[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

DeletedUser77639

Guest
Bij deze stel ik mezelf niet beschikbaar als BM, m'n stem gaat op Lytho. Wegens goede wolf-opspoorskills. Voor vragen daarbij verwijs ik iedereen door naar het vorige potje :smile:.
Laat je niet vangen aan lytho zijn goede skills hoor.
Daarbij heeft hij wel wat hulp gekregen van Tigor als ik het goed heb dus al best opvallend al die lytho stemmers
 

DeletedUser18987

Guest
Bij deze stel ik mezelf niet beschikbaar als BM, m'n stem gaat op Lytho. Wegens goede wolf-opspoorskills. Voor vragen daarbij verwijs ik iedereen door naar het vorige potje :smile:.

Waarom niet beschikbaar?
Verdacht hoor.
 

DeletedUser66944

Guest
Waarom nu al een lynch stem zetten. niet eens een goed argument. wil je nu al van een "goede" wolvenjager afzijn wolfje?
Nee ik ben burger & weet bijgevolg dus niet of lytho een slechtje is of goedje, dus kans is er dat hij wolf is en wij gedoemd zijn :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Sally14

Vorig potje ook weer nice gespeeld ;)

Dank je, ik voel dat ik te weinig krediet krijg voor het potje van vorige ronde. Ik zag maar 4 van de 6 wolven op mijn 2e dag en Lytho volgens mij 100% op zijn 1e dag, alleen kreeg ik het wel voor mekaar om er 2 uit te stemmen ;).
 

DeletedUser75237

Guest
Laat je niet vangen aan lytho zijn goede skills hoor.
Daarbij heeft hij wel wat hulp gekregen van Tigor als ik het goed heb dus al best opvallend al die lytho stemmers

Nou hij heeft mij toch mooi op dag 1 ingepakt, ook al wist ik me er nog uit te lullen :smile:.
 
Reactiescore
167
Dank je, ik voel dat ik te weinig krediet krijg voor het potje van vorige ronde. Ik zag maar 4 van de 6 wolven op mijn 2e dag en Lytho volgens mij 100% op zijn 1e dag, alleen kreeg ik het wel voor mekaar om er 2 uit te stemmen ;).

Je speelde wel goed, maar Lytho was MVP in mijn ogen :)
 
Reactiescore
656
Ik claim Wijze Burger. Er zitten GEEN welpen in het spel dus ik kan rustig claimpjes doen. Stem op mij als bm btw

Raar om zoiets te claimen na 5 minuten!
 

DeletedUser76681

Guest
Dank je, ik voel dat ik te weinig krediet krijg voor het potje van vorige ronde. Ik zag maar 4 van de 6 wolven op mijn 2e dag en Lytho volgens mij 100% op zijn 1e dag, alleen kreeg ik het wel voor mekaar om er 2 uit te stemmen ;).

Jij hebt het idd ook reuze gedaan! :) maar ik wil jou langer BM zien dan die paar uurtjes hier (a)
 
Reactiescore
656
onnodig om te zeggen wat al gezegd is. beetje posten wat andere gepost hebben ook dit is verdacht!

Haha, dit gaat het hele potje gebeuren gok ik ;)
 
Bovenaan