[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

DeletedUser72524

Guest
oke Sander. Als het voor jou NOG niet duidelijk. Ik ben de inbreker en dat heb ik heel lang vantevoren al gehint. Je probeert mij er nu voor stomme redenen uit te halen en ik ben echt wel slimmer dan dat. Ik zeg nl nooit iets als ik het niet minstens 80% zeker weet, dus dat is nu ook niet anders.

Sorry dit heb ik serieus niet gezien, ik dacht dat iemand inbreker opmerking maakte vanwege je 180 graden draai. Wie heb je gezien?

Skeilah
 

DeletedUser72524

Guest
Als je echt goed was had je wel namen kunnen noemen. Doe je ook niet. Je helpt neit. Ik geloof er niets van. :)

Wat is dit voor tering post! Je doet alsof ik geen bijdrage aan dit potje heb getoond? Ik durf te stellen als meeste. Man man man
 

Deleted User - 2265087

Guest
Als je toch goedje blijkt te zijn gaan we met zen allen op Capri :)

Kunnen we Sander er niet inlaten? :X Die zal inzien dat dit echt in z'n geheel mijn speelgedrag niet is als ik wolf ben. Dit is mij op z'n burgers:
1. Ik ben eerlijk
2. Ik val gewoon iedereen (die ik een beetje verdacht vind) aan zonder na te denken over de consequenties van mijn leven:p
 

DeletedUser77861

Guest
Sorry dit heb ik serieus niet gezien, ik dacht dat iemand inbreker opmerking maakte vanwege je 180 graden draai. Wie heb je gezien?

Skeilah

Ik sprak best wel duidelijk Big Bear vrij, die er toen onnoemelijk snel werd uitgestemd... Waardoor ik heel veel frustraties kreeg.
 

DeletedUser72524

Guest
Laat capri er inderdaad in na mijn dood! Jullie zien dalijk simpele burger en dit is Capri's goedjes gedrag. Veel succes iedereen. Alleen Jokersbrain dan niet bewezen?
 
Reactiescore
3.584
Kunnen we Sander er niet inlaten? :X Die zal inzien dat dit echt in z'n geheel mijn speelgedrag niet is als ik wolf ben. Dit is mij op z'n burgers:
1. Ik ben eerlijk
2. Ik val gewoon iedereen (die ik een beetje verdacht vind) aan zonder na te denken over de consequenties van mijn leven:p

Hij verdenkt jou toch? Waarom hem dan toch beschermen?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sorry dit heb ik serieus niet gezien, ik dacht dat iemand inbreker opmerking maakte vanwege je 180 graden draai. Wie heb je gezien?

Skeilah

Dit is wel een goede vraag. Wie heb je gezien Skeilah, voordat je dood gaat?

Wat is dit voor tering post! Je doet alsof ik geen bijdrage aan dit potje heb getoond? Ik durf te stellen als meeste. Man man man

Ik heb voor de slechtjes het meeste gedaan, vrees ik:X
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben radeloos, maar ik ga er toch uit. Omdat ik eht echt niet weet toch Jokersbrain
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nou hopen dat er geen 3de verhullende wolf in zit.

Dan zal ik in al mijn potjes zwarte dood doen en is de eerste 'lunch' altijd DZ!
Bovendien zal ik als jager én beul, heks of welke dodende rol dan ook (inclusief wolf) DZ killen.
Mijn wraak zal dan zoet zijn!
 
Reactiescore
3.584
Ik ben radeloos, maar ik ga er toch uit. Omdat ik eht echt niet weet toch Jokersbrain

Ik ben BM gemaakt met een reden en heb al enkele wolven eruit gestemd waar ik voornamelijk begin met stemmen. Dan kan je wel stellen dat de kans groot is dat ik een goedje ben. Deze stem is echt heel raar,...
 

DeletedUser72524

Guest
Ja ik weet het echt totaal niet, maar het is niet mijn pakkie aan. Misschien toch capri. Iig succes goedjes!

Met vriendelijke goedje
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben BM gemaakt met een reden en heb al enkele wolven eruit gestemd waar ik voornamelijk begin met stemmen. Dan kan je wel stellen dat de kans groot is dat ik een goedje ben. Deze stem is echt heel raar,...

BM kan met een fout en in speedpotjes gebeurt het sneller dat wolven elkaar opofferen.
 
Reactiescore
3.584
Ja ik weet het echt totaal niet, maar het is niet mijn pakkie aan. Misschien toch capri. Iig succes goedjes!

Met vriendelijke goedje

Capri dus toch een wolf lijd ik uit deze post af. Eerst verdenk je haar en dan weer niet en nu terug wel? G/S koppel of zo? idk of dat kan :s
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 6 - Lynch en nog meer Lynch

3e2913999e09733deb85d165bd8e3208.png


Sander14 was de Lynch. Hij was ????????????????????????????????????!!

Ps. Verhullende Wolf! Gefeliciteerd Goedjes!

Rollenlijst:

1f822cccb188a151d28031631b2b9cb9.png
 
Bovenaan