[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
waarom krijg ik het idee dat candiu en timeforplanb een spelletje spelen samen
 
Reactiescore
3.586
Bon Jan rood

Reageert nonchalant en bij candiu zie wel dat ze geïnvesteerd is in het potje.

Wel begin in twijfels te krijgen bij joker en blaasje. Het is namelijk heel makkelijk om een inactief potje te sturen als slechtje.

Ik stuurde gisteren naar Bappos waarvan jij net nog zei je denkt hij een slechtje is. Dus dat spreekt eerder voor mij.
 
Reactiescore
2.193
wat van dit:
bappos was gewoon inactief die dag (heb hem in de wielerdiscord die dag ook niet gehoord, dus lijkt me gewoon best wel mogelijk)
dash was echter extreem overtuigd dat bappos actiever moest zijn en geloofde dat hij een slechtje te pakken had, hierbij had dash geen zienende rol.

toen er veel stemmen op bappos terechtkwamen dacht hij zichzelf te kunnen redden door zijn priesterwater te gooien,
echter maakte hij daarna veel hopeloze posts, mede omdat mensen niet actief zijn en stemmen niet wijzigen.


de slechtjes zagen dit wel graag gebeuren, en besloten om verhullende wolf te gebruiken om goedjes op verkeerde been te zetten,
nu zou de aandacht namelijk volledig gaan naar wie al dan niet op bappos had gestemd, dit terwijl zij helemaal niet speciaal hadden moeten stemmen.

ben benieuwd waarom je dit scenario niet mogelijk acht, want had je vast ook wel kunnen bedenken

Als je een water over je krijgt maar je blijft stug volhouden "nee bappos is wolf", dat is toch geen move die een nietswetend goedje of slechtje doet.
 
Reactiescore
2.193
Ik stuurde gisteren naar Bappos waarvan jij net nog zei je denkt hij een slechtje is. Dus dat spreekt eerder voor mij.
True maar als een kwart actief is kan je heel makkelijk sturen. Ik verdenk je niet maar ik twijfel over alles atm.

Jordy heeft de kunde om te sturen en dat maakt me tenminste voorzichtig.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.014
waarom krijg ik het idee dat candiu en timeforplanb een spelletje spelen samen
Nee echt.. time en ik zitten elkaar op dag 1 en 2 altijd dwars.. Tot we nader tot elkaar komen en het weer oke is.
 
Reactiescore
560
@Rinske waarom heb je eigenlijk je mooie roze trol profielfoto gewijzigd?
time, jij moet ook eens een betere profiel foto kiezen, deze is echt kansloos
 
Reactiescore
2.193
@Rinske

Wie verdenk je op dit moment? Joker zat enkel op de werkelijke lynches en ik blijf met Jan en candiu in mijn hoofd zitten.

Candiu komt bij mij oprecht over maar ik had joker ook niet door tot twijfels na de dl.
 
Bovenaan