gallia stam

DeletedUser

Guest
Ik wou het toch even hebben over aanval op WALK .

Ik vond het schitterend en is de grootste bebeurtenis op w7 gebleken.
(=conclusie van verdediging nummers van walk)

K32 heeft een zeer goed aangevallen en gallia/walk heeft goed verdedigt tegen een mag ik zeggen grote aanval.

Is dit nu redelijk zo nuetraal opgeschreven ?



Ik heb erg veel fun gehad maar had wel gehoopt minder dorpjes te verliezen natuurlijk.

Tot volgende aanval :)

sure...:rolleyes:

dit noemt men degelijk deffen

--> leeg


Aanvaller: Wiliam Walace
Dorp: 152| Shhh.. (234|289) C22

Door de bezitter van het bericht verborgen.


Verdediger: walk
Dorp: walk ownd by a noob (235|288) C22

Aantal: 0 2 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
--> vol met aanval:rolleyes:
Aanvaller: Wiliam Walace
Dorp: 196| Shhh.. (233|288) C22

Door de bezitter van het bericht verborgen.


Verdediger: walk
Dorp: walk ownd by a noob (235|288) C22

Aantal: 1000 188 7683 0 0 1765 368 861 0 0 0 0
Verliezen: 1000 188 7683 0 0 1765 368 861 0 0 0 0
 

DeletedUser26940

Guest
spy, even tot tien tellen en maak je niet druk om wat mensen zeggen man doe ik ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Careless wat ben jij een ........... sry (niet vloeken)




K32 is inderdaad een stam voor de .......

vooral careless


ff analyseren eh;-)

Ik loop te verkondigen dat k 32 de beste aanval heeft opgezet die er is en wat doe je ..
Hoe moeilijk het ook klinkt het is inderdaad moeilijk om te zeggen dat k32 goed is ...... woorden worden onderuit gehaald door k32 zelf ....

ik haal je woorden over k 32 niet onderuit, leer lezen:rolleyes:
ik spreek over je woorden vol lof op walk...:cool:

100 mln aan deffen en jij zoekt een aantal waar k 32 doorgekomen zijn

kan zo moeilijk niet zijn eh.
hij lag sowieso al in gevarenzone.
+ hij had ong in elk dorpje wss wel 2 defdorpen staan, waar je pas met 2 of 3 clears doorgeraakt, ongeacht samenstelling.
dus door een 100 tal clears af te slaan, stijg je al gauw zo'n 4 mil in ODD...
dus 2500 clears.
maar gezien gallia zoveel spys in k 32 heeft, verkondigen ze toch, dan wist gallia toch dat dit gebeuren zou.
wat dus zou resulteren in meer def.
dus jah...:rolleyes:
zo'n prestatie is dat niet eh.

kijk es naar djock op w8...:rolleyes:
als je beter doet, zeg dan maar;-)

100 mln tegenhouden is nog niet eerder gebuert in k7 in 48 uur
in kaart 7 idd niet nee, denk niet dat het daar zo vol ligt van zo'n verdedigende spelers, het is een wereld, geen kaart...:cool:

100 mln in 48 uur terwijl de aanvallende stam met zon'n 50 leden meer dan gallia en nog weet gallia 100 mln tegen te houden.
nja, gallia is dan ook een noobstammetje die zich wss wel meer of def concentreert.
 

DeletedUser

Guest
Galia wel:p

die proberen dorpjes vol te stoppen zodat vegen er niet doorkomen.

Maja als je erdoor komt heb je ook geen troepen meer om te dodgen en edels snipen. :D

lol, hij heeft zen reactie al gedeleted, misschien had ie door dat ie zich belachelijk maaktexD
 

DeletedUser12828

Guest
Gallia, trouwens in 2 weken 5 nieuwe 1m spelers recruiten in K1 is toch alleen edelvoer?
 

DeletedUser

Guest
Hey, je mag wel wat meer respect tonen voor je oude leider. Ik weet zeker dat je ook niet zo prate tegen hem toen hij nog je leider was bij M*W. Want nu praat je wel erg onrespectvol met je verkeerde woorden gebruik.

Volgens mij Snap je er helemaal niks van, Oordeel pas als je het hele verhaal kent :)
 

DeletedUser30586

Guest
Volgens mij Snap je er helemaal niks van, Oordeel pas als je het hele verhaal kent :)

Nee, ik ken de hele verhaal wel.

En ik ook weet dat jij in geen enkele geval de recht hebt om iemand dood te noemen die een erge ziekte heeft. Schaam je!:confused:

Lees nog een keer maar wat je zei en bedenk voor je zelf dan of het kon wat je zei.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het je dan maar eens uitleggen. Jullie zeuren de hele tijd dat Peevee 100x hetzelfde zegt en alles herhaald, terwijl jullie herhalen dat hij alle herhaalt, en jullie herhalen ook nog eens dat wij de dorpen aan het front leeg zetten wat dus heus niet overal het geval is (vraag het TiB maar) Kortom jullie herhalen eigenlijk op dit moment alles en niet peevee. Is het zo duidelijk of moet ik het je nog eens uitleggen :p

Hey leuk je te ontmoeten *-)
TIB hier, je dorpen zitten wel niet zo vol..
Die van Walk tegen me aan nu wel, maar daar spring ik dan maar over :)

en wat me nog meer verrast, ze ondersteunen zelfst met aanval:rolleyes:


Ik heb ook 2dorpen van Luc gered met off troepen, soms kunnen ze goed deffen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het inderdaad knap van je, maar helaas voor jou, heb ik niet met men front ondersteund :p





Trouwens wanneer heb je dat dan geflikt, een dorp van mij redden :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, Careless zegt dat deffen met off troepen slecht is, inderdaad dat is zo maar dat kan dorpjes redden, en zo deed ik het ook met 2dorpen dat ik onder VV had :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zo goed :eek:

Zien we wel aan je timing ;)

Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:06
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:17
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:25
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:58 uur 6:18:39
 

DeletedUser

Guest
t'zal wel de schuld zijn van dat "traag internet" van hem/haar:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oeps, nu weten jullie dat ik toch niet zo goed ben.... wat jammer nou...
 

DeletedUser

Guest
Zien we wel aan je timing ;)

Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:06
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:17
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:57 uur 6:18:25
Aanval herbenoemen 612 Fire Fortres (344|85) C3 heavenlyfairy vandaag om 23:58 uur 6:18:39

En het was ook nog een edel trein met 1 edel per aanval zonder begeleiding. En zonder clears ervoor xD
 

DeletedUser

Guest
En het was ook nog een edel trein met 1 edel per aanval zonder begeleiding. En zonder clears ervoor xD

jawel hoor, hij had wel begeleiding, ik heb hem nl een verkenner meegegeven :D
En wat voor een verkenner, hij had vast spinazie gegeten of zo, want hij heeft het overleefd XD
 
Bovenaan