Boostdorpen op wereld?

DeletedUser

Guest
Helemaal geen boostdorpen vind ik beter. Misschien voor een nieuwe wereld..

En meestal wordt een continent gedomineerd door een stam of door meerdere maar zit er een duidelijke grens tussen die stammen, dus valt het dorp al heel snel in de handen van een stam en dan wordt er verder niet echt meer om gevochten. In het begin van de wereld is het misschien wel leuk, maar later lijkt het me dus "lame" + naar het streven naar zo'n hoog mogelijk aantal punten vindt ik ook raar, want punten doen niks en zijn niks. :p

Juist later worden uitgezet aangezien je later veel clears hebt en het dorp er anders voor niks ligt(je kunt het niet farmen want je loopt er meer op stuk dan je lief is) punten zorgen voor een hogere rang en later zitten er meestal 100den K's tussen verschillende spelers en die gaten kunnen op deze manier worden gedicht ;)
Vergeet niet dat de stam met de meeste boostdorpen een hoog aanzien krijgen doordat ze ze uberhaupt hebben kunnen veroveren en behouden ;)

mij lijkt het toch wel een goed idee, een dorp van 1 mil ofzo XD
en dan met ook wel 100.000 speer en zwaard er in enzo

Vergeet niet dat je die speers en zwaard er zelf in moet plaatsen omdat de gebouwlevels zo hoog zijn en de boerderij maximaal 30 kan zijn anders kom je niet aan de gebouwvoorwaarden ;)


ik ben er op tegen.

gewoon omdat ik dat gevoel heb en moeilijk kan uitbeelden in woorden

Geen uitleg, is onzinnige post :p

Wat is het nou een dorp met meer punten of een betere kazerne/markt/ah, want dat maak ik nu uit de post van maffiosie op..

Dat is een boostdorp ;)
Meer marktmannen dus je kunt sneller grondstoffen verplaatsen, troops bouwen kan 2x zo snel maar je hebt 100x minder boerderij ruimte en de muur is vele malen sterker ;)

Met dit soort dingen maak je het spel ook onnodig moeilijk, nu zal alleen dit niet zo'n probleem zijn, maar als een schaap over ........

Integendeel ;)
Op de langere termijn heb je genoeg clears om alles op 1 dorp te gooien waardoor het het waard wordt om het dorp te edelen en je krijgt gelijk een snellere grondstofproductie (kan oplopen tot 12000per uur meer zelfs) en de hier boven genoemde punten ;)
Gooi het dorp eens in de simu met muur op 40 en 100speers/100zwaard en kijk hoeveel clears je er al voor kwijt bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil geen spelbreker zijn, maar boostdorpen op een gewone dorpen is zo goed als onbestaand...

Dergelijke dorpen zijn redelijk zinloos aangezien als je ze katapulteert ze daarna niet weer groeien naar hoe ze zijn ingesteld. De gewone limieten blijven sowieso staan. Ook moet je deze handmatig plaatsen en dat is ook al niet te doen. Om dan nog te zwijgen over andere dingen...

Sorry jongens... Not going to happen :(
 

DeletedUser

Guest
ach, maakt ook niet zoveel uit. altijd leuk om een boostdorp wereld uit te proberen... maar anders niet
 

DeletedUser

Guest
Ik wil geen spelbreker zijn, maar boostdorpen op een gewone dorpen is zo goed als onbestaand...

Dergelijke dorpen zijn redelijk zinloos aangezien als je ze katapulteert ze daarna niet weer groeien naar hoe ze zijn ingesteld. De gewone limieten blijven sowieso staan. Ook moet je deze handmatig plaatsen en dat is ook al niet te doen. Om dan nog te zwijgen over andere dingen...

Sorry jongens... Not going to happen :(

Jammer, was leuk geweest als het in het eindspel zou kunnen worden ingezet.
Ik heb er vrede mee als het niet zou kunnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Een wereld met alleen maar boostdorpen dan maar?

Ja, dan word het pas echt tribalhugs omdat je dan geen troepen meer kan bouwen ^^

Ook betekenen de punten dan niks meer.
Als je de opbouwtijd en gs bonussen bedoeld, dan bestaat het ongeveer al, het heet een speedwereld



Boostdorp idee lijkt me leuk maar gaat er toch niet komen
 

DeletedUser22326

Guest
Juist later worden uitgezet aangezien je later veel clears hebt en het dorp er anders voor niks ligt(je kunt het niet farmen want je loopt er meer op stuk dan je lief is) punten zorgen voor een hogere rang en later zitten er meestal 100den K's tussen verschillende spelers en die gaten kunnen op deze manier worden gedicht ;)
Vergeet niet dat de stam met de meeste boostdorpen een hoog aanzien krijgen doordat ze ze uberhaupt hebben kunnen veroveren en behouden ;)

Kom op man je gaat maar inhoudelijk op een ding.. je kan beter...
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat dit leuk zal zijn voor op een normale wereld. Want tegen de tijd dat een wereld vol zit zijn er al aardig wat grote stammen gevormd en word het onmogelijk om deze dorpen van elkaar te veroveren.
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee, ben oneens,
want:
een speed wereldje is klein, bestaat uit 4 continenten, in elk continent 1
een wereld 99 continenten, en op het laatst heb je dus 0 procent moraal als speler/stam
dus is het een slecht idee.
 

DeletedUser

Guest
je hoeft m toch ook niet te nemen:p
Naja je hebt er een hoop nadelen van zo'n dorp.
Misschien iets voor als de wereld nog maar een maand voor het einde is, misschein is het dan interessant. Maarja voorlopig gaat er nog geen wereld gesloten worden. Dus denk ik gewoon een slecht idee.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil geen spelbreker zijn, maar boostdorpen op een gewone dorpen is zo goed als onbestaand...

Dergelijke dorpen zijn redelijk zinloos aangezien als je ze katapulteert ze daarna niet weer groeien naar hoe ze zijn ingesteld. De gewone limieten blijven sowieso staan. Ook moet je deze handmatig plaatsen en dat is ook al niet te doen. Om dan nog te zwijgen over andere dingen...

Sorry jongens... Not going to happen :(

Maat niet uit, is tog een prut idee.

Beste idee op Tw te verpesten is't eerder.

In speeds is't leuk, maar meer niet.
 

DeletedUser

Guest
Maat niet uit, is tog een prut idee.

Beste idee op Tw te verpesten is't eerder.

In speeds is't leuk, maar meer niet.

Als je had gelezen en niet over het idee alleen zou praten zou je al hebben gezien dat het sowieso niet zal worden doorgevoerd ;)
Ik heb aan Bappos gevraagd of hij het bij afgekeurde ideeen kan gooien ;)
 

DeletedUser

Guest
indd bever heeft gelijk: je krijgt een slecht moraal door dat nutteloze dorp..

en de doel van het hele spel verandert.
niet meer de spelers met de kwaliteiten en veel dorpen en troepen winnen, maar degene die het grote dorp verdedigt..
 

DeletedUser

Guest
idee erbij:
elke stam die er is krijgt 1 boostdorp die ze moeten verdedigen door samen te werken.
informatie boostdorp:
een boostdorp heeft een hoge toestemming, 500 toestemming (bijvoorbeeld) de troepen die er door spelers instaan hebben de dubbele troepensterkte.

waarom het dorp verdedigen??
* als het dorp is overgenomen gaat het moraal van de spelers in de stam omlaag. 25% minder bij elk stamlid...
hoe krijg ik dat moraal terug??
*door een boostdorp over te nemen met je stam
als we als stam nou 2 boostdorpen hebben??
* dan komt er 40% moraal bij maar die wordt over alle spelers in de stam verdeeld. dus als een stam 20 stamleden telt dan heeft normaal elke speler 102% troepensterkte.
een speler vlucht uit de stam omdat hij ziet dat het boostdorp is overgenomen, is dit niet een beetje oneerlijk?
* ja, als een speler 24 uur daarvoor nog in die stam zat dan wordt zijn troepensterkte ook minder
een hele grote stam valt onze stam aan om het bonusdorp dan kan je het wel schudden dat het dorp weg is, is hier een oplossing voor?
* ja, als een stam 2x zoveel punten heeft dan kan hij het dorp niet aanvallen.
een stam ziet dat het dorp wordt overgenomen en gaan een nieuwe stam beginnen en ze hebben zo weer een boostdorp, kan hier iets aan worden gedaan?
* ja, als bijna iedereen overstapt dan krijgen krijgen ze niet opnieuw een boostdorp erbij...


dit zorgt ervoor dat een stam echt gaat samenwerken.

als dit idee goed is ga ik het nog overzichtelijker en uitgebreider maken
mvg, drijver

morgen maak ik dit verder af...

dit is tribalwars geen travian;)
 

DeletedUser40085

Guest
dat heeft toch heemaal geen zin :confused:?

Iedereen wilt dat dorp dan hebben, en dan bijv. heeft de nr. 1 in C dat dorpje, staat hij nog eens 100k voor :confused:

en dan staat hij bijv. helemaal in het zuiden, lig jij in het noorden, en is het dorp in het andere C boven en naast je ook helemaal Noordelijk en zuidelijk...
Lijkt mij onhandig...
 

DeletedUser

Guest
dat heeft toch heemaal geen zin :confused:?

Iedereen wilt dat dorp dan hebben, en dan bijv. heeft de nr. 1 in C dat dorpje, staat hij nog eens 100k voor :confused:

en dan staat hij bijv. helemaal in het zuiden, lig jij in het noorden, en is het dorp in het andere C boven en naast je ook helemaal Noordelijk en zuidelijk...
Lijkt mij onhandig...

Als je had gelezen en niet over het idee alleen zou praten zou je al hebben gezien dat het sowieso niet zal worden doorgevoerd ;)
Ik heb aan Bappos gevraagd of hij het bij afgekeurde ideeen kan gooien ;)


Nogmaals mensen, dit idee is afgekeurd en moet z.s.m. worden verwijderd -.-'
 

Deleted User - 1526919

Guest
Volgens mij ga je onderling in je stam ruzie krijgen wie dat dorp neemt... xD
En als je hem hebt opeens door een stamgenoot wordt aangevallen omdat hij het dorp wil. :p

dat denk ik ook!
ik denk ook dat het dan helemaal fout gaat!:eek:

dus ik denk dat het niet echt een goed idee is...
 
Bovenaan