[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.014
@Candiu wie is volgens jou simenco zijn gebroeder?
Geen idee.
Stemtechnisch kan je kijken, maar dat heeft geen effect voor gebroeders.
Maar vroege stemmers op hem zouden t kunnen zijn.

Verder noemt bijna iedereen elkaar hier maatje. Dus dat is ook niet terug te herleiden en te opvallend.

En het echt opnemen voor je gebroeder is ook niet handig.

Waarom wil je het weten? Want we zoeken wolfjes toch?
 
Reactiescore
1.733
sorry vrienden dat ik niet gestemd was, ik was gaan karten met collega's en heb ons team van plek 4 naar 2 gestuurd tot een debiele andere collega ons terug naar plaats 3 liet zakken

mooi dat blaasoor dood is, stond immers al lang op mijn verdachtenlijstje na al zijn geprietel en gepratel

goed gedaan rob al lag het er wel vingerdik op dat je holmaatje met simeco was, in het dagelijks leven maar ook in dit potje

voor mij is het vrij simpel:

de overgebleven wolven zijn mohniels, die weer heerlijk inactief en nietszeggend speelt, en nog eentje ik vermoed nonkel jos of xena
Ik ben actiever dan jij pannekoek. Waarom ben jij nog niet dood gevallen ?
 
Reactiescore
1.577
Candiu

Schrijnend dat jullie dit niet zien. Hoe ze mij nu ook framet en een kans ziet om mij eruit te tiefen, is niet normaal. Ik wisselde mijn stem op exact hetzelfde moment als haar en toen ging de stemming van 3-3 naar 4-2. Dus ja wel redelijk beslissend. Terwijl haar stem op WBJIMO er eentje was om zichzelf te redden - een vote die je als BM sowieso moet doen, ook als je op een medeslechtje stemt.

Ik volg Time dat Xena wellicht ook wolf is, maar door zijn onderonsje met Candiu vertrouw ik Time voor geen haar.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.699
Ik denk dat nonkel wolf is. Hij komt steeds op uitgekiende momenten. Precies te laat om zelf nog slachtoffer te worden maar precies te vroeg dat we tegen de volgende lynch weer vergeten zijn dat hij mee doet
 
Reactiescore
1.699
Daarbij ook zeer opmerkelijk dat zijn profiel prive is. Zo is het lastig om hem te vangen op stiekem meelezen
 
Reactiescore
999
Ik denk dat nonkel wolf is. Hij komt steeds op uitgekiende momenten. Precies te laat om zelf nog slachtoffer te worden maar precies te vroeg dat we tegen de volgende lynch weer vergeten zijn dat hij mee doet

goed punt dat viel me ook al op

hij lijkt de MOHNIELS tactiek toe te passen
 
Reactiescore
1.733
Oja wolfjes eet mij maar op. Ik ga Koningsnacht en Koningsdag vieren. Dus ik ben er vanavond , morgen en vrijdag niet. Zaterdag ben ik weer fit maar ga ik ook feesten dus kan pas maandag weer actief zijn.
 
Reactiescore
1.014
Geen idee.
Stemtechnisch kan je kijken, maar dat heeft geen effect voor gebroeders.
Maar vroege stemmers op hem zouden t kunnen zijn.

Verder noemt bijna iedereen elkaar hier maatje. Dus dat is ook niet terug te herleiden en te opvallend.

En het echt opnemen voor je gebroeder is ook niet handig.

Waarom wil je het weten? Want we zoeken wolfjes toch?
Geen reactie meer op gekregen
Goeie analyse nonkel dit neem ik straks onder de loep
En, wat gevonden?
Ik denk dat nonkel wolf is. Hij komt steeds op uitgekiende momenten. Precies te laat om zelf nog slachtoffer te worden maar precies te vroeg dat we tegen de volgende lynch weer vergeten zijn dat hij mee doet
En naar wie gaat je stem?
Pff op wie zal ik stemmen vanavond?
Doe maar niemand
ik geloof anthhraxxol
En daarom…
Oja wolfjes eet mij maar op. Ik ga Koningsnacht en Koningsdag vieren. Dus ik ben er vanavond , morgen en vrijdag niet. Zaterdag ben ik weer fit maar ga ik ook feesten dus kan pas maandag weer actief zijn.
..en dit was de dooddoener van t spelletje…
 
Reactiescore
1.014
Ik weet niet of stemmen nog zin heeft. Maar ik zet hem op goede gok op xena
 
Reactiescore
1.014
Candiu ik denk dat jij de wolf ben ...
Haha gelijk online als je stem krijgt.

Die zin achter mn naam hoeft uiteraard niet. Zeg maar gewoon dat je op mij stemt, omdat ik op jou stem.
 
Reactiescore
48
Haha gelijk online als je stem krijgt.

Die zin achter mn naam hoeft uiteraard niet. Zeg maar gewoon dat je op mij stemt, omdat ik op jou stem.
Ja je maakt t daarmee makkelijk ja op time ga ik niet denk dat hijeen goedje is vandaar
 
Bovenaan