Dei vs. BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ach, deze reactie is niks beter. De één zegt dat, de andere kaatst het terug, etc.

Nogmaals: Is altijd van 2 kanten veel gedaan en gezegt!
Zijn alleen steeds dezelfde (gestopte) die steeds verleden blijven ophalen!?
 
Reactiescore
974
Nogmaals: Is altijd van 2 kanten veel gedaan en gezegt!
Zijn alleen steeds dezelfde (gestopte) die steeds verleden blijven ophalen!?

Vind dat gestopte maar een beetje vaag, aangezien toen diegene niet gestopt waren er ook altijd al conflicten waren tussen BB/inf. Is dus gewoon niks veranderd met het verleden, maar de gestopte telkens de schuld geven vind ik beetje hypocriet aangezien de nog spelende net zo hard meedoen. :rolleyes: Zijn gewoon 2 groepen, die het nooit met elkaar eens worden. Voor de rest valt er weinig aan toe te voegen.

2 accounts op barbaar? Zal wel aan mij liggen

En bedoel je dit met het verleden? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vind dat gestopte maar een beetje vaag, aangezien toen diegene niet gestopt waren er ook altijd al conflicten waren tussen BB/inf. Is dus gewoon niks veranderd met het verleden, maar de gestopte telkens de schuld geven vind ik beetje hypocriet aangezien de nog spelende net zo hard meedoen. :rolleyes: Zijn gewoon 2 groepen, die het nooit met elkaar eens worden. Voor de rest valt er weinig aan toe te voegen.

De enige reden dat de gestopten nog op dit forum komen is om de spelenden (ex-BB) zoveel modder toe te gooien als ze kunnen. Hun posts hebben geen enkele toegevoegde waarde gehad (op sommige van jou na dan).
 

DeletedUser

Guest
Vind dat gestopte maar een beetje vaag, aangezien toen diegene niet gestopt waren er ook altijd al conflicten waren tussen BB/inf. Is dus gewoon niks veranderd met het verleden, maar de gestopte telkens de schuld geven vind ik beetje hypocriet aangezien de nog spelende net zo hard meedoen. :rolleyes: Zijn gewoon 2 groepen, die het nooit met elkaar eens worden. Voor de rest valt er weinig aan toe te voegen.

Laten we nou eerlijk zijn eens??
Is veel gebeurt, van 2 kanten. Meeste die steeds oprakkelen en benadrukken zijn de gestopte spelers.
Zeker nu BB uit een is.. Ik geef ze nergens de schuld van, maar degene die steeds alles oprakkelen en bendrukken zijn de gestopten. Nogmaal: waar 2 kijven hebben 2 schuld ;)
Ben niet helemaal blind! Loop lang genoeg mee om te weten wat er speelt!EN niet speelt!
Snap alleen niet waarom steeds modder/oude koeien gegooid moeten worden
Zeker niet waar meerde schuld hebben!

er is ZAT veranderd op w14?
Denk ook wel dat altijd wel oorlog zal blijven.
Ongeacht welke stammen ;) Maakt wel weer intressant :p
 

DeletedUser

Guest
Laten we nou eerlijk zijn eens??
Is veel gebeurt, van 2 kanten. Meeste die steeds oprakkelen en benadrukken zijn de gestopte spelers.
Zeker nu BB uit een is.. Ik geef ze nergens de schuld van, maar degene die steeds alles oprakkelen en bendrukken zijn de gestopten. Nogmaal: waar 2 kijven hebben 2 schuld ;)
Ben niet helemaal blind! Loop lang genoeg mee om te weten wat er speelt!EN niet speelt!
Snap alleen niet waarom steeds modder/oude koeien gegooid moeten worden
Zeker niet waar meerde schuld hebben!

er is ZAT veranderd op w14?
Denk ook wel dat altijd wel oorlog zal blijven.
Ongeacht welke stammen ;) Maakt wel weer intressant :p

maar leg nou is ff uit. Welke accs van jullie hebben wij op BB laten gaan?:eek:
Geen enkele volgens mij.. of heb ik nou echt zo'n slecht geheugen? Zoja, mijn excuses daarvoor dan. Zonee>Bek dicht en verder spelen..

PS: Topic kan dicht? Is toch alleen maar moddergegooi nu en BB is gevallen (opgesplitst) in kleinere stammen..
 
Reactiescore
974
De enige reden dat de gestopten nog op dit forum komen is om de spelenden (ex-BB) zoveel modder toe te gooien als ze kunnen. Hun posts hebben geen enkele toegevoegde waarde gehad (op sommige van jou na dan).

Klopt ook wel in bepaald oogpunt. ;) Maar je kan je ook bij vragen waarom die gestopte spelers (Overigens ook nog wel is gewoon spelende die zich in conflict mengen) nog steeds proberen Ex BB af te zeiken? Uiteindelijk hebben velen een steentje meegedragen aan het gezeik van tegenwoordig. Zoals Haarlemmer ook zegt ligt de schuld dan ook bij 2 en niet bij 1 die toevallig gestopt zijn.

Als velen van Revo nog speelde en de stam niet was gevallen, en BB was al weg en velen gestopt. En vervolgens zou Revo vallen zullen er ook ongetwijfeld veel ex BB spelers hun koppie laten zien hier. Ben ik van overtuigt. ;)

Laten we nou eerlijk zijn eens??
Is veel gebeurt, van 2 kanten. Meeste die steeds oprakkelen en benadrukken zijn de gestopte spelers.
Zeker nu BB uit een is.. Ik geef ze nergens de schuld van, maar degene die steeds alles oprakkelen en bendrukken zijn de gestopten. Nogmaal: waar 2 kijven hebben 2 schuld ;)
Ben niet helemaal blind! Loop lang genoeg mee om te weten wat er speelt!EN niet speelt!
Snap alleen niet waarom steeds modder/oude koeien gegooid moeten worden
Zeker niet waar meerde schuld hebben!

er is ZAT veranderd op w14?
Denk ook wel dat altijd wel oorlog zal blijven.
Ongeacht welke stammen ;) Maakt wel weer intressant :p

Is toch redelijk wat ik zeg? 2 groepen die het niet met elkaar eens worden en elkaar proberen neer te halen op elk gebied.
 

DeletedUser

Guest
Klopt ook wel in bepaald oogpunt. ;) Maar je kan je ook bij vragen waarom die gestopte spelers (Overigens ook nog wel is gewoon spelende die zich in conflict mengen) nog steeds proberen Ex BB af te zeiken? Uiteindelijk hebben velen een steentje meegedragen aan het gezeik van tegenwoordig. Zoals Haarlemmer ook zegt ligt de schuld dan ook bij 2 en niet bij 1 die toevallig gestopt zijn.

Als velen van Revo nog speelde en de stam niet was gevallen, en BB was al weg en velen gestopt. En vervolgens zou Revo vallen zullen er ook ongetwijfeld veel ex BB spelers hun koppie laten zien hier. Ben ik van overtuigt. ;)
Indeed. Is van 2 kanten genoeg gedaan/gezegt!
Zullen ook nooit echt vriendjes worden denk :p
Mag dan nog wel eens vervelend zijn als tijdje rustig is dat de gestopte zich erin in mengen ;)
En niet zon beetje ook. ;) Ook die weten dat er van 2 kanten veel gebeurt is, waar geen van beide trots op hoeven te zijn




Is toch redelijk wat ik zeg? 2 groepen die het niet met elkaar eens worden en elkaar proberen neer te halen op elk gebied.
Neuh hoor... Over agemeen kank met jouw redelijk communuceren! (vaak op hoog niveau)
Begrijp echt wel dat de val van BB tot veel commotie leid...
Ben wel gek maar niet zo gek (denk ik:p toch;))
 
Reactiescore
974
Indeed. Is van 2 kanten genoeg gedaan/gezegt!
Zullen ook nooit echt vriendjes worden denk :p
Mag dan nog wel eens vervelend zijn als tijdje rustig is dat de gestopte zich erin in mengen ;)
En niet zon beetje ook. ;) Ook die weten dat er van 2 kanten veel gebeurt is, waar geen van beide trots op hoeven te zijn

Naja, zijn we het eens deels. :p Genoeg gezeik hierover denk ik nu.

Nu even iets belangrijkers, ik zoek een nieuwe AVA. :D Iemand een leuke stock?
 

DeletedUser51306

Guest
Hmm, het was echt niet dat wij zo er mee zaten dat Dei bepaalde oorlogen aanvoerde. We baalden heus wel van de verliezen, maar dat terzijde, daar ging onze stam totaal niet aan kapot. Het was de laatste zet qua fusies die ons de nek omdraaide.

Korte reactie:

fusie nolife - nr 1. (perfect), uiteraard vallen er wat accounts weg, worden er een paar aan onze kant kapot geslagen of gaan op de BB. Sterk cluster en team blijft over.
fusie INF - Oud psy (perfect), Hun paste goed op ons cluster, echter werden account als constrictor inactief en ging van gils op de ban (reden laat ik weg), daarnaast is er gewoon flink door ge-edeld en staan de bestaande accounts er vrij top voor. Ontken dit maar eens?
fusie BB - Oud II. (perfect), accounts lagen tamelijk vrij stil in die hoek en II. stond op het punt uit elkaar te zakken door de oorlog met DEI. Ik spande in de fusie de kroon en deed het woord binnen onze stam dat we deze leden moesten redden vanwege de samenwerking. In mijn ogen is eens een BG altijd een BG van kracht. Hun kwamen naar ons en het team werd weer actief, kampos heb ik een zeer goede speler van wereld 8 toen der tijd op geplaatst (nu al paar maanden gestopt) en het lukte hem met 1 mans acties het iop321 acc te slopen. Kortom, iop321 kwam over als een noob, zowel ingame als in PM (ook die heb ik gelezen) en nu had die geluk dat het account onbemand was en wij wat inactiever werden.
fusie BB - =NG=, iedereen wist dat NG onze langste en sterkste BG was voorheen. Vele malen gepraat over een fusie maar onze doelen verschilde wat van elkaar. Wij waren druk met DEI, hun met de rim, echter kakte ze in 1 deels door de oorlog met ROFL (nogmaals proficiat ROFL), mooi gedaan.
Weer nam ik het voortouw in deze fusie en wou de accounts over halen. 47 accounts kwamen over echter heeft dat kut kind Wouter de boel lopen verzieken en na mijn mening zou de wereld beter af zijn zonder hem, dat terzijde, 44 accounts bleven over (laatste moment BB), zo nu en dan telkens meer geel accounts en er kon weinig gedaan worden, het was een sneltrein en dus werd de laatste fusie ons fataal. Daarnaast moet ik zeggen dat de planning over 44 man te veel op de hooivork is. Het kan, maar dan moet je echt 100% zijn van de zaak, van onze kant dus onderschat en dat is heel niet erg, fouten gebeuren overal. Nu is het dus een uitverkoop bij BB en that's the story.

Zaken als DEI wint de oorlog en daarom stopt BB zijn hier totaal niet tot de orde, nee BB kon het draagvlak van de stam niet meer aan en dus werden mensen inactief en dus verloor BB dorpen en omdat we het draagvlak niet meer aankonde stopte wij hier mee. Niet omdat DEI dorpen won, want als ik nu weer me maatje op kampos had gezet was iop321 zo weer in een PM lopen piepen.

Ton

BB is gevallen omdat ik en Ineke (watereyes) niet meer verder wilden gaan. Wij hebben 2 weken geleden uit DEI te horen gekregen dat er 4 sollies waren. Dit vond ik zeer teleurstellend om te horen, ik heb gezocht naar de leden die dat evt. konden zijn en heb div groepjes geselecteerd die dat evt konden zijn. Maar wie het precies waren wist ik niet.

Verder wist ik dat er info gelekt werd uit BB, wat mij heel erg stoorde. Ook al plan je wat, t ligt bij de tegenstander.. Zowel in deffensief opzichte als in offensief opzichte, het ontmoedigd je..

Daarbij komend vond ik de stam veels te groot, het werd een dood kalf aan mijn been waarmee ik moest slepen. Die job werd mij en andere teveel. Druppel was het aankomende vertrek van div accounts, die hebben een afscheidbrief geschreven en dat was de emmer doen overlopen. Ik ben uit BB gestapt met alle gevolgen van dien. Ik wilde met een kleine club verder spelen en dat is gelukt. En gelukkig hebben die stoppende accounts ook aangegeven met deze problemen te lopen, te groot te massaal te weinig intiem en persoonlijk contact.

Degene die hebben gesolliciteerd zijn boven water, de puzzel stukjes zijn op de plaats gevallen.







