WW doorgeven..

DeletedUser

Guest
Mensen, ik ken iemand & hij vraagt aan iedereen of ze willen fuseren & dan 'stimuleert' hij ze door zijn wachtwoord (weet niet eens of het wel degelijk zijn acc is) door van z'n 3 Mio acc op W1..

Dit kan toch niet?

Ik heb z'n vv op wereld 9 al een tijdje, & moest PM openen, & zag dat hij het ook al aan deze persoon had gezegd..

Ik ging erop (stouterd^^) & keek bij aanmeldingen, er stonden wel 4 of 5 verschillende IP's op..;


Mag dit eig. wel, wat hij doet?
 

Deleted User - 9131

Guest
^^ Exact. Kun je met nog zulke goede argumenten komen, het feit dat hij zijn ww geeft is verboden. Punt.
 

Deleted User - 9131

Guest
doe ff normaal & hang de wannabe-mod niet uit ;)

Ik wil niet lullig doen, maar er hangt misschien een ban aan je broek. Ik probeer hier mensen te helpen, jij stelt een vraag dus ik help. Mocht je daar geen behoefte aan hebben stel ik voor dat je onmiddelijk het forum hier verlaat. Heb je geen behoefte aan een antwoord, stel dan ook geen vraag.
 

DeletedUser26945

Guest
ik wil niet lullig doen, maar er hangt misschien een ban aan je broek. Ik probeer hier mensen te helpen, jij stelt een vraag dus ik help. Mocht je daar geen behoefte aan hebben stel ik voor dat je onmiddelijk het forum hier verlaat. Heb je geen behoefte aan een antwoord, stel dan ook geen vraag.

+1
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet lullig doen, maar er hangt misschien een ban aan je broek. Ik probeer hier mensen te helpen, jij stelt een vraag dus ik help. Mocht je daar geen behoefte aan hebben stel ik voor dat je onmiddelijk het forum hier verlaat. Heb je geen behoefte aan een antwoord, stel dan ook geen vraag.

/Care als ik een ban krijg.
Ik verraad vrienden niet :)
 

Deleted User - 9131

Guest
Nee, maar de support wel ;) Aangezien er een ticket is die loopt over deze discussie, en er misschien vandaag al gekeken wordt of je het hebt gemeld ;)

Oja, ik heb trouwens screens dus de posts aanpassen heeft geen zin.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet lullig doen, maar er hangt misschien een ban aan je broek. Ik probeer hier mensen te helpen, jij stelt een vraag dus ik help. Mocht je daar geen behoefte aan hebben stel ik voor dat je onmiddelijk het forum hier verlaat. Heb je geen behoefte aan een antwoord, stel dan ook geen vraag.

en hoe je die stelt ik mag niet eens zeggen wat ik ervan vind. jij gelijk met je punt :eek:
 
Bovenaan