Speedronde #101

DeletedUser

Guest
nee, dat was jonas denk ik xD
en ik citaat hem :)

Ja van mensen die de nederlandse taal niet machtig zijn, kun je ook geen zinnige antwoorden verwachten, laat staan dat ze zich aan hun woord houden. En nog een tip : Als je met meerdere op één account speelt, zorg er dan voor dat iedereen weet welke afspraken met welke spelers zijn gemaakt. Dus jij mij aanvallen is na de afspraak in mijn boekje een BS.

Ik blijf erbij je komt maar zover als de waarde van je woord dat je geeft, en in jouw geval is dat helemaal niet ver.

En na dit is de discussie gesloten. (voor mij in ieder geval.)
 

DeletedUser

Guest
Jordy je bent een echt noob:eek:

Ik zat in het team en zeg hier op het forum dat je noob was, meneer komt gefrustreerd en gooit mij zogezegt uit het team. Jordy denkt weeraleens dat hij de leider is:rolleyes:

Blijkbaar vonden ze mij beter dan jou en kom ik terug in team, dan word jij uit het team gegooid (reden weet ik niet) en dan maak je een accountje om ons terug te pakken.

Sorry jordy maar dat is echt noobgedrag, ga jij maar vlug terug naar .net om je daar altijd te laten Pwnen, want dat doe je toch graag?:eek:

account was voordat ik op pure speelde dombo
 

DeletedUser9647

Guest
Er wordt nog gediscusseerd om niks. Iedereen weet diep in zijn hartje wel da Pure-ownage gewoon puur geowned heeft. Ik ben trots op de prestatie die is neergezet, en ben trots op die gigantische grijze vlek van een flink aantal miljoen.

@ Ravage, jij oordeelt over iets wat je totaal niet weet.
 

DeletedUser

Guest
Er wordt nog gediscusseerd om niks. Iedereen weet diep in zijn hartje wel da Pure-ownage gewoon puur geowned heeft. Ik ben trots op de prestatie die is neergezet, en ben trots op die gigantische grijze vlek van een flink aantal miljoen.

@ Ravage, jij oordeelt over iets wat je totaal niet weet.

Hij heet Kenneth ;-)

Kijk maar, account is gister geactiveerd en hij weet er alles van.

Zei Kenneth niet laatst::

Accounts zijn al gemaakt, ik hoef alleen nog te activeren
 

DeletedUser9647

Guest
Hij heet Kenneth ;-)

Kijk maar, account is gister geactiveerd en hij weet er alles van.

Zei Kenneth niet laatst::

Accounts zijn al gemaakt, ik hoef alleen nog te activeren

Kheb het over de meeting ;), als hij daar was, had die er niet zolang geweest. Als die zou komen, zou die mijn kop komen verbouwen(zei die), maar ik denk dat ik ongever 50 man achter me zou hebben, als ze wisten dat hij er was.
 

DeletedUser

Guest
Waarom allemaal wenen mensen?
Het feit is dat er nu een TERECHTE nr1 staat.
De vorige (Pure-Ownage) was niet terecht.. Dus loop niet dom te doen.
Zeg liever tegen -Denied proficiat.<3
 

DeletedUser9647

Guest
Waarom allemaal wenen mensen?
Het feit is dat er nu een TERECHTE nr1 staat.
De vorige (Pure-Ownage) was niet terecht.. Dus loop niet dom te doen.
Zeg liever tegen -Denied proficiat.<3

Ah Jeroentjuh, was zeker niet terecht om dat je geowned was door het account, en haat heb aan mij? Ik kan jou zeggen dat ook Denied- dingen heeft gedaan niet door de beugel konden en ook om de reden gebanned mag worden, waar ik om gebanned bent.
 

DeletedUser

Guest
Kheb het over de meeting ;), als hij daar was, had die er niet zolang geweest. Als die zou komen, zou die mijn kop komen verbouwen(zei die), maar ik denk dat ik ongever 50 man achter me zou hebben, als ze wisten dat hij er was.

Als ze weten dat kenneth er was zou die meteen neergestoken zijn :D

daarom ging hij ook "anoniem" zoals altijd :p
 

DeletedUser

Guest
Ah Jeroentjuh, was zeker niet terecht om dat je geowned was door het account, en haat heb aan mij? Ik kan jou zeggen dat ook Denied- dingen heeft gedaan niet door de beugel konden en ook om de reden gebanned mag worden, waar ik om gebanned bent.

Zzz.
Deze speed is voor 95% niet eerlijk verlopen. Daarom vind ik igg dat er een speed moet komen waar je 100% solo moet spelen.
1 speler / 1 account. Solo (Geen stam).
Alleen zoiets kan het echte backstabben vermijden. Voor de rest hangt het puur van jezelf af wie je vertrouwt.

Of een tribelock zou ook iets goed zijn.;)
 

DeletedUser

Guest
Er wordt nog gediscusseerd om niks. Iedereen weet diep in zijn hartje wel da Pure-ownage gewoon puur geowned heeft. Ik ben trots op de prestatie die is neergezet, en ben trots op die gigantische grijze vlek van een flink aantal miljoen.

@ Ravage, jij oordeelt over iets wat je totaal niet weet.

Eindelijk iemand die Van praten weet, we <3 you:D
 

DeletedUser

Guest
Ah Jeroentjuh, was zeker niet terecht om dat je geowned was door het account, en haat heb aan mij? Ik kan jou zeggen dat ook Denied- dingen heeft gedaan niet door de beugel konden en ook om de reden gebanned mag worden, waar ik om gebanned bent.

wat heb ik dan wle niet gedaan :eek:???
 

DeletedUser

Guest
Zzz.
Deze speed is voor 95% niet eerlijk verlopen. Daarom vind ik igg dat er een speed moet komen waar je 100% solo moet spelen.
1 speler / 1 account. Solo (Geen stam).
Alleen zoiets kan het echte backstabben vermijden. Voor de rest hangt het puur van jezelf af wie je vertrouwt.

Of een tribelock zou ook iets goed zijn.;)

Eindelijk één iemand die het ook eens eerlijk wil zien verlopen. Als je dan ook een NAP of BG sluit, moet dat officiëel zijn en kan je niet meer terug op je woord. Want dat gebeurt hier voor bijna 100% van de tijd. In deze speed is er gewoonweg geen terechte winnaar.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk één iemand die het ook eens eerlijk wil zien verlopen. Als je dan ook een NAP of BG sluit, moet dat officiëel zijn en kan je niet meer terug op je woord. Want dat gebeurt hier voor bijna 100% van de tijd. In deze speed is er gewoonweg geen terechte winnaar.

Omg jij bent de grootste noob ooit:eek:
 
Bovenaan