In grote lijnen klopt je verhaal wel, alleen over de duistere zaak niet. Echt niemand neemt mij of andere iets kwalijk over deze zaak, alles wat er verteld werd door Ruben wisten de meeste al. En de andere interesseerd zich t geen zak, ze weten precies waarom t is gebeurd.
Ze vinden het schitterend dat Ruben exit is van zijn gekregen account en vinden het prachtig dat ie opgerot is. De enige die gezichtsverlies heeft geleden is Meneer Ruben zelf. Ik bedoel t is te lachwekkend voor woorden jezelf zo voor schut te zetten, hij vond het best om QQ op delete te zetten wegens zijn haat naar haar maar miepen over B3 wegens zijn ineens gekregen gevoel haha.. Maar ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken, ben die terugkomende discussie's beetje zat.

Verder de massa ben ik niet echt van onder de indruk geraakt, dat heeft niks afgedaan aan de zaak. Staat los van de val, ik bedoel er worden wel meer massa's op ons gelanceerd.

Laatste punt, niemand kwam vast te liggen, elk account heeft een doorgang. Maanden van tevoren wordt bepaald wie waar heen gaat en daarvoor nodig heeft.

Ik hoop dat dit genoeg is om duidelijkheid te scheppen over BB. Heb eerlijk antwoord gegeven omdat ik vind dat ik als vertegenwoordiger vanaf het begin tot het eind als leider van BB dit moet doen.

Bb bestaat nu uit div stukjes, niemand heeft ruzie met elkaar. Ook niet met de gesolliciteerde vrienden die graag naar DEI wilde.

Ciao

60% Van de stammen gaan ten onder aan inactiviteit, 30% Aan een te groot ledenaantal & Die andere 10% Aan overige dingen. Zoals gezegd in deze bovenstaande citaten werd BB Dus veel te groot met al gevolg tot een val. De verliezen deden er niet toe, Net zomin als Dei verlies leed aan BB Toendertijd. Ik ben blij dat er radicale reacties zijn gekomen op aanvraag van mij vanuit de leiding van BB.

BB Is nu verleden tijd, De Ex BB'ers zijn opgesplitst in diverse stammen waaronder "YakYak", Een selectieve groep die voortspeelt veronderstel ik. "Oma.", 2 geburen die niet in YakYak zitten, Waarbij ik nochtans zeker weet dat de spelers op die 2 Accounts actief zijn. "Grego", Naar alle waarschijnlijkheid zijn de meeste daar ex =NG='ers. & ".II.", Een reeks spelers die geburen zijn van elkaar & Al sinds het begin van E-Rev (II.) Een hechte groep vormen.

Ik denk dat dit topic stillaan gesloten kan worden, Tijd voor een volgend oorlogstopic?
 

DeletedUser23694

Guest
Nog iets spannends gebeurd op w14. Dei zijn jullie lekker barbaren aan het beuqen? Welke stammen zijn er nu allemaal uit de massastam Barbie gevloeid? Hoeveel al op barbaar? :D

Awh gossie. Nog even en je gaat zeggen dat jij en/oof DEI daar verantwoordelijk voor is ;)
Duidelijk en simpel: NOT


Heeft ze die??
BEhalv grote mond en dat ze zich gedragt als klein kind?? :O
2 accounts op barbaar? Zal wel aan mij liggen


De gestopte spelers op w14...
Tja zalk zeggen... Ze houden van een modderbad??:p

Ik vind best knap hoe jij mijn algemene vragen vandaag over de stand van zaken sinds de val van de Barbies, daar zo'n heel fabeltje bij bedenkt. En de rest van je geblaat zal ik maar niet op in gaan, krijgen we weer zo'n zinloos moddergevecht. ;)
 

DeletedUser

Guest
De winnaar is bekend?

Slotje? :)

Oh yeah...

Zijde 1:
Stammen: Oma.
Zijde 2:
Stammen: Dei

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,787
Kant 2: 0
Verschil: 27,787

chart

En ja dit is maar om te dollen hoor, ik weet dat niks betekent. :D
 

DeletedUser14549

Guest
Oh yeah...

Zijde 1:
Stammen: Oma.
Zijde 2:
Stammen: Dei

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27,787
Kant 2: 0
Verschil: 27,787

chart

En ja dit is maar om te dollen hoor, ik weet dat niks betekent. :D

jij bent niet BB eh :p

& wil je het zo spelen? effe massa organiseren op een twee-mans-stam :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan