. Toen werd er als ik me niet vergis gezegt dat The V. Absoluut niet zal backstabben, met vies vuil spelen etc. Dan word er nu jammer genoeg toch gebackstabbed vanuit the v waar de leiding blijkbaar van wist, dezelfde leiding die mij had beschuldigd en dingen had gezegd, de backstab die ik hier bedoel is het aanvallen vanuit Merveille1 en Boss Iron. Er was wel degelijk een Nap tussen deze spelers en evi til. Er word gezegd dat deze niet officieel was, maar ook een onofficiele nap verbreken is naart mijn mening backstabben. Ik wil niet heel the v beschuldigen, het was een mooie actie, maar ik vind het echt heel erg jammer dat de leiding van the v nu zo reageert. Ik heb altijd zeer veel respect gehad voor the v en met name voor de leiding. Dit respect is zeer gedaald en eigenlijk naar 0 gegaan. Ik baal hier echt van. Met de leiding van the v bedoel ik eigenlijk een leider, maar ik ga geen namen noemen. Maar ik vind dit echt zeer jammer, zo jammer dat het eigenlijk niet te bewoorden valt.

maar para is even schuld

Volgens mij mis ik wat? Zou je dit misschien verder toe kunnen lichten, want eerlijk gezegd vind ik dit nergens op slaan, ik kan me niks bedenken.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij hadden we dat al uitgepraat niet? Je weet hoe ik erover denk en ik weet hoe jij en je stamleiders erover denken. Ik heb toegegeven dat het fout was, heb mijn excuses erover aangeboden, maar ik ben niet van mening dat het echt backstabben is. In ieder geval van een heel ander niveau. Het gaat me vooral om waarover ik met je stamleider heb gepraat.
 

DeletedUser52174

Guest
evi til heeft goed gespeelt.
als je zoveel aanvallen kunt overleven ben je goed bezig,
en dan ook nog een zwakke uitkiezen waardoor je in punten gelijk wilt blijven was er een goede inzet.

echter vindt ik de vv er wat slechter maar deze moet op een ander account spelen waar alles leeg is.
leuk dat er nog spelers zijn die hem wilde ondersteunen,wel meer dan 100 uur lopen.

dan staat de achter deur open,daar waar niet gevochten werdt,
daar waar de def. naar het front geplaatst moest worden.

als er daar dan een aanval op komt = evi til niet meer te houden.
dit kan ieder speler gebeuren.
evi til ligt compleet ingesloten zoals de stam STNO!

ik wens je het besten met je studie toe RL gaat immers voor.

Klopt, ik heb een kort tijdje vv gedraaid van Evi, maar dat ging niet helemaal goed.. Toen ik inlogde kwamen er direct binnen enkele seconden aanvallen, dus ik moest direct gaan dodgen. Daarna kwamen er binnen 30 minuten edels aan, het is gewoon heel erg moeilijk om een account dat je nog nooit gezien hebt, te gaan deffen tegen zulke korte looptijden. Die nacht zijn er 7 dorpen verloren en dat is deels mijn schuld. Dat durf ik best toe te geven, en Plaag heeft gelijk dat de vv (ik) het slecht heeft gedaan die nacht.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, ik heb een kort tijdje vv gedraaid van Evi, maar dat ging niet helemaal goed.. Toen ik inlogde kwamen er direct binnen enkele seconden aanvallen, dus ik moest direct gaan dodgen. Daarna kwamen er binnen 30 minuten edels aan, het is gewoon heel erg moeilijk om een account dat je nog nooit gezien hebt, te gaan deffen tegen zulke korte looptijden. Die nacht zijn er 7 dorpen verloren en dat is deels mijn schuld. Dat durf ik best toe te geven, en Plaag heeft gelijk dat de vv (ik) het slecht heeft gedaan die nacht.

ik zat der ook ff op hoor, maar idd.. je komt op het account en binnen 10 minuten arriveren en 5 treintjes =/
Aangezien de deff overal en nergens staat wordt dat dus heel moeilijk
 

DeletedUser52174

Guest
ik zat der ook ff op hoor, maar idd.. je komt op het account en binnen 10 minuten arriveren en 5 treintjes =/
Aangezien de deff overal en nergens staat wordt dat dus heel moeilijk

Jup, jij weet waar ik het over heb :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben allesinds iedereen dankbaar die geprobeert heeft het account te redden. Waren jullie er niet geweest was er waarschijnlijk NOG meer verloren gegaan.
 

DeletedUser

Guest
hmmm, 3 stammen tegen 1, waarvan er 1 niet eens een afspraak met de andere 2 had. Het lijkt erop dat Para? niet erg geliefd is dus.

Niet erg geliefd of de buurt is bang en wil ze liever kwijt
 
Bovenaan