Dei vs. BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En over een jaar is het weer 2 stammen bij jullie en zijn wij misschien weer 1 groot blok. Zo blijft het balletje rollen. Beide hebben we op vele momenten onze stam niet in de hand gehad, topte we met inactiviteit, alleen wij waren zo slim om niet weer door deze fase te prikken maar gewoon een nieuwe start maken. Niet dat jullie dat ook moeten doen, echter paste deze keuze het best bij ons.

Of DEI ook echt beter is? ik ga meer op de groep leden af dan de stam momenteel en ik denk dat qua ervaring yakyak wel hoger ligt dan DEI. Dei is uiteraard wat oud toppers als David verloren, daarnaast het groepje van eaton. en ook hoe moeilijk ik het uit me mond krijg, ik denk dat moontje, eaton, netmastah, mich <3 toch het ideale groepje was en qua ervaring vele malen hoger. Ik zeg niet dat er niet meer ervaring bij jullie zit, maar qua oud strijders zijn jullie wel aardig gezakt.

De enige waar ik nog wat begrip voor op kan tonen is Jorik en ons beertje. Die zeiken niet maar gaan gewoon door;)

BTW, slimme zet om die praatpaal uit jullie stam te gooien, denk even iets verder dan je neus lang is en je weet wie ik bedoel.

Ton

dank je :eek:
 

DeletedUser44159

Guest
Zucht.. Toen der tijd was eaton. binnen inf aan het recruteren. Zo wou hij Levi van het roi2 account ook binnen slepen, alleen moest Levi persee het account op de delete zetten:) Heb de gesprekken zelf gelezen. Helaas haakte ze af, anders was original sneller weg geweest;)

Heb trouwens de support nog liggen hier van b3;) lach me rot als ik hem na lees.

TOn

Waar sommige mensen kunnen om lachen hé, hoop dat het bij u eigen acc nooit gebeurt;)
 

DeletedUser23694

Guest
Ik zie nochtans ook geen enkel niveau in jouw posts hoor... En in-game al helemaal niet gezien je grijs bent :eek:

Ik heb altijd gedacht dat lezen 1 van jouw sterkere punten was, maar nu stel je mij toch teleur. :(

Edit:
Zucht.. Toen der tijd was eaton. binnen inf aan het recruteren. Zo wou hij Levi van het roi2 account ook binnen slepen, alleen moest Levi persee het account op de delete zetten:) Heb de gesprekken zelf gelezen. Helaas haakte ze af, anders was original sneller weg geweest;)

Heb trouwens de support nog liggen hier van b3;) lach me rot als ik hem na lees.

TOn

En hoe kom jij aan die support? Ga je nu ook toegeven dat jullie Levi op Original wilden plaatsen, om die ook op een makkelijke manier uit te schakelen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd gedacht dat lezen voor jou 1 van jouw sterkere punten was, maar nu stel je mij toch teleur. :(

Ik heb bij jou nooit sterke punten gezien, tenzij je 'mensen op hun zenuwen werken' wil meetellen. :)
 

DeletedUser

Guest
Zucht... ik ga gewoon zwijgen want het zijn steeds dezelfde spelers die graag met modder spelen en ik laat me weer meeslepen.
Sorry, no dice.
 

DeletedUser44159

Guest
Zucht... ik ga gewoon zwijgen want het zijn steeds dezelfde spelers die graag met modder spelen en ik laat me weer meeslepen.
Sorry, no dice.

Je probeert ook over zaken te spreken waar je weinig vanaf weet heb jezelf al aangehaald in één van je vorige posts.
 

DeletedUser

Guest
Je blijft een kleuter Ruben, wtf ben je mee bezig?
Sorry dat ik het zeg, maar je begint aardig de vormen en teksten van Moon over te nemen. 1x kritiek en je gaat rare dingen doen, je plannetje mislukt en dus maar blijven janken hiero dat je ow zo zielig bent en dat de rest van BB eikels zijn.
Anti-BB geworden doordat je plannetje mislukt is, ook zoiets! Word dan maar anti-Benny want dat belletje heb ik gepleegd.

Al het werk van jaren weggooien door een discussie van niks. Remco vertelde je gewoon de waarheid! Je was lui, deed niks en behalve dat je zo nu en dan een edel op pad stuurde ging je lopen mekkeren...

Je stond hoog op het lijstje van velen in BB, gewoon omdat je een grappig mannetje bent. Je zo verlagen is gewoon triest. Ik heb het al eerder gezegd: je had een "ruzie" met Remco, dat geeft je een reden om nog zo'n 10 tot 15 mensen te naaien door Miszy op bb te zetten?

Triest!

Commentaar kan ik tegen, gaat alleen om de manier waarop.
En ik zou in normale gevallen vrij zijn geweest te doen wat ik wou, essie wat quit weet je nog.

En als dat idd zo is, dan is het mooi dat jij ook weg gaat van TW.

je antwoord is nogal laag, leuk met je samen gespeeld te hebben en vaarwel dan maar weer :)
en 10-15 mensen naaien door miszy op BB? Niet echt ;)

en het is dan ook wel lachen hoe lang je dan dat masker op hebt kunnen houden, had mij gewoon alles rechtstreeks verteld mhm? Zou veel makkelijker zijn.
En die ruzie van BB was gewoon heel simpel, als zon figuur mijn leider moet spelen ben ik weg ja.
 

DeletedUser

Guest
Moest goed woordje doen voor dat je me op at op w14;) zelfde geld voor Mich, nee grapje ^^ meende het wel;)

Ton

Hah Faler:eek:

Hoe gaat het met de heer bij nacht?
Waar je vluchte voor de mass? En nog terug solliciteren bij nilva ook.

Misschien maar eens stoppen met tw aangezien je er niks van bakt?;)
 

DeletedUser23694

Guest
Nog iets spannends gebeurd op w14. Dei zijn jullie lekker barbaren aan het beuqen? Welke stammen zijn er nu allemaal uit de massastam Barbie gevloeid? Hoeveel al op barbaar? :D
 

DeletedUser52941

Guest
Nog iets spannends gebeurd op w14. Dei zijn jullie lekker barbaren aan het beuqen? Welke stammen zijn er nu allemaal uit de massastam Barbie gevloeid? Hoeveel al op barbaar? :D

BobTheBuilder is al op barbaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd gedacht dat lezen 1 van jouw sterkere punten was, maar nu stel je mij toch teleur. :(

Edit:


En hoe kom jij aan die support? Ga je nu ook toegeven dat jullie Levi op Original wilden plaatsen, om die ook op een makkelijke manier uit te schakelen?

hoe kom ik aan de support? ik heb zelf de support gedaan, dus die blijft gewoon op je acc staan..
Nee Levi op original was niet meer nodig, acc was toch al verloren wegens slecht def werk.

Ton
 

DeletedUser

Guest
Hah Faler:eek:

Hoe gaat het met de heer bij nacht?
Waar je vluchte voor de mass? En nog terug solliciteren bij nilva ook.

Misschien maar eens stoppen met tw aangezien je er niks van bakt?;)

Solliciteren bij Nilva? nee dat heb ik niet gedaan? dat ik weg ben gegaan heb je inderdaad gelijk in, maar ik heb niet bij de tegenpartij vervolgens gesolliciteerd. Ik heb er een aantal werelden uit geknikkerd, waaronder w16, w8 en w21. Zit eigenlijk alleen nog op w14 en 22.

Ton
 

DeletedUser

Guest
Nog iets spannends gebeurd op w14. Dei zijn jullie lekker barbaren aan het beuqen? Welke stammen zijn er nu allemaal uit de massastam Barbie gevloeid? Hoeveel al op barbaar? :D

Awh gossie. Nog even en je gaat zeggen dat jij en/oof DEI daar verantwoordelijk voor is ;)
Duidelijk en simpel: NOT

Hoop dat jij ook maar ooit in haar buurt komt kwa sterke punten;)
Heeft ze die??
BEhalv grote mond en dat ze zich gedragt als klein kind?? :O
2 accounts op barbaar? Zal wel aan mij liggen

Zucht... ik ga gewoon zwijgen want het zijn steeds dezelfde spelers die graag met modder spelen en ik laat me weer meeslepen.
Sorry, no dice.
De gestopte spelers op w14...
Tja zalk zeggen... Ze houden van een modderbad??:p
 
Reactiescore
974
De gestopte spelers op w14...
Tja zalk zeggen... Ze houden van een modderbad??:p

Ach, deze reactie is niks beter. De één zegt dat, de andere kaatst het terug, etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan