WW doorgeven..

DeletedUser

Guest
Mensen, ik ken iemand & hij vraagt aan iedereen of ze willen fuseren & dan 'stimuleert' hij ze door zijn wachtwoord (weet niet eens of het wel degelijk zijn acc is) door van z'n 3 Mio acc op W1..

Dit kan toch niet?

Ik heb z'n vv op wereld 9 al een tijdje, & moest PM openen, & zag dat hij het ook al aan deze persoon had gezegd..

Ik ging erop (stouterd^^) & keek bij aanmeldingen, er stonden wel 4 of 5 verschillende IP's op..;


Mag dit eig. wel, wat hij doet?
 

DeletedUser26945

Guest
§1) Één account per speler
Iedere speler mag per wereld met maximaal één account deelnemen. Het doorgeven van je wachtwoord aan andere spelers is verboden. Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.


Voorbeelden:
•Het is toegestaan de vakantiemodus te gebruiken; De vakantievervanger mag dus op zijn eigen account en de account in vakantiemodus spelen.

•Het is toegestaan om met meerdere spelers vanuit één computer spelen. Iedere speler moet echter zelf spelen en regel §2 naleven.

•Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.

•Het is verboden om zonder toestemming op andere accounts in te loggen; Ook proberen in te loggen is verboden.

•Het is toegestaan met 2 personen op 1 account te spelen. In zo'n geval is het doorgeven van wachtwoorden dus wel toegestaan. Wees in dit geval zeker dat je je medespeler 100% kan vertrouwen; Voor ons maakt bij regelschendingen geen verschil of jij of je medespeler de regel overtreden heeft.

•Het is toegestaan dat accounts samengevoegd worden. Echter blijft regel §1 altijd van kracht: Beide personen mogen enkel op die ene account verder spelen; Beide spelers moeten op hun eigen account blijven spelen totdat één van beide accounts volledig is verwijderd. » Gedetailleerde uitleg

•Het is toegestaan dat 2 spelers van account wisselen op één wereld. Echter blijft regel §1 altijd van kracht: Beide personen mogen enkel op die ene account verder spelen; Beide personen mogen 5 dagen niet inloggen op die wereld en pas daarna op hun nieuwe account verderspelen. » Gedetailleerde uitleg

•Fuseren of account wisselen binnen hetzelfde huishouden of op dezelfde internetverbinding is verboden.

Als het zijn echte password is mag het dus niet.
 

DeletedUser26945

Guest
Als hij een fake wachtwoord geeft, is er geen enkel probleem.
IS het zijn echte wachtwoord, dan overtreed hij die regel. Maar als die persoon die het wachtwoord ontvangt ook gaat inloggen op die account dan is die persoon die inlogd ook in de fout wegens dubbelaccount.

Als hij dit doet omdat hij tijd tekort heeft, moet hij op zoek gaan naar een serieuze fusiepartner of een co via het forum hier.
 

Deleted User - 9131

Guest
Lees paragraaf 6.

§6) Programmafouten
Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden.


Voorbeelden:
Als je merkt dat door het afbreken van eenheden meer grondstoffen terugkomen dan ze kosten, mag je dit niet uitbuiten en moet je deze fout melden.

Als je merkt dat bij een boerderij met level 30 meer eenheden in je dorp zijn dan werkelijk is toegestaan, moet je dit melden.

Als je meer premium punten krijgt dan waarvoor je betaald hebt dan moet je dit melden.
 

DeletedUser

Guest
Als hij een fake wachtwoord geeft, is er geen enkel probleem.
IS het zijn echte wachtwoord, dan overtreed hij die regel. Maar als die persoon die het wachtwoord ontvangt ook gaat inloggen op die account dan is die persoon die inlogd ook in de fout wegens dubbelaccount.

Als hij dit doet omdat hij tijd tekort heeft, moet hij op zoek gaan naar een serieuze fusiepartner of een co via het forum hier.

hoezo dat als die speler toch gewoon niet op wereld 1 speelt is het toch geen dubbel account?
 

Deleted User - 9131

Guest
Nee, maar dan zit je wel zonder toestemming op iemand zijn account en dat is ook tegen de regels.
Hoe je het ook went of keert, iedereen die zijn WW doorgeeft en daar gebruik van maakt en die het niet aangeeft gaat tegen de regels in.
 

DeletedUser

Guest
Nee, maar dan zit je wel zonder toestemming op iemand zijn account en dat is ook tegen de regels.
Hoe je het ook went of keert, iedereen die zijn WW doorgeeft en daar gebruik van maakt en die het niet aangeeft gaat tegen de regels in.

als jij bijvoorbeeld je wachtwoord afgeeft aan mij en ik log op je account in lijkt het mij wel met toestemming anders geef jij je wachtwoord niet af lijkt mij.
 

DeletedUser13801

Guest
Nee, maar dan zit je wel zonder toestemming op iemand zijn account en dat is ook tegen de regels.
Hoe je het ook went of keert, iedereen die zijn WW doorgeeft en daar gebruik van maakt en die het niet aangeeft gaat tegen de regels in.

Als iemand zijn ww door geeft is het naar mijn mening toestemming geven om op zijn account te gaan zitten. Maarja het zal wel...
 

Deleted User - 9131

Guest
Ja, maar als je zegt "log even in" geef je wél toestemming.

Maar dit is mijn mening, maar zolang je iemand niet report die ww's doorgeeft ben je zelf ook strafbaar.
 

DeletedUser26945

Guest
hoezo dat als die speler toch gewoon niet op wereld 1 speelt is het toch geen dubbel account?

Er wordt gezegd dat hij wilt gaan fuseren. Wat houd fuseren nu juist weer in?
2 spelers op dezelfde wereld smelten samen.

Vooarl op dezelfde wereld is belangrijk, dus hoe je het draait of keerd, dit is een duidelijke overtreding van meerdere regels.
 
Bovenaan