WvW 60# Eindbazenland

DeletedUser34283

Guest
Eindelijk slimme lui. Fijn ook dat het weer wat actiever wordt.

Sterk. zei:
Wat voor een gvd faalhazen zijn jullie zeg

GO WOLVES! SLACHT DIE GOEDJES AF!!!

Ok, ik wil jou er echt uit. Fijn dat je zo verdacht aan het doen bent, maakt het ons weer makkelijker om te stemmen.
 
Reactiescore
1.804
Wat is de reden dan? Zo duidelijk vind ik het niet

Eerst meteen benadrukken dat hij goedje is, dan zich van den domme houden en een flauwe 'beschuldiging uiten' ("dit vind ik wel een verdachte post" - oid) om het tij proberen te keren.
Mja, ik vind hem niet superverdacht, maar toch veruit het verdachtst van iedereen die hier al heeft gereageerd.
 

DeletedUser

Guest
Iemand die nog twijfelt? :rolleyes:

Niet echt, dit soort reacties betekenen meestal dat iemand goedje is. Maar ja laten we maar afwachten. Ik zie iig geen reden mijn stem te wijzigen.

Een veel betere optie hebben we ook niet, en hij was wel de meest verdachte + irritant.
 

DeletedUser34283

Guest
Niet echt, dit soort reacties betekenen meestal dat iemand goedje is. Maar ja laten we maar afwachten. Ik zie iig geen reden mijn stem te wijzigen.

Een veel betere optie hebben we ook niet, en hij was wel de meest verdachte + irritant.

En toch heb ik me verdedigd. Waar zit het gat in m'n verdediging? Maargoed, het is toch maar de eerste dag.
 

DeletedUser36806

Guest
Niet echt, dit soort reacties betekenen meestal dat iemand goedje is. Maar ja laten we maar afwachten. Ik zie iig geen reden mijn stem te wijzigen.

Een veel betere optie hebben we ook niet, en hij was wel de meest verdachte + irritant.

Ja hoe zou het komen dat ik irritant ga doen omdat ik alweer door het falen van anderen doodga. Erg frustrerend
 

DeletedUser22681

Guest
Lynch dag #1.

Het was dag 1 in Eindbazenland. Niemand snapte het, de attracties waren gratis, en en waren een paar harige jongetjes en/of meisjes. Kahvi ging direct in het reuzenrad, en daar kwam ze niet meer uit. Helaas voor haar vond het reuzenrad het wel welletjes toen Kahvi's wagentje helemaal bovenaan was. Sterk zei dat hij zijn naam wel eer aan deed en het reuzenrad zo'n zwiep gaf dat kahvi beneden was. Maar Sterk was niet bepaald iemand die zijn naam eer aan doet. Ipv een berg op zijn bovenarmen, was het een dal, een diep dal. Sterk was zo slap, dat het reuzenrad door zijn zwiep terug draaide. Gelukkig was daar Simeco, die wel kracht had. Hij had 1 zwiep nodig om Kahvi te redden van haar reuzenradfobie. Het lukte. Kahvi schaamde haarzelf dus vond ze het wel tijd om een burgemeester aan te wijzen en iemand te lynchen, dus dat deden ze:.

Lynch dag #1:
Sharbelz – juoma – Senne
Imperium augsutus – Sterk - failure
juoma – Sterk - senne
Senne – imperium augustus – lieflap
Sterk –Sharbelz - Senne
Lieflap – Imperium augsutus - //
Lollie nator - //// - Senne
Ramoth - epicpopsicle - Kahvi
Kahvi – Senne – Lieflap
Mystic lake – Sterk – Lieflap
Yerbatero – Sterk – Senne
Daniel. – Sterk – Lieflap
Simeco – Sterk - //
Ayse - /// - Kahvi

'SENNNNNEEEEEEUUUUUUUUUUUU' Zei Ayse return, die de stemmen moest tellen. 'SENNNNNNEEEEEUUHUUUUUU is bm geworden. gefeliciteerd SENNNNEEEEEEUUUUUUUU. 'Tnx.' Zei Senne. Senne was niet echt een man van veel woorden, en een beetje een nerd. Hij moest wel even een speech houden, die zo ging: 'Met mij gaan we de wolven pwnen.' Iedereen applaudisseerde. Senne liet Ramoth de lynchstemmen tellen, en Sterk was de pechvogel. 'En terecht, slappeling.' werd geroepen door het vrouwelijk schoon in het dorp. Senne pakte een speer, en gooide die in de maag van Sterk. Hij haalde de speer eruit en had zijn maag aan zijn speer. Helaas voor Sterk was zijn levenswil wel sterk, en was hij nog in leven. Vervolgens werden zijn tenen en vingers er 1 voor 1 afgehakt, en verzamelden ze zijn bloed. Vervolgens hakten ze al zijn onderdelen aan zijn hoofd eraf, zoals zijn Oren. Daarna haalde Yerbatero zijn blinde darm eruit, En wurgde Sterk daarmee. Hij was morsdood. Dat viel natuurlijk te verwachten na zo'n gruwelijk doodsproces. Senne nam Sterk's bloed mee naar zijn lab, en bekeek zijn bloed in een Bloedbekijkinator. Het was zo'n waardeloos bloed, dat het wel een burger moest zijn. Iedere bewoner betreurde het, en liep naar zijn of haar huisjeu.

Klaagmuur dag #1:

 Handen in de lucht en groeten aan je tante. Welke tante? Tante Lien. Welke Lien? Lean back! Die balhaar van een AIVB heeft geen ruimte meer
 Sterk1110 is geen z0rian!
 Ramoth moest burgemeester geworden zijn
 Aivb is schat, riverfl0w ook, Goodbye is vervelend en sterk is grappig.
 

DeletedUser

Guest
Lag voor de hand dat Sterk een burger was, maar goed, beter een burger die niet normaal wil spelen eruit dan een burger die wel zn best doet, nietwaar?
 

DeletedUser34283

Guest
Hmmm, half verwacht op 't einde, maar zoals Lieflap al zei: Beter een vervelende burger eruit dan een goed-meespelende.
 

DeletedUser

Guest
Zullen we het houden bij nuttige posts?
Ja tuurlijk een geintje is leuk af en toe maar zet dat dan onder een fatsoenlijke post..

Jazeker ben eigenlijk niet zo ne spammer dus zal verder niet meer zo onnuttig posten ...
 

DeletedUser52781

Guest
Lunch Dag #1
De Menswolven hadden gelachen
.... hahaha en direct 1 burger dood!... en hahahah nu gaat er nog een dood :cool:
Dus ze gingen op pad. Daar zagen ze Lollie-Nator12 lopen

" MAAR DAT IS GEEN EINDBAAS!" Schreeuwde er een. Lollie-Nator12 keek verschrikt om, en zette het op een lopen, wat veranderde in rennen :cool:. Gvd, zei 1 wolf, moest dat nou? nu kunnen wij ook rennen -.-, en de achtervolging begon. die duurde niet lang. Lollie-Nator12 was een coole Lollie, maar helaas struikelde hij na 3 passen over zijn stokje, waarna hij er het loodje bij neer legde. een hersenschudding. vredig gestorven

"Hmm, Aardbeiensmaak" zei 1 van de wolven. en het smullen kon beginnen.

Lollie-nator12 was burger.
 
Bovenaan