WvW 60# Eindbazenland

DeletedUser51974

Guest
Kahvi=zij
Wolven hoeven soms niet graag de BM hoor. Die staat meer in de spotlights. Valt niets aan af te lezen.
Staat misschien wel meer in de spotlights, maar in de potjes die ik gelezen heb werd de BM niet altijd even snel vermoord.

Dus omdat hij op je stemt als burgemeester komt hij niet over als een wolf, das logisch zeg.

Hij wou mij (vooral) lynchen wegens waarschijnlijke in-activiteit. En in het discussie topic zie je dat hij graag actieve WvW speler ziet.
 

DeletedUser34283

Guest
Hier spreekt een verstandige jongen. Ik denk dat ik mijn stem maar van je afhaal, je komt niet als een wolf over en bent iig actief, dus heb weinig reden meer om op je te stemmen.

juoma

Mijn stem gaat naar Imperium Augustus, vanwege deze post:



Het feit dat hij het vooral over de BM heeft, terwijl de lynch veel belangrijker is (maar daar is hij afwachtend over), is wolfachtig.

Daarnaast vind ik zijn redenatie vreemd, per se op Quechua willen stemmen, maar dan maar zonder goede reden op Failure. Alleen omdat zijn leus steeds hetzelfde is? Beetje onzin.

Kijk naar de tijd van het bericht van aivb en dat van mij.
Ik dacht dat lynch pas morgen was en BM maakt mij in principe niet zoveel uit. Daarom ben ik ook m'n lynchstem gaan uitbrengen de post daarna.
 

DeletedUser36806

Guest
Senne lijkt me voorlopige de meest capabele BM kandidaat
 

DeletedUser

Guest
Nee door zijn manier van posten komt hij niet over als een wolf. Dat hij op mij stemt als BM maakt hem een zeer intelligente jongen, die willen we niet kwijt :).

Dus Lieflap, waar wacht je nog op? :D

Zal ook wel op jou stemmen als BM, als ik het niet wordt ben jij de beste keuze.

Lieflap

Dat kan ik je niet afraden :D
Als lynch, tja, ik vind die post van IA inderdaad wel wat opmerkelijk. De focus leggen op de BM om de Lynch naar de achtergrond te duwen is wel wat wolfisch. Totdat ik een beter slachtoffer vind: Imperium Augustus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Senne lijkt me voorlopige de meest capabele BM kandidaat

Vanwaar? Weeral verdacht, aangezien ik hier ook op afgerekend word. Kom op Senne, grijp je kans :eek:

@ Lieflap: Er loopt hier voldoende rond die verdachter zijn. (Die boven je bijvoorbeeld)
 

DeletedUser36806

Guest
Hmmm, als Quechua niet mee doet, gaat m'n BM-stem naar Failure.. Gewoon, omdat z'n BM leus elke keer hetzelfde is.

De lynch valt natuurlijk nog over te twisten ;)

Voorlopig Imperium Augustus voor de ''vage reden'' @ BM stem
Valt nog te veranderen offcourse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Voorlopig Imperium Augustus voor de ''vage reden'' @ BM stem
Valt nog te verranden offcourse
Meeloper. Stem op jou blijft staan
Sterk is noob, ik verwacht meer van jou.
Tsjaa, wellicht. Bij alle potjes probeer ik btw andere tactiek uit, (kun je in andere teruglezen) en misschien speel ik zelf nu wat anders. Bovendien gaf ik een prima verklaring voor de nadruk op de BM. Daar kan je gewoon niet omheen. Dus in jullie ogen (eigenlijk best meeloperig, Lieflap ft Sterk met Senne) ben ik verdacht omdat ik de nadruk legde op een verklaring voor BM en te weinig op de lynch. Nja, origineel is het wel.
 

DeletedUser

Guest
Meeloper. Stem op jou blijft staan

Tsjaa, wellicht. Bij alle potjes probeer ik btw andere tactiek uit, (kun je in andere teruglezen) en misschien speel ik zelf nu wat anders. Bovendien gaf ik een prima verklaring voor de nadruk op de BM. Daar kan je gewoon niet omheen. Dus in jullie ogen (eigenlijk best meeloperig, Lieflap ft Sterk met Senne) ben ik verdacht omdat ik de nadruk legde op een verklaring voor BM en te weinig op de lynch. Nja, origineel is het wel.
Mocht ik een beter slachtoffer vinden ben jij de eerste die het hoort. Ik hou iedereen in de gaten, don't worry.
 

DeletedUser36806

Guest
Meeloper. Stem op jou blijft staan

Tsjaa, wellicht. Bij alle potjes probeer ik btw andere tactiek uit, (kun je in andere teruglezen) en misschien speel ik zelf nu wat anders. Bovendien gaf ik een prima verklaring voor de nadruk op de BM. Daar kan je gewoon niet omheen. Dus in jullie ogen (eigenlijk best meeloperig, Lieflap ft Sterk met Senne) ben ik verdacht omdat ik de nadruk legde op een verklaring voor BM en te weinig op de lynch. Nja, origineel is het wel.

Voorlopig Imperium Augustus voor de ''vage reden'' @ BM stem
Valt nog te veranderen offcourse

Voorlopig he, wss ga ik het nog aanpassen, ga nog ff alle posts op de letter doorlezen.
 

