TWw onderwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik had idd altijd gedacht dat het een noob was ;) geef ik toe. maar ik heb van embax en T en M verhalen gehoord over gevechten tussen hun en dat het een aardige tegenstander was.

je wou het zelf regelen? ik heb de pm gezien hoe je het wou?. je dreeg dat als hij binnen 24 uur neit terug kwam dat jullie hem zouden aanvallen ;) je stuurde hem toen daarna een uitnodiging. hij wees hem ZELF af. ;).

Hij wou of in FIRM of hij werd barbaar. als hij barbaar werd had DTW er veel aan gehad ;) en nu veel minder.

en jij wilt oorlog??. nu mr.antispam achter je veilige linie zit"?


DAt van die 24 uur was een beetje loos dreigement had hij ook wel door.

En had hem dan barbaren laten worden zoveel kan *DTW* er echt niet van profiteren. Waarbij anti niet achter mijn veilige linie zit en ik echt geen angst voor hem heb. Hij is inactief als wat in zijn actieve periodes logt hij 1x in de 2 dagen in dat lukt me nog wel

Dit is wel in het nadeel van BORG lijkt me..

Denk je dat dat in ons nadeel is ??

Ik heb nog niet zoveel kwaliteit bij Firm gezien wel een boel geschreeuw maar voor de rest kom maar op de vorige poging van jullie leide alleen maar tot verlies denk je dat je deze keer meer suc6 zal hebben je weet waar ik lig.

ALhoewel ik over het algemeen B0RG noobie vind, en King1tm9 vervelend, denk ik wel dat hij hier absoluut gelijk heeft.


Bedankt :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
firm komt nog is met de kloten van borg rammelen.....hoeveelste keer is dit nu al wel niet :confused:

borg zit in zijn gelijk, en snap niet dat ze dit blijven toestaan dat ze telkens in het nadeel gezet worden.

bg-geen bg meer zodat ze sonnie kunnen aanvallen - nap, aanvallen sonnie zijn gedaan omdat ze hebben nu ander target - en nu recruite van spelers :rolleyes:

wat kan diplomatie toch mooi zijn
 

DeletedUser4141

Guest
Denk je dat dat in ons nadeel is ??

Ik heb nog niet zoveel kwaliteit bij Firm gezien wel een boel geschreeuw maar voor de rest kom maar op de vorige poging van jullie leide alleen maar tot verlies denk je dat je deze keer meer suc6 zal hebben je weet waar ik lig.

Wanneer ik de stats erbij neem of goed terug denk.. Dan is het toch anders dan dat gij nu verklaard.. Maarja met jou kan je eindeloos discussieren denk ik.

Het is simpel Mr. Antispam is uit borg gegaan na betwisting met de leiding. Ik geloof dat king dit ook al is heeft gedaan (of meerdere keren). Antispam wilt veranderen of hij kwam niet terug. King heeft al zijn capaciteiten gebruikt om hem te overtuigen natuurlijk schiet hij hier tekort!

Antispam zocht naar een nieuw stekje en die krijgt hij van ons. Om even duidelijkheid te bieden. Zijn uitnodiging is een dag na zijn vertrek uit borg verzonden.
 

DeletedUser3166

Guest
firm komt nog is met de kloten van borg rammelen.....hoeveelste keer is dit nu al wel niet :confused:

borg zit in zijn gelijk, en snap niet dat ze dit blijven toestaan dat ze telkens in het nadeel gezet worden.

bg-geen bg meer zodat ze sonnie kunnen aanvallen - nap, aanvallen sonnie zijn gedaan omdat ze hebben nu ander target - en nu recruite van spelers :rolleyes:

wat kan diplomatie toch mooi zijn

Ik hou er wel van als mijn kloten gerammelt worden, maar dan enkel door mijn vriendin! :p

Op tw laat ik idd niet met mijn gereedschap rammelen, daarom stel ik nu duidelijke voorwaarden die ik ingame met puk82 aan het bespreken ben.

En Embax... denk je werkelijk dat het in ons nadeel zal zijn? de front bestaat grotendeels uit mij, king123456789, Gwork en henk1234. Allemaal actieve en sterke spelers. Je mag mij als noob beschouwen, maar vraag aan T & M Enschede hoe vaak hij is kunnen doorbreken bij mij... (op die keer na dat ik een week in Malta zat natuurlijk)

Bovendien jullie hadden je gewoon niet moeten moeien en met het excuus afkomen 'als we hem niet toelieten werd hij barbaar en dan kan DTW toeslaan' boehoe.....
 

DeletedUser21032

Guest
& de kindjes zijn weer oftopic aan het gaan, ze vragen hier TW onderwerpen, geen onderling gezeik :)
 

DeletedUser21032

Guest
Integendeel, ik en de rest van borg en firm geven hier genoeg materiaal om mee te werken voor zijn artikelen :rolleyes:

Aaah, wordt dus met andere woorden interesant :)
Het egen wat jullie hier posten moeten we nog eens lezen in het TWW :p
 

DeletedUser4141

Guest
En Embax... denk je werkelijk dat het in ons nadeel zal zijn? de front bestaat grotendeels uit mij, king123456789, Gwork en henk1234. Allemaal actieve en sterke spelers. Je mag mij als noob beschouwen, maar vraag aan T & M Enschede hoe vaak hij is kunnen doorbreken bij mij... (op die keer na dat ik een week in Malta zat natuurlijk)

Bovendien jullie hadden je gewoon niet moeten moeien en met het excuus afkomen 'als we hem niet toelieten werd hij barbaar en dan kan DTW toeslaan' boehoe.....

Moest er iets gebeuren.. Ik hoor enkel dreigementen van borg richting ons.
Het is goed dat gij volledig in uw stam geloofd, dit doen wij trouwens ook in de onze.

Ik denk van oorlog dat gij enkel ervaring hebt bij T&M.. dus voor de rest ist nog een vraagteken :)

Antispam deed een aanvraag bij firm om te mogen komen en wij ontfermen ons als goede bondgenoten om hem ;)
 

DeletedUser

Guest
Moest er iets gebeuren.. Ik hoor enkel dreigementen van borg richting ons.
Het is goed dat gij volledig in uw stam geloofd, dit doen wij trouwens ook in de onze.

Ik denk van oorlog dat gij enkel ervaring hebt bij T&M.. dus voor de rest ist nog een vraagteken :)

Antispam deed een aanvraag bij firm om te mogen komen en wij ontfermen ons als goede bondgenoten om hem ;)

Bondgenoot ?? jullie zijn een nap. Maar er is zelfs gevraagt om het niet te doen en toch deden jullie het ondanks werd gezegt dat jullie het niet zouden doen.

Over ervaring tegen T en M gesproken die heb ik wel, en ik moet toegeven dat dat reuze mee valt zit geen timing in niks hij dropt gewoon wat aanvals legers en hij ziet wel wat het word meer niet, denk niet dat nachtwaker daar van onder de indruk zouw zijn.
 

DeletedUser3166

Guest
Antispam deed een aanvraag bij firm om te mogen komen en wij ontfermen ons als goede bondgenoten om hem ;)

Embax je zit vol humor :D
Een speler aannemen midden in ons cluster...

En natuurlijk geloof ik in ons en mezelf. Je zou nog eens je ogen kunnen opentrekken van mijn kunnen, want heb het gevoel dat je mij nogal onderschat :)
 

DeletedUser21032

Guest
Waarom moet het hier eigenlijk altijd over de topstammen & topspelers gaan in het TWW?
Ik zou het eens geweldig vinden om een paar 'noobs' te laten intervieuwen, eens laten horen hoe hun kijk op de wereld is.
& dan Inderdaad gelijk hierboven al vermeld is.. Sommige accounts draaien zo goed & we weten er eigenlijk niets van..
 

DeletedUser

Guest
van R2B en =IR= tot Ill lijkt me ook wel interesant :)

of het 2 jarige bestaan van B0RG :p


Code:
11.06.
10:18 De stam is door Nas-T opgerich
 

DeletedUser

Guest
Damn bestaat die noobstam al zo lang :eek: Cervix en Ill moeten echt beter hun best doen:cool:

ik schat alui veel hoger in dan B0RG ;). + 2 jarig bestaan van B0RG boeit het niet ;) de 1 jarig bestaan is de wereld ook helemaal ontschoten :). die van ALUI niet :). het regende koekjes in mijn dorpen :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
ik schat alui veel hoger in dan B0RG ;).

Nu niet overdrijven..
We hebben wat talent, maar natuurlijk gelijk in elke stam zijn er ook noobs aanwezig ;)
ALUI heeft spelers die vele minder lang bezig zijn als de andere & bij velen is dit de eerste & enige wereld.:)
 

DeletedUser

Guest
Ik hou er wel van als mijn kloten gerammelt worden, maar dan enkel door mijn vriendin! :p

Op tw laat ik idd niet met mijn gereedschap rammelen, daarom stel ik nu duidelijke voorwaarden die ik ingame met puk82 aan het bespreken ben.

En Embax... denk je werkelijk dat het in ons nadeel zal zijn? de front bestaat grotendeels uit mij, king123456789, Gwork en henk1234. Allemaal actieve en sterke spelers. Je mag mij als noob beschouwen, maar vraag aan T & M Enschede hoe vaak hij is kunnen doorbreken bij mij... (op die keer na dat ik een week in Malta zat natuurlijk)

Bovendien jullie hadden je gewoon niet moeten moeien en met het excuus afkomen 'als we hem niet toelieten werd hij barbaar en dan kan DTW toeslaan' boehoe.....


henk1234 is inactief en een flut speler. van die gozer kan je zo makkelijk dorpen pakken ;). 1 veeg 4 edels en hopa.

gwork weet ik inks over.

nachtwaker jij bent een geode speler.

king heeft een ego van hier tot tokio maar heeft ook skills.



maar henk is echt een noob ;).
 

DeletedUser

Guest
Nou ga jij maar lekker oorlog voeren met Cervix :rolleyes:
Of hoe zat dat nou weer ;)

Ik grens niet aan *DTW* wel aan Cervix, maar er ligt nog meer onkruid hier


speedy-m (MOH ) zei:
ik schat alui veel hoger in dan B0RG ;). + 2 jarig bestaan van B0RG boeit het niet ;) de 1 jarig bestaan is de wereld ook helemaal ontschoten :). die van ALUI niet :). het regende koekjes in mijn dorpen :).


Ga me niet zeggen dat Firm zo goed is kom op zeg xD. Zo onder de indruk ben ik ook weer niet van Firm een verzameling van wat individuen met allemaal hun eigen belangen die denken dat ze goed zijn. Maar het niveau van de Firm spelers is ook allemaal erg matig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan