[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.014
Waarom gebeuren deze dingen altijd het laatste uur.

Dat mensen gaan switchen en mensen snel mee gaan. En de lynch opeens weer anders gaat worden..
 
Reactiescore
332
Joker infectie is de beste verklaring voor wat er nu gebeurt tho. Jij was wolf, Joker hoedje en je infecteert hem omdat het al heel vlug te heet word.

Daarbij is deze reactie niet wat ik van een blaasje als goedje gewend ben.
Tsja dat je de me lyncht prima want ik heb toch geen tijd hiervoor, maar dat je meegaat in een theorie die Rob zo 123 bij elkaar sprokkelt ahv de post waarmee ik op hem stem dat verbaast me wel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
geen idee pas na 20u begin ik (en ik gok anderen ook) het potje te volgen niet heel onlogisch dus dat er dan het meeste gebeurt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Tsja dat je de me lyncht prima want ik heb toch geen tijd hiervoor, maar dat je meegaat in een theorie die Rob zo 123 bij elkaar sprokkelt ahv de post waarmee ik op hem stem dat verbaast me wel.
:wink: :wink: :wink:

jij hebt nieteens een theorie op mij en je wilt me lynchen (heel lastig immers weet jij ook wel dat ik goedje ben)

maar deze theorie is helaas waterdicht en tot hier toe de beste van heel het potje
 
Reactiescore
332
:wink: :wink: :wink:

jij hebt nieteens een theorie op mij en je wilt me lynchen (heel lastig immers weet jij ook wel dat ik goedje ben)

maar deze theorie is helaas waterdicht en tot hier toe de beste van heel het potje
Je wilt wel heel graag he, zou bijna zeggen dat je weet dat je gaat winnen als je mij lyncht. Hebben jullie nog een troef?
 
Reactiescore
2.193
Tsja dat je de me lyncht prima want ik heb toch geen tijd hiervoor, maar dat je meegaat in een theorie die Rob zo 123 bij elkaar sprokkelt ahv de post waarmee ik op hem stem dat verbaast me wel.

Het verklaard veel ik heb vandaag al veel twijfels gehad om op jou te gaan omdat ik verwacht dat joker geïnfecteerd was. Je reactie komt niet oprecht over en het verklaard de lege plekken in veel van wat er gebeurd is. Ook switchen terwijl een eenheid vormen belangrijker is klopt gewoon niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
1.014
Ik moet kiezen.
Dan kies ik wbjimo
Rob time simeco en wbjimno stemmen alle 4 op bappos waarvan laatstgenoemde als laatste.


En nu zie ik xena haar post met een stem op mij.. fijn dat je er bent meid.
Misschien krijg je als bedankje een stem terug..mits je nog met een uitleg komt?

Durf je niet te kiezen uit de 4 mannen/jongens?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Xena lol

Half doodshens claimen maar wel zo doen, schaam je kk hard
Ik moet kiezen.
Dan kies ik wbjimo
Rob time simeco en wbjimno stemmen alle 4 op bappos waarvan laatstgenoemde als laatste.


En nu zie ik xena haar post met een stem op mij.. fijn dat je er bent meid.
Misschien krijg je als bedankje een stem terug..mits je nog met een uitleg komt?

Durf je niet te kiezen uit de 4 mannen/jongens?

Hooo het blijft een spelletje mannen en dames. De kkr en het seksisme is niet nodig mvg mvg.
 
Reactiescore
48
Ik geloof niet dat simeco slecht is dus dacht die hebben we straks nog nodig
 
Reactiescore
1.014

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Lynch: WBJIMO hij was de infectiewolf
Lunch: Rob hij ging dood en smieco ook aan liefdesverdriet. Rob burgerke cupido, smieco mythomaanke en gebroeder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
easy potje succes goedjes!!
 
Bovenaan