DeletedUser34283

Guest
Mocht ik een beter slachtoffer vinden ben jij de eerste die het hoort. Ik hou iedereen in de gaten, don't worry.
Ok prima. Het is wel erg moeilijk te vinden, aangezien de helft nog niet heeft gereageerd :eek:

Voorlopig he, wss ga ik het nog aanpassen, ga nog ff alle posts op de letter doorlezen.
Doe dat maar.

Nog eventjes, als jullie me lynchen, roep ik jullie op om op Sterk+Senne te letten. Één van beiden is volgens mij slecht. Met de nadruk op Sterk.
 
Reactiescore
25
Voorlopig Imperium Augustus voor de ''vage reden'' @ BM stem
Valt nog te veranderen offcourse

Volgens mij zijn aangepaste stemposts niet geldig, al ben ik daar niet zeker van.

Je gedrag is wel een beetje vreemd hoor, misschien te wijten aan het feit dat je n00b bent, maar iedereen persoon op deze aarde is, als het goed is, in het bezit van zoiets als gezond verstand. Nadenken voordat je post kan zeker helpen. In dit spel houden we niet van spammers of mensen die nutteloze opmerkingen erdoorheen gooien (uhm.. ook spam dus).

Omgekeerde psychologie gebruiken heeft vrij weinig zin op de manier waarop jij het gebruikt, je maakt jezelf alleen maar verdachter, hoewel ik wel verwacht dat je geen wolf bent, omdat je het te opzichtig speelt.

Mijn bm stem gaat naar Kahvi; Vrouwen aan de macht :D

Lynch stem ga ik nog even kijken
 

DeletedUser34283

Guest
De burgers van Wakkerdam ergerden zich aan Goodbye. Ze besloten hem te lynchen.


Stemming
1. Juoma - Goodbye
2. Senne - Goodbye
3. Kahvi - Goodbye
4. Lieflap - Goodbye
5. Killingsspreee - Goodbye
6. AyséReturn - Goodbye
7. Imperium Augustus - Goodbye
8. Yerbatero - Goodbye
9. .Jimi - Goodbye
10. Failure. - Goodbye
11. Mystic lake. - Goodbye
12. Sterk1110 - Goodbye
13. Sharbelz - Goodbye
14. Lollie-Nator12. - Goodbye
15. .Daniel - Goodbye
16. EpicPopsicle - Goodbye
17. Simeco - Goodbye
18. Remselo - Goodbye
19. Ramoth - Goodbye

Hij was:
Noob

Goodbye word gelyncht.
 

DeletedUser

Guest
ik ben vandaag jarig:D, dus kon nu net even online komen, omdat bezoek weg was. Moet nu ook weer gaan.
Heb dus geen tijd, om alles door te lezen enzo.

tot morgen:D
 

DeletedUser

Guest
Als ik mijn BM stem moet melden wel..

Senne, al is hij dan tegen me zonder echte redenen. Hij is een ervaren speler van WvW

Apart.

Nee net riverflow gesproken. Stemmen moet in het topic hier dus.


Ik ben werken ik ga mee met mijn gekozen bm.


juoma


BM Senne
je moet in het topic stemmen ;)

Wat een snelle meeschaapstem


Hier spreekt een verstandige jongen. Ik denk dat ik mijn stem maar van je afhaal, je komt niet als een wolf over en bent iig actief, dus heb weinig reden meer om op je te stemmen.

juoma
Nog veel aparter
De stem op Juoma vond ik al heel dubieus maar nu je je stem van hem af haalt.. is het omdat Sharbelsz Juoma een 2e stem gaf en je het niet zag zitten om al meteen verdacht te raken als bleek dat Juoma als goedje gelyncht zou worden?

Senne

Lieflap




Nee door zijn manier van posten komt hij niet over als een wolf. Dat hij op mij stemt als BM maakt hem een zeer intelligente jongen, die willen we niet kwijt :).

Dus Lieflap, waar wacht je nog op? :D

Zal ook wel op jou stemmen als BM, als ik het niet wordt ben jij de beste keuze.

Lieflap
Even slijmen bij Lieflap
 

DeletedUser36806

Guest
Ik ben werken ik ga mee met mijn gekozen bm.


juoma
Laatste activiteit: Vandaag 18:26
Current Activity: Bekijkt discussie WvW 60# Eindbazenland

Hmmm.... Dan ga ik maar mij gedachte volgen en naar imperium augustus Sharbelsz
Ik zie wel wat het opleverd
 

DeletedUser

Guest
Neh :D. Ben goedje dus geen zin in :)

Ik vind het persoonlijk vrij verdacht om nu al een rol te claimen.

Ik speel nog niet zo lang WvW hier dus geen idee hoe dat zou moeten.
Of bedoel je op mijn rol?

Hier ook weer, je wordt beschuldigd en dan als argument gebruiken dat je niet zo ervaren bent vind ik verdacht:eek:
Daarom mijn stem op Sterk1110.
Verder heb ik nog niet echt veel wolfische posten gezien. Daarom deze stem dan maar.

Mijn BM-stem gaat naar Lieflap omdat ik denk dat hij/zij de beste keuze is.
 

DeletedUser36806

Guest
Hier ook weer, je wordt beschuldigd en dan als argument gebruiken dat je niet zo ervaren bent vind ik verdacht:eek:
Daarom mijn stem op Sterk1110.
Verder heb ik nog niet echt veel wolfische posten gezien. Daarom deze stem dan maar.
Dit is pas mijn 3e WVW? En 5e dag?
Sjee.....
Als je niet het onderscheid kan maken tussen wolfs en nieuws dan weet ik het ook niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan