Dei vs. BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23694

Guest
Ik heb nog niet veel over de val van de Barbies gelezen, dus zou hier wel meer info over willen hebben eigenlijk :eek:
 

DeletedUser23694

Guest
Dat denk ik wel, gezien de val nog pril is en er zat ontwikkelingen zullen plaatsvinden de komende dagen.
 

DeletedUser

Guest
Geduld is een schone deugd ;).
Ennuh Sam, is me opgevallend at jij altijd "eindelijk" gebruikt waar het geloof ik "eigenlijk" moet zijn ^^.
 

DeletedUser14549

Guest
Ik heb nog niet veel over de val van de Barbies gelezen, dus zou hier wel meer info over willen hebben eigenlijk :eek:

ik hoop op een leuk, uitgebreid TWW artikel xD *hint* *hint* *hint* :D

Geduld is een schone deugd ;).
Ennuh Sam, is me opgevallend at jij altijd "eindelijk" gebruikt waar het geloof ik "eigenlijk" moet zijn ^^.

lol valt me nu pas op :p
 

DeletedUser

Guest
lol, stil jij is. Je speelde hier toch niet meer?

Wie hij denkt dat hij is boeit niet. Wij denken in ieder geval dat hij een dikke pro is:cool: (met de nadruk op dik:p)

Fout, ik stop nooit op Fey..
Ondanks dat ik het af en toe wat rustiger aan doet.

Ik heb nog niet veel over de val van de Barbies gelezen, dus zou hier wel meer info over willen hebben eigenlijk

Wat wil je weten, jij vraagt ik antwoord..

En echt die 'Barbie' blijven gebruiken

Vic, waar ben jij ineens gebleven? Sergio mist je..
 

DeletedUser43986

Guest
Fout, ik stop nooit op Fey..
Ondanks dat ik het af en toe wat rustiger aan doet.



Wat wil je weten, jij vraagt ik antwoord..



Vic, waar ben jij ineens gebleven? Sergio mist je..

Is Sergio niet gestopt dan?

Zelf heb ik een erg tekort aan tijd gehad..
 

DeletedUser

Guest
Haha, donder op joh knuffelbier. Wie denk je wel niet wie je bent..

een beter persoon dan jij in ieder geval :eek:

Mijn
emoticon-00134-bear.gif
en de lieverd krijgt nu een heerlijk biertje :D

dank je schattie <3:eek:

lol, stil jij is. Je speelde hier toch niet meer?

Wie hij denkt dat hij is boeit niet. Wij denken in ieder geval dat hij een dikke pro is:cool: (met de nadruk op dik:p)

bierbuikjes zijn schattig dude :p
 

DeletedUser51306

Guest
Als ik een illustratie zou moeten maken van het BB Die uiteen gevallen is zou ik bij de volgende conclusies komen;

De stam had op een zekere tijd de wisseling van activiteit naar inactiviteit, Sommige leden dreigden ook vast te liggen. Vervolgens werd er een duistere zaak van BB Op het Algemene Forum geplaatst door een Ex Lid van BB. Tergelijkertijd werd er een massa vanuit Dei gelanceerd op BB. Doormiddel van de vele veliezen werd er een mindere motivatie gecreeerd. Omwille van de leden die zeiden te stoppen & De eerste leavers kwam het tot een ultimatum. Nu zijn er diverse stammen opgericht van de Ex BB'ers. Echter kan ik niet geloven dat deze geen contact meer zouden hebben noch dat meer dan 1/10 Op delete zou gaan.

Is mijn filosofie correct, Of is het anders gelopen? Graag zou ik eens een concreet antwoord zien van BB Dan overal losse fladders te moeten lezen.
 

DeletedUser

Guest
Vertel eens hoe het komt dat BB gevallen is

BB is gevallen omdat ik en Ineke (watereyes) niet meer verder wilden gaan. Wij hebben 2 weken geleden uit DEI te horen gekregen dat er 4 sollies waren. Dit vond ik zeer teleurstellend om te horen, ik heb gezocht naar de leden die dat evt. konden zijn en heb div groepjes geselecteerd die dat evt konden zijn. Maar wie het precies waren wist ik niet.

Verder wist ik dat er info gelekt werd uit BB, wat mij heel erg stoorde. Ook al plan je wat, t ligt bij de tegenstander.. Zowel in deffensief opzichte als in offensief opzichte, het ontmoedigd je..

