[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
5
..vvharen die zie ik wel als slecht in elk geval niet actief
En ja ik heb ook nog weinig invoer gehad vandaag maar er is zoveel geschreven dat ik er duizelig van ben .
waarom slecht als ik vragen mag? Is al de 2de dag dat je op mij stemt met zonder een enkel argument
 
Reactiescore
5
Wat ik verder heb gelezen, is dat dr gwn vooral veel shit naar mensen wordt gegooid, maar mede door de verhulling van gister weten we gewoon bar weinig. T voelt bijna als stemmen met een muntje op gooien.
 
Reactiescore
48
Doe me best ..echt he.
Maar bij t vorige potje waren er minder mensen dus was het zoeken naar de wolven voor mij een stukje makkelijker
Ook dat er maar een handje vol bezig zijn met en tegen elkaar , is niet echt geheel makkelijk ...maar zal me beentje wat meer eronder gooien ...ik ga straks nog eens een x alles opnieuw doorspitten ..en dan zal ik proberen er een deftige stuk van neer te zetten met mijn ideeën erover .

Vvhaaren :Denk nog niet echt dat je slecht ben ..ik weet t eigenlijk dus nog niet ..ik ben de enige die op jou stem . Dus stem ik nog safe
 
Reactiescore
293
Bappos probeerde idd meerdere mensen als lynch te krijgen en chaos te creeeren dat doet mij al zeker denken hij een slechtje is. Maar juist omdat jij de laatste was en vlak voor de DL denk ik dat het een trick van hem was.

Overigens kan ik mij lang geleden een potje herinneren waarin je ook lynch zou worden en je speelde het zeer geloofwaardig en ik was echt van mening dat je goedje was door je gedrag en post's. Waarbij ik wil zeggen ik je niet wil onderschatten deze keer. Dus ik blijf staan, het is ook niet dat iemand met een beter alternatief is gekomen inclusief jijzelf, terwijl je wel aangaf een poging te wagen eerder op de dag.
Sorry Jokersbrain ik denk dat we over hetzelfde potje hebben. Maar toen verdachte je mij ook als wolf en was ik goedje. Toen was je slim genoeg om de lynchstem te veranderen. Maar dat voor nu even terzijde.

Ja eerlijk gezegd ben ik het kwijt nu. De pagina’s doorgelezen als ik nu van mijn gevoel zou afgaan zou ik kiezen voor jan1996 omdat hij Bappos een aantal keer verdedigd gisteravond.

Verder vind ik de lynchstemmen van Xena prinses ook vrij apart. vvhaaren heeft niks bijgedragen dus dit soort stemmen zijn onzin.
 
Reactiescore
1.014
Zo..volgens mij worden er mensen opgeroepen online te komen.

We missen nog 12 stemmen van de 19 volgens mij

Candiu 1
Rinkse 1
vvHaaren 1
Ctrl 4

Als ik het goed heb.
Twee nog niet stemmers zijn volgens mij "tegen" stemmen Ctrl.
En verder is er niet zo veel om mee te werken
 
Reactiescore
48
Zo..volgens mij worden er mensen opgeroepen online te komen.

We missen nog 12 stemmen van de 19 volgens mij

Candiu 1
Rinkse 1
vvHaaren 1
Ctrl 4

Als ik het goed heb.
Twee nog niet stemmers zijn volgens mij "tegen" stemmen Ctrl.
En verder is er niet zo veel om mee te werken
Dit is dus waarom t moeilijk is
 
Reactiescore
5
Ik ga morgen het forum wat meer in de gaten houden, maar met nog 10 min te gaan hou ik het dan met de rest Ctr alt delete rood
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik denk dat ik goed zit met rinske
 
Reactiescore
276
Omdat ik anders weer geen stem heb geplaatst

CTRL rood.

Denk dat we hieruit voor nu het meeste uit kunnen halen. En de argumenten van joker en time zijn op zich ook sterk.
 
Reactiescore
3.586
Sorry Jokersbrain ik denk dat we over hetzelfde potje hebben. Maar toen verdachte je mij ook als wolf en was ik goedje. Toen was je slim genoeg om de lynchstem te veranderen. Maar dat voor nu even terzijde.

Ja eerlijk gezegd ben ik het kwijt nu. De pagina’s doorgelezen als ik nu van mijn gevoel zou afgaan zou ik kiezen voor jan1996 omdat hij Bappos een aantal keer verdedigd gisteravond.

Verder vind ik de lynchstemmen van Xena prinses ook vrij apart. vvhaaren heeft niks bijgedragen dus dit soort stemmen zijn onzin.

Als je goedje blijkt zal ik morgen Jan eens doorsplitten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Omdat ik anders weer geen stem heb geplaatst

CTRL rood.

Denk dat we hieruit voor nu het meeste uit kunnen halen. En de argumenten van joker en time zijn op zich ook sterk.
ctrl is goedje
rinske zet meeloopstem
rinske is wolfje

stem bm stem rob (volgend potje) immers ben ik de beste wolvenjager
 
Reactiescore
1.014
Als je goedje blijkt zal ik morgen Jan eens doorsplitten.
We horen hem niet, dus volgens mij vindt hij de lynch kandidaat CTRL wel prima

Dat was met bappos gisteren wel anders.. De ene na de andere post kwam voor bij.
nu kwam hij net alleen met een nutteloze post voorbij.
 
Bovenaan