[Speeltopic] WvW Speed #12 - Zondag 23 oktober om 20:00 uur!

Deleted User - 2265087

Guest
lijkt me duidelijk dat als er wolven worden weggespeeld dat ze verhullen.

Niet persé omdat het voor ons nu een twijfel is. Iig creeëren ze enorme chaos.

Maar stel dat het idd zo is.. Heeft Noah iemand specifiek verdedigt?
 

DeletedUser72524

Guest
- DJIV
Is voor mij wolf nummer 1!
- Jokersbrain
Neigt voor mij naar goedje, in het begin niet vertrouwd maar hij had een logische reden. Verder zie ik geen afwijking.
- Monobear
Is voor mij 90% zeker een goedje, aangezien ik een slechte beul niet zie kiezen voor Tigor.
- Sander
- Greengang
Valt mij eerlijk gezegd totaal niet op, 1 keer 3 gedachten aangewezen maar dat waren wel makkelijke keuzes. DIe al eerder waren aangewezen.
- Capricorno
Ik vind dit meer de capri als goedje, durft aan te vallen speelt niet afwachtend. Wel ben ik benieuwd naar Skeilah, wellicht dat ze een inbrekers claim heeft die ons kan verhelpen?
- Skeilah
Ik twijfel hier echt aan, vorige keer uitgelegd waarom. Stemt niet voor legitieme reden en haar tunnelvisie lijkt te geforceerd. Alleen draaide ze na dag 1 wel 180 graden, dus mis inbreker.
 
Reactiescore
167
Ze hebben er dus 2 in gedaan, wat echt heel achterlijk is. Op 15 (?) spelers heb je weinig lynches en dan heb je 2x geen info..



Ohja, vergeten. Nouja, redelijk klein dus.


kans is inderdaad wel erg klein :)

Ik ga op Skeilah trouwens, die gooide om eind 21:14 nog gauw haar lynchstem op Calamus om goed over te komen. Vervolgens goode CI ook een stem terug naar haar, om haar ook weer goed te laten lijken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Sander14 vertrouw ik overigens ook echt niet. Zal zo eff een paar posts terugzoeken.
 

DeletedUser72524

Guest
Waarom DJIV wolf is omdat hij totaal niet meespeelt, mocht DJIV wolf zijn dan is Capri voor mij ook wolf. Ik herhaal DJ speelt nooit onserieus, alleen inactief. Nu is hij online, post wat, maar zegt niks.
 

DeletedUser7072

Guest
lijkt me duidelijk dat als er wolven worden weggespeeld dat ze verhullen.

Ze kunnen ook een verdachte burger verhullen zodat wij blijven denken dat dat wolf is en zijn connecties in dat potje dan ook meteen. Wat ons op een verkeerd spoort kan brengen. Ik stem nu GreenGang, mocht hij toch burger zijn dan is dit het geval denk ik.
 

DeletedUser77861

Guest
Greengang. Jou stem op mij heeft mij zonet overgehaald om op jou te stemmen. Ik had je bijna nog in het voordeel van de twijfel getrokken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Waarom DJIV wolf is omdat hij totaal niet meespeelt, mocht DJIV wolf zijn dan is Capri voor mij ook wolf. Ik herhaal DJ speelt nooit onserieus, alleen inactief. Nu is hij online, post wat, maar zegt niks.

Het vorige potje was volgens mij juist jíj het die het mij kwalijk nam dat ik op Dirk stemde omdat die nooit serieus speelde en ik dat had moeten weten. (die post die ik terug wilde zoeken had hier ook mee te maken).

Btw, Sander is ook lekker bezig hier om alles overhoop te gooien. Ik vertouw hem totaal niet.
 
Reactiescore
167
Skeilah Dirkjan

wil mezelf redden
 
Reactiescore
3.586
Ik post even net voor de DL. Moest ik zo meteen Lunch zijn zou ik op Greengang en Jessica gaan doordat hun samen met CI al weg gestemd en zijn rol is verborgen gehouden met een rede namelijk, het zag er al ruim op voorhand uit dat hij eruit ging gaan) mij er al enige tijd proberen uit te krijgen (verdacht proberen te maken) ze vorige ronde ook gezamenlijk op mij stemde toen ik nog niet als BM benoemd werd.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Fack, to late:( Ik denk dat Monobear en Sander hierzo heel effectief de boel alleen nog maar meer chaotiseren (grappig woord, bestaat vast niet:p). Maar wilde dus Green redden. Mono en Sander stemmen ineens wel op hem, omdat hij samen met CI op Jokersbrain stemde. Maar Sander heeft daar óók op gestemd!

En stemde daarna op iemand (die andere vrouw:p) waarvan hij dacht dat die inbreker was. Logica -,-
 
Bovenaan