Dei vs. BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
je gaat mij niet wijsmaken dat die massa die op BB gelanceerd was geen kritieke punten boven haalde, we hebben in enkele weken geloof ik een 200-300+ dorpen van BB overgenomen, dat zal vast wel een steek gegeven hebben..

Tuurlijk is het niet leuk, maar nog minder leuk is om je stam (waar je zo hard voor hebt gewerkt) op te zeggen.
Achteraf gekeken zijn er gewoon wat dubieuze zaken gebeurd in BB waarvan ik nu zoiets hebt: hmmm wat is daar precies gebeurd.

Maar goed, this is it... Er zijn div nieuwe stammen, en er is een hoop naar PSY.

Bij deze wil ik PSY ook nog even bedanken (en dan bedoel ik voornamelijk mijn grote Feyenoord vriend Joost) voor het steunen en het openstellen van zijn stam van ex members van BB.
Een waardige en zeer gerespecteerde stap van hun uit.
 

DeletedUser23694

Guest
Ik denk dat er sowieso nog wel meer oorzaken waren, maar ben benieuwd hoe ze zich gaan herpakken en hoe Dei daarop gaat anticiperen.
 

DeletedUser23694

Guest
Fey'tje, betrouwbaarheid en waarheid, zijn 2 woorden die niet helemaal met jou samengaan, heeft in het verleden gebleken. Dus die conclusie is niet zo heel moeilijk te maken. ;)
 

DeletedUser46371

Guest
Ik denk dat er sowieso nog wel meer oorzaken waren, maar ben benieuwd hoe ze zich gaan herpakken en hoe Dei daarop gaat anticiperen.

Nog meer oorzaken? Aan wat voor zaken denk je dan?



---

Eerst vragen naar de oorzaak en dan gaan klagen over betrouwbaarheid en waarheden... :rolleyes:

Moon zegt hoe ze over iets denk en jij vraagt wat dat is, dan moet je niet gelijk zeuren dat ze aan het klagen is :)
 

DeletedUser

Guest
Fey'tje, betrouwbaarheid en waarheid, zijn 2 woorden die niet helemaal met jou samengaan, heeft in het verleden gebleken. Dus die conclusie is niet zo heel moeilijk te maken. ;)


Nou Moontje het is helemaal zoals Remco het zegt hoor:)
Niets meer en niets minder.
Misschien voor jouw moeilijk te geloven, maar er zal niet meer van gemaakt kunnen worden in de toekomst.
En we gaan gezellig verder met deze club mensen:)

Ineke/Watereyes
 

DeletedUser46371

Guest
Nou Moontje het is helemaal zoals Remco het zegt hoor:)
Niets meer en niets minder.
Misschien voor jouw moeilijk te geloven, maar er zal niet meer van gemaakt kunnen worden in de toekomst.
En we gaan gezellig verder met deze club mensen:)

Ineke/Watereyes

Moon heeft in haar post ook wel voor een deel gelijk hoor.
 

DeletedUser

Guest
In grote lijnen klopt je verhaal wel, alleen over de duistere zaak niet. Echt niemand neemt mij of andere iets kwalijk over deze zaak, alles wat er verteld werd door Ruben wisten de meeste al. En de andere interesseerd zich t geen zak, ze weten precies waarom t is gebeurd.
Ze vinden het schitterend dat Ruben exit is van zijn gekregen account en vinden het prachtig dat ie opgerot is. De enige die gezichtsverlies heeft geleden is Meneer Ruben zelf. Ik bedoel t is te lachwekkend voor woorden jezelf zo voor schut te zetten, hij vond het best om QQ op delete te zetten wegens zijn haat naar haar maar miepen over B3 wegens zijn ineens gekregen gevoel haha.. Maar ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken, ben die terugkomende discussie's beetje zat.

Verder de massa ben ik niet echt van onder de indruk geraakt, dat heeft niks afgedaan aan de zaak. Staat los van de val, ik bedoel er worden wel meer massa's op ons gelanceerd.

Laatste punt, niemand kwam vast te liggen, elk account heeft een doorgang. Maanden van tevoren wordt bepaald wie waar heen gaat en daarvoor nodig heeft.

Ik hoop dat dit genoeg is om duidelijkheid te scheppen over BB. Heb eerlijk antwoord gegeven omdat ik vind dat ik als vertegenwoordiger vanaf het begin tot het eind als leider van BB dit moet doen.

Bb bestaat nu uit div stukjes, niemand heeft ruzie met elkaar. Ook niet met de gesolliciteerde vrienden die graag naar DEI wilde.