Daarbij komend vond ik de stam veels te groot, het werd een dood kalf aan mijn been waarmee ik moest slepen. Die job werd mij en andere teveel. Druppel was het aankomende vertrek van div accounts, die hebben een afscheidbrief geschreven en dat was de emmer doen overlopen. Ik ben uit BB gestapt met alle gevolgen van dien. Ik wilde met een kleine club verder spelen en dat is gelukt. En gelukkig hebben die stoppende accounts ook aangegeven met deze problemen te lopen, te groot te massaal te weinig intiem en persoonlijk contact.

Degene die hebben gesolliciteerd zijn boven water, de puzzel stukjes zijn op de plaats gevallen.




Als ik een illustratie zou moeten maken van het BB Die uiteen gevallen is zou ik bij de volgende conclusies komen;

De stam had op een zekere tijd de wisseling van activiteit naar inactiviteit, Sommige leden dreigden ook vast te liggen. Vervolgens werd er een duistere zaak van BB Op het Algemene Forum geplaatst door een Ex Lid van BB. Tergelijkertijd werd er een massa vanuit Dei gelanceerd op BB. Doormiddel van de vele veliezen werd er een mindere motivatie gecreeerd. Omwille van de leden die zeiden te stoppen & De eerste leavers kwam het tot een ultimatum. Nu zijn er diverse stammen opgericht van de Ex BB'ers. Echter kan ik niet geloven dat deze geen contact meer zouden hebben noch dat meer dan 1/10 Op delete zou gaan.

Is mijn filosofie correct, Of is het anders gelopen? Graag zou ik eens een concreet antwoord zien van BB Dan overal losse fladders te moeten lezen.


In grote lijnen klopt je verhaal wel, alleen over de duistere zaak niet. Echt niemand neemt mij of andere iets kwalijk over deze zaak, alles wat er verteld werd door Ruben wisten de meeste al. En de andere interesseerd zich t geen zak, ze weten precies waarom t is gebeurd.
Ze vinden het schitterend dat Ruben exit is van zijn gekregen account en vinden het prachtig dat ie opgerot is. De enige die gezichtsverlies heeft geleden is Meneer Ruben zelf. Ik bedoel t is te lachwekkend voor woorden jezelf zo voor schut te zetten, hij vond het best om QQ op delete te zetten wegens zijn haat naar haar maar miepen over B3 wegens zijn ineens gekregen gevoel haha.. Maar ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken, ben die terugkomende discussie's beetje zat.

Verder de massa ben ik niet echt van onder de indruk geraakt, dat heeft niks afgedaan aan de zaak. Staat los van de val, ik bedoel er worden wel meer massa's op ons gelanceerd.

Laatste punt, niemand kwam vast te liggen, elk account heeft een doorgang. Maanden van tevoren wordt bepaald wie waar heen gaat en daarvoor nodig heeft.

Ik hoop dat dit genoeg is om duidelijkheid te scheppen over BB. Heb eerlijk antwoord gegeven omdat ik vind dat ik als vertegenwoordiger vanaf het begin tot het eind als leider van BB dit moet doen.

Bb bestaat nu uit div stukjes, niemand heeft ruzie met elkaar. Ook niet met de gesolliciteerde vrienden die graag naar DEI wilde.

Ciao
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14549

Guest
Verder de massa ben ik niet echt van onder de indruk geraakt, dat heeft niks afgedaan aan de zaak. Staat los van de val, ik bedoel er worden wel meer massa's op ons gelanceerd.

je gaat mij niet wijsmaken dat die massa die op BB gelanceerd was geen kritieke punten boven haalde, we hebben in enkele weken geloof ik een 200-300+ dorpen van BB overgenomen, dat zal vast wel een steek gegeven hebben..
 

DeletedUser46371

Guest
je gaat mij niet wijsmaken dat die massa die op BB gelanceerd was geen kritieke punten boven haalde, we hebben in enkele weken geloof ik een 200-300+ dorpen van BB overgenomen, dat zal vast wel een steek gegeven hebben..

Ik vermoed dat die aanvallen mee gespeeld moeten hebben qua inactiviteit in die hoek.. wat weer een punt is in de uitleg van Fey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan