[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

DeletedUser72524

Guest
Ik claim Wijze Burger. Er zitten GEEN welpen in het spel dus ik kan rustig claimpjes doen. Stem op mij als bm btw

Een interessante beweging, alleen voor de time being zal ik hier niet op vertrouwen, maar goed neem aan dat iedereen dit wel begrijpt.
 
Reactiescore
167
Vind het ook een aparte claim van Big Bear... zou goed kunnen dat het waar is maar waarom zou je dit meteen zeggen zonder reden?
 

DeletedUser77639

Guest
Voor de eerste lynch en lunch kennen de koppels elkaar toch nog niet?
koppels kenden elkaar al van het begin. ik wist zelfs nog voor het potje begon dat ik koppel was xD

Toen was CI nog niet geinfecteerd schatje ;).

Dus jouw theorie klopt niet.. (Ook fijn dat ik dat een keer kan zeggen :D)
Ohja groot gelijk maar dat is dus 1 persoon verder had je wellicht wat hulp van Tigor :D
 

DeletedUser66944

Guest
Nou als wijze burger is het wel handig om je zo te kunnen bewijzen, dus vind het geloofwaardig voor nu.
 

DeletedUser72524

Guest
Vind het ook een aparte claim van Big Bear... zou goed kunnen dat het waar is maar waarom zou je dit meteen zeggen zonder reden?

Mocht het waar zijn dan zou ik het meteen zeggen ja, maar goed het kan ook een slimme manier zijn om als wolf (hij is wss zelf geen welp want dat zou dom zijn) belangrijke rollen op te vragen. Voor nu zal ik zijn informatie niet als bruikbaar inschatten, maar wel in het achterhoofd houden.
 

DeletedUser76681

Guest
Vind het ook een aparte claim van Big Bear... zou goed kunnen dat het waar is maar waarom zou je dit meteen zeggen zonder reden?

Big bear zijn redenen zijn altijd kort ^^

hij geeft aan omdat er geen welpen zijn -> is reden a la big bear
 

DeletedUser77639

Guest
Nou als wijze burger is het wel handig om je zo te kunnen bewijzen, dus vind het geloofwaardig voor nu.
tja zeggen dat er geen welpen inzit om zo wijze burger te claimen is ook niet erg moeilijk.
maar voor nu kan ik het ook nog geloven.
 
Reactiescore
167
Mocht het waar zijn dan zou ik het meteen zeggen ja, maar goed het kan ook een slimme manier zijn om als wolf (hij is wss zelf geen welp want dat zou dom zijn) belangrijke rollen op te vragen. Voor nu zal ik zijn informatie niet als bruikbaar inschatten, maar wel in het achterhoofd houden.

Er zit geen welp in het spel :)
Als het waar is wat hij zegt, dan horen we vanzelf wel wat voor nuttigs hij heeft gehoord van de spelleiding
 

DeletedUser4045

Guest
Ik claim Wijze Burger. Er zitten GEEN welpen in het spel dus ik kan rustig claimpjes doen. Stem op mij als bm btw

Waarom verspil jij eigenlijk jouw actie zo vroeg in het spel.
Je kan gewoon nog geïnfecteerd worden..

Lijkt me niet echt een goede claim..
 
Reactiescore
656
Ik vind Big Bear's claim meer verdacht dan iets anders.
Dus ik zou graag wat meer onderbouwing zien Big Bear ;)
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 0 - BM STEMMING

7613c5fccef89be5bbdc47077ffc9c6c.png

Lytho is jullie BM!
 

DeletedUser77639

Guest
een BM die geeneens een rollenlijst leest? zeker dat dit een goede keuze is?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
CI gelijk alweer inactief, ik zeg dood vallen?
 
Reactiescore
656
Lytho, leid mij ff naar de overwinning <3
 

DeletedUser66944

Guest
Nice eindelijk eens meer dan 1 stem gekregen voor bm, thanks!

Verder hou er ook rekening mee dat er veel rollen staan maar er waarschijnlijk de meeste niet in zitten.
 
Bovenaan