Ciao

Flikker toch op man met je "gekregen account"
ik heb mijn eerste mils zelf moeten halen, heb er zelf voor moeten knokken ze te krijgen. Jij daarentegen haalde gewoon je stam over hun dorpjes aan jou te schenken. Jij hebt je account eerder gekregen dan ik maat, Ik heb mijn belangrijkste ptn (eerste mils) zelf moeten veroveren.
En dat jij nu oooh zo pro bent, Bullshit.
Massa van Revo op het Feyerem account en dennis was een weekendje weg, meteen liepen de verliezen hoog op, en wie kreeg meteen de VV toegesmeten? Yep mijn lieve co essie.

Om duidelijk te maken: Jouw belangrijkste eerste mils zijn verkegen dmv internen.

en heel BB blij dat ik toedelz ben? Ken dr nog wel een paar die dat niet zijn schat ;)

trouwens, het die "duistere zaak", wat dacht je hier van: Mijn idee was niet het te laten weten aan BB, maar het te laten weten aan de rest, aan de lui die er het recht op hadden.

Als je alleen maar gefaalde propoganda kan versprijden, ga dan even buitenspelen wil je?
 

DeletedUser48584

Guest
Veel woorden zal ik er niet aan vuil maken, dit is ook mijn allerlaatste post hier.

Iedereen heeft gelijk en iedereen zit ook de handel behoorlijk te verdraaien.
En nee, van mij zal de waarheid niet komen.

Vanaf deze kant excuus aan B3, wist te laat van deze actie en was het er zeker niet mee eens.

En wat jullie er verder van denken zal me eerlijk gezegd de reet roesten. Ben dr klaar mee. TW was een leuk tijdverdrijf en voordat ik het verschil tussen TW en RL niet meer ga zien is het tijd om de stekker eruit te trekken.

Ik sta al 4 dagen op delete. Dus nog een dag volgens mijn berekening en de handel is volledig barbaar.
Wie volgt ?


ingame ben ik niet meer te spreken , maar je kan een PM achterlaten in dit forum. Als ik echt niks te doen heb zal ik die nog wel eens lezen en eventueel beantwoorden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21830

Guest
@bobthebuilder
Zonde dat je stopt. Tsja, wat kan er ik meer op zeggen. Gelukkig heb je voor RL gekozen en ik wens je veel plezier en lol.
 

DeletedUser

Guest
Veel woorden zal ik er niet aan vuil maken, dit is ook mijn allerlaatste post hier.

Iedereen heeft gelijk en iedereen zit ook de handel behoorlijk te verdraaien.
En nee, van mij zal de waarheid niet komen.

Vanaf deze kant excuus aan B3, wist te laat van deze actie en was het er zeker niet mee eens.

En wat jullie er verder van denken zal me eerlijk gezegd de reet roesten. Ben dr klaar mee. TW was een leuk tijdverdrijf en voordat ik het verschil tussen TW en RL niet meer ga zien is het tijd om de stekker eruit te trekken.

Ik sta al 4 dagen op delete. Dus nog een dag volgens mijn berekening en de handel is volledig barbaar.
Wie volgt ?

Bob neeeee :(
Kan je niet nog even wachten en mijn PM nog even lezen? (A)
Kunnen we eindelijk dat doen waar jij al tijden zin in had :D

maar voor als je wel stopt..
Het was geweldig om samen met jou gespeeld te mogen hebben, we hebben enorm veel lol samen gehad en die jaren zullen moeilijk te vergeten zijn... Geweldige jaren waren het namelijk zeker (tot de laatste paar weken :/)
Ik wil je op zen minst het allerbeste wensen, Veel geluk nog in RL..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kan iemand mij vertellen wat er gebeurt is met BB? waarom ik een nieuwe stam heb, en waarom ik zoveel dorpen kwijt ben??
 

DeletedUser

Guest
Oooh, dingen zijn niet zo lekker gegaan binnen BB :)
Verwijderde forum posts etc, toen ik aangaf men acc op del te zetten hebben ze snel essie gebeld om mij er af te flikkeren dus tja. Daarna ben ik dus (nogal logish) anti BB geworden =]
Daarna wat interne problemen mensen die inactief waren, solli's die bij Dei waren neer gegooid en andere vrijvingen. Paar lui dr uit gestapt en een paar lui op BB.

in andere woorden: BB is dood ;)

Je dorpen ben je kwijt wegens slechte VV's en geen bereidwilligheid om de VV's te doen.
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mij vertellen wat er gebeurt is met BB? waarom ik een nieuwe stam heb, en waarom ik zoveel dorpen kwijt ben??

Misschien had je vaker online moeten komen, dan had je de ontwikkelingen beter kunnen volgen ;)

Het kan natuurlijk zijn dat je een geldende reden had om niet online te komen, maar dan is het des te zuurder dat je terug komt en je merkt dat je veel dorpen bent kwijt geraakt door een slechte VV :(
 

DeletedUser

Guest
vind dit eigenlijk nog de grootste naaistreek naar anoniem toe
slecht ge'vvd en BB valt en hij weet nergens van:s
mensen vergeten soms dat er bakken vol tijd en PA in een acc zitten :s
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan