WW doorgeven..

DeletedUser

Guest
Mensen, ik ken iemand & hij vraagt aan iedereen of ze willen fuseren & dan 'stimuleert' hij ze door zijn wachtwoord (weet niet eens of het wel degelijk zijn acc is) door van z'n 3 Mio acc op W1..

Dit kan toch niet?

Ik heb z'n vv op wereld 9 al een tijdje, & moest PM openen, & zag dat hij het ook al aan deze persoon had gezegd..

Ik ging erop (stouterd^^) & keek bij aanmeldingen, er stonden wel 4 of 5 verschillende IP's op..;


Mag dit eig. wel, wat hij doet?
 

DeletedUser2826

Guest
Wij kunnen uiteraard niemand dwingen om iemand aan te geven bij een regelschending. Wij vragen echter wel dat je een speler aangeeft wanneer je weet dat hij/zij de regels overtreedt. Bij elke regelschending worden spelers immers benadeeld.

Het is net zo goed tegen de regels om regelschenders niet aan te geven, of om hier zelf van te profiteren. Aangeven of zelf een ban riskeren ;)
Met dat deel van de regels wordt eerder bedoeld dat het niet toegelaten is om regelschenders te helpen, dit kan op diverse wijze gebeuren. Stel dat ik 2 accounts zou aanmaken en op mijn stamforum post dat ik 2 accounts heb, maar dat ik erbij zeg dat niemand me mag aangeven. Dan zouden wij - volgens jouw redenering - de gehele stam kunnen blokkeren wegens medeplichtigheid. Dit is uiteraard een beetje absurd.

Ik hoop dat het hiermee duidelijk is. :)
 

DeletedUser13801

Guest
Met dat deel van de regels wordt eerder bedoeld dat het niet toegelaten is om regelschenders te helpen, dit kan op diverse wijze gebeuren. Stel dat ik 2 accounts zou aanmaken en op mijn stamforum post dat ik 2 accounts heb, maar dat ik erbij zeg dat niemand me mag aangeven. Dan zouden wij - volgens jouw redenering - de gehele stam kunnen blokkeren wegens medeplichtigheid. Dit is uiteraard een beetje absurd.

Zou wel lekker opruimen...
 

DeletedUser26945

Guest
Maar met te verzwijgen dat hij je 2 accounts hebt wordt je wel geholpen.
Aangezien je kunt blijven werken vanuit 2 accounts en die mekaar kunnen ondersteunen met en troepen.

Jij gaat vooruit en stamleden helpen je doordat ze zwijgen. Zo komt support het niet te weten. En blijven je 2 accounts actief.
 

DeletedUser2826

Guest
Maar met te verzwijgen dat hij je 2 accounts hebt wordt je wel geholpen.
Aangezien je kunt blijven werken vanuit 2 accounts en die mekaar kunnen ondersteunen met en troepen.

Jij gaat vooruit en stamleden helpen je doordat ze zwijgen. Zo komt support het niet te weten. En blijven je 2 accounts actief.

Tuurlijk, maar hoe wil je controleren of iemand weet heeft van een regelschending? Als een bekentenis op het stammenforum staat heb je dat nog niet per se gelezen, zelfde geldt voor een IGM: ik kan een IGM zeer snel openen en sluiten zonder de inhoud gelezen te hebben, het 'nieuw' icoontje zal wel verdwijnen maar daarmee heb ik de IGM nog niet gelezen. Enkel en alleen als we de mensen hun gedachten zouden kunnen lezen zouden we dit kunnen toepassen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26945

Guest
Daar ben ik me ook van bewust. Maar het is maar om aan te tonen dat ze je dan ook wel degelijk helpen.

Het is natuurlijk nog gemakkelijker dat ze het openbaren op het AF dat ze het weten, moeten jullie geen gedachten meer lezen;)
 

DeletedUser13801

Guest
Tuurlijk, maar hoe wil je controleren of iemand weet heeft van een regelschending? Als een bekentenis op het stammenforum staat heb je dat nog niet per se gelezen, zelfde geldt voor een IGM: ik kan een IGM zeer snel openen en sluiten zonder de inhoud gelezen te hebben, het 'nieuw' icoontje zal wel verdwijnen maar daarmaa heb ik de IGM nog niet gelezen. Enkel en alleen als we de mensen hun gedachten zouden kunnen lezen zouden we dit kunnen toepassen. ;)

Bij een IGM kan het ook zo zijn dat je bericht nog even naleest en de volgende heeft al weer snel geantwoord voordat jij terug naar je mailbox gaat, dan wordt het bericht ook als gelezen gemarkeerd.

Of je zou een soort hoelang-je-het-bericht-leest tellertje neer kunnen gebruiken... :p
 
Bovenaan