[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
@Candiu wie is volgens jou simenco zijn gebroeder?
Kan Dash dit niet zijn btw?

Vandaar de driehoek in het eerste verhaaltje van CI. Dat de 2 gebroeders ook onderdeel waren van een koppel.
 
Reactiescore
1.577
Onzin Dash was duidelijk ziener, wie de gebroeder is, is evident

Candiu

Samen met .Time de laatste wolf. Die twee spelen samen en doen geen enkele moeite om elkaar te onderzoeken.

Ze gaan verwijzen naar lynch WBJIMO, maar Candiu stemde in de eerste plaats uit zelfbehoud en .Time is er niet vies van om medewolven weg te stemmen.

Wat mij opvalt, is dat ze beiden niet actief lijken mee te zoeken, zo weinig mogelijk stelling willen innemen en alleen maar volgen.
 
Reactiescore
1.014
Onzin Dash was duidelijk ziener, wie de gebroeder is, is evident

Candiu

Samen met .Time de laatste wolf. Die twee spelen samen en doen geen enkele moeite om elkaar te onderzoeken.

Ze gaan verwijzen naar lynch WBJIMO, maar Candiu stemde in de eerste plaats uit zelfbehoud en .Time is er niet vies van om medewolven weg te stemmen.

Wat mij opvalt, is dat ze beiden niet actief lijken mee te zoeken, zo weinig mogelijk stelling willen innemen en alleen maar volgen.
Klopt. Maar na de eerste keer zijn vraag te negeren en net als jij nu het niet belangrijk te vinden, dacht ik opeens aan de driehoek in t verhaaltje.

Ik kan mijn stem nu op moh zetten om mezelf te redden, zoals de stemming er nu voor staat. Maar dan word ik daar weer weer op gewezen.

Over dat volgen? Ik zat zelf gewoon 2/3 dagen op Jan. Zonder te volgen. Los van zn rol overigens.

En sorry hoor voor t niet verder zoeken. Maar t clubje wat nu over is is voor 75% niet online geweest. Niks te vinden in die posts.
 
Reactiescore
1.014
Weet je wat. Ik ga wel voor jou nonkel

Je stemt al 4 dagen op rij op mij, en ik weet mn rol, je zit er compleet naast.
Je stemt als 1 van de laatste op bappos. Dat neem ik dan ook maar mee als reden.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.577
En wil niet weer die laatste, zoveelste stem zijn.
En btw. Ergens heb ik zo’n gevoel dat bappos erg makkelijk op lynch is gekomen. Goed of slecht.
Ben er in elk geval niet zo mee bezig dat ik niet 'slecht' wil overkomen zoals jij hier in bovenstaande post.

Tja Candiu, ik stem er bappos als wolf uit en dat ga je me kwalijk nemen. Het was an sich niet zo'n moeilijke keuze gezien Dash echt overtuigend was en bappos' drankje.

Het feit dat je niet verder komt dan dit soort argumenten, 3/4 van de tijd op Jan hebt gestemd en nu ook weer countert, sterkt me net in het idee dat je wolf bent. Het is een cruciale fase en je bent bang om iemand tegen de schenen te stampen. Wie is je tweede verdachte?
 
Reactiescore
1.014
Ben er in elk geval niet zo mee bezig dat ik niet 'slecht' wil overkomen zoals jij hier in bovenstaande post.

Tja Candiu, ik stem er bappos als wolf uit en dat ga je me kwalijk nemen. Het was an sich niet zo'n moeilijke keuze gezien Dash echt overtuigend was en bappos' drankje.

Het feit dat je niet verder komt dan dit soort argumenten, 3/4 van de tijd op Jan hebt gestemd en nu ook weer countert, sterkt me net in het idee dat je wolf bent. Het is een cruciale fase en je bent bang om iemand tegen de schenen te stampen. Wie is je tweede verdachte?
Ik moet ergens op reageren. Er post verder niemand.

Blond en combino, omdat die nog niet dood zijn gevallen.

Nee werkelijk geen idee.
 
Reactiescore
1.014
Ik wil ook best op moh gaan btw. Jij ook?
 
Reactiescore
2.193
Ik ga op combino, als hij jager is schiet ie maar de juiste. Enige reden dat hij als goedje gezien wordt, zou hij goedje zijn.
 
Reactiescore
1.699
ik ga voor nonkel jos. ik moiet bij mijn gevoel blijven anders krijg ik spijt als ik anders kies en gelijk had
 
Reactiescore
1.014
Ik ga op combino, als hij jager is schiet ie maar de juiste. Enige reden dat hij als goedje gezien wordt, zou hij goedje zijn.
Waarom ga je van MOh af?

Hierdoor verandert de lynch naar mij. Wil je dat indirect veroorzaken?
 
Bovenaan