Dei vs. BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Noot: Dit is het vervolg-topic op het vorige -> /Buzz & Dei vs. BB

De laatste tijd is er heel veel gebeurd. =NG= fuseerde met BB,
waardoor BB nu met 50 leden met een mooie voorsprong op positie 1 staat.
Al langere tijd is het geweten dat Dei, misschien als enigste stam,
iets kan doen tegen het regime van Feyerem, en zijn stam BB.
Ik vond het dan ook veel gepaster dat we in een nieuw topic gaan discussiëren over de oorlog,
want de Wannabees doen niet meer mee.. Helaas!

De wereld is kapot
Het heeft allemaal geen zin meer

Maar de echte die hards van Dei en BB denken daar anders over! Zij gaan tot het uiterste om ieder dorp te veroveren..!

Dei, Divide Et Impera
user_image.php


Aantal leden: 26

VS.

BB, Barbaren
user_image.php


Aantal leden: 46


Momenteel staan de statistieken er zo voor!

Zijde 1:
Stammen: BB
Zijde 2:
Stammen: Dei

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 20,342
Kant 2: 10,158
Verschil: 10,184

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 459
Kant 2: 144
Verschil: 315

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 192,276,880
Kant 2: 96,345,816
Verschil: 95,931,064

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,139,415
Kant 2: 1,296,139
Verschil: 2,843,276

chart


michealbuffer.jpg

So, are you guys ready to rumble?




LET THE WAR BEGIN !
bam.gif
 

DeletedUser59180

Guest
Netjes!

Hopen dat we dit topic 'schoon' kunnen houden!
 

DeletedUser23694

Guest
Mooi post J, ik ben benieuwd hoe deze oorlog zich gaat ontwikkelen. Massa tegen kwaliteit. Go Dei, go Dei :D
 

DeletedUser

Guest
Bedankt. Misschien heb je wel gelijk .. kwaliteit tegen kwantiteit. Maar in het verleden heb ik gemerkt dat in dit spel niet altijd kwaliteit wint. ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi post J, ik ben benieuwd hoe deze oorlog zich gaat ontwikkelen. Massa tegen kwaliteit. Go Dei, go Dei :D

Haha, kwaliteit tegen kwaliteit bedoel je, ik verbeter je wel weer. Excuses moniek, de verdenking van je dubbel acc (dat je ergens al elders zou spelen) is volgens de support onjuist.


Mooie post overigens, hoop ook dat hier fatsoenlijk gereageerd word.
 

DeletedUser59180

Guest
Haha, kwaliteit tegen kwaliteit bedoel je, ik verbeter je wel weer. Excuses moniek, de verdenking van je dubbel acc (dat je ergens al elders zou spelen) is volgens de support onjuist.


Mooie post overigens, hoop ook dat hier fatsoenlijk gereageerd word.

Zal ik jou nu gaan verbeteren of doe je het zelf? :D :D :D :D
 

DeletedUser52941

Guest
tbegint alweer xD
we zijn paar posts verder en ze zijn elkaar al weer aan het uitdagen xD
jongens toch
 

DeletedUser

Guest
ik blijf dr bij, Dei plaatje is gwn mooier dan BB plaatje :mad:
 

DeletedUser23694

Guest
Haha, kwaliteit tegen kwaliteit bedoel je, ik verbeter je wel weer. Excuses moniek, de verdenking van je dubbel acc (dat je ergens al elders zou spelen) is volgens de support onjuist.


Mooie post overigens, hoop ook dat hier fatsoenlijk gereageerd word.

Vreemd, hebben ze blijkbaar niet goed genoeg gezocht. Zal een hint geven, is te vinden tussen een flinke massa ^^

Btw, de naam is Monique, niet Moniek. Slechts een kleine nuance, maar toch een groot verschil ;)
 

DeletedUser

Guest
tbegint alweer xD
we zijn paar posts verder en ze zijn elkaar al weer aan het uitdagen xD
jongens toch

Niks geen uitdaging:) ze hoeft er niet op in te gaan? daar was het ook niet voor bedoeld. Nee, vind het prima om dit topic over de momentele oorlog te laten gaan.

even wat statistieken apart die essentieel zijn in deze oorlog:


Zijde 1:
Spelers: Dr. Xavier
Zijde 2:
Spelers: Krakje

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 120
Kant 2: 0
Verschil: 120

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,041,847
Kant 2: 0
Verschil: 1,041,847

chart

Zijde 1:
Spelers: Kampos
Zijde 2:
Spelers: iop321

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 137
Kant 2: 71
Verschil: 66

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,266,620
Kant 2: 654,495
Verschil: 612,125

chart


Zijde 1:
Spelers: maiie
Zijde 2:
Spelers: harrisfreak

Timeframe: Laatste week



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 32
Kant 2: 5
Verschil: 27

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 308,061
Kant 2: 45,997
Verschil: 262,064

chart


Bij Maiie is de tijdframe belangrijk!

Groet,

Ton
 

DeletedUser

Guest
Hallo Tonetje, niet belachelijk gaan doen.. Valt het niet op dat mijn ODD niet stijgt?
 

DeletedUser

Guest
Mooi post J, ik ben benieuwd hoe deze oorlog zich gaat ontwikkelen. Massa tegen kwaliteit. Go Dei, go Dei :D

Ehhh... moontje...

Je oude account naam deed je eigenlijk best wel eer aan. QQx3 past echt goed bij je.
het enigste wat je hier komt doen is huilen en de boel verzieken.
Jij behoort een volwassen vrouw te zijn maar je gedraagd je als een jochie van 8 die zijn zin niet krijgt -.- Je doet me ook nogal denken aan zon kindje die ik gister tijden het werken in de supermarkt zag.. Hij mocht het pakkie koekjes die hij wou niet hebben en krijsde de hele boel bij elkaar :eek:
Jij krijgt hier je zin niet en gedraagd je precies zo -.-"
Allen het leukste is, dat jochie in de supermarkt kon nog maar lopen (waggelde nogal, en dat kwam niet omdat hij een lekker vol jochie was) Ik wil niet zeggen dat jij misschien wel kan lopen maar je gedrag komt heel erg overeen met dat jochie van 5-6 ofsow in die supermarkt.

Gedraag je eens als een volwassene en doe eens wat met je leven in plaats van de hele tijd hier lekker zitten trollen en niks zinnigs bijbrengen.

ik stel trouwens voor om Moon tot Wouter te benoemen en er dus precies hetzelfde mee te doen. Zij heeft totaal geen inbreng meer op deze wereld en zolang zij hier niet is zal bb (waarschijnlijk en hoop ik) de moddel lekker op de grond liggen.

Op een respectvolle oorlog dan maar ehh? :)
 

DeletedUser23694

Guest
Mooi post J, ik ben benieuwd hoe deze oorlog zich gaat ontwikkelen. Massa tegen kwaliteit. Go Dei, go Dei :D

Ehhh... moontje...

Je oude account naam deed je eigenlijk best wel eer aan. QQx3 past echt goed bij je.
het enigste wat je hier komt doen is huilen en de boel verzieken.
Jij behoort een volwassen vrouw te zijn maar je gedraagd je als een jochie van 8 die zijn zin niet krijgt -.- Je doet me ook nogal denken aan zon kindje die ik gister tijden het werken in de supermarkt zag.. Hij mocht het pakkie koekjes die hij wou niet hebben en krijsde de hele boel bij elkaar :eek:
Jij krijgt hier je zin niet en gedraagd je precies zo -.-"
Allen het leukste is, dat jochie in de supermarkt kon nog maar lopen (waggelde nogal, en dat kwam niet omdat hij een lekker vol jochie was) Ik wil niet zeggen dat jij misschien wel kan lopen maar je gedrag komt heel erg overeen met dat jochie van 5-6 ofsow in die supermarkt.

Gedraag je eens als een volwassene en doe eens wat met je leven in plaats van de hele tijd hier lekker zitten trollen en niks zinnigs bijbrengen.

ik stel trouwens voor om Moon tot Wouter te benoemen en er dus precies hetzelfde mee te doen. Zij heeft totaal geen inbreng meer op deze wereld en zolang zij hier niet is zal bb (waarschijnlijk en hoop ik) de moddel lekker op de grond liggen.

Op een respectvolle oorlog dan maar ehh? :)

Best moeilijk he, als er een mening gegeven wordt, waar jij het niet mee eens bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Bwahh dorpen in midden BB gebied is beetje verloren werk.. Toen Devi ( Al heb ik moeite om dr nog zo te noemen.. ) nog in onze stam zat waren die dorpen belangrijk.

Hoezo? Die dorpen lagen voornamelijk tegen mij, daarvoor was dat cluster ook in de eerste plaats gebouwd voor zover ik weet. Devi ligt daar niet heel erg dicht, toch?
 

DeletedUser36068

Guest
Ehhh... moontje...

Je oude account naam deed je eigenlijk best wel eer aan. QQx3 past echt goed bij je.
het enigste wat je hier komt doen is huilen en de boel verzieken.
Jij behoort een volwassen vrouw te zijn maar je gedraagd je als een jochie van 8 die zijn zin niet krijgt -.- Je doet me ook nogal denken aan zon kindje die ik gister tijden het werken in de supermarkt zag.. Hij mocht het pakkie koekjes die hij wou niet hebben en krijsde de hele boel bij elkaar :eek:
Jij krijgt hier je zin niet en gedraagd je precies zo -.-"
Allen het leukste is, dat jochie in de supermarkt kon nog maar lopen (waggelde nogal, en dat kwam niet omdat hij een lekker vol jochie was) Ik wil niet zeggen dat jij misschien wel kan lopen maar je gedrag komt heel erg overeen met dat jochie van 5-6 ofsow in die supermarkt.

Gedraag je eens als een volwassene en doe eens wat met je leven in plaats van de hele tijd hier lekker zitten trollen en niks zinnigs bijbrengen.

ik stel trouwens voor om Moon tot Wouter te benoemen en er dus precies hetzelfde mee te doen. Zij heeft totaal geen inbreng meer op deze wereld en zolang zij hier niet is zal bb (waarschijnlijk en hoop ik) de moddel lekker op de grond liggen.

Op een respectvolle oorlog dan maar ehh? :)

Eumm.. Je doet netzelfde?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan