val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser55994

Guest
Kan nog altijd niet geloven wat voo praatjes jij hebt!


Ga slapen!
 

DeletedUser

Guest
En dan nog zo posten? Volgens mij heb je stap 4 dan gemist :eek:.


Na jouw gedrag van de afgelopen tijd, tja, ben jij dan nog wel een fatsoenlijke maatstaaf? Toen je op .Cliche kwam en het verneukte werd je gekickt, en kregen mensen (Morte kreeg dit bv) deze PMs:



Dat ik je vertrouwde omdat je je goed gedroeg is inderdaad een van de fouten die ik gemaakt heb. En als ik Brigitte zo zag posten verwacht ik dat ze acc zaBarragez niet in Eiland wil (anders zou ze het account nooit zo'n mes in de rug steken, wel?).

ik wil niet in herhaling vallen maar euhm: jij was wel degene die bij de oprichting heel w18 bij elkaar riep en dan zo luid mogelijk schreeuwde dat stamina de top van w18 zou worden en dat jullie zouden heersen. Dit was toen al lachwekkend maar momenteel is dat nog lachwekkender. Stamina heeft in zijn hele bestaan de ene blunder na de andere gemaakt en jullie hebben 0 bereikt. Ik denk wel dat het nu duidelijk is dat je jezelf te hoog ingeschat hebt. Het beste wat je nu kan doen is gwn low-profile gaan en gwn je eigen ding doen. Het is een goede raad ik hoop voor jou dat je hem aanneemt.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
Hoe dom zijn jullie dan niet geweest over te stappen? :confused:[/qoute]


Omdat wij het niet meer alleen konden redden..

Dacht je dat je het in stam wel zou hebben kunnen redden ofzo? :confused::rolleyes: Een bende noobs (met enkele goeie spelers hier en daar) maakt geen goede stam hoor :p

Dat vind ik wel erg makkelijk, ik denk niet dat ze het voor het puntenaantal hebben gedaan.

Nee waarom anders? :rolleyes:

Ben er maar zelden, maar zag de lol er wel van in bij deze:p

Lol J. toch :p Uit welk archief heb je die foto geplukt? :D

Mag ik even concluderen:

Onderschat ons maar

Had beter kunnen zijn:

Jullie overschatten ons zelfs nog!

Toch? :)
 

DeletedUser

Guest
Moeten jullie geen paaseitjes zoeken op het forum? :eek:

Met 10 accounts paaseieren zoeken, en die dan opsturen. Anderhalve maand PA gratis :eek:!
ik wil niet in herhaling vallen maar euhm: jij was wel degene die bij de oprichting heel w18 bij elkaar riep en dan zo luid mogelijk schreeuwde dat stamina de top van w18 zou worden en dat jullie zouden heersen. Dit was toen al lachwekkend maar momenteel is dat nog lachwekkender. Stamina heeft in zijn hele bestaan de ene blunder na de andere gemaakt en jullie hebben 0 bereikt. Ik denk wel dat het nu duidelijk is dat je jezelf te hoog ingeschat hebt. Het beste wat je nu kan doen is gwn low-profile gaan en gwn je eigen ding doen. Het is een goede raad ik hoop voor jou dat je hem aanneemt.

Mvg

Kijk, dit is al een stuk anders als wat je net zei ;). Stam had ook genoeg toekomts, cluster was goed, front ook. De fundering voor de toekomst als prostam lag er, jammer dat we het niet waar hebben kunnen maken.

En bedankt voor je raad, ik zal eraan denken.

dat laten wij over aan de meeste kindjes tussen ons :)
ga maar gaan zoeken zou ik zeggen :)

Jij bent er veel te pro voor inderdaad!
 

DeletedUser55994

Guest
Genoeg! Marc iedereen hier word ziek van je praatjes!!!
Stam was goed, maar mXtreme ging weg. Stam valt, omwille van jou
 

DeletedUser

Guest
Met 10 accounts paaseieren zoeken, en die dan opsturen. Anderhalve maand PA gratis :eek:!


Kijk, dit is al een stuk anders als wat je net zei ;). Stam had ook genoeg toekomts, cluster was goed, front ook. De fundering voor de toekomst als prostam lag er, jammer dat we het niet waar hebben kunnen maken.

En bedankt voor je raad, ik zal eraan denken.

ik wil je nog een raad geven naast degene die ik daarstraks al gaf:

Als je een stam opricht en je wil er voor zorgen dat ie het goed gaat doen dan moet je op voorhand de mensen screenen, weten wat ze willen en hoe ze spelen om zo later problemen te veroorzaken. Ook is het zeer belangrijk om met een aantal sterke leider figuren te fungeren als een leiding zeker als de stam bestaat uit allemaal leavers van andere stammen. Je kan niet verwachten dat die nieuwe speler loyaal aan jou zijn want ten slotte hebben ze hun vorige stam zonder boeh of bah verlaten. Loyaliteit moet je verdienen door je leden te steunen en naar ze te luisteren, vooral het 2de punt is belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
Genoeg! Marc iedereen hier word ziek van je praatjes!!!
Stam was goed, maar mXtreme ging weg. Stam valt, omwille van jou

Ter verduidelijking voor de buitenwereld: Deze jongenman zat nog niet in Stam toen mXtreme er nog zat, en heeft dus absoluut geen informatie erover. Deze post is dus het volgende bewijs van zijn onkunde en gebrek aan kennis van feiten.
Calbero snapt het :D

Ik begin jou waarrempel nog te mogen ook :eek:!

ik wil je nog een raad geven naast degene die ik daarstraks al gaf:

Als je een stam opricht en je wil er voor zorgen dat ie het goed gaat doen dan moet je op voorhand de mensen screenen, weten wat ze willen en hoe ze spelen om zo later problemen te veroorzaken. Ook is het zeer belangrijk om met een aantal sterke leider figuren te fungeren als een leiding zeker als de stam bestaat uit allemaal leavers van andere stammen. Je kan niet verwachten dat die nieuwe speler loyaal aan jou zijn want ten slotte hebben ze hun vorige stam zonder boeh of bah verlaten. Loyaliteit moet je verdienen door je leden te steunen en naar ze te luisteren, vooral het 2de punt is belangrijk.

Dit vind ik wel een leuke situatie. Hoe krijg je die 'superloyale' leden naar een nieuwe stam? Juist ja, als hun oude stam valt. Dat was het geval bij Illu. Brigitte en Lady Scareface waren sterke figuren, die hadden we dus al. Daarnaast was het 'ex-Illu' 100% loyaal naar mekaar toe, want ze wilden bij elkaar blijven.

Loyaliteit straalde ze dus uit, en leiderfiguren hadden ze ook. In dit punt ben ik niet te mist in gegaan, lijkt mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach tot zover het 'grote' beloftevolle Stam dat zou waarmaken waar Select had gefaald.

Right... :rolleyes:

Select had tenminste een goede basis en hoewel het slecht ging hadden ze dat tenminste nog. Stam was een samenraapsel van een stammetje hier, een stammetje daar alleen maar puntjes geilen en zoveel mogelijk rekruteren en BGtje krijgen (zie ook NEXT: ook een faalactie want die hebben zich ook tegen jullie gekeerd).

Faal leidingsbeleid vanaf het begin, niet over nagedacht. Nouja ik denk iig dat er niet verder gedacht is dan: laten we de wereld eens verbazen :eek:

Maar okee wederom blijkt dat waar een Calbero gaat, een conflict ontstaat :)
 

DeletedUser55994

Guest
Ter verduidelijking voor de buitenwereld: Deze jongenman zat nog niet in Stam toen mXtreme er nog zat, en heeft dus absoluut geen informatie erover. Deze post is dus het volgende bewijs van zijn onkunde en gebrek aan kennis van feiten.


Ik begin jou waarrempel nog te mogen ook :eek:!

Dat denk je maar! :rolleyes: Goed, is er hier een psychLoog in de buurt?


*ja waarom?*

Deze gek gelooft zyn eigen leugens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan