[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja je praat onzin dus

Op mij. En sinds wanneer is dat belangrijk? Je laatst geplaatste stem telt. Dus wat let je.


Volgens mij zit je niet echt in t potje en loop je vooral mee met anderen. Om vervolgens momenten later weer wat anders te denken. Is daar een reden toe, zit je er niet goed in?
ik heb nog niet meegelopen maar goed mooi dat je zelf int potje zit??

Heb ik in het verleden al gegeven wel opletten maatje
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Voor nu simeco

Al zou ik liever op Rob stemmen gezien hij me al een paar dagen opvalt. Stemde niet mee op Bappos en heeft tot nu toe elke dag een andere spelers gestemd. Durft naar mijn idee dus niet voldoende door te drukken en de aandacht op zich te krijgen, behalve nu met Candiu in de hoop de BM op een wolfje te krijgen wellicht.
jij zit ook ofwel niet in het potje ofwel ben je wolf, welk vd 2?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
de enige reden dat ik gisteren op jan stemde was omdat het te close met simeco werd en simeco is naar mijn inziens goedje, maar goed enkele goedjes snappen dus echt niets van het potje en zij zullen dus terecht verliezen?
 
Reactiescore
559
simeco is door en door slecht.

ik herinner me bvb dat kippen spontaan stierven omdat ze geen bezit wilden zijn van dit illuster figuur.
dikwijls heb ik medelijden met prins flugel voor al die jaren met simenco
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
dit zeg ik al weken combino maar ze geven geen gehoor?
 
Reactiescore
2.193
ik heb nog niet meegelopen maar goed mooi dat je zelf int potje zit??


Heb ik in het verleden al gegeven wel opletten maatje

Gekke opmerking " ik heb nog niet meegelopen". Normaal zou je als goedje daar helemaal niet naar moeten kijken.

Enige argument wat ik gelezen heb is dat ik simeco stem.
 
Reactiescore
1.577
Candiu en Time zijn jullie zeker van elkaar? Of staan jullie ook op elkaars verdachtenlijst? De connectie tussen jullie is bijzonder te noemen
 
Reactiescore
2.193
Candiu en Time zijn jullie zeker van elkaar? Of staan jullie ook op elkaars verdachtenlijst? De connectie tussen jullie is bijzonder te noemen

Niet zeker maar ik ging er vanuit dat of Jan of candiu wolf was en ze bleef heel geloofwaardig. Daardoor denk ik wel dat ze goedje is. Bemoeit zich ook met lynches wat ik zo zie
 
Reactiescore
1.699
Niet zeker maar ik ging er vanuit dat of Jan of candiu wolf was en ze bleef heel geloofwaardig. Daardoor denk ik wel dat ze goedje is. Bemoeit zich ook met lynches wat ik zo zie
maar als jan filantroop is dan is candiu toch de wolf?
dus je denkt dat ze wolf is maar als jan goedje blijkt zie je haar als goedje.
 
Reactiescore
2.193
maar als jan filantroop is dan is candiu toch de wolf?
dus je denkt dat ze wolf is maar als jan goedje blijkt zie je haar als goedje.

Als ik zeg dat er sws een wolf zit tussen Jan en candiu en ze stemt zonder twijfel Jan terwijl er grote kans is dat ik erna kan switchen, dat is toch niet logisch. Dan denk ik dat ik het gewoon verkeerd heb
 
Reactiescore
1.014
Candiu's zaakje stinkt
Gebaseerd op Time zn antwoorden en argumenten. Moet je dan niet zeggen Time’s zaakje stinkt?

Time en ik waren gewoon actief en vallen dan over elkaar. Gezien er vrij weinig anderen waren.

Ik ben nu zeker van niemand. Dat was ik alleen van Rinske en Bappos.
 
Bovenaan