val Stamina

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest

images
 

DeletedUser

Guest
Heb je ook maar de moeite genomen om mijn posts door te lezen? Ik beweer absoluut niet dat het puur Illu's schuld is. Ik beweer absoluut niet dat ik geen mooie praatjes had. Ik heb fouten gemaakt, niet door Illu te vragen. Wel door anders tegen een stamcultuur aan te kijken dan dat jullie dat doen. Jammer, maar er valt niks meer aan te doen.

En je noemt mijn gedrag. Mijn gedrag heeft zelfs dit niet gedaan, in jouw post staan enkele zeer vertrouwelijke dingen:
- zBarragez geblockt, hoeveel meer info wil je Break geven?
- Een bg met Ace, en de manier waarop.

En dan dreig je met 'nog meer info' erop te zetten. Nu vraag ik me af: Waar ben je mee bezig? Dit maakt mij niet meer belachelijk, het maakt jou belachelijk dat jij zo idioot bent om dit soort info op het algemene (betekenis: voor iedereen toegankelijke) forum te zetten. En waarom? Om mij af te branden.

En dat beschuldigt mij van egoïsme :rolleyes:.


Zeer zeker doe ik dat hoor, ik heb mij nu even verlaagd naar jouw niveau, zo doe jij het hier ook altijd, dus kom nu niet tegen mij zeuren hoor, hoeveel mensen en stammen heb jij hier al beledigd en doorgetrokken.
Is hard als het nu bij je eigen gebeurd hé, ook al probeer je jezelf er nu op een mooie manier weer uit te praten, ik kan hier zeker nog meer info zetten als ik wil.
Dit waren gewoon enkele voorbeelden van jouw falen als leider en je egoisme binnen stam, wat de stam heeft doen vallen.
Dingen wat de oorzaak zijn en niet het willen internen van accounts dat de illu-leden hadden gewild... waar jij je weer probeert goed te praten.
Als jij hier met mooipraterij ons wilt zwartmaken, nou dan krijg je de volle lading terug hoor.
 

DeletedUser

Guest
Zeer zeker doe ik dat hoor, ik heb mij nu even verlaagd naar jouw niveau, zo doe jij het hier ook altijd, dus kom nu niet tegen mij zeuren hoor, hoeveel mensen en stammen heb jij hier al beledigd en doorgetrokken.
Is hard als het nu bij je eigen gebeurd hé, ook al probeer je jezelf er nu op een mooie manier weer uit te praten, ik kan hier zeker nog meer info zetten als ik wil.
Dit waren gewoon enkele voorbeelden van jouw falen als leider en je egoisme binnen stam, wat de stam heeft doen vallen.
Dingen wat de oorzaak zijn en niet het willen internen van accounts dat de illu-leden hadden gewild... waar jij je weer probeert goed te praten.
Als jij hier met mooipraterij ons wilt zwartmaken, nou dan krijg je de volle lading terug hoor.

Ok, nogmaals: Ik maak Illu niet zwart, ik kijk naar beide partijen, die allebei schuld hebben. Ik net zo goed als jij. En dan aankomen met het argument 'jij doet het dus ik doe het lekker ook' is wel erg laag en simpeltjes hè. En jij praat het dus goed dat jij zBarragez hard naait met deze actie onder het mom van 'een voorbeeld van jouw falen als leider'. Tja, dan doe je ergens wat verkeerd ;).

Dat internen van Illuaccounts is een druppel geweest, in een emmer. Dat dit toevallig dé druppel was, dat is dan maarzo. Durf je te beweren dat het gedrag wat jij hier vertoond positief is voor ex-Illu? Dat is jouw keuze, en ik heb ook op het Af verkeerde posts gehad. En als je opgelet hebt (tweede keer in 20min dat je wat mist) heb je gemerkt dat ik me allang niet meer op die manier gedraag, maar veel meer nadenk. Zou je voor de verandering ook eens moeten proberen ;).
ik ben blond en heb blauwe ogen.
Kusje?

Ik wil niet vervelend zijn, maar op deze manier voorkomen dat je op mij moet reageren is amateuristisch...
 

DeletedUser

Guest
The hidden noob kan zich maar beter weer verstoppen.


kots-2.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jouw toegevoegde waarde aan dit Af was er vroeger altijd wel, maar die verdwijnt steeds meer hè :eek:. Deze post van jou bevestigt mijn punt en vraagt niet eens om verdere uitleg.

Ben er maar zelden, maar zag de lol er wel van in bij deze:p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het spuugzat!

Ik draai de stam prima alleen in de leiding, ik weet alles wat er speelt maar ze willen me per se 2 andere leiders er bij in de strot douwen.

mXtreme heeft de stam verlaten en zit leugens te verspreiden in mijn bg-stam en mb-stam en het is hem nog gelukt ook! wat een misselijkmakend ventje.

Mijn eigen leden blijven me maar dingen in mijn strot douwen en ze geloven de leugens van mXtreme, ongelooflijk!

Waarom zou in godsnaam een enkele overactieve leider niet werken?

-Naamloos- doet het.. Zaletio deed het en dat ging toch lang erg goed..



Dit is wss ook meteen het einde van mijn tw op W18 want ik ben hier erg door teleurgesteld, er zat zoveel toekomst in maar ze bleven maar zeuren om 2 extra leiders door het afzetten van mXtreme.. ik vroeg om argumenten, die kreeg ik niet..

Ik zei dus dat wanneer er argumenten zouden zijn ik er naar zou kunnen luisteren en toen vertrokken ze allemaal massaal.

Jammer, zeer jammer.

Met een andere crew was het gelukt.. Ze hadden geen vertrouwen in me terwijl ik het prima deed en alle accounts volzette met co's en def etc.

Geen argumenten maar toch je eigen zin doordrammen om zelf wat macht in de stam te pakken, prachtig dit.. :')

Dit was Stamina, so long!

ff serieus you got owned by your own members hahaa
 

DeletedUser

Guest
Ben er maar zelden, maar zag de lol er wel van in bij deze:p

Ok, laten we sportief zijn en zeggen dat dat plaatje zó vies was dat het nog grappig werd ook :p. Trouwens is de stilte uit het Illu kamp veelzeggend voor de situatie denk ik, Assasins, Brigitte, mXtreme allemaal online, en ze posten niks.

ff serieus you got owned by your own members hahaa

Goed zo, je hebt de inleiding gelezen. Stap 2: lees de rest van het topic. Stap 3: begrijp het. Stap 4: denk na wat je gaat posten, en of het iets toevoegd. Stap 5: post.
 

DeletedUser

Guest
Ok, nogmaals: Ik maak Illu niet zwart, ik kijk naar beide partijen, die allebei schuld hebben. Ik net zo goed als jij. En dan aankomen met het argument 'jij doet het dus ik doe het lekker ook' is wel erg laag en simpeltjes hè. En jij praat het dus goed dat jij zBarragez hard naait met deze actie onder het mom van 'een voorbeeld van jouw falen als leider'. Tja, dan doe je ergens wat verkeerd ;).

Dat internen van Illuaccounts is een druppel geweest, in een emmer. Dat dit toevallig dé druppel was, dat is dan maarzo. Durf je te beweren dat het gedrag wat jij hier vertoond positief is voor ex-Illu? Dat is jouw keuze, en ik heb ook op het Af verkeerde posts gehad. En als je opgelet hebt (tweede keer in 20min dat je wat mist) heb je gemerkt dat ik me allang niet meer op die manier gedraag, maar veel meer nadenk. Zou je voor de verandering ook eens moeten proberen ;).


Ik wil niet vervelend zijn, maar op deze manier voorkomen dat je op mij moet reageren is amateuristisch...

Gast ik praten in stam al tegen dove mans oren tegen je.
Waarom zou ik nu in eens wel moeite moeten gaan doen ?
Je kent het gezegde wat je zaait zal je ook moeten oogsten.
Bij deze dus.
En ja mijn fout was om jou te vertrouwen en te denken dat je idd een act op voerde op het AF zoals je zelf zei.
Kwam ik even bedrogen uit toen bleek dat je toch die ongelooflijke egocentrische lul bleek te zijn.
 

DeletedUser55994

Guest
We zijn geblockt door een vergissing, ik checkte forum, en jij. Bepaalde alles zelf.
Beetje logisch he? Dat ze je dan links laten liggen
Zodra ik terug ben, join ik eiland.
Daar is een goede DEMOCRATISCHE NIET EGOISTISCHE

Leider
 

DeletedUser

Guest
Gast ik praten in stam al tegen dove mans oren tegen je.
Waarom zou ik nu in eens wel moeite moeten gaan doen ?
Je kent het gezegde wat je zaait zal je ook moeten oogsten.
Bij deze dus.
En ja mijn fout was om jou te vertrouwen en te denken dat je idd een act op voerde op het AF zoals je zelf zei.
Kwam ik even bedrogen uit toen bleek dat je toch die ongelooflijke egocentrische lul bleek te zijn.

Even om je post te vertalen naar de normale lezer: Je praatte tegen dovemansoren (in jouw ogen), en deed dus geen moeite meer. Wat een instelling heb je dan als leider. Verder was het duidelijk een act, zoals ik het laatste uur post is zoals ik normaal denk en me gedraag. Nogal anders, vind je niet?

En dat je me een ego vind, dat is jouw mening. Wel jammer dat je de inhoud van mijn vorige post totaal negeert. Amateuristisch, had ik dat woord al eens eerder gebruikt voor jouw manier van denken? Zo niet: bij deze :).
 

DeletedUser

Guest
Ok, laten we sportief zijn en zeggen dat dat plaatje zó vies was dat het nog grappig werd ook :p. Trouwens is de stilte uit het Illu kamp veelzeggend voor de situatie denk ik, Assasins, Brigitte, mXtreme allemaal online, en ze posten niks.



Goed zo, je hebt de inleiding gelezen. Stap 2: lees de rest van het topic. Stap 3: begrijp het. Stap 4: denk na wat je gaat posten, en of het iets toevoegd. Stap 5: post.

had alles al gelezen fag
 

DeletedUser

Guest
wanneer ga jij eens edelen sneaky? :p

maar zoals mijn profiel al zegt
You're a selected noob without stamina
 

DeletedUser

Guest
had alles al gelezen fag

En dan nog zo posten? Volgens mij heb je stap 4 dan gemist :eek:.
We zijn geblockt door een vergissing, ik checkte forum, en jij. Bepaalde alles zelf.
Beetje logisch he? Dat ze je dan links laten liggen
Zodra ik terug ben, join ik eiland.
Daar is een goede DEMOCRATISCHE NIET EGOISTISCHE

Leider

Na jouw gedrag van de afgelopen tijd, tja, ben jij dan nog wel een fatsoenlijke maatstaaf? Toen je op .Cliche kwam en het verneukte werd je gekickt, en kregen mensen (Morte kreeg dit bv) deze PMs:

.Cliche Guevara op 14.04. om 00:42 uur
Misschien kan je hele stam naar Illu komen? Je mag leider zijn

Dat ik je vertrouwde omdat je je goed gedroeg is inderdaad een van de fouten die ik gemaakt heb. En als ik Brigitte zo zag posten verwacht ik dat ze acc zaBarragez niet in Eiland wil (anders zou ze het account nooit zo'n mes in de rug steken, wel?).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan