We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dus? :) Hij scoort op inactieve momenten tegen een account..? big deal?
En zeg niet dat dat geen excuus is, hij weet juist wanneer Morte er niet is.

nah, jij zegt dat kleine accounts geen afdruk op een wereld kunnen hebben. ik geloof dat Tribaljosh "belangrijker" is geweest voor W18 dan menig top-100 account :)
 

DeletedUser3435

Guest
nah, jij zegt dat kleine accounts geen afdruk op een wereld kunnen hebben. ik geloof dat Tribaljosh "belangrijker" is geweest voor W18 dan menig top-100 account :)
Ben ik het niet met eens. Wat doet hij dan zo speciaal? Buiten hetgeen wat ik hierboven al vernoemd heb.
Ik zeg niet dat hij een slechte speler is, in tegendeel.
 

DeletedUser

Guest
Tja hier een speler op w18 die het een en ander van dichtbij heeft meegemaakt.

Als eerste
Wens ik de leiding van select alle steun en wijsheid toe welke ze komende dagen waarschijnlijk nodig zullen hebben.
(Dit omdat dit spel waar ik veel plezier aan beleef valt of staat, met andere die dit ook vinden)

Ten tweede
Ben ik van menig dat T.W. niet op het A.F. wordt beslist.
(Dus woordkeuze, zinsbouw en het wel of niet gebruiken van leestekens op het A.F. zijn van onder geschikt belang, echter de tactiek welke een stam kiest wel)

Er wordt select verweten arrogant te zijn maar eerlijk is eerlijk gezien hun voortvarende start was dat meer als terecht. (De stat's stonden aan hun zijde) Maar laat dat nu net de trigger voor onze stam te zijn geweest om het in onze ogen grote select het tegendeel te bewijzen. (Wij hadden ons cluster en ons moraal in ons voordeel)

Mede door mijn bescheiden ervaring op w12 tegen de toenmalige stam KERN waarin ik in een soortgelijke situatie verkeerde en wist te overleven, wist de stam de hoop te houden dat hoe groot een tegenstander ook is je nooit moet op geven. Dit heeft er voor gezorgd dat Game zich heeft ontwikkeld als een luis in de pels van select.

Ook al wordt er nu respectvol over de weerbaarheid van select gesproken en dat ze na vele aanvallen nog strijdbaar zijn en dat andere waarschijnlijk allang zouden hebben op gegeven. Ik kan mededelen dat (zie def stat's Game) ook wij dan allang zouden moeten hebben opgegeven. Maar mede door een respectvolle houding naar mindere leden(Geen ervaring of weinig pnt) is er een team ontstaan welke zijn mannetje staat. Deze houding was onze grote buurman SMILE. niet ontgaan en hier uit is een zeer fijne bondgenootschap geboren.(Waarbij, om over tactiek terug te komen, al meerder fusies door de leden van beide stammen zijn afgehouden omdat het nu gewoon 1+1 drie is)

Nu het moraal verhaal is verdwenen is ons cluster het enige waar we een voordeel hebben tegen select.
Echter een niet te onderschatten voordeel wat select voor heeft op Game zijn de dual accounts.

Als afsluiting dan nog enkele geschiedkundige gebeurtenissen.

1 David (Game) en Goliath (select).
2 De Engelse kwamen er ook achter dat er in Nederland een brug te ver lag.
3 Mijn opa zei altijd "De prijzen worden pas bij de Finish uitgekeerd".

Tevens kan ik met mijn 27 jaar aan boks ervaring zeggen dat je altijd respect voor je tegenstander moet hebben want door hem wordt je op je zwakke plekken gewezen welke er voor zorgen dat je beter kan worden.

Dus select verman je want zonder strijd geen overwinning.

Groet killerdude1e
 

DeletedUser

Guest
Ben ik het niet met eens. Wat doet hij dan zo speciaal? Buiten hetgeen wat ik hierboven al vernoemd heb.
Ik zeg niet dat hij een slechte speler is, in tegendeel.

Select heeft zich stukgelopen op Tribaljosh, (hetzij hij de eerste mass wat geluk aan zijn zijde heeft gehad?) Select dacht: och Tribaljosh, we vagen hem eventjes weg, 4 masses later:

Rang: 158.
Naam: Tribaljosh
Stam: Game
Punten: 2,502,537
Dorpen: 262

als jullie tribaljosh hadden weggevaagt (oke misschien moet je dan nog een paar leden van Game en SMILE. wegdenken) had select dan niet een betere toekomst gehad?
 

DeletedUser3435

Guest
Select heeft zich stukgelopen op Tribaljosh, (hetzij hij de eerste mass wat geluk aan zijn zijde heeft gehad?) Select dacht: och Tribaljosh, we vagen hem eventjes weg, 4 masses later:

Rang: 158.
Naam: Tribaljosh
Stam: Game
Punten: 2,502,537
Dorpen: 262

als jullie tribaljosh hadden weggevaagt (oke misschien moet je dan nog een paar leden van Game en SMILE. wegdenken) had select dan niet een betere toekomst gehad?
Nee hoor. :) helemaal niet, de grootste klap is en blijft PBN.
 

DeletedUser

Guest
Omdat ik zo reageer tegen noobjes hier op het AF, betekent niet dat ik zo in de stam ben hoor. :D Mensen die ik vertrouw/respecteer, behandel ik heel anders.

Haha, hoor hem weer bezig 'noobjes op het AF'. En je stam trekt op niks dude ;p En mij moet je inderdaad niet vertrouwen (want ik ben nu eenmaal een vijand van je, ook al weet je bijlange niet wie :p) ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoor hem weer bezig 'noobjes op het AF'. En je stam trekt op niks dude ;p En mij moet je inderdaad niet vertrouwen (want ik ben nu eenmaal een vijand van je, ook al weet je bijlange niet wie :p) ;)

je bent wel het raadsel van het AF ==> wie ben jij?
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoor hem weer bezig 'noobjes op het AF'. En je stam trekt op niks dude ;p En mij moet je inderdaad niet vertrouwen (want ik ben nu eenmaal een vijand van je, ook al weet je bijlange niet wie :p) ;)

Gelukkig is jou stam wel bruut.. :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
is een noob die denkt dat hij het recht heeft een stam te betitelen als 'trekt op niks'
+1 . :)
Haha, hoor hem weer bezig 'noobjes op het AF'. En je stam trekt op niks dude ;p En mij moet je inderdaad niet vertrouwen (want ik ben nu eenmaal een vijand van je, ook al weet je bijlange niet wie :p) ;)
Wil ik het weten? Ohnee wacht, er komt opeens een heel hard 'nope' gevoel in me op..
 

DeletedUser26046

Guest
Haha, hoor hem weer bezig 'noobjes op het AF'. En je stam trekt op niks dude ;p En mij moet je inderdaad niet vertrouwen (want ik ben nu eenmaal een vijand van je, ook al weet je bijlange niet wie :p) ;)

Je bent een held. Meer valt er niet over je te zeggen :cool:. Zomaar met een stiekem Af account durven posten, wie zou dat toch durven doen?
 

DeletedUser

Guest
Tja hier een speler op w18 die het een en ander van dichtbij heeft meegemaakt.

Als eerste
Wens ik de leiding van select alle steun en wijsheid toe welke ze komende dagen waarschijnlijk nodig zullen hebben.
(Dit omdat dit spel waar ik veel plezier aan beleef valt of staat, met andere die dit ook vinden)

Ten tweede
Ben ik van menig dat T.W. niet op het A.F. wordt beslist.
(Dus woordkeuze, zinsbouw en het wel of niet gebruiken van leestekens op het A.F. zijn van onder geschikt belang, echter de tactiek welke een stam kiest wel)

Er wordt select verweten arrogant te zijn maar eerlijk is eerlijk gezien hun voortvarende start was dat meer als terecht. (De stat's stonden aan hun zijde) Maar laat dat nu net de trigger voor onze stam te zijn geweest om het in onze ogen grote select het tegendeel te bewijzen. (Wij hadden ons cluster en ons moraal in ons voordeel)

Mede door mijn bescheiden ervaring op w12 tegen de toenmalige stam KERN waarin ik in een soortgelijke situatie verkeerde en wist te overleven, wist de stam de hoop te houden dat hoe groot een tegenstander ook is je nooit moet op geven. Dit heeft er voor gezorgd dat Game zich heeft ontwikkeld als een luis in de pels van select.

Ook al wordt er nu respectvol over de weerbaarheid van select gesproken en dat ze na vele aanvallen nog strijdbaar zijn en dat andere waarschijnlijk allang zouden hebben op gegeven. Ik kan mededelen dat (zie def stat's Game) ook wij dan allang zouden moeten hebben opgegeven. Maar mede door een respectvolle houding naar mindere leden(Geen ervaring of weinig pnt) is er een team ontstaan welke zijn mannetje staat. Deze houding was onze grote buurman SMILE. niet ontgaan en hier uit is een zeer fijne bondgenootschap geboren.(Waarbij, om over tactiek terug te komen, al meerder fusies door de leden van beide stammen zijn afgehouden omdat het nu gewoon 1+1 drie is)

Nu het moraal verhaal is verdwenen is ons cluster het enige waar we een voordeel hebben tegen select.
Echter een niet te onderschatten voordeel wat select voor heeft op Game zijn de dual accounts.

Als afsluiting dan nog enkele geschiedkundige gebeurtenissen.

1 David (Game) en Goliath (select).
2 De Engelse kwamen er ook achter dat er in Nederland een brug te ver lag.
3 Mijn opa zei altijd "De prijzen worden pas bij de Finish uitgekeerd".

Tevens kan ik met mijn 27 jaar aan boks ervaring zeggen dat je altijd respect voor je tegenstander moet hebben want door hem wordt je op je zwakke plekken gewezen welke er voor zorgen dat je beter kan worden.

Dus select verman je want zonder strijd geen overwinning.

Groet killerdude1e

Om dan maar weer wat nuttigs in dit topic neer te zetten ipv dat gezeur over noobs etc. etc. zal ik wel reageren.

Ik hoop dat ik goed heb begrepen dat je van Game bent. In ieder geval alvast de complimenten voor de prestaties van de afgelopen tijd vs. Select.

Om op je post te reageren. Je hebt het in het begin van je post over de arrogantie van Select in de start van deze wereld. Uiteraard was het terecht. Met kop en schouders staken ze boven de meeste stammen uit. Wel hebben ze altijd een slecht cluster gehad. Dit in combinatie met hun arrogantie heeft tot veel van de huidige problemen geleid. De arrogantie zorgde ervoor dat men Select van buitenaf haatte. Uiteindelijk kwam Select, eigenlijk vrij recent pas, op veel plaatsen in oorlog met stammen. Als ze nu een stevig cluster hadden gehad, dan had Select veel meer kans gemaakt. Uiteindelijk zien we nu de resultaten. Het is misgegaan en zoals iedereen inmiddels weet, ben ik van mening dat Select er vrijwel niet meer bovenop gaat komen.

Het tweede en tevens ook laatste punt wat ik van jou wil aankaarten is deze:
Ook al wordt er nu respectvol over de weerbaarheid van select gesproken en dat ze na vele aanvallen nog strijdbaar zijn en dat andere waarschijnlijk allang zouden hebben op gegeven. Ik kan mededelen dat (zie def stat's Game) ook wij dan allang zouden moeten hebben opgegeven.

Natuurlijk maakte Game aan het begin veel verliezen. Dat had iedereen verwacht bij een stam als Game. Laten we eerlijk zijn, de meeste mensen hadden jullie al afgeschreven. De verliezen worden dan bij jullie leden als minder erg ervaren. Oftewel in een underdog positie staat men niet te kijken van verliezen en worden ze als minder erg ervaren. Nu Select veel verliest, terwijl ze topfavoriet waren in deze strijd, komt dat veel harder aan. Het moraal bij een favoriet die aan het verliezen is, daalt dan ook vaak erg snel.
 

DeletedUser

Guest
Correctie, lees nog eens. :) De noobs, ik heb voor sommige van mijn vijanden echt nog wel respect hoor.
Maar geen spelers met een rang 100+ account die de grote man uithangen, alsof dat zij hier een groot verschil gaan maken op wereld 18.

Blijft een beetje je stokpaard hé ze moeten boven de rang 100 zitten :rolleyes:

maar deze noob van ranking 100+ durf je nog steeds niet 1 vs 1 aan ik vind je nog steeds maar een zielig zeikerig ventje.
 

DeletedUser3435

Guest
Blijft een beetje je stokpaard hé ze moeten boven de rang 100 zitten :rolleyes:

maar deze noob van ranking 100+ durf je nog steeds niet 1 vs 1 aan ik vind je nog steeds maar een zielig zeikerig ventje.
Hou die gedachte maar mooit vast, ik vind het heel amusant